Az oroszok így oldják meg a nyugdíjaskérdést... ;)
lilaflexninja | 2014.07.18. 11:21:46És mégis, látod, sok embernek az számít, hogy minél nagyobb, minél hangosabb, minél feketébb, minél matt matricásabb legyen. hogy meg tudja mutatni, akkora gengszter vagyok, hogy ki tudok fizetni egy 40 millás autót. Mert opelben nem gizda a vajda se. Illetve, ők még csak csak, mert ugye az opel omega, az aztán az autó! De a sok SUV, meg böhöm fekete autók tényleg annyira feleslegesek. És ami a röhej, hogy nálunk is a gettóban, sorban állnak a jobbnál jobb autók, közben meg munkanélküli a lelkem!Budapestre tart az Uber, a taxisok rémálma
Európa-szerte tüntetnek a taxisok, utakat zárnak le, megbénítják a közlekedést. Mindezt egy okostelefonos applikáció, az Uber miatt, ami pár hete kapott 500 millió dolláros tőjeinjekciót, így a cég a világ legértékesebb startupja, 12 milliárd dollárra teszik a teljes értékét.
Egy nemrég indult magyar alkalmazás: iTaxikMotorDonorkerékpáros akcióban ;)Randal Graves | 2014.05.29. 15:46:10Nem ezek voltak, hanem a gyenge változatok. Meg volt már ford ficus, meg bmw x5 - x6 (nem láttam a hátulját, ő annál inkább az enyémet :) ) merci kisbusz is, aki erőlködött, az vicces volt :) Most ezek ugranak be, mind maga kezdeményezte a versengést, 1-2vel összeálltam, de nagyrészét kiröhögtem.
Az említett kocsik (tájperr meg társai) egyike se ér fel egy legalább 600as motorral. (most az a divat) Persze lehet höbörögni a végsebességgel, de egy igazi motoros sosem a végsebességre hajt. Nem szeretjük az egyenes utakat és gyűlöljük az autópályákat. Mentem tartósan 180-200at egyenesben, és baromi unalmas volt. A gyorsulás és a kanyarban a döntés a lényeg, abban van az adrenalin. Az én motorom 3,7 sec alatt van 100on (0-200 14 sec) és ez egy sportTÚRA motor, nem kihegyezett sportgép. Most mutass egy kocsit millió forint alatt, ami ezt tudja és persze közúton is mehet. Nem is érdemes összehasonlítani. És ekkor egy suzuki ignis emberkedik velem??? Még arányosítatlanul is több lovam van, nemhogy beleszámítva a súlykülönbséget.
Az velük a gond, hogy ilyen kis gyenge kocsiban eldurran az agya és akkor neki menni kell, az mindegy ha jönnek szemből, majd lehúzódik, ő akkor is előz. Vagy van a rossz vesztes kategória, aki meg ha nem tud mit visszaelőz a lakott területen, hogy ott is vagy 120szal száguld végig, mert egyébként nem érne utol. Én megyek 50-60at, megelőz, és máris jobb a lelki világának. Ilyenkor felmerül bennem a kérdés, hogy ki a veszélyesebb.
Van ahol figyelnek az ilyen részletekre is ;)
nearo | 2014.05.12. 00:56:46Képzeld, leér a lábujjam, de éppcsak a lábujjam, ha van rá lehetőségem, akkor nem spiccelve lábujjhegyen fogok támaszkodni...
Hasznos olvasmány: http://bikemag.hu/tech/nyeregmagassag
Ha túl könnyen leér a lábad, lehet inkább neked van túl alacsonyan a nyereg...
Spd... jó tudni, hogy ez a neve:)
Lehet hordani váltócipőt. A motorosok sem védőruhában meg sisakban flangálnak egész nap. Egyébként meg soha nem szabad abból kiindulni, hogy az embernek van esze. Nincs, mindig azt kell feltételezni mindenkiről a közlekedésben, hogy hülye. Hányszor láttam bicóst egyensúlyozni lámpánál ilyen cipőben... de feltételezem a piroson áthajtások egy részében is benne van az ilyen. "Nem jön gyalogos, akkor mehetek" - aztán majdnem elüti az öreget, aki nem nézett körül (ja igen, zöldön is csak úgy megyünk át, hogy előbb körülnézünk... a zöld - sajnos - nem azt jelenti, hogy biztonságos az átkelés, hanem azt, hogy szabályos).
Szentté avatás? Nem is hangzik rosszul. Kár, hogy nem azért bringázok, mert óvni akarom a környezetet, hanem azért, mert élvezem.
Ez a gőzmozdonyos téma jó... egyszer szívesen kipróbálnék egyet. Bár a szénlapátolásban lehet elfáradnék, szóval inkább ne legyél a közelben.
Látom nem érted mire gondoltam az energiaminimummal... a bicós lejtőn nem fékez, ha biztonságosnak ítéli meg a pirosat, akkor simán áthúz rajta, a busz seggében lohol, hogy minél kevesebb menetszelet kapjon, stb... és most nem magamról beszélek, de egy bicósról a forgalomban ezeket kell feltételezni. Ha egy ilyen kapaszkodónál mondjuk 10 olyanból, aki átgurul a kapaszkodó nélküli lámpán, csak egy megáll, már megéri.
A Tornádót meg kösz, de nem.
Nem az, hogy baszok letenni a lábam... nyilván ha muszáj, akkor leteszem. De ha van más, kényelmesebb lehetőség, akkor miért ne?
Nem gondoltam volna, hogy ekkora elutasítást kapna itthon egy ilyen ötlet... bár nyilván az izé-s minta nem reprezentatív, de ez számomra akkor is meglepő.
Instant karma ;)
GerzSonka | 2014.04.11. 05:40:08Amit a videobn nem láthattunk: hogy már hosszú percek óta a nyakában volt tőle két centire a pickupos, és egy kamion sor miatt nem tudott besorolni a nő jobbra. Ráadásul a nedves időjárás miatt (ami a pickup vesztét is okozta egyébként) a nő nem akart túl gyorsan menni. Gondolom az első üresjáratnál bement jobbra meg sem várva, hogy a nő ki tudjon sorolni.
Másrészt automata váltós kocsival tempomat bekapcsolva én is simán mobilozok egy kézzel hosszú egyenes szakaszon, nincs abban semmi.
Bob Herzog - Just Don't Go
Közlekedési információk kicsit másképp.rullet2002 | 2014.02.22. 09:27:16ez jó! kicsit humoros!!
Ilyen egy baleset, amikor tudod, hogy meghalsz
- Haver, sajnálom! Azt hittem lesz időm kifordulni.
- Kitetted az orrát, nincs időm megállni.
- Ugyan haver, ez csak egy apró hiba volt.
- Tudom, ha talán lassabban jövök, de...
- Kérlek! A fiam ott ül hátul!
- ...túl gyors voltam. Sajnálom.bungle | 2015.10.20. 16:47:07Településen kívül kötelező csak.
- Magyarország leghülyébb közlekedésirányítási rendszere, leghülyébb KRESZ-szabálya és leghülyébb útfelfestése kerestetik. Jelöltekben nem lesz hiány.
Gyerek kell a könnyebb élethez
Drágább lett az élelmiszer, a közlekedés, és az energiáért is többet kell fizetni, mint három éve, a rezsicsökkentéstől függetlenül. Azokban a háztartásokban, ahol több gyereket nevelnek, a jövedelem növekedése az inflációt meghaladó mértékű volt, a gyerektelen háztartásoknak azonban kevesebb pénzük marad.Mec | 2013.10.10. 17:23:01Két bruttó 800 ezres fizu kell, nem három gyerek!
Figyelemfelkeltő forgalomlassító demonstráció Nyizsnyij Novgorodban. ;)
Ravennë | 2013.08.21. 00:09:02Uccu, akkor muta...