Elkészült a világ legnagyobb óceánjárója, az Oasis of the Seas.
6360 utast és 2160 főnyi személyzetet képes utaztatni. A hajót 900 millió euróért (csaknem 247 és félmilliárd forint) építették, 360 méter hosszú, 16 szintes utastere van, és 21 medencéje.eddiedry01 | 2009.11.03. 14:58:21És ezt is így tették vízre:) http://ize.hu/comments.php?post_id=13473 :))))Megdőlt a 100 méteres síkfutás világrekordja! Az új idő: 6.164 másodperc.
Lacpas | 2009.11.03. 19:38:03Először azt hittem az a bigyó Sarah, ami a gepárd elől szalad.:) Aztán közelebbről nézve feltűnt, hogy ezt valamivel húzzák. Mi van ezzel, igazából döglött?-kérdeztem magamban. És leesett... Fáradt vagyok nah :D
21 méteres hátas. Elvileg hátraszaltónak indult... a végeredmény priceless. :D
Dieseldisc | 2009.10.21. 23:49:24Na de kia t-öm az az Adrenalin? XD
Már volt szó erről a 30 méter magas, 11 emeletes faházról, de most jó pár fotót is láthattok róla.
Patkányka | 2009.10.23. 20:54:12Szép munka, csak az első szél felkapná:S
Sultan Kösen, egy közel 2 és fél méteres török férfi lett hivatalosan a világ legmagasabb embere a Guinness hitelesítése szerint. Akad nála tíz centivel magasabb is (az ukrán Leonid Stadnik, szerepelt is 2 éve itt az Izén), de ő nem vállalta a "megmérettetést".
bungle | 2010.05.05. 10:57:39Bobakrome küldte:
URL: http://www.youtube.com/watch?v=UfJMfRMrKTw
Szöveg:
Címkék: "A legkisebb ember mikor öszefut a legnagyobbal..."
Riport a dél-afrikai Caster Semenyával, aki 800 méteren nyert az idei berlini atlétikai világbajnokságon.
- Mit szól Ön ahhoz, hogy sokan megkérdőjelezik női mivoltát?
- Leszophatnak!Szerintetek akkor most béb vagy nem béb? Fontos volna eldöntenetek, mert Dél-Afrika világháborúval fenyegetőzik.Purple | 2009.09.22. 18:18:13cipő......
Land Rover teszt egy 5,5 méteres rámpán. Meredek mutatvány.
Rukitarin Moari | 2009.08.27. 15:56:40Látod ez a gond, én farmert nem nagyon hordok. ;)
Az én 2005-ös defimmel még semmi nem volt. Elötte 2 évig nyúztam egy 93-ast és azzal sem volt semmi bajom. Pedig én is kurva sokat megyek vele a debreceni tankúsztatóra meg vadászni és nem kímélem, versenytapasztalatom annyi van, hogy nem nagyon használják a defendereket.
A suzukival kapcsolatban teljesen egyetértek, volt egy 81-es szamurájom (most csörlőként figyel a defi elején, beszámíttattam és az pont kijött az árából) és nem hittem el mit lehet vele vállalni és valóban, a 900 ccm nem vontatásra való (bele is rakattam egy 1.9 VW dízelt később, röhejes volt, egy ék alakú elemmel meg kellett emelni a motorháztetőt, de legalább ment, meg nem állt le a motor egyfolytában).
Keresztapámnak egy nagyon régi S3-as (67-es de nem biztos) land rovere van és azzal sincs semmi probléma (apróságokat leszámítva, ami ilyen korban nem negatívum, hanem természetes).
Szóval nekem nagyon jó tapasztalataim vannak a defiről és minden kényelmetlensége ellenére nem vágyok semmi másra.
A cruiserekre mindenki azt mondja, hogy nagyon jók, de csak a korábbi modellek. Faternak az van (3. éves) és annyi baj van vele, hogy ihajj. Tavaly 2 hónapot állt egy megfejthetetlen elektromos hiba miatt.
420 kilós tűzijáték-bomba - a levegőben 800 méter átmérőjű tűzgömb. Japánban. :)
DJ CSOTRY | 2009.08.22. 20:05:06persze ez igyvan csak azt jeleztem nektek hogy nemkell azokat kiröhögni vagy lenézni akik egy egy ien eseményt megtudnak ugy örökiteni hogy az nekik vagy akár egy nagyobb nézőkőzőnségnek is élvezhető lesz egy HD felbontásu tv és egy börfoltel táraságában:)viszont azokat nyugottan röhögjétek ki akik ezekkel a legujjabb kisujamon elfér rozsaszin egygombvanrajta azisvéletlen kamerákat használják:D nah azmár tényleg szánalmas:Dés azzal tényleg nincs értelme filmezni:D
- Mai ismeretterjesztő rovatunkban: a Guinea- v. medinaféreg (Dracunculus medinensis), mely egy Afrikában honos parazita fonálféregfaj. A féreg lárvái a fertőzött víz fogyasztásával kerülnek be a szervezetbe, majd az emésztőrendszerben válnak ivaréretté. A megtermékenyített nőstények (melyek akár egy méteresre is megnőhetnek) a bőr alatti kötőszövetben húzzák meg magukat, majd a fertőzéstől számított egy év múlva megindulnak, és igen fájdalmas keléseket hoznak létre a bőr felszínén a lábszár vagy a lábfej tájékán. Amikor a delikvens a fájdalmat enyhítendő vízbe mártja a lábait, a nőstény féreg a kifakadt kelésen keresztül kidugja hátsó testvégét, hogy a szabadba engedje több ezer utódját. A kezelés egyetlen módja, ha ilyenkor az állat végét megcsípik, felszúrják egy hegyes pálcikára, majd csavarnak rajta egy egészen kicsit, óvatosan, nehogy a kötőszöveti rostokra felcsavarodott féreg nagyobbik része bennszakadjon. Majd a következő napon tovább tekernek rajta, és így tovább heteken át. Ez a procedúra rendkívül fájdalmas (a féreg latin neve, a Dracunculus is arra utal, hogy ez olyan érzés, mintha egy sárkány tüze égetné az embert vagy egy tüzes kígyó tekeregne a bőre alatt), és akár egy hónapig is eltarthat, mire teljesen sikerül megszabadulni az állattól. Ezt a fajta kezelésmódot egyébként már az ókortól kezdve alkalmazzák, és egyes elképzelések szerint a gyógyszertárakon vagy a WHO logóján látható közismert, a gyógyítást szimbolizáló jelkép sem az Aszklépiosz botjára tekeredő kígyót, hanem sokkal inkább a pálcikára felcsavart medinaférget ábrázolja.vadonka | 2015.01.21. 10:49:01Ha afrikába mennék inkább aggódnék az ebola miatt. Tényleg arról mi hír? Nagy a csend!
860 méter a hullámvasúton 1 perc alatt, görkorin.
unumunu | 2009.07.24. 22:24:00lehet sielő a srác és lehet, hogy az extrém fekete pályák után eközben ásítgathatott a sisak alatt :P