Nyerj páros belépőt Madonna Rebel Heart turnéjának prágai koncertjére!
A koncert időpontja: 2015. november 8., Prága
Regisztrálj a www.szupernyeremeny.hu oldalon, és légy te az a szerencsés játékos, aki a belépőjegyek mellett 2 éjszakát tölthet el másodmagával egy kellemes, négycsillagos szállodában.* Így a koncert mellett lehetőségetek lesz felfedezni Európa egyik legromantikusabb városának látnivalóit és híres söreit is.
A nyereményjáték 2015.október 25-ig tart, a játék végén két páros jegyet sorsolunk ki. Ne maradj le, regisztrálj most!
A nyeremény felajánlója a TravelBird.hu
*A nyeremény a két belépőt és a szállást tartalmazza, az utazást nem.
Októberben tartják a választásokat Kanadában, amin független jelöltként Wyatt Scott is indul.
Egy 23 és egy 15 éves lányról van szó. A „bűnük” az, hogy a bátyjuk egy magasabb kasztba tartozó házas nővel szökött meg.
Megtudhatjuk többek között, hogy ők azért szegények, mert mi gazdagok vagyunk, valamint minden a macskák miatt van, mivel az európai ember rengeteg macskát tart és egy macska eltartása évente legalább 200 dollárba kerül. Ők viszont beköltöznének a macskák helyére, heverészhetnének a kemence előtt és rengeteg tejet ihatnának, sőt sokkal kevesebb pénzből is megélnének.
„Annyit kellene tudni a FEDről, hogy amerika központi bankja nem az amerikai államé, hanem egy magánbank. Mellesleg tavaly decemberben lejárt az a szerződés ami 99 érvre biztosította a pénz kibocsájtás jogát a FEDnek. Kerestük a híradásokban, hogy amerikai állam visszavette a pénzkiadás jogát, de az erről szóló hírek elmaradtak.100 év elég volt kis gömböcnek,hogy szorostól borostól felfalja a nemzetállamok önrendelkezését.A mai kérdés. A magyar nemzeti valutát miért nem a Magyar Nemzeti Bank bocsájtja ki, hanem a Központi bank Frankfurtban?”
Megnyitom a Facebookot, mit látok? Hét ismerős is megosztott egy primkó viccet, ami egy dán testépítő - szerintük nőietlen - külsején élcelődik. Épp úgy, ahogy az óvodában piszkálják a gyerekek azt, aki más, mint ők. Ostobaság, gonoszság, vállat rándítok. Nézelődöm tovább, erre az arcomba ugrik a római strand szponzorált tartalma, ami egy kevésbé feszes popsijú fürdőző ábrázatán fanyalog. A marketingesük tényleg úgy gondolta, ez a kommunikáció építi a hidat a strandolók széles tömege felé. Arcul csap a hétköznapi szexizmus: tényleg ezek a megosztások számítanak normálisnak, és erre a vonatra érzékeny és értelmes emberek is örömmel felkapaszkodnak, hogy egy kicsit jobban érezzék magukat a bőrükben?!
:D