Ezeknek a szarvasok lenne még mit tanulnia a biztonságos közlekedésről
tjunior | 2016.12.12. 18:37:28Ezek szarvasok, szerintem nem igazán lehet összetéveszteni őket max nagy távolságból, persze én elég sokszor találkozom velük (főleg őzzel), így könnyebb.Íme a londoni biciklisek következő generációja
A létszámuk valószínűleg hamar drasztikusan csökkenni fog.rermo | 2016.11.07. 16:41:013, Még nem vezethetnek motort , de amit elég idősek lesznek akkor azzal teszik ugyanezt ..... ha még életben lesznek .
TE mit választanál?
Dilemmák, amelyekkel egy vezető nélküli autónak, de adott esetben bárkinek lehet, hogy meg kell küzdenie.Gábor-79 | 2016.10.07. 22:37:49Nos, AMIKOR én kerültem hasonló helyzetbe, akkor egyszerű volt a döntés:
vissza egyesbe, és irány az út széle. (nekem ott szalagkorlát volt, gyorsabban megállította az autót mint a fék.)
Ráment a váltó, és a motor, valamint az autó jobb oldala, de senki sem halt bele.
A másik, amit figyelembe kell venni: aki más által irányított járműbe száll, legyen az autó, busz, metró hév, repülő, hajó, vagy akár okosautó, az lemond minden önrendelkezésről az események irányításával kapcsolatban. Lemond a közlekedési jogairól, és kötelességeiről is, tehát csak tehetetlen szemlélője az eseményeknek.
És ezzel együtt lemond arról a jogáról hogy egy esetleges döntési helyzetben a saját életét védhesse.
(Volt erről egy érdekes novella, mikor emberek ezreit ejtette foglyul egy hacker az önjáró légiautók rendszerét használva. Sajnos a címe nem ugrik be.)
Innentől kezdve minden esetben a vétlen élőlényeket kell védeni, nem azt aki kényelmi szempontok alapján lemondott az önrendelkezésről.
És végül: buszoknál már régóta használnak indukciós féket, ezt be lehetne építeni vészfékként, akár manuálisan bekapcsolhatóra, függetlenül az automatikától.
Kicsit szabadon értelmezik Oroszországban a közlekedési szabályokat
hawkeye | 2016.08.18. 08:47:59
Mi még nem tartunk itt. Nálunk még csak a audisták közlekednek menetiránnyal szemben az egyirányú forgalomban.
Ha szólsz nekik, akkor viszont kapsz az arcodra az audi-tartozék bézbólütővel....
Szabálytalan. Nincs a macskán bukósisak
solution45 | 2016.07.19. 11:26:55Viszont van két extra macskaszem!
Nem volt még eddig ennél menőbb hely a piknikezésre Pesten
Gábor-79 | 2016.06.23. 16:11:42Amúgy milyen messze is van onnan a Margit sziget?
Vagy a fűben, fák között piknikezni nem olyan "menő", mint az ideiglenesen lezárt hídon? :-D
Valakinek megint sok szabadideje volt összehozni ezt a trendi agymenést...
Gratula hozzá.
Koreában igen kemények a közlekedési balhék
pumpa | 2016.06.16. 20:22:20öööö nem.
Orbán translate
Intermodális: idegen kifejezés, brüsszeli nyelven (sic!) és sznob nyelven a közlekedési csomópontot jelenti.
Egyébként olyan közlekedési csomópont, amiben többféle közlekedési eszköz is mozog.Ditpet | 2016.06.10. 17:52:48Én se szeretem. De én egyszerűen nem foglalkozok vele. Persze kinek a pap, kinek a papucs. :D
A hangos kipufogók hívei gyakran saját biztonságukat hozzák fel ürügyként, át sem gondolva, hogy a környezetük miként reagál egy-egy gázfröccsre. A most induló ellenőrzés elejét venné az ordító csöveknek.
Ti mit gondoltok a témáról?niof | 2016.04.11. 18:13:22Helyes! Utálom a zajt. Még egy fűnyíró is zavar, nem hogy egy motor, vagy quad!
A jövőben megszűnhetnek a közlekedési lámpák
O\\'neil | 2016.03.31. 13:51:42Nagyon szép ez az elgondolás (szerintem utópia), de csak egyetlen autóban ne legyen vagy ne működjön jól az önvezető rendszer és borult is minden (viszont amiben jól működik az biztonságosabb is már most). Igen, fejlődni azt kell, de lehet azt ésszel is tenni. A hagyományos autóknál és a gyalogosoknál/bicikliknél kritikus a megléte, ugyanakkor az önvezető autónak is lehet segítség egy forgalmi lámpa...