mun 2008. 03. 05. 12:13 | #15
hm.... bullshit
0
VÁLASZ
Mage_ster 2008. 03. 04. 23:40 | #13
Koncepció ide vagy oda sztem nem működhet sajnos, bár valóban nem lenne rossz, de egy halom megválaszolatlan kérdést felvet:
- Ha kétszemélyes akkor világviszonylatban már most 3.000.000.000 db kellene belőle, és egyre csak többen leszünk.
- Bár annak idején az utak se egyből lettek kiépítve, de gondoljunk csak bele a kivitelezési, fenntartási, üzemeltetési, karbantartási kötségekbe.
- Mivel az egész egyetlen "csövön" fut meghibásodás esetén úgy járunk ezzel is, mint a villamossal. A puszta közepén lógsz a levegőbe? Akkor inkább földönfutó járműre volna szükség.
- Sokkal több értelme van a jelenlegi autopályákat megtartani, és más meghajtás elvén működő guruló járműveket üzemeltetni. Ez az eszköz ugyanúgy a tömegközlekedésnél lenne jó, de kevés, nagy tömeget elszállító járművel, lásd TGV
- Mágnesvasút valóban létezik, de ilyen kis szállítási kapacitással halott ötlet.
- Tipikusan álmodj nagyot majdcsak lesz valahogy ötlet
- Ha többen akarnak ugyanabban a megállóban kiszállni, akkor hogyan oldják meg a tárolást?
- Fordított esetben, ha elfogy, akkor várok, míg jön egy a raktárból? Mint a zebránál, várok, míg zöldre vált csak itt hosszabb a várakozási idő :DD
- A sok leágazás miatt a sebesség garantáltan nem annyi lesz, mint amennyit igérnek a videóban a "megálmodók"
- Gondoljunk el egy várost több kilóméternyi hálózattal. melyik rontja jobban az összképet egy autópálya, vagy ennyi rengeteg sinpálya, amitől még az eget se látod?
- Túlzsúfoltság ugyanúgy a belvárosban, pangás kint a pusztán,
- Nekem senki ne mondja, hogy ezzel a dugót ki lehetne váltani. Egyszerűen túl sokan vagyunk erre a bolygóra.
- Hasonlóan ez is vicces nekem, mint az ötödik elemben, amikor "szintenként" halad a forgalom a levegőben, x méter magaságon keresztül.
Ennyi jutott most az eszembe, de csak azért ilyen kevés, mert már fáradt vagyok.
- Ha kétszemélyes akkor világviszonylatban már most 3.000.000.000 db kellene belőle, és egyre csak többen leszünk.
- Bár annak idején az utak se egyből lettek kiépítve, de gondoljunk csak bele a kivitelezési, fenntartási, üzemeltetési, karbantartási kötségekbe.
- Mivel az egész egyetlen "csövön" fut meghibásodás esetén úgy járunk ezzel is, mint a villamossal. A puszta közepén lógsz a levegőbe? Akkor inkább földönfutó járműre volna szükség.
- Sokkal több értelme van a jelenlegi autopályákat megtartani, és más meghajtás elvén működő guruló járműveket üzemeltetni. Ez az eszköz ugyanúgy a tömegközlekedésnél lenne jó, de kevés, nagy tömeget elszállító járművel, lásd TGV
- Mágnesvasút valóban létezik, de ilyen kis szállítási kapacitással halott ötlet.
- Tipikusan álmodj nagyot majdcsak lesz valahogy ötlet
- Ha többen akarnak ugyanabban a megállóban kiszállni, akkor hogyan oldják meg a tárolást?
- Fordított esetben, ha elfogy, akkor várok, míg jön egy a raktárból? Mint a zebránál, várok, míg zöldre vált csak itt hosszabb a várakozási idő :DD
- A sok leágazás miatt a sebesség garantáltan nem annyi lesz, mint amennyit igérnek a videóban a "megálmodók"
- Gondoljunk el egy várost több kilóméternyi hálózattal. melyik rontja jobban az összképet egy autópálya, vagy ennyi rengeteg sinpálya, amitől még az eget se látod?
- Túlzsúfoltság ugyanúgy a belvárosban, pangás kint a pusztán,
- Nekem senki ne mondja, hogy ezzel a dugót ki lehetne váltani. Egyszerűen túl sokan vagyunk erre a bolygóra.
- Hasonlóan ez is vicces nekem, mint az ötödik elemben, amikor "szintenként" halad a forgalom a levegőben, x méter magaságon keresztül.
Ennyi jutott most az eszembe, de csak azért ilyen kevés, mert már fáradt vagyok.
0
VÁLASZ
sai 2008. 03. 04. 16:32 | #11
ezek mind szép és jók... de amig olaj van ezek biztos nem lesznek megvalósitva.. másrészt meg tényleg igyis kötött pályán mész..
de mire nálunk lesz ilyen addigra mi már túl leszünk 6.életünkön is... ugyhogy nem izgulok , hogy fölöslegesen vettem most uj verdát.. :D
de mire nálunk lesz ilyen addigra mi már túl leszünk 6.életünkön is... ugyhogy nem izgulok , hogy fölöslegesen vettem most uj verdát.. :D
0
VÁLASZ
rivaul 2008. 03. 04. 15:14 | #10
Oks a szabadság kérdésére jó. De ezt el tudod képzelni több milliós méretekben is? A forgalom nem abbol a 3 buborékbol áll ami a videón van. Belvárosi közlekedésre amúgy talán de nagyobb távra nem tartom valószínűnek ebben a formában. S ez csak 1-2 ok de ven itt még jó pár adolog ami nem stimmel, így egyenlőre max tervnek szép. Egyszer talán...
0
VÁLASZ
Disy 2008. 03. 04. 15:12 | #9
A videóban is csak a kiépített helyen tud megállni a kis cucc. Amúgy meg ez is tömegközlekedés és különösképp nagyvárosba a dugók ilyesmi ellen. Úgy tudnám elképzelni, hogy kitiltják a faszba a kocsikat és csak ilyen szarral lehessen közlekedni, mert akinek van kocsija az úgyis azzal fog menni.. Amúgy nekem tetszik. Bár sztem előbb lesz itt nálunk világvége mint ez :)
0
VÁLASZ
Lennier 2008. 03. 04. 14:21 | #5
MakkMarci: A videót azért linkeltem be mert csuf kérdéseire, problémáira választ ad.
1. helyváltoztatás szabadsága teljesen megoldható
2. ha ki akarok szállni akkor nem kell mindenkinek megállni mögöttem
ezek koncepciók, mire megvalósulnak sokat fognak finomítani még rajtuk...
1. helyváltoztatás szabadsága teljesen megoldható
2. ha ki akarok szállni akkor nem kell mindenkinek megállni mögöttem
ezek koncepciók, mire megvalósulnak sokat fognak finomítani még rajtuk...
0
VÁLASZ
Lennier 2008. 03. 04. 14:10 | #3
csuf: biztos vagy benne? nézd csak meg ezt a videót: http://www.youtube.com/watch?v=N9tAXdFOhzM
0
VÁLASZ