bandee1219 2008. 01. 27. 17:49 | #13
A mozgást könnyű érzékelni, de annak a virtuális valóságra vetített hatását nehéz átvinni. Pl. előre-hátra futás, oldalazás. Ehez egy komoly gép sem elég, a MOCAP rendszereket is animátorok segítésére használják, nem a kiváltásukra. Ez így nem menne, főleg, hogy ez sztem először konzolok kiváltsága lesz (pénz, pénz, pénz), ott meg amúgy sincs kapacitás sokmindenre magán a játék futtatásán kívül.
0
VÁLASZ
bandee1219 2008. 01. 27. 17:34 | #12
Láttam már olyat valami ismeretterjesztő filmben, de az katonai dolog volt, tehát nem nagyon fogunk venni. Kb. olyan volt, mint a hanyattegerek, és te futsz a "golyón" (nem golyó, mert lapos a felülete, de úgy viselkedik). Másik megoldás, a Dance Dance játékokhoz adott földre leterítős gombok, ez az olcsóbb verzió, az biztos.
0
VÁLASZ
Zorro 2008. 01. 15. 12:17 | #10
Hát ami igaz igaz. De azért poénból felraknák 50kg cuccot a hátadra mint a STALKER-ben, aztán rohanj végig a pályán. Ugye, hogy nem is lenne kicsi? :) Na félretéve a tréfát, ahhoz hogy igazi játékélmény legyen, ahhoz nem elég ez a valami, egy csomó kiegészítő is kell, pl. kormány, fegyver stb. mert ha nincs, akkor bizony elég egysíkú programokat kell gyártani.
0
VÁLASZ
rivaul 2008. 01. 15. 12:05 | #8
Ezzel mi a baj? A gamerek többsége úgyis eltunyult a gép elött nem fog rosszul jönni egy kis futkosás. :P Amúgy a stalker nem annyira nagy a san-ba meg úgyis járműveket használsz. De igazábol szerintem ez a wii közönségének lett kitalálva aminél messze jobb pedig annak is van bőven kereslete. S inkább sétálok végig egy pályát mint egy távirányítóval hadonásszak míg célba nem érek. Bár wii-ra asszem közel sincs ien szintü játék :)
0
VÁLASZ
Bazsee 2008. 01. 15. 10:50 | #4
Egyetértek, nagyon korlátolt a dolog. Azt nem értem, hogy ezen dolgoznak 10 évig, és senkinek nem jut ilyen az eszébe? Meg ha már ennyire ebbe az irányba haladnak, hogy minél élethűbb legyen, akkor menjen el bokszolni! Milyen már, hogy a gép nem üt vissza, így könnyű! :)
0
VÁLASZ