Ez volt az a fekete, de ez a videó egalább csak arról szól: http://www.youtube.com/watch?v=2lQX3cOAbes
bandee1219 2008. 01. 23. 19:53 | #55
0
VÁLASZ
bandee1219 2008. 01. 18. 21:32 | #54
:(
http://www.youtube.com/watch?v=cNVrMZX2kms&NR=1
:)
http://www.youtube.com/watch?v=RlqIoB2I4BI
http://www.youtube.com/watch?v=ZsR01AgJwPo <-- 1:17-ttől a feketének van egy hangja! 8D
http://www.youtube.com/watch?v=IoSMu2oyaxk
http://www.youtube.com/watch?v=YMiKQQ3fD_o
http://www.youtube.com/watch?v=cNVrMZX2kms&NR=1
:)
http://www.youtube.com/watch?v=RlqIoB2I4BI
http://www.youtube.com/watch?v=ZsR01AgJwPo <-- 1:17-ttől a feketének van egy hangja! 8D
http://www.youtube.com/watch?v=IoSMu2oyaxk
http://www.youtube.com/watch?v=YMiKQQ3fD_o
0
VÁLASZ
bandee1219 2008. 01. 18. 21:25 | #53
Talán nem. Azért az annál zsebbenyúlósabb, és inkáb egy Veyron, abból vehet BMWt, amilyet akar. :)
0
VÁLASZ
bandee1219 2008. 01. 18. 21:00 | #52
Volt ott Bugatti is, amiről úgy tudom, ha nem vezeted sportosan és eleget (hogy mindenki láthassa), nem igazán érdekli a gyárat ki vagy, visszaveszi. [bocs, ha keverem, mert lehet a Mclaren F1-ről mondták, nem emlékszem pontosan, de a lényeg, hogy az nem állhat így :( ]
0
VÁLASZ
bandee1219 2008. 01. 18. 20:44 | #51
Nekem is a régi gépeken akadt meg inkább a szemem (aza az új Viper..., nem gyere be, de el is bújhat ilyen autók mellett), de bevallom elfogadnék egy pár új gépet is, csak kár, hogy el kéne adni, mert errefelé, ezeken az utakon nem nagyon használhatóak.
0
VÁLASZ
kamubekLaca 2008. 01. 10. 13:39 | #48
Bazz! Nem zártam be a garázst! Tudtam, hogy vmit elfelejtettem...!
0
VÁLASZ
Burdisgarage 2008. 01. 09. 13:05 | #47
Wiki:
The car was named the GT (for Grand Tourisme) with the 40 representing its overall height of 40 inches (1.02 m, measured at the windshield) as required by the rules. Large displacement Ford V8 engines (4.7 L and 7 L) were used, compared with the Ferrari V12 which displaced 3.0 L or 4.0 L.
The car was named the GT (for Grand Tourisme) with the 40 representing its overall height of 40 inches (1.02 m, measured at the windshield) as required by the rules. Large displacement Ford V8 engines (4.7 L and 7 L) were used, compared with the Ferrari V12 which displaced 3.0 L or 4.0 L.
0
VÁLASZ
Kelly416 2008. 01. 09. 10:42 | #43
Üdv Mindenkinek!
Nem hinném, hogy sokat fogtok hallani rólam. Most is csak azért regeltem be, hogy elmondjam, NEM HISZEM EL, HOGY ENNYI AUTÓ KÖZÖTT CSAK EGYETLEN FORD GT VAN! Az sem egészben. :) Mindegy. Ki mire kíváncsi és mit vár el a nép a gazdagoktól... Nyafoghatok valakinek, aki hozzám vág egy "szaros FORD GT-t" ? hadigabi: megtennéd? :)
Más: az a véleményem, hogy sokan vagytok, akik nem tudják, miről nyilatkoznak vagy nem járnak utánna dolgoknak. A Ford GT tényleg azért készült, hogy lenyomja a Ferrari-t, de a GT40 nagyon öreg és soha nem volt 7200cc-s motorja. Az újjáélesztett GT pedig nem hordozza a 40-es számot, mivel magasabb lett. Igaz, nem is kapott 7200cc-s motort, úgyhogy valami teljesen más dologgal keverted össze kedves Burdisgarage. (remélem nem írtam rosszul) Valaki említette, hogy nem szerepel a repertoárban Gallardó. Ki kell ábrándítsam. 3. kép bal fölső sarok. :)
Bocsika a regényért. :)
Nem hinném, hogy sokat fogtok hallani rólam. Most is csak azért regeltem be, hogy elmondjam, NEM HISZEM EL, HOGY ENNYI AUTÓ KÖZÖTT CSAK EGYETLEN FORD GT VAN! Az sem egészben. :) Mindegy. Ki mire kíváncsi és mit vár el a nép a gazdagoktól... Nyafoghatok valakinek, aki hozzám vág egy "szaros FORD GT-t" ? hadigabi: megtennéd? :)
Más: az a véleményem, hogy sokan vagytok, akik nem tudják, miről nyilatkoznak vagy nem járnak utánna dolgoknak. A Ford GT tényleg azért készült, hogy lenyomja a Ferrari-t, de a GT40 nagyon öreg és soha nem volt 7200cc-s motorja. Az újjáélesztett GT pedig nem hordozza a 40-es számot, mivel magasabb lett. Igaz, nem is kapott 7200cc-s motort, úgyhogy valami teljesen más dologgal keverted össze kedves Burdisgarage. (remélem nem írtam rosszul) Valaki említette, hogy nem szerepel a repertoárban Gallardó. Ki kell ábrándítsam. 3. kép bal fölső sarok. :)
Bocsika a regényért. :)
0
VÁLASZ
shinob 2008. 01. 09. 00:10 | #37
jut eszembe...az csak nekem furcsa h az új szériás ford mustang nincs (amúgy hihetetlen boldog vagyok mióta tudom h Mo-n is elérhető a GT500as kb 12-13 millából...persze ez is sok de ennyi pénzt legalább el tok képzelni mégha nem is a kezemben...) csak a rá kísértetiesen emlékeztető Shelby Cobra? (nekem mondjuk ez kevésbé tetszik) az viszont az emeleten "mindenek felett":D:D:D (ismét bocsi a nem mustangosoktól)...Bazzsee-nak amúgy igaza van naon de ahogy ő is említette nem tom elképzelni h mien lehet egy Mustangot vezetni...de azt sem h rosszabb legyen egy Ferrarinál:D
0
VÁLASZ
Skájwalker Lájos 2008. 01. 08. 23:19 | #36
Nekem csak az a fehér Ford Mustang GT kellene ott a sarokban. Nekem elég lenne az az 500 LE.:)
0
VÁLASZ
Burdisgarage 2008. 01. 08. 22:40 | #35
Az a jó, abban, ha az ember jobban szereti a Fordokat a Ferrarinál, hogy könnyebben teljesül az álma....
A sportautókhoz nem árulnak tetőcsomagtartót és vonóhorgot. A Ford GT40 is Lenyomta a Ferrarit, igaz 7200 köbcenti a 3300 ellen. Tényleg jobb a Ford, mint a Ferkó, hisz abból van több az utcán :)))
A sportautókhoz nem árulnak tetőcsomagtartót és vonóhorgot. A Ford GT40 is Lenyomta a Ferrarit, igaz 7200 köbcenti a 3300 ellen. Tényleg jobb a Ford, mint a Ferkó, hisz abból van több az utcán :)))
0
VÁLASZ
petyamester 2008. 01. 08. 22:28 | #34
Egy Ferrari árából vennék egy alfát, mert az jó, meg egy kegyetlenül megépített WFTS Ladát, azzal meg lehet állatkodni. :D
0
VÁLASZ
Bazsee 2008. 01. 08. 20:13 | #22
Én szeretem a Ferrarikat is meg pl a Mustangot is. Na de csak úgy kijelenteni h a régi amcsi jobb...hát. Ha megnézed mérnökileg nagyon nincs a csúcson: hatalmas fogyasztás, hatalmas motor, ezekhez képest "kevés" teljesítmény. Viszont ha ehhez hozzácsapod azt az érzést, ami vezetéskor átjár, akkor már igen, valami! De ugyan ez az érzés meg van egy Ferrariban is, annyi hogy az másmilyen. És innentől csak az számít kinek merre húz a szíve. Nekem pl. Porsche a favorit, de nem szólom le a Ferrarit sem, mert nagyon jó autó!
0
VÁLASZ
shinob 2008. 01. 08. 17:36 | #18
hadigabi ez azé egy kicsit bántó volt még ha csak viccnek is szántad...én személy szerint 100x többre tartok egy mustangot, mint holmi szutyok olasz vackot (a ferrari gyors meg piszok drága oszt ennyi)
ezúton is bocsánat mindenkitől aki szereti tényleg, de azé örülök h gazdagéknál is van akinek nem csak a legdrágább luxus sport gép az auto hanem figyelt ott mustang, cobra és még néhány gyönyörűség (amikben van vas...:D)
az viszont kicsit elszomorít h nem sok esélyem van bármelyiknek is csak a közelébe kerülni nemhogy beleülni:(:(:(...pedig mi szép lenne egy Mustang GT-t megfurikáztatni:D
ezúton is bocsánat mindenkitől aki szereti tényleg, de azé örülök h gazdagéknál is van akinek nem csak a legdrágább luxus sport gép az auto hanem figyelt ott mustang, cobra és még néhány gyönyörűség (amikben van vas...:D)
az viszont kicsit elszomorít h nem sok esélyem van bármelyiknek is csak a közelébe kerülni nemhogy beleülni:(:(:(...pedig mi szép lenne egy Mustang GT-t megfurikáztatni:D
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2008. 01. 08. 16:57 | #14
Ez különböztet meg mindenki mástól.... Olyan vagy mint a srác, aki elfingja magát egy tömött liftben...
0
VÁLASZ
petyamester 2008. 01. 08. 15:46 | #5
A Ferrarik nem érdekelnek. De az a sok szép mustang, charger, gto, stb. Na azok már igen. Egyszer lesz nekem is. :D
0
VÁLASZ
http://www.youtube.com/watch?v=KZmUK6Qp82U&feature=related <--- azért megy a gép, éppenhogy....
http://www.youtube.com/watch?v=9PCsQle7yQk&feature=related