![VanZant](http://www.ize.hu/_files/users/00130/00130238.jpg)
VanZant 2017. 11. 13. 12:02 | #8
Roland Gumpert is hasonlóról karrierről álmodott. Ha jól emlékszem, a NatGeo-n láttam róla egy műsort. Közel negyven évet dolgozott az Audinak, a motorokat is onnan vette az Apolloho autóihoz. A műsor szerint neki az volt a nagy hibája, hogy nem vette tudomásul, hogy a vevőknek nem elég csak a nagy teljesítmény. Hiányzott az autóiból az exluzívitás.
0
VÁLASZ
norbertvincze 2017. 11. 12. 09:22 | #7
Christian von Koenigsegg
sok tehetség van a világban, de ez a srác tényleg nem semmi. Cirka 20 év alatt összedobni egy olyan brandet, ami hitech, ami sok szempontból csúcsok csúcsa, az tényleg nem kis teljesítmény. És minden lapra vetett mérnöki vonal a saját verejtékük.
sok tehetség van a világban, de ez a srác tényleg nem semmi. Cirka 20 év alatt összedobni egy olyan brandet, ami hitech, ami sok szempontból csúcsok csúcsa, az tényleg nem kis teljesítmény. És minden lapra vetett mérnöki vonal a saját verejtékük.
0
VÁLASZ
VanZant 2017. 11. 07. 23:01 | #5
Egy 1938-as rekordot döntöttek meg vele.
https://www.vezess.hu/hirek/2017/11/07/a-svedek-gyartjak-a-vilag-legeslegesleggyorsabb-autojat/
https://www.vezess.hu/hirek/2017/11/07/a-svedek-gyartjak-a-vilag-legeslegesleggyorsabb-autojat/
0
VÁLASZ
MajdÉn 2017. 11. 07. 20:14 | #3
Nem lehet sok légellenállása, de inkább a motort, turbókat és az olajat hagyták visszahűlni. Valamint a fékeket is kímélni akarták gondolom, biztonsági okokból.
Egy 180-200-as autópálya menet után a mezei turbós autókat is illik hagyni lehűlni a leállítás előtt.
Egy 180-200-as autópálya menet után a mezei turbós autókat is illik hagyni lehűlni a leállítás előtt.
0
VÁLASZ
nemtudokregisztralnihelo 2017. 11. 07. 18:54 | #2
Dupla tempón nézve meg egy utasszállító repülő sebességét érezheted át.
0
VÁLASZ