Ki a hülye a videóban?
A melósok, akik a munkájukat végzik, a csúszós utak és a hó, vagy esetleg a sofőrök?
Demente 2016. 12. 16. 15:18 | #23
Út, és a látási viszonyoknak megfelelően!
0
VÁLASZ
Mimis 2016. 12. 16. 09:56 | #22
Az az alap, hogy ennyire szutykos, taknyos, csúszós úton nem olyan tempóval közlekedem, mint száraz, jól tapadó úton eleve tenném. Ezt nálunk úgy hívják, hogy "nem az útviszonyoknak megfelelő vezetés", és szabálysértési eljárás keretében megfelelően díjazzák is. Kamerás emberke meg ahelyett, hogy ott óbégat, inkább hívta volna az ottani hatóságot/útfelügyeletet, hogy csináljanak valamit az utakkal....
0
VÁLASZ
Mataccs 2016. 12. 16. 05:46 | #21
Hagyjátok már abba ezt a "domb" marhaságot! Eleve lakott területen nem száguldozunk, a lámpaoszlopok számából Ítélve pedig a látótávolság annyi volt, hogy még egy megrakott tehervagon is meg tudott volna állni. A sok gyökér egyszerűen nem látott még havat. Ha lassít 17,5 karóval odébb -me' má' onnan látta, akkor most nem kell vontatókötél.
+1
VÁLASZ
Jaca 2016. 12. 15. 23:12 | #20
Úgy kapcsolódik, hogy a domb tetejéről kiszúrható egy villogókkal felszerelt kamion, tehát aki akarja, észreveszi. A szedános normális vezető volt, néha a távolba is nézett, és időben lassított. A pickup meg nem tartotta a követési távolságot, a magasabb ülésből nem látta a figyelmeztető jelzéssel ellátott járművet (épp a telefonjáz babrálta) , és ezért belerohant az előtte levőbe. Az egészben az az undorító, hogy a melósban keresik a hibát a sok idióta sofőr miatt. Ők kiálltak egy igen csak feltűnő bazi nagy villogós autóval, aki olyan hülye, hogy ezt se veszi észre, azzal nem lehet mit csinálni. Azoknak hiába tennéd ki a domb tetejére a bóját.
0
VÁLASZ
Kiscsuri 2016. 12. 15. 17:47 | #18
Gyerekek kemények vagytok. Védeni ezt a barmot amelyik tényleg pofázik és videózik ahelyett, hogy a nagy erkölcscsősz őfelsége menne oda és integetne, hogy lassíts. Meg volt itt olyan példa, hogy fékezni hha piroson megy át a gyalogos, mert megölöd. Jah. Éppen nem mondom, hogy pusztuljon a férgese, mert mindenki hibázhat, nah de egy csúszós téli úton nem száguldozok mert az a fiziki szándékos figyelmen kívűl hagyása. Amúgy meg én azt mondom, hogy az oktatók a hülyék, hogy megadják ezeknek a jogsit. No meg maga az ember. De semmiféleképpen nem hibáztatható egyedűl a munkás/munkások.
0
VÁLASZ
palinkaman 2016. 12. 15. 16:02 | #17
Am ha olyan nagy okos a csóka, miért a villanyszerelőknek pofázik ahelyett, hogy kiállna a domb elé, figyelmeztetni az embereket?! Valószínűleg azért mert vergődni jobban tud, mint hasznossá tenni magát.
+3
VÁLASZ
Csádi 2016. 12. 15. 14:10 | #15
Abban nem, de abban van, hogyha nem is az ő hibájából, de mégis kicsit az ő részvétele miatt is történik a baleset. Ha ő látja, hogy hülyék az autósok, és nem veszik őt észre, akkor hivatalosan nem is, de szerintem van felelőssége irántuk.
Tudod, hogy közöd van a balesethez, de felelősséggel nem tartozol, mert nem vagy szabálytalan?
Vagy mint nem figyelmeztetni valakit egy veszélyről. Látod, hogy valaki egy szakadék felé megy, de hagyod őt.
Persze nem mindenre igaz ez. Mint beleavatkozni egy veszekedésbe. Nyugodtan kimaradhatsz belőle, de ezzel akkor vállalod azt is, hogy nem tettél ellene. Van ami ellen nem várható el, hogy tegyél.
Ezért gondolom, hogy ebben a videóban mindenki hülye volt. Senki sem érzi saját felelősségének megakadályozni a balesetet, mert másra kenné inkább, nem az ő terhe. Aztán mennyit kéne tenni? Nagyon nehéz lehet kirakni egy táblát, vagy segíteni a munkásokat, amíg dolgoznak. Vagy a munkásoknak ugyanezt megtenni...
Tudod, hogy közöd van a balesethez, de felelősséggel nem tartozol, mert nem vagy szabálytalan?
Vagy mint nem figyelmeztetni valakit egy veszélyről. Látod, hogy valaki egy szakadék felé megy, de hagyod őt.
Persze nem mindenre igaz ez. Mint beleavatkozni egy veszekedésbe. Nyugodtan kimaradhatsz belőle, de ezzel akkor vállalod azt is, hogy nem tettél ellene. Van ami ellen nem várható el, hogy tegyél.
Ezért gondolom, hogy ebben a videóban mindenki hülye volt. Senki sem érzi saját felelősségének megakadályozni a balesetet, mert másra kenné inkább, nem az ő terhe. Aztán mennyit kéne tenni? Nagyon nehéz lehet kirakni egy táblát, vagy segíteni a munkásokat, amíg dolgoznak. Vagy a munkásoknak ugyanezt megtenni...
0
VÁLASZ
palinkaman 2016. 12. 15. 13:44 | #14
"Egyik hülyébb mint a másik." Am it Magyarországon is ez lenne: a melós nem tesz bóját a domb másik oldalára, mert az plusz munka, na meg valszeg fél órán belül el is lopnák, vagy arrébb tennék az útról, hogy ezt meg itt hagyták. És a ok gyorshajtóról meg annyit, hogy mindegy ha 90-el, 100-zal, vagy 110-zel megyek lakott területen kívül akkor is előzget boldog boldogtalan.
+1
VÁLASZ
negativ_kommentelo 2016. 12. 15. 13:28 | #13
Itt nem felelősségről van szó (mert az kidumálható) , hanem a legminimálisabb jóindulat hiányáról.
Megaztán: ha a gyalogos hülye és lelép eléd amikor piros van neki, akkor ezzel a hozzáállással nem fékezel? Mert minek fáradjon a lábad, ő a hülye, neked zöld van...
Megaztán: ha a gyalogos hülye és lelép eléd amikor piros van neki, akkor ezzel a hozzáállással nem fékezel? Mert minek fáradjon a lábad, ő a hülye, neked zöld van...
+2
VÁLASZ
Strogg 2016. 12. 15. 13:24 | #12
Ja mert az gondolom a munkásnak tök semleges, ha mondjuk nekicsúszik valaki, miközben a vezetékek közt matat. Aha.
Lényegtelen, hogy miért nem tudott megállni. Ez olyan, hogy ha elbasz egy autó a zebrán, akkor utána is kérdezgetheted, hogy miért tudott az egyik kocsi megállni, a másik meg nem. A zebrára lépés előtt is szétnézek, hiába van elsőbbségem (bár tudom ez nem mindenkinél szokás).
Lényegtelen, hogy miért nem tudott megállni. Ez olyan, hogy ha elbasz egy autó a zebrán, akkor utána is kérdezgetheted, hogy miért tudott az egyik kocsi megállni, a másik meg nem. A zebrára lépés előtt is szétnézek, hiába van elsőbbségem (bár tudom ez nem mindenkinél szokás).
0
VÁLASZ
Strogg 2016. 12. 15. 13:11 | #9
És ez hogyan kötődik az én kommentemhez? Vagy most a munkásokat próblod védeni? Remélem vezetéskor nem ezt a filozófiát követed, mert az, hogy hogyan kéne meg kellett volna ezt meg ezt a szituációt kezelni nem sokat fog segíteni az utakon. Itt a bizalmatlansági szabály él. Pont azt írtam le, hogy ha már mások hülyék (mint láthatjuk vannak), legalább magán segítsen a munkás. Egyébként valszeg azért nem nyomta a féket a pickupos miután nekiment, mert leblokkolt elsőkerékkel kifejezetten nehéz kanyarodni.
0
VÁLASZ
Strogg 2016. 12. 15. 12:48 | #7
Annyiban igaza van a kamerásnak, hogy egy szaros bólyát kitehetnének a domb másik lejtőjére is, hogy a sok marha időben lassítson, mert tényleg nem látják. Ráadásul ha nekimennek, akkor ő is megszívja, mert ott palincol a vezetékek környékén, szóval ha már más miatt nem is, de maga miatt megtehetné.
+2
VÁLASZ
Csádi 2016. 12. 15. 12:39 | #6
A melós is tipikus akkor. Egyikük sem akarja vállalni a felelősséget. Nem tekintenek túl magukon, hogy segítsenek másokat. Szerintem a kamerás már csak azért harcolt, hogy neki legyen igaza, nem azért, hogy tényleg ne legyen baleset.
Mindenki hülye a videóban. Kivéve a csúszós utakat és a havat. Ők nem tehetnek semmiről.
Mindenki hülye a videóban. Kivéve a csúszós utakat és a havat. Ők nem tehetnek semmiről.
-1
VÁLASZ
negativ_kommentelo 2016. 12. 15. 12:10 | #3
ez tipikusan az a hozzáállás a munkások részéről, amikor valaki azt hiszi, hogy ha valamiben igaza van, vagy joga van valamihez, akkor az felmenti mindenféle erkölcsi kérdés alól.
0
VÁLASZ