Maximális egyetértésem ... ha előbb olvasom, nem koptatom a billentyűzetet, mindent leírtál ami lényeges.
eMTé 2016. 05. 26. 10:43 | #36
Basszus, már másodszorra nem tudtam elküldeni, az első elveszett, de már nem volt kedvem ugyanazt leírmi, a másodiknál résen voltam, és nyomtam egy ctrl-c -t, úgyhogy ctrl-v:
A helyzet az, hogy a KRESZ semmi olyasmit nem ír, hogy a gyorshajtót nem kell elengedned , ez csak ebben a hülye 2009-es Totalcaros cikkben volt. Fussunk neki harmadszor is:
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza..."
Ugye, ez semmi ilyesmit nem tartalmaz? Mivel méred a sebességét? Hitelesített a km órád? És az övé? Egyáltalán hatáskörödbe tartozik a mögötted haladó sebességének a mérése? Megsúgom, nem. Rád ennyi tartozik : "...folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza ..." , a gyorshajtás meg a lézeres sebességmérőre és a rendőrre. Ha annyira büntetni akarod őket,menj el rendőrnek, edzőtársam vezényli megyei szinten a traffikat, be tudlak juttatni :).
"A gyorshajtókat nem vagyok köteles elengedni." Dehogynem. Az, hogy ő gyorsan hajt, az éppen elég baj, ha pedig szándékosan akadályozod, azzal fokozod a veszélyes helyzetet, közvetlen veszélyeztetést követsz el, mégpedig szándékos veszélyeztetést. Elég szépen díjazzák, jobban mint a gyorshajtást. Ha pedig emiatt baleset lesz, aminek így te is a résztvevője leszel, összetöröd magad és a kocsidat, ráadásul felháborodva döbbensz rá, hogy a jegyzőkönyv szerint a balesetet te okoztad, na akkor majd elgondolkodhatsz azon, megérte -e ....
"De még mindig nem írtad le a véleményed, hogy miért kell a motorral átlépni a megengedett sebességet? Az hány ezres büntetés? Vagy bármi más járművel?"
Ki írta, hogy át kell? Én nem szoktam. Ha mégis, és bemérnek, nem bosszankodom, kifizetem a bírságot, hiszen amikor túllépem, tudnom kell, hogy a bünti benne van a pakliban. 36 éve vezetek, de ezalatt összesen kétszer büntettek gyorshajtásért (másért meg soha), akkor is csak 5 rugóra, minimális túllépésért kint felejtett korlátozó táblánál, de ezek is 20 évnél régebben voltak. Szóval, nem kell moralizálni. Nem szeretem a gyorshajtókat, a szabálytalanul előzőket, a tolakodó tahókat, de soha, egyiket sem akadályozom. Minél gyorsabban kerüljön messzire tőlem, azután úgy töri magát össze, ahogy jól esik neki. Csak lehetőleg mást ne törjön össze.
A helyzet az, hogy a KRESZ semmi olyasmit nem ír, hogy a gyorshajtót nem kell elengedned , ez csak ebben a hülye 2009-es Totalcaros cikkben volt. Fussunk neki harmadszor is:
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza..."
Ugye, ez semmi ilyesmit nem tartalmaz? Mivel méred a sebességét? Hitelesített a km órád? És az övé? Egyáltalán hatáskörödbe tartozik a mögötted haladó sebességének a mérése? Megsúgom, nem. Rád ennyi tartozik : "...folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza ..." , a gyorshajtás meg a lézeres sebességmérőre és a rendőrre. Ha annyira büntetni akarod őket,menj el rendőrnek, edzőtársam vezényli megyei szinten a traffikat, be tudlak juttatni :).
"A gyorshajtókat nem vagyok köteles elengedni." Dehogynem. Az, hogy ő gyorsan hajt, az éppen elég baj, ha pedig szándékosan akadályozod, azzal fokozod a veszélyes helyzetet, közvetlen veszélyeztetést követsz el, mégpedig szándékos veszélyeztetést. Elég szépen díjazzák, jobban mint a gyorshajtást. Ha pedig emiatt baleset lesz, aminek így te is a résztvevője leszel, összetöröd magad és a kocsidat, ráadásul felháborodva döbbensz rá, hogy a jegyzőkönyv szerint a balesetet te okoztad, na akkor majd elgondolkodhatsz azon, megérte -e ....
"De még mindig nem írtad le a véleményed, hogy miért kell a motorral átlépni a megengedett sebességet? Az hány ezres büntetés? Vagy bármi más járművel?"
Ki írta, hogy át kell? Én nem szoktam. Ha mégis, és bemérnek, nem bosszankodom, kifizetem a bírságot, hiszen amikor túllépem, tudnom kell, hogy a bünti benne van a pakliban. 36 éve vezetek, de ezalatt összesen kétszer büntettek gyorshajtásért (másért meg soha), akkor is csak 5 rugóra, minimális túllépésért kint felejtett korlátozó táblánál, de ezek is 20 évnél régebben voltak. Szóval, nem kell moralizálni. Nem szeretem a gyorshajtókat, a szabálytalanul előzőket, a tolakodó tahókat, de soha, egyiket sem akadályozom. Minél gyorsabban kerüljön messzire tőlem, azután úgy töri magát össze, ahogy jól esik neki. Csak lehetőleg mást ne törjön össze.
0
VÁLASZ
Mimis 2016. 05. 26. 09:45 | #35
A motorosról is nagyon szívesen elmondom a véleményemet, természetesen az sem szabályos, hogy gyorsabban megy, mint az adott útszakaszra vonatkozó szabályozás, illetve neki sem lenne szabad átlépnie a záróvonalat.
DE...
Továbbra is adott, hogy NEM a Te tisztséged és jogod eldönteni, hogy egy közlekedési szabályok ellen vétő ember éppen milyen szabályt szegett meg, mennyire szegte meg, és milyen "retorziót" alkalmazol ellene. (legyen az nem elengedés, rádudálás, kiszállós-ordítozós-lapátnyéllelhadakozós...) Erre tartják a rendvédelmi szervezeteket. (akik persze vagy ott vannak, vagy nem, vagy közbelépnek, vagy nem, de ez már másik szint)
Az általad linkelt "cikket" is elolvastam.... bár azt inkább tekintem egy felhasználói levélnek, mint egy cikknek, hiszen a bánat tudja, ki az az "ekutya".
Leír egy nagyon érdekes mondatot:
"Nagyon fontos megjegyezni, hogy a megengedett maximális sebesség felett közlekedőket soha, sehol nem vagy köteles elengedni"
KRESZ-ben én ilyet eddig sehol nem láttam... Nem is mondhat ilyet, hiszen TE, mint közlekedésben résztvevő "mezei user" nem mondhatod meg, hogy ki a gyorshajtó és ki nem. Van hiteles, kalibrációs és mérési jegyzőkönyvekkel ellátott, engedélyeztetett mérőműszered, amivel meg tudod pontosan mondani, hogy a mögötted érkező mennyivel halad? Ilyet még a rend éber őre sem állíthat teljes pontossággal, éppen ezért állítják be úgy a trafikat, ahogy beállítják.
Igen, minden emberben ott van az önkéntes rendőr. Ezt most akárki is olvassa, és tagadja, ha jobban belegondol és elgondolkozik, a mindennapjai során biztosan találkozott már olyannal, akire azt gondolta, hogy "ettől elvenném a jogosítványt"... "ezt meg kellene büntetni"... ez mindenkiben benne van. Kiben jobban, kiben kevésbé erősen. Van, aki leszorít, kiszáll és óbégat (esetleg tetlegességig megy), van aki csak a kocsiban magyaráz, és van, aki csak fejben játszik el a gondolattal.
"Ha ott a mecseki szerpentinen nem teszem ki a kocsit az út közepére, a motorost telibekapja a barma"
Igen, ezzel a tetteddel lehet megmentetted a motoros és még ki tudja kinek az életét. De ugyanazzel egy potenciális veszélyhelyzetet is előidéztél, hiszen az az istenbarma akár megpróbálhatott volna mégis elmenni melletted, megcsúszhatott volna, és a szerpentin melletti susnyásban landolva ki is purcanhatott volna. Az mellett, hogy lehetséges, hogy nem lett volna kár érte, egy halálos közúti balesetet okoztál pusztán azért, mert Te úgy ítélted meg, hogy szabálytalanul közlekedik... érted mit akarok ezzel mondani?
Egyébként meg a motorosokról volt szó pár hónappal ezelőtt valamelyik rádiós műsorban, ahol valami közlekedési szagértő muki is beszélt. Elmondta, hogy Ő pl. mindig el szokta engedni a motorosokat, mert eleve gyorsabban tudnak a forgalomban haladni, és ha elengedi, akkor vélhetően többé a büdös életben nem látja viszont, míg ha feltartja, akkor valahol folyton a környékén fog cirkulálni, amire neki is figyelnie kell.
Más:
Mint már említettem, szoktam motorozni, és véleményem szerint a legtöbb szabályt betartva. (Igen, jól írtam, a legtöbbet. Mert bizony van olyan helyzet, amikor a KRESZ egyszerűen betarthatatlan baromság, ami balesetveszélyes is. Mikor a forgalom tempója lakott területen 70, nem fogsz nekiállni 50-nel haladni, mert potenciális baleseti forrássá válsz...)
NEm is oly régen haladtam hazafelé, és egy lámpánál odagurult egy autós, és megkérdezte, hogy miért nem előztem meg, amikor én bentebb húzódtam a felezőhöz, Ő meg kicsit kintebb is ment... mert nem szereti a motorosokat és inkább elengedett volna.
Elmagyaráztam neki, hogy jól lehetett haladni a megengedettel, felesleges lett volna előzni. Azt is elmondtam, hogy a legtöbb motoros nem azért húzódik befelé, mert feltétlen előzni szeretne. Egyszerűen így lehet biztonságosan menni. Az autónak általában (jobb esetben) 4 kereke van, 2 jobb oldalt, kettő bal oldalt. (Más összetételben problémás lehet)
A két oldal között ott van az autó, ami a motorosnak egyfajta holt tér, ott nem lát semmit. Ha a motoros az autó mögött halad középen és az autós áthalad valamin az úton, azt a két kerék között elengedve (úthiba, döglött állat, idegen tárgy), azt a motoros vidáman telibekapná. Ezért szoktak inkább bentebb, kerékvonalba húzódni, mert látja az autó mozgásán, ha valami van az úton. Nem utolsó sorban felezőhöz húzódva jobban belátja az előtte haladó autótól az elöl lévő forgalmat.
No, ez csak egy kis kitérő volt... :)
DE...
Továbbra is adott, hogy NEM a Te tisztséged és jogod eldönteni, hogy egy közlekedési szabályok ellen vétő ember éppen milyen szabályt szegett meg, mennyire szegte meg, és milyen "retorziót" alkalmazol ellene. (legyen az nem elengedés, rádudálás, kiszállós-ordítozós-lapátnyéllelhadakozós...) Erre tartják a rendvédelmi szervezeteket. (akik persze vagy ott vannak, vagy nem, vagy közbelépnek, vagy nem, de ez már másik szint)
Az általad linkelt "cikket" is elolvastam.... bár azt inkább tekintem egy felhasználói levélnek, mint egy cikknek, hiszen a bánat tudja, ki az az "ekutya".
Leír egy nagyon érdekes mondatot:
"Nagyon fontos megjegyezni, hogy a megengedett maximális sebesség felett közlekedőket soha, sehol nem vagy köteles elengedni"
KRESZ-ben én ilyet eddig sehol nem láttam... Nem is mondhat ilyet, hiszen TE, mint közlekedésben résztvevő "mezei user" nem mondhatod meg, hogy ki a gyorshajtó és ki nem. Van hiteles, kalibrációs és mérési jegyzőkönyvekkel ellátott, engedélyeztetett mérőműszered, amivel meg tudod pontosan mondani, hogy a mögötted érkező mennyivel halad? Ilyet még a rend éber őre sem állíthat teljes pontossággal, éppen ezért állítják be úgy a trafikat, ahogy beállítják.
Igen, minden emberben ott van az önkéntes rendőr. Ezt most akárki is olvassa, és tagadja, ha jobban belegondol és elgondolkozik, a mindennapjai során biztosan találkozott már olyannal, akire azt gondolta, hogy "ettől elvenném a jogosítványt"... "ezt meg kellene büntetni"... ez mindenkiben benne van. Kiben jobban, kiben kevésbé erősen. Van, aki leszorít, kiszáll és óbégat (esetleg tetlegességig megy), van aki csak a kocsiban magyaráz, és van, aki csak fejben játszik el a gondolattal.
"Ha ott a mecseki szerpentinen nem teszem ki a kocsit az út közepére, a motorost telibekapja a barma"
Igen, ezzel a tetteddel lehet megmentetted a motoros és még ki tudja kinek az életét. De ugyanazzel egy potenciális veszélyhelyzetet is előidéztél, hiszen az az istenbarma akár megpróbálhatott volna mégis elmenni melletted, megcsúszhatott volna, és a szerpentin melletti susnyásban landolva ki is purcanhatott volna. Az mellett, hogy lehetséges, hogy nem lett volna kár érte, egy halálos közúti balesetet okoztál pusztán azért, mert Te úgy ítélted meg, hogy szabálytalanul közlekedik... érted mit akarok ezzel mondani?
Egyébként meg a motorosokról volt szó pár hónappal ezelőtt valamelyik rádiós műsorban, ahol valami közlekedési szagértő muki is beszélt. Elmondta, hogy Ő pl. mindig el szokta engedni a motorosokat, mert eleve gyorsabban tudnak a forgalomban haladni, és ha elengedi, akkor vélhetően többé a büdös életben nem látja viszont, míg ha feltartja, akkor valahol folyton a környékén fog cirkulálni, amire neki is figyelnie kell.
Más:
Mint már említettem, szoktam motorozni, és véleményem szerint a legtöbb szabályt betartva. (Igen, jól írtam, a legtöbbet. Mert bizony van olyan helyzet, amikor a KRESZ egyszerűen betarthatatlan baromság, ami balesetveszélyes is. Mikor a forgalom tempója lakott területen 70, nem fogsz nekiállni 50-nel haladni, mert potenciális baleseti forrássá válsz...)
NEm is oly régen haladtam hazafelé, és egy lámpánál odagurult egy autós, és megkérdezte, hogy miért nem előztem meg, amikor én bentebb húzódtam a felezőhöz, Ő meg kicsit kintebb is ment... mert nem szereti a motorosokat és inkább elengedett volna.
Elmagyaráztam neki, hogy jól lehetett haladni a megengedettel, felesleges lett volna előzni. Azt is elmondtam, hogy a legtöbb motoros nem azért húzódik befelé, mert feltétlen előzni szeretne. Egyszerűen így lehet biztonságosan menni. Az autónak általában (jobb esetben) 4 kereke van, 2 jobb oldalt, kettő bal oldalt. (Más összetételben problémás lehet)
A két oldal között ott van az autó, ami a motorosnak egyfajta holt tér, ott nem lát semmit. Ha a motoros az autó mögött halad középen és az autós áthalad valamin az úton, azt a két kerék között elengedve (úthiba, döglött állat, idegen tárgy), azt a motoros vidáman telibekapná. Ezért szoktak inkább bentebb, kerékvonalba húzódni, mert látja az autó mozgásán, ha valami van az úton. Nem utolsó sorban felezőhöz húzódva jobban belátja az előtte haladó autótól az elöl lévő forgalmat.
No, ez csak egy kis kitérő volt... :)
0
VÁLASZ
lilaflexninja 2016. 05. 26. 09:28 | #34
Autósként imádom azt a helyzetet, amikor mondjuk a soroksári úton mindenki a belső sávban megy, mert ott mennek az urak, a külső sáv gagyi, ráz, stb. én meg a külsőben gyorsabban haladok. Miért is kell a belső sávban menni????? mert a külső kátyús? Hát akkor hajtsál lassan! Függetlenül attól, hogy a mögötted jövő mennyire gyorsan és szabálytalanul jön, ha tudod el kell engedni, mert ugye neked sem szabad vészhelyzetet teremteni. Nem mondom frusztrált tudok lenni én is a sok köcsögtől, akik bevágnak, gyorshajtanak, letapossák az embert, de azért elengedem, mert jobb, ha inkább kitérek jobbra, mintha nekem jön, vagy miattam okoz balesetet.
On. A videón szereplő motorost nem tudom sajnálni. Nem hajtunk neki egy keréken egy előttünk álló, villogó rendőr autónak!
On. A videón szereplő motorost nem tudom sajnálni. Nem hajtunk neki egy keréken egy előttünk álló, villogó rendőr autónak!
0
VÁLASZ
Jaca 2016. 05. 26. 08:07 | #33
"Közlekedőként nem kell azon gondolkoznod, hogy mennyivel jön, elég annyi, hogy gyorsabban. A KRESZ azt írja elő, hogy ilyenkor el kell hagynod a belső sávot, és ezt nem tetted meg. Ez helyből egy 30 ezres bírság."
Olvasd el a cikket:
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2009/09/07/a_kresz_es_a_jobb_oldal/
A gyorshajtókat nem vagyok köteles elengedni. A kék bukósisak sem számít megkülönböztető jelzésnek.
De még mindig nem írtad le a véleményed, hogy miért kell a motorral átlépni a megengedett sebességet? Az hány ezres büntetés? Vagy bármi más járművel?
A dudálásról meg annyit, hogy a gyorshajtás és a dupla záróvonal átlépése szerintem veszélyhelyzetet teremt.
Olvasd el a cikket:
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2009/09/07/a_kresz_es_a_jobb_oldal/
A gyorshajtókat nem vagyok köteles elengedni. A kék bukósisak sem számít megkülönböztető jelzésnek.
De még mindig nem írtad le a véleményed, hogy miért kell a motorral átlépni a megengedett sebességet? Az hány ezres büntetés? Vagy bármi más járművel?
A dudálásról meg annyit, hogy a gyorshajtás és a dupla záróvonal átlépése szerintem veszélyhelyzetet teremt.
0
VÁLASZ
Traveller_x 2016. 05. 25. 23:29 | #32
Lakott területen 54-el haladó járművet ne akarjon megelőzni. Nyilván nem életszerű ugye, hogy egy motoros bárhol is "lelassítson" 54-re, vagy az alá, de ne legyen már felháborodva, hogyha "akadályozzák" a megengedett sebességnél így is gyorsabb sebességre. A gond az a kettős mérce, hogy a motoros szerint mindenki baszódjon meg, aki nem kezeli őket maximális körültekintéssel, és figyelemmel, de az is baszódjon meg aki elvárja, hogy betartsa a sebességhatárokat, (vagy a forgalom ritmusát, ami a legtöbbször a KRESZ által előírttól eleve magasabb) mert ugye neki az túl lassú, és derogálja a saját magáról kialakított képet, pedig csak egy szimpla nyári tucatszar az úton, aki nem fér el, mert túl széles az arca.
0
VÁLASZ
eMTé 2016. 05. 25. 23:11 | #31
Elemezzük ezt ki.
"Egy valamit tisztázzunk, nem húztam rá a motorosra a kormányt. A motoros legalább 70-el jött, messziről láttam, jeleztem balra húzódással, hogy nem fogom elhagyni a sávot."
Közlekedőként nem kell azon gondolkoznod, hogy mennyivel jön, elég annyi, hogy gyorsabban. A KRESZ azt írja elő, hogy ilyenkor el kell hagynod a belső sávot, és ezt nem tetted meg. Ez helyből egy 30 ezres bírság.
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza."
De te akadályoztad.
Ugye? Ez a jogszabály, ami nem tartalmazza azt, hogy neked jogod van eldönteni, ki mehet el melletted a belső sávban, és ki nem. Ez annyit mond ki, hogy nem akadályozhatod a gyorsabban haladó járművet. Vagy hogy te is megértsd: ha nincs ott senki, takarodj ki a külső sávba. És ne dudálgass, mert hangjelzést használni lakott területen csak közvetlenül baleset elkerülése céljából lehet . Nem pedig azért, mert te úgy érzed, hogy a másik gyorsan hajt, vagy szabálytalanul közlekedik.
"Egy valamit tisztázzunk, nem húztam rá a motorosra a kormányt. A motoros legalább 70-el jött, messziről láttam, jeleztem balra húzódással, hogy nem fogom elhagyni a sávot."
Közlekedőként nem kell azon gondolkoznod, hogy mennyivel jön, elég annyi, hogy gyorsabban. A KRESZ azt írja elő, hogy ilyenkor el kell hagynod a belső sávot, és ezt nem tetted meg. Ez helyből egy 30 ezres bírság.
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza."
De te akadályoztad.
Ugye? Ez a jogszabály, ami nem tartalmazza azt, hogy neked jogod van eldönteni, ki mehet el melletted a belső sávban, és ki nem. Ez annyit mond ki, hogy nem akadályozhatod a gyorsabban haladó járművet. Vagy hogy te is megértsd: ha nincs ott senki, takarodj ki a külső sávba. És ne dudálgass, mert hangjelzést használni lakott területen csak közvetlenül baleset elkerülése céljából lehet . Nem pedig azért, mert te úgy érzed, hogy a másik gyorsan hajt, vagy szabálytalanul közlekedik.
0
VÁLASZ
eMTé 2016. 05. 25. 22:59 | #30
Korábbi hozzászólásokhoz: (amikben arról írtok hogy a motoros félt szabályosan előzni, nehogy akkor jusson eszébe Jacának sávot váltani) Nekem nincs jogosítványom, így nem tudhatom, de sávváltás előtt nem szokás belepillantani a tükörbe? Mint már mondtam, teljes naivsággal kérdezem csak.
Arról volt szó, hogy félt jobbról előzni, ami mindig veszélyes, még akkor is, ha szabályos. És el sem hinnéd, mennyire nem nézik a tükröt egyesek. Nem sok olyan hír van amúgy, ahol motorosok okoznak tömegkatasztrófákat. Általában ők halnak meg, néha saját hibájukból, de sajnos sokkal többször más hibájából. Mondom ezt úgy, hogy az úton töltött idő 80 %-a autó, és csak 20% motor.
Arról volt szó, hogy félt jobbról előzni, ami mindig veszélyes, még akkor is, ha szabályos. És el sem hinnéd, mennyire nem nézik a tükröt egyesek. Nem sok olyan hír van amúgy, ahol motorosok okoznak tömegkatasztrófákat. Általában ők halnak meg, néha saját hibájukból, de sajnos sokkal többször más hibájából. Mondom ezt úgy, hogy az úton töltött idő 80 %-a autó, és csak 20% motor.
0
VÁLASZ
SEszter 2016. 05. 25. 22:03 | #28
Korábbi hozzászólásokhoz: (amikben arról írtok hogy a motoros félt szabályosan előzni, nehogy akkor jusson eszébe Jacának sávot váltani) Nekem nincs jogosítványom, így nem tudhatom, de sávváltás előtt nem szokás belepillantani a tükörbe? Mint már mondtam, teljes naivsággal kérdezem csak.
Én sem szeretem a motorosokat, úgy vettem észre ez a jármű szinte mindenkit arra késztet hogy vagánykodjon az utakon. Főleg mióta a kisbabánk is velünk utazik, görcsbe rándul a gyomrom ha meglátok egyet. Bár tudom ez nem lehetséges, de mindig úgy gondoltam, hogy ahogy a bicikliseknek, a motorosoknak is külön út kellene (jó magas betonfallal körülvéve).
Nem is csak a vagánykodás miatt veszélyesek, de kórházban dolgozó édesanyám mondta, hogy nyáron rengeteget visznek be, mert a 40°C-ban eszméletüket vesztik a sisakjukban meg a tök fekete védőfelszerelésükben. Ok, mindenki úgy nyírja ki magát felőlem ahogy akarja, de ne az országúton ahol a kisbabámmal utazunk.
Én sem szeretem a motorosokat, úgy vettem észre ez a jármű szinte mindenkit arra késztet hogy vagánykodjon az utakon. Főleg mióta a kisbabánk is velünk utazik, görcsbe rándul a gyomrom ha meglátok egyet. Bár tudom ez nem lehetséges, de mindig úgy gondoltam, hogy ahogy a bicikliseknek, a motorosoknak is külön út kellene (jó magas betonfallal körülvéve).
Nem is csak a vagánykodás miatt veszélyesek, de kórházban dolgozó édesanyám mondta, hogy nyáron rengeteget visznek be, mert a 40°C-ban eszméletüket vesztik a sisakjukban meg a tök fekete védőfelszerelésükben. Ok, mindenki úgy nyírja ki magát felőlem ahogy akarja, de ne az országúton ahol a kisbabámmal utazunk.
0
VÁLASZ
Jaca 2016. 05. 25. 18:00 | #26
Szia!
Oké, a kioktatót elismerem. DE! Nem kényszerítettem hirtelen fékezésre, nem kényszerítettem hirtelen irányváltásra. Látta, hogy ott vagyok, utolért, lelassított, és nézett bután, hogy el szeretne menni. Én meg "nem értettem", hogy miért, hiszen nem lehet gyorsabban menni.(erre még visszatérek). Arra meg végképp nem kényszerítettem, hogy átlépje a sebességet, és a záróvonalat. Ha én utolérek valakit, és nem tudom megelőzni biztonságosan és szabályosan, akkor beállok mögé, max morgok, ha a megengedettnél lassabban megy. Mikor előzésbe kezdett a motoros, nem húztam rá a kormányt, nem gyorsítottam. Hülye nem vagyok. Az, hogy jeleztem a dudával, hogy "ember, hülye vagy", már bocs, de olyan, mint amikor rászólok valakire, hogy ne szemeteljen.
-Nem lehet gyorsabban menni: más országokban természetes, hogy ledudálnak, ha átléped a megengedett sebességet.
Amúgy a motorosról is elmondhatnád a véleményed, aki átlépte a sebességhatárt és a záróvonalat. Az úgy szép és jó? A közlekedési szituáció nem indokolta, mivel nem vészhelyzetet hárított el.
"értelmezed a magad módja szerint a KRESZ szabályokat, hogy közben Te magad is közlekedési szabálysértést követsz el"
Ha ott a mecseki szerpentinen nem teszem ki a kocsit az út közepére, a motorost telibekapja a barma, mert nem lehetett belátni a kanyart. Ezt belátta utána az ökör is, mert visszavett. A saját biztonságom érdekében is tettem, de megkezdett előzési manővert még nem nem nehezítettem meg soha, sőt, igyekszem segíteni, mert az a saját érdekem is.
Oké, a kioktatót elismerem. DE! Nem kényszerítettem hirtelen fékezésre, nem kényszerítettem hirtelen irányváltásra. Látta, hogy ott vagyok, utolért, lelassított, és nézett bután, hogy el szeretne menni. Én meg "nem értettem", hogy miért, hiszen nem lehet gyorsabban menni.(erre még visszatérek). Arra meg végképp nem kényszerítettem, hogy átlépje a sebességet, és a záróvonalat. Ha én utolérek valakit, és nem tudom megelőzni biztonságosan és szabályosan, akkor beállok mögé, max morgok, ha a megengedettnél lassabban megy. Mikor előzésbe kezdett a motoros, nem húztam rá a kormányt, nem gyorsítottam. Hülye nem vagyok. Az, hogy jeleztem a dudával, hogy "ember, hülye vagy", már bocs, de olyan, mint amikor rászólok valakire, hogy ne szemeteljen.
-Nem lehet gyorsabban menni: más országokban természetes, hogy ledudálnak, ha átléped a megengedett sebességet.
Amúgy a motorosról is elmondhatnád a véleményed, aki átlépte a sebességhatárt és a záróvonalat. Az úgy szép és jó? A közlekedési szituáció nem indokolta, mivel nem vészhelyzetet hárított el.
"értelmezed a magad módja szerint a KRESZ szabályokat, hogy közben Te magad is közlekedési szabálysértést követsz el"
Ha ott a mecseki szerpentinen nem teszem ki a kocsit az út közepére, a motorost telibekapja a barma, mert nem lehetett belátni a kanyart. Ezt belátta utána az ökör is, mert visszavett. A saját biztonságom érdekében is tettem, de megkezdett előzési manővert még nem nem nehezítettem meg soha, sőt, igyekszem segíteni, mert az a saját érdekem is.
0
VÁLASZ
SilAsh 2016. 05. 25. 15:35 | #25
Én mindig elengedem a gyorsabban haladó autót/motorost, aztán imádkozom (ha netán életveszélyesen közlekedik), hogy nehogy felszaladjon valami fára a macska után , mert akkor meg állhatok meg segítséget nyújtani/tanúskodni, ha a közelemben történik...
A kultúrált közlekedésre meg úgysem én fogom megtanítani, úgyhogy részemről maximum csak a felmenők fognak csuklani.
Szúsza...
A kultúrált közlekedésre meg úgysem én fogom megtanítani, úgyhogy részemről maximum csak a felmenők fognak csuklani.
Szúsza...
0
VÁLASZ
Mimis 2016. 05. 25. 13:44 | #24
"...jeleztem balra húzódással, hogy nem fogom elhagyni a sávot..."
"Rádudáltam? Igen, mert zavart, hogy bőven átlépte a sebességhatárt, meg a dupla záróvonalat."
"... a mecseki szerpentinen kimentem az út közepére, hogy a villogtató hülyegyerek ne tudjon megelőzni az autójával a kanyar előtt..."
Ééééértem... vagyis mindenféle rendvédelmi felhatalmazás és jogosultság nélkül követsz el közúton olyan manővereket / vezetsz olyan stílusban / értelmezed a magad módja szerint a KRESZ szabályokat, hogy közben Te magad is közlekedési szabálysértést követsz el, önmagadnak megengedő módon ezt elnézve.... teljesen logikus ugyebár....
Elárulom, hogy az önbíráskodó (merthogy ez bizony az, akárhogy is próbálod csűrni-csavarni), kioktató vezetési stílust ugyanúgy szabálysértési bírsággal díjazzák, mint ami ellen "harcolsz" az utakon... és legalább olyan balesetveszélyes is....
"Rádudáltam? Igen, mert zavart, hogy bőven átlépte a sebességhatárt, meg a dupla záróvonalat."
"... a mecseki szerpentinen kimentem az út közepére, hogy a villogtató hülyegyerek ne tudjon megelőzni az autójával a kanyar előtt..."
Ééééértem... vagyis mindenféle rendvédelmi felhatalmazás és jogosultság nélkül követsz el közúton olyan manővereket / vezetsz olyan stílusban / értelmezed a magad módja szerint a KRESZ szabályokat, hogy közben Te magad is közlekedési szabálysértést követsz el, önmagadnak megengedő módon ezt elnézve.... teljesen logikus ugyebár....
Elárulom, hogy az önbíráskodó (merthogy ez bizony az, akárhogy is próbálod csűrni-csavarni), kioktató vezetési stílust ugyanúgy szabálysértési bírsággal díjazzák, mint ami ellen "harcolsz" az utakon... és legalább olyan balesetveszélyes is....
+1
VÁLASZ
Jaca 2016. 05. 25. 12:41 | #21
Egy valamit tisztázzunk, nem húztam rá a motorosra a kormányt. A motoros legalább 70-el jött, messziről láttam, jeleztem balra húzódással, hogy nem fogom elhagyni a sávot. Ekkor a motoros még bőven 20 méterre mögöttem volt, le is lassított, mikor mögém ért. Rádudáltam? Igen, mert zavart, hogy bőven átlépte a sebességhatárt, meg a dupla záróvonalat.
De hogy vigasztaljam a motorosokat, a mecseki szerpentinen kimentem az út közepére, hogy a villogtató hülyegyerek ne tudjon megelőzni az autójával a kanyar előtt, ez volt a szerencséje a szemben érkező motorosnak. Nem általánosítok a motorosokkal kapcsolatban, mert sokan vannak, akik úgy szoktak megelőzni, hogy én sem érzem veszélyesnek a műveletet, mert hagyja magát észrevenni, és hagy időt, hogy tudjam mi a szándéka, ne adj isten még irányjelzőt is használ.
De hogy vigasztaljam a motorosokat, a mecseki szerpentinen kimentem az út közepére, hogy a villogtató hülyegyerek ne tudjon megelőzni az autójával a kanyar előtt, ez volt a szerencséje a szemben érkező motorosnak. Nem általánosítok a motorosokkal kapcsolatban, mert sokan vannak, akik úgy szoktak megelőzni, hogy én sem érzem veszélyesnek a műveletet, mert hagyja magát észrevenni, és hagy időt, hogy tudjam mi a szándéka, ne adj isten még irányjelzőt is használ.
0
VÁLASZ
tenkes 2016. 05. 25. 11:14 | #20
Az lehet, hogy a rendőr önbíráskodó tahó, aki a másikat szándékosan feltartja, a KRESZ-t nem teljes mértékben ismeri, de nekem úgy tűnik a Streetfighter-esek sem igyekeztek betartani a KRESZ-t :D
A nagy többség, össze vissza előzgeti egymást, folyamatosan egykerekeznek, a követési távolságot nem tartják be, szvsz. barom módján viselkednek az úton amivel szerintem kimerítik a közúti veszélyeztetés fogalmát.
Azt nem vitatom, erőszakos módon lépett fel a rendőr, de kérem ez közút amin jelenleg is forgalom van, nem pedig bemutató pálya. :D
Elhiszem, hogy a hazai utakon is sok a barom, de te szeretnél minden nap ilyen utakon közlekedni ahol ezek a motorosok ? Én pl. NEM
Szerintem a rendőrnek igen is intézkedni kell ilyen esetben is mert egy idő után azt csinál az úton mindenki amit akar.(Lsd. India)
A nagy többség, össze vissza előzgeti egymást, folyamatosan egykerekeznek, a követési távolságot nem tartják be, szvsz. barom módján viselkednek az úton amivel szerintem kimerítik a közúti veszélyeztetés fogalmát.
Azt nem vitatom, erőszakos módon lépett fel a rendőr, de kérem ez közút amin jelenleg is forgalom van, nem pedig bemutató pálya. :D
Elhiszem, hogy a hazai utakon is sok a barom, de te szeretnél minden nap ilyen utakon közlekedni ahol ezek a motorosok ? Én pl. NEM
Szerintem a rendőrnek igen is intézkedni kell ilyen esetben is mert egy idő után azt csinál az úton mindenki amit akar.(Lsd. India)
0
VÁLASZ
eMTé 2016. 05. 25. 09:05 | #18
Valaki már belinkelte, én azért teszem még1x, mert folytatódik is:
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni..."
Szóval: A motoros elmehetett volna jobbról szabályosan, csak ilyenkor mindig végigfut az ember agyán hogy:
1. Bent felejtette magát, álmodozik, azt hiszi a szélvédőre hogy mozivászon, nem figyeli a tükröt, lehet hogy pont akkor jut eszébe mégis, hogy kimenne a külső sávba ... pont így járt egy ismerősöm tavaly, Hajdúszoboszlón. "Jaj, nem vettem észre" - sopánkodott a csaj aki az autót vezette, azután amikor azt hitték, hogy arrébb akar állni az autóval, egyszerűen elhajtott. Szerencsére volt sok szemtanú. Később meg azt magyarázta a bíróság előtt, hogy jobbról szabálytalanul előzött a motoros, de amint a jogszabályból látjuk, nem volt szabálytalan.
2. De az is lehet, hogy egy önbíráskodó tahó, egy önjelölt önkéntes rendőr, aki a másikat szándékosan feltartja, persze a KRESZ-t hézagosan ismeri, lévén az emlékezete tarisznyája félig üres, így csak arra emlékszik, hogy jobbról tilos előzni, és persze ráhúzza a motorosra a kormányt. Abba megbele sem gondol, hogy nem illik valakit megölni vagy megnyomorítani még akkor sem, ha szabálytalanul közlekedik.
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni..."
Szóval: A motoros elmehetett volna jobbról szabályosan, csak ilyenkor mindig végigfut az ember agyán hogy:
1. Bent felejtette magát, álmodozik, azt hiszi a szélvédőre hogy mozivászon, nem figyeli a tükröt, lehet hogy pont akkor jut eszébe mégis, hogy kimenne a külső sávba ... pont így járt egy ismerősöm tavaly, Hajdúszoboszlón. "Jaj, nem vettem észre" - sopánkodott a csaj aki az autót vezette, azután amikor azt hitték, hogy arrébb akar állni az autóval, egyszerűen elhajtott. Szerencsére volt sok szemtanú. Később meg azt magyarázta a bíróság előtt, hogy jobbról szabálytalanul előzött a motoros, de amint a jogszabályból látjuk, nem volt szabálytalan.
2. De az is lehet, hogy egy önbíráskodó tahó, egy önjelölt önkéntes rendőr, aki a másikat szándékosan feltartja, persze a KRESZ-t hézagosan ismeri, lévén az emlékezete tarisznyája félig üres, így csak arra emlékszik, hogy jobbról tilos előzni, és persze ráhúzza a motorosra a kormányt. Abba megbele sem gondol, hogy nem illik valakit megölni vagy megnyomorítani még akkor sem, ha szabálytalanul közlekedik.
0
VÁLASZ
kissfreezer 2016. 05. 25. 08:14 | #16
Kiszabadíthatták volna a barátjukat, ha van vér a pucájukban.
-1
VÁLASZ
norbertvincze 2016. 05. 25. 07:46 | #15
nem nehéz kitalálni, hogy ezek huligánok. Platóról csüngő kamerás fiatalok, hordába vonuló egykerekező motorosok, akik ráadásul szarnak a rendőrre. És még a motoros mondja, hogy ne-ne-ne-ne (nem csináltam semmit), amikor rámozdul a rendőr.
az igaz, hogy usa kemény rendőrállam inkább :) viszont, ha az utcán a fegyelmet fenntartják, az mindenkinek jó. És egy rendőrnek csak úgy lesz tisztelete ennyi barom amerikai között, ha autoriter.
az igaz, hogy usa kemény rendőrállam inkább :) viszont, ha az utcán a fegyelmet fenntartják, az mindenkinek jó. És egy rendőrnek csak úgy lesz tisztelete ennyi barom amerikai között, ha autoriter.
+3
VÁLASZ
Slarioux 2016. 05. 24. 23:46 | #14
A rendőr csak szimplán nem tűri ha buziskodik vele az állampolgár. Itthon sem kéne tűrni, de hát ugye már mindenki jogász meg bíró, plusz ügyvéd. A helszinkibizottság, a TASZ meg más pöcsöm szervezetek vannak hatalmon, na meg a sajtó..
Én is motorozom, de ez a példány itt egy igazi gyükér volt.
Én is motorozom, de ez a példány itt egy igazi gyükér volt.
+4
VÁLASZ
Mimis 2016. 05. 24. 22:50 | #12
Motorozom (véleményem szerint normálisan, hiszen én is élve szeretnék eljutni A-ból B-be), és nem is szoktam szeretni az általánosításokat, illetve azokat, amikor okosan megmagyarázzák, hogy miért éppen a motoros volt a hibás egy adott szituban, amikor pedig ténylegesen nem, csak egyeseket visznek az érzelmek írás közben....
DE itt egyértelműen a motoros volt a barom. A közlekedésnek megvannak a közúti szabályai, úgy itthon, mint ott is. Erre még rátett egy lapáttal, hogy a rendőr megkülönböztető jelzése ellenére, rátéve még egy lapáttal még produkálja is magát. Az ütközés után felkel, és a motort is egyből emeli.... sima ügy, hogy a rendőr lelépési próbálkozásnak vette, megérdemelte.... Menjen pályára, vagy forgalom elől elzártra ökörködni...jaaaa, hogy akkor nem lehet vagizni a tudással nagyközönség előtt? Hát.. akkor valamit valamiért....
Jaca:
"Láttam a motorost, az autót határozottan balra húztam a záróvonal felé, mert láttam, hogy ott akar elmenni."
Vagyis annak ellenére, hogy láttad a motorost, és hogy balról próbálkozik, ahelyett, hogy kihúzódtál volna a külső sávba, vagy nyugton maradtál volna a belsőben, még rá is húztad az autót.... és ezek után Te küldesz el valakit a picsába??? Ugye érzed, hogy nem teljesen gömbölyű?
Egyébiránt az általad említett 36.§.:
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza."
Hogy Te ezt gumiparagrafusként alkalmazod, mert a külső sáv minősége rossz? Jaaaaahhhhkérem... mert azt lehet, ugye?
DE itt egyértelműen a motoros volt a barom. A közlekedésnek megvannak a közúti szabályai, úgy itthon, mint ott is. Erre még rátett egy lapáttal, hogy a rendőr megkülönböztető jelzése ellenére, rátéve még egy lapáttal még produkálja is magát. Az ütközés után felkel, és a motort is egyből emeli.... sima ügy, hogy a rendőr lelépési próbálkozásnak vette, megérdemelte.... Menjen pályára, vagy forgalom elől elzártra ökörködni...jaaaa, hogy akkor nem lehet vagizni a tudással nagyközönség előtt? Hát.. akkor valamit valamiért....
Jaca:
"Láttam a motorost, az autót határozottan balra húztam a záróvonal felé, mert láttam, hogy ott akar elmenni."
Vagyis annak ellenére, hogy láttad a motorost, és hogy balról próbálkozik, ahelyett, hogy kihúzódtál volna a külső sávba, vagy nyugton maradtál volna a belsőben, még rá is húztad az autót.... és ezek után Te küldesz el valakit a picsába??? Ugye érzed, hogy nem teljesen gömbölyű?
Egyébiránt az általad említett 36.§.:
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza."
Hogy Te ezt gumiparagrafusként alkalmazod, mert a külső sáv minősége rossz? Jaaaaahhhhkérem... mert azt lehet, ugye?
+1
VÁLASZ
vadonka 2016. 05. 24. 21:25 | #11
Nem átlépett egy határt, felelőtlen paraszt volt. Ön és közveszélyes, ráadásul nekiment a rendőrautónak is. Jogos volt a fellépés. Még finomkodott is vele. Ezek ellen a baromarcú motorosok ellen az lenne a megoldás, hogy menet közbe bekúrni egy vasrudat a küllők közé azt repüljön mint superman.
+2
VÁLASZ
3m3ricus 2016. 05. 24. 20:39 | #10
Na már... Ne keverd ide a régi rendszreket, mert rohadtul nincs erről szó. Ha az a farok normálisan motorozott volna, akkor nem történt volna meg az eset.
Még a végén ne a rendőr kérjen már bocsánatot, mert ezt a pöcsöt leszedte a motorról.
Túlkapás? Milyen túlkapás? Rajnak hitte magát a motoros, másokat veszélyeztetett, összetörte a zsaru kocsiját? Igen! Innetől kezdve nincs miről beszélni. Nem sajnálom azt a gyökeret.
Még a végén ne a rendőr kérjen már bocsánatot, mert ezt a pöcsöt leszedte a motorról.
Túlkapás? Milyen túlkapás? Rajnak hitte magát a motoros, másokat veszélyeztetett, összetörte a zsaru kocsiját? Igen! Innetől kezdve nincs miről beszélni. Nem sajnálom azt a gyökeret.
+2
VÁLASZ
Jaca 2016. 05. 24. 20:19 | #9
Önbíráskodtam? Lakott területen belül nem kötelező a külső sávban haladni (36. §). Láttam a motorost, az autót határozottan balra húztam a záróvonal felé, mert láttam, hogy ott akar elmenni. Aztán meg dicsérjem is meg, hogy átlépte a dupla záróvonalat? Elmész te a picsba.
-1
VÁLASZ
Ditpet 2016. 05. 24. 20:10 | #8
Nem is védem a motorost, túllépett egy határt ez tény De a rendőr fellépése akkor is túlzás. A rendőr ezzel félelmet kelt, hogy nyaknál fogva földre rántja. Ellenszegülni próbálna, agyon lenne verve/lőve/sokkolva (volt már rá példa). Aki szándékosan félelmet kelt, és visszaél erejével az nem rendőr! Nagyapáink már láttak ilyen embereket, csak akkor négy irányba mutató nyíl volt a jelképük, később pedig egy vörös csillag.
-2
VÁLASZ
HoGo 2016. 05. 24. 19:30 | #7
1. veszélyeztett valakit közben? Jött valaki szembe vagy kifordult valaki eléje? Ha nem, akkor miért önbíráskodsz, mit dudálsz? Miközben te sem vagy képes a helyes sávban haladni.
2. Az a vicces, hogy így volt óvatos, mert:
a) meglátod, hogy utolért és akkor kezdesz el balrahúzódni mikor már rég melletted van
b) meghallod a motor hangját valahonnan és pánikban sávot váltasz, csak azt nem nézed meg, hogy megint csak jobbra melletted halad közben
Annak kicsi a valószinűsége, hogy te is balra húzódsz és veszélyeztetitek egymást.
Persze ha közben kilencvennel ment, akkor felelőtlen idióta.
A videón látható hülyegyereknek meg egy évre bevonni a jogsiját és elvenni a motort. Az fog neki fájni a legjobban.
2. Az a vicces, hogy így volt óvatos, mert:
a) meglátod, hogy utolért és akkor kezdesz el balrahúzódni mikor már rég melletted van
b) meghallod a motor hangját valahonnan és pánikban sávot váltasz, csak azt nem nézed meg, hogy megint csak jobbra melletted halad közben
Annak kicsi a valószinűsége, hogy te is balra húzódsz és veszélyeztetitek egymást.
Persze ha közben kilencvennel ment, akkor felelőtlen idióta.
A videón látható hülyegyereknek meg egy évre bevonni a jogsiját és elvenni a motort. Az fog neki fájni a legjobban.
0
VÁLASZ
Jaca 2016. 05. 24. 18:58 | #5
Nekem az a rész tetszett, mikor a két motoros visszafordult:
- Ájjmeg, a haver elesett.
- Hopp, fogja a rendőr!
- Akkor húzzunk innen, a haver magának kereste a bajt!
Az esetek 90%-ban a motoros magának keresi a bajt, hiába az ő szemszögéből biztonságos. Aki persze rálegyez egy motorosra, az dögöljön meg, mert az gyilkossági kísérlet.
Belső sávban mentem, jobbról senki, mögöttem a motoros mégsem jobbról előzött, hanem balról, átlépve a dupla záróvonalat. Lakott területen 54-el mentem. Mikor rádudáltam, még neki állt feljebb, hogy mért mentem indokolatlanul a belső sávban. (Az indok csak annyi volt, hogy a külső sáv szétb...szta volna a futóművem). Az ilyenek miatt utálják a többi motorost, akik tudnak közlekedni.
- Ájjmeg, a haver elesett.
- Hopp, fogja a rendőr!
- Akkor húzzunk innen, a haver magának kereste a bajt!
Az esetek 90%-ban a motoros magának keresi a bajt, hiába az ő szemszögéből biztonságos. Aki persze rálegyez egy motorosra, az dögöljön meg, mert az gyilkossági kísérlet.
Belső sávban mentem, jobbról senki, mögöttem a motoros mégsem jobbról előzött, hanem balról, átlépve a dupla záróvonalat. Lakott területen 54-el mentem. Mikor rádudáltam, még neki állt feljebb, hogy mért mentem indokolatlanul a belső sávban. (Az indok csak annyi volt, hogy a külső sáv szétb...szta volna a futóművem). Az ilyenek miatt utálják a többi motorost, akik tudnak közlekedni.
+2
VÁLASZ
Ditpet 2016. 05. 24. 18:16 | #1
Annyira tipikus.....amcsi rendőr, azonnal támad. Jó, hogy nem Minigunnal darálta le szegény motorost, vagy gránátot dobott elé. (szarkazmus a gyengébbek kedvéért)
Én még mindig állítom, hogy ez egy rohadt nagy diktatúra. Kádár papus semmi volt ezekhez képest.
Én még mindig állítom, hogy ez egy rohadt nagy diktatúra. Kádár papus semmi volt ezekhez képest.
0
VÁLASZ
A faszi villogott mögöttem, hogy előzni akar, de még nem kezdett bele az előzésbe. Olyan helyen, ahol álló autót is veszélyes kikerülni, mit tehettem volna egy olyan autóssal, aki meg akar előzni? Még ha segítek neki, akkor is kétesélyes a szitu. Egyszerűen nem hagytam lehetőséget, hogy meg tudja kezdeni az előzést. Már csak a saját életem védelmében is. Persze nem úgy, hogy ezzel akárcsak fékezésre is kényszerítsem, haladtam, de takartam annyira a kilátást, hogy bele se fogjon. Ott tényleg csak egy jó motoros tudott volna (és tudott is ) előzni, mert baj esetén lehetett volna helyet adni neki. Persze ha olyan szakaszra érek, segítek az előzésben, leveszem a gázról a lábam, nem szoktam szívózni. Ha viszont saját magamra veszélyesnek látom, akkor mit tegyek? De tényleg ne értsd félre, nem arról beszélek, amikor már a csomagtartóm mellett van a másik kocsi orra.