eMTé 2015. 11. 19. 09:03 | #16
Arra írtam, ja, hogy "ott a pont", egyetértek veled, hogy úgy helyezkedsz. A második fele az nem Neked volt címezve, csak úgy általánosságban :) (könnyebb volt egyes szám második személyben megfogalmazni).
0
VÁLASZ
eMTé 2015. 11. 18. 23:01 | #14
Ott a pont. Ha már motoroztál , akkor érted. Ha nem, akkor hiába is mondanám ..... de legalább szándékosan ne öld meg a motorost , ha egy mód van rá .... gondolj bele, neked csak annyi, hogy egy picit ráhúzod a kormányt . Simán belehalhat. Ő legfeljebb zavar, vagy bassza az egódat, de megölni csak akkor tud, a pisztoly van nála és megállsz vele szemben.
0
VÁLASZ
eMTé 2015. 11. 17. 23:24 | #11
Én motorospárti vagyok, nem azért, mintha mindegyik szabályosan közlekedne, de ha hiszitek, ha nem, sokkal-sokkal több autós közlekedik szabálytalanul. De itt és most most nem ez a lényeg. Ha a fék állt volna be, az persze magyarázat lenne, de nézzétek meg mégegyszer ... úgy tapossa, hogy csak na. Látszik, hogy nyomja ami belefér. Fikázni nem fikázom, de amikor én a korlátlan A-t megkaptam és ráültem a 100 LE-s Hornetemre, az első dolog amit gyakoroltam, a vészfékezés volt. És ha csak 1-2 hétig nem ülök rá, utána megint az az első. Tehát nem fikázom, ha így akar motorozni, lelke rajta.
0
VÁLASZ
O\\'neil 2015. 11. 17. 11:44 | #10
Nem mondanám, hogy motorospárti lennék (sok negatív tapasztalat miatt velük), de itt nem értem miért kell őt fikázni, csak mert motoros... jaa, hogy nem volt tapasztalata? a fotelből nehéz is azt szerezni, csak sajnos idő előtt találkozott egy ilyen helyzettel. viszont csak engem zavar az, hogy az első odaérkezők a motort kezdték el tologatni ahelyett, hogy a sérülttel foglalkoztak volna? (még majdnem rá is borítják) kit nem érdekel a motor állapota vagy, hogy feltartják a forgalmat, az életnek kellene az elsőnek lennie.
0
VÁLASZ
Mimis 2015. 11. 17. 10:55 | #9
Idióta.... Ezért utálom az általánosító, eszetlen kommentelőket.... :)
Gondolom utálod az autósokat is, hiszen sokkal több ráfutásos gépjárműbaleset történik az utakon egy nap, mint ahány motoros baleset egy héten.
És gondolom utálod a gyalogosokat is, hiszen azok is rálépkednek egymás lábára, egymásnak ütköznek néha figyelmetlenségből.
A bicajosokról ne is beszéljünk, ők is el szoktak esni, utáljuk hát őket is.
Nagyon sok minden közrejátszhatott a fenti balesetben, többek között valószínűleg az is (mint ahogy lentebb írták már), hogy kellő rutin nélkül satuzott egyet, és megcsúszáskor sem korrigált. (Hogy ez miért lehetett, az megint jó kérdés, láttam már Honda szalonból kigurulni zsírúj VFR-t aminek 2km-en belül beállt a féke, és taknyomlás lett belőle... pedig már rutinos motoros volt.)
Pár dolog viszont látszódik a videóból:
- a közlekedési viszonyokhoz mérten nem haladt gyorsan
- nem elmeháborodott módon váltogatta a sávokat
- kellő követési távolságot tartott
- sem más szémélyben, sem más járműben NEM tett kárt, csak Ő és a motorja sérült (érdekes megnézni mondjuk, hogy az előtte ráfékező autós milyen könnyedséggel hajt el segítségnyújtás nélkül, pedig az náluk is biztosan van)
Gondolom utálod az autósokat is, hiszen sokkal több ráfutásos gépjárműbaleset történik az utakon egy nap, mint ahány motoros baleset egy héten.
És gondolom utálod a gyalogosokat is, hiszen azok is rálépkednek egymás lábára, egymásnak ütköznek néha figyelmetlenségből.
A bicajosokról ne is beszéljünk, ők is el szoktak esni, utáljuk hát őket is.
Nagyon sok minden közrejátszhatott a fenti balesetben, többek között valószínűleg az is (mint ahogy lentebb írták már), hogy kellő rutin nélkül satuzott egyet, és megcsúszáskor sem korrigált. (Hogy ez miért lehetett, az megint jó kérdés, láttam már Honda szalonból kigurulni zsírúj VFR-t aminek 2km-en belül beállt a féke, és taknyomlás lett belőle... pedig már rutinos motoros volt.)
Pár dolog viszont látszódik a videóból:
- a közlekedési viszonyokhoz mérten nem haladt gyorsan
- nem elmeháborodott módon váltogatta a sávokat
- kellő követési távolságot tartott
- sem más szémélyben, sem más járműben NEM tett kárt, csak Ő és a motorja sérült (érdekes megnézni mondjuk, hogy az előtte ráfékező autós milyen könnyedséggel hajt el segítségnyújtás nélkül, pedig az náluk is biztosan van)
0
VÁLASZ
eMTé 2015. 11. 17. 09:28 | #8
Pontosan. A sebesség sem túl nagy, a követési távolság is megfelelő. Egyszerűen nem tud motorozni a tag, tövig b@ssza a hátsó féket, és ha nagyon hülye , még vissza is kapcsol. Vészfékezés: hátó fék csúszáshatárig, az első fékkel egyre fokozni a fékhatást, ameddig nem érzed, hogy elkönnyül a hátsó rész - közben a hátsó féket fokozatosan fel kell engedni. Stoppie-t azért nem kell csinálni :D Basszus, még csak nem is meleg helyzet .... én addigra állóra fékeztem volna az enyémet, mire ennek megcsúszik. Sőt ... most hogy harmadszor nézem, még ezt is megúszhatta volna talán, ha gázt ad és kidriftelteti. A Harleynek simán van akkora nyomatéka.
-1
VÁLASZ