Kína építi a legnagyobb óriáskereket, a Beijing Great Wheelt. 208 méter magas lesz és jövő márciusban adják át.
ladyann 2007. 12. 29. 18:49 | #17
és erre ki fog felülni??XD
0
VÁLASZ
bandee1219 2007. 11. 08. 16:57 | #14
Sokan már a "kicsiken" is fosnak (én nem), ezek azért elég magasak.
0
VÁLASZ
csirek 2007. 11. 08. 15:54 | #10
erről rendeznék egy katasztrófa filmet
-az lenne a címe: A Kerék
-arról szólna hogy elszabadulna egy ilyen óriáskerék,és össze vissza zúzna minden Kínában, majd a film közepénél eljutna tibetig, onnan visszafordulna a lejtés miatt, a film vége pedig az lenne hogy belegurul a tengerbe
happy end! :D:D:D:D:D
-az lenne a címe: A Kerék
-arról szólna hogy elszabadulna egy ilyen óriáskerék,és össze vissza zúzna minden Kínában, majd a film közepénél eljutna tibetig, onnan visszafordulna a lejtés miatt, a film vége pedig az lenne hogy belegurul a tengerbe
happy end! :D:D:D:D:D
0
VÁLASZ
Nico_71 2007. 11. 08. 14:40 | #8
Egy idényt dolgoztam karbantartó gépészként a vidámparkban. Az óriáskeréknél avval szivattuk a bunkóbb vendégeket, hogy egymás után többszőr megállítottuk-elindítottuk a kereket. Eredmény: a fülke ingott kegyetlenül odafent. :-)))
Dibai-ról mostanában megy ismeretterjesztő film a NatGeo-n, Különleges építmények: Dubai varázslatos palotái címmel. Érdemes megnézni! Egy mondat megragadt a fülemben nagyon: Mivel lassan kifogy az olajkészlet, valamiből meg kell élni, fent kell tartani Dubai szinvonalát. - mondta valami főizéke. Ezért építik a tengeri izéket.
Dibai-ról mostanában megy ismeretterjesztő film a NatGeo-n, Különleges építmények: Dubai varázslatos palotái címmel. Érdemes megnézni! Egy mondat megragadt a fülemben nagyon: Mivel lassan kifogy az olajkészlet, valamiből meg kell élni, fent kell tartani Dubai szinvonalát. - mondta valami főizéke. Ezért építik a tengeri izéket.
0
VÁLASZ
Twister 2007. 11. 08. 13:07 | #7
Nemnagyon találkoztam még olyan +oldással h a kabinok mennek a kerék körül, mint vmi hullámvasútnál a kocsik.. biztos érdekes lenne, de kicsit túlbonyolítaná a szerkezetet, mert így 1szerüen "csak" a kerék forog, karbantartani is könnyebb, hiszen a kerék központján kívül a többi mozgó/karbantartást igénylő rész a forgás következtében könnyen +közelíthető.. a "hullámvasutas" módszernél viszont a körpályát nehéz lenne karbantartani, vmint a +hibásodási lehetőség is nagyságrendekkel nagyobb lenne..
De ha nem veszünk figyelembe ilyen technikai és gazdasági tényezőket, akkor az "én óriáskerekem" két 1más mellé tett, bellül teljesen üres (se küllő se semmi) körből állna, és ezek közt csúsznának körbe a kabinok kétoldali +fogással.. :D
Elég Hi-tech, de majd talán 1szer ha eljutok Dubai-ba akkor ott is előadom elképzeléseimet, hisz ott semmi sem lehetetlen :D
De ha nem veszünk figyelembe ilyen technikai és gazdasági tényezőket, akkor az "én óriáskerekem" két 1más mellé tett, bellül teljesen üres (se küllő se semmi) körből állna, és ezek közt csúsznának körbe a kabinok kétoldali +fogással.. :D
Elég Hi-tech, de majd talán 1szer ha eljutok Dubai-ba akkor ott is előadom elképzeléseimet, hisz ott semmi sem lehetetlen :D
0
VÁLASZ
Twister 2007. 11. 08. 08:25 | #2
Nem rossz.. bár engem a kerék nem hoz lázba, h mien magas + stb.. építész szemmel inkább az alsó része fogott +, és ahogy így végig néztem a többit is, azoknál pont egy ilyen szép "alépítményt" hiányoltam, mert szentem ez adja + a nívóját, ennélkül csak 1 óriási küllős kerék.. :)))
0
VÁLASZ