Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bungle
bungle 2016. 01. 15. 17:18 | #8
7 Promising Startups That Went Bust
www.youtube.com/watch?v=XLMKku4HbrY
Stickhorse 2015. 04. 07. 18:08 | #7
A cikkben fejtegetett elvet nagyjából minden, bármiféle szabad kereskedelem tárgyául szolgáló dologra rá lehet mondani. Objektív ár a piacgazdaságban nem létezik, minden annyiba kerül, amennyit hajlandóak adni érte. Egy állampapír vagy egy blue chip részvény értéke mögött is csak az érték töredékével megegyező kézzel fogható vagyon áll, a többi eleme a lehetséges várakozásokból, bizalmi tényezőkből áll össze. Az IT startup-oknak - mint ahogyan azt a cikk is írja - azért lehet felverni az árát, mert egy dinamikus piacon pörgetik a versenyt.
justil 2015. 04. 07. 17:26 | #6
Értem mire célzol, de maradjunk annyiban, hogy a szalag mellett állni akaraterő kérdése, egy dollármilliárdokat érő ötlet kitalálása viszont nem.
Előzmény: közlegény (5) 0 VÁLASZ
közlegény
közlegény 2015. 04. 07. 17:06 | #5
semmi sem az, még egy szalag mellet állni sem, ha valaki nem bírja a monotóniát
Előzmény: justil (3) 0 VÁLASZ
közlegény
közlegény 2015. 04. 07. 17:02 | #4
ja most nem a csajokra gondoltam, de gondolhattam volna akár azokra szóval mínusz a két csajos poszt és azok előtt
Előzmény: közlegény (2) 0 VÁLASZ
justil 2015. 04. 07. 17:02 | #3
Jó, de kitalálni valamit amit aztán ekkorára lehet fújni (akár értékes tartalommal, akár levegővel) nem olyan egyszerű :)
Előzmény: közlegény (2) 0 VÁLASZ
közlegény
közlegény 2015. 04. 07. 17:01 | #2
és itt a válasz a kettővel előtti poszt kérdéseire, hogy mit és hogyan
+2 VÁLASZ
justil 2015. 04. 07. 16:34 | #1
Érdekes cikk, érdekes téma. Mondjuk az Ubert a Snapchattel azért kár egy kalap alá venni, előbbi ugyanis sokkal gyakorlatiasabb, hasznosabb dolgon alapul, és ha a 40 milliárd erős túlzás is, valószínűleg kevésbé fenyegeti egy teljes összeomlás, mint a másikat.