Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bungle
bungle 2015. 01. 28. 10:22 | #6
Vagy legalább az egész repülőt olyan anyagból építenék, mint a fekete dobozt és akkor nem törne szét. ;)))
Előzmény: hawkeye (4) 0 VÁLASZ
blackmumus 2015. 01. 28. 09:20 | #5
Azért mert egy átlagos utasszállító, 250 tonnás (de az új Airbus A380 450 tonnás, teletankolva 580tonnás), egy ilyen kisrepülő meg 500-600kg között van, így egy utasszállítóra 417 ilyen ernyő kéne, vagy egy 417x ekkora :) Ennyi felület meg nincs rajta, hogy ennyit elhelyezzenek, ráadásul jelentősen növelné a tömeget, a fogyasztást és emiatt a jegyárakat. Egyszerűbb lenne minden utasnak külön ejtőernyőt adni, de egy 900zal száguldó lángoló gépből 4-6 ajtón keresztül 150-200 utast nehéz úgy kidobni, hogy ne a hajtóműbe bedarálódva, vagy a vezérsíkokra és a szárnyra felkenődve végezzék.

A másik indok, hogy egy 900 km/h-nál kinyíló esernyő, vagy csak simán leszakadna a gecibe, vagy darabokra cincálná a repülőt :)

Összefoglalva: egy légitársaságnak olcsóbb ha meghalunk
Előzmény: hawkeye (4) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2015. 01. 28. 07:09 | #4

A nagy utaszállítókra miért nem szerelnek ilyen esernyőt...? :)

komcsi 2015. 01. 27. 18:20 | #3
Sőt, a vízben megehetik a cápák is!
Előzmény: vadonka (1) 0 VÁLASZ
nandras01 2015. 01. 27. 18:09 | #2
igazad van, nem sokat ér a cucc. hiszen végül is csak az életét menti meg.
Előzmény: vadonka (1) 0 VÁLASZ
vadonka 2015. 01. 27. 14:09 | #1
Rakhattak volna már rá egy légpárnát alulra is. Oké, hogy földet (vizet) ért de a gép végül csak gallyra ment. Ez akkor jó ha szárazföldre ereszkedik.