bungle 2015. 01. 30. 12:37 | #32
http://i.imgur.com/bNAz7Px.jpg
0
VÁLASZ
bungle 2015. 01. 14. 17:01 | #31
"Ez tényleg annyira kínos, hogy még a miniszterelnökünk is megszólal az ügyben, miszerint ez még csak próbaüzem. Valóban, kezdjük megszokni, hogy az átgondolatlanul, hibásan szövegezett és az érintettek megkérdezése nélkül áttolt törvények csupán próbatörvények. Csakhogy amikor elmentünk választani, nem úgy gondoljuk, hogy próbaparlamentet választunk, próbaminiszterekkel és próbaállamtitkárokkal. Mert amikor becsengetjük a lét, azok nem próbaforintok, az életünk meg nem próbaélet."
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2015/01/14/utdij_2015_publi/
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2015/01/14/utdij_2015_publi/
0
VÁLASZ
bungle 2015. 01. 13. 10:26 | #30
Egyelőre a Blikk közölt egy ilyet, de ezt is csak tegnap este:
www.blikk.hu/blikk_aktualis/eltorlik-a-repteri-utdijat-2319997
www.blikk.hu/blikk_aktualis/eltorlik-a-repteri-utdijat-2319997
0
VÁLASZ
lilaflexninja 2015. 01. 06. 13:44 | #26
Már maga a gondolat, hogy egy reptérre vezető szakaszt fizetőssé tegyenek, úgy, hogy nincsen másik út oda és az egyetlen alternatíva a világszínvonalú BKV járat már egy anyátokpicsájáért kiállt!
Nem gondolták végig, nem készítették elő, nem tervezték meg, csak bumm megcsináljuk, mert kigondoltuk. Írtak szerinted egy tanulmányt, mi lesz a hatása? Mekkora lesz a környezetszennyezés a városokban, mekkora lesz a bevétel, mekkora lesz a kiesés?
De hogy ne ellenkezzek mindenáron, a megyei matrica jó ötlet, mondjuk Budapest környékén, ahol van, aki Érdről mondjuk Szigethalomra jár dolgozni. Mármint relatíve jó ötlet, mert eddig ingyen volt, de most fizethet, de annál jobb azért, mintha autópálya matricát kéne vennie éves szinten.
Nem gondolták végig, nem készítették elő, nem tervezték meg, csak bumm megcsináljuk, mert kigondoltuk. Írtak szerinted egy tanulmányt, mi lesz a hatása? Mekkora lesz a környezetszennyezés a városokban, mekkora lesz a bevétel, mekkora lesz a kiesés?
De hogy ne ellenkezzek mindenáron, a megyei matrica jó ötlet, mondjuk Budapest környékén, ahol van, aki Érdről mondjuk Szigethalomra jár dolgozni. Mármint relatíve jó ötlet, mert eddig ingyen volt, de most fizethet, de annál jobb azért, mintha autópálya matricát kéne vennie éves szinten.
0
VÁLASZ
bungle 2015. 01. 06. 11:55 | #25
Írj linket, ahol leírják, hogy már lekerült!
Addig meg személyeskedés nélkül írom, hogy az ferdítés, ha azt olvasod, hogy "elképzelhető, hogy kikerül a fizetős utak közül január végén" és azt írod, hogy lekerült.
Egyébként meg milyen egy agyatlan társaság, amelyik azt se tudja, mit csinálnak...
Addig meg személyeskedés nélkül írom, hogy az ferdítés, ha azt olvasod, hogy "elképzelhető, hogy kikerül a fizetős utak közül január végén" és azt írod, hogy lekerült.
Egyébként meg milyen egy agyatlan társaság, amelyik azt se tudja, mit csinálnak...
0
VÁLASZ
kissfreezer 2015. 01. 06. 11:43 | #24
A posztot Te raktad. A kommentekben folyamatosan új információkat linkelsz. Igy neked illene tudnod, hogy a repülőtérre vezető út, lekerült a fizetős útszakaszokról. Ezt személyeskedést mellőzve mondom neked.
0
VÁLASZ
kissfreezer 2015. 01. 06. 09:25 | #22
Én nem mondtam, hogy az új útdíjrendszer jobb. Azt sem lehet feltétlenül ráfogni, hogy roszabb. Minden nézőpont kérdése. Csak kijavítottalak, mert kicsit túlzott kijelentés, hogy 4 megyei matricát kell vegyen az, aki Budapestről a Balatonra utazik. Az rtlklub vagy a 444 soha nem fogja bemondani, hogy az új útdíjrendszernek, legalább annyi nyertese van mint vesztese. Ezt az agyhalottak is megértik, de az elfogultak soha.
0
VÁLASZ
bungle 2015. 01. 06. 00:23 | #20
http://444.hu/2015/01/05/tiz-dolog-amitol-kikeszito-az-uj-utdijrendszer/
Mondjuk agyhalottak ezt se fogják érteni...
Mondjuk agyhalottak ezt se fogják érteni...
0
VÁLASZ
kissfreezer 2015. 01. 05. 21:16 | #18
"Mármint muszáj nekem két három megyeit venni, ha a Balatonra megyek?"
Nem muszáj, de ha nem akarod, hogy megbüntessenek, akkor négyet kell venned (Bp-ről). :)
1 matricát kell venni. országos 10 napos - 2975 ft
Nem muszáj, de ha nem akarod, hogy megbüntessenek, akkor négyet kell venned (Bp-ről). :)
1 matricát kell venni. országos 10 napos - 2975 ft
0
VÁLASZ
bungle 2015. 01. 05. 16:32 | #15
http://index.hu/gazdasag/2015/01/05/az_utdijrendszer_13_legnagyobb_szivatasa/
Ilyen egy balfasz rendszert is csak ebben az elbaszott országban lehet kitalálni és lenyomni a nép torkán...
Ilyen egy balfasz rendszert is csak ebben az elbaszott országban lehet kitalálni és lenyomni a nép torkán...
0
VÁLASZ
bungle 2015. 01. 05. 16:28 | #14
"Mármint muszáj nekem két három megyeit venni, ha a Balatonra megyek?"
Nem muszáj, de ha nem akarod, hogy megbüntessenek, akkor négyet kell venned (Bp-ről). :)
http://index.hu/gazdasag/2015/01/05/megprobalunk_kiigazodni_az_utdij-kaoszban/
"Az M7-esen kell a Veszprém megyei matrica. Ha a Balatonra megy az M7-esen, nehogy elfelejtse a veszprémi matricát. Bizony, azért a pár kilométerért is meg kell vásárolni az 5000 forintot (Balatonvilágos előtt az M7-es belelóg Veszprém megyébe). A dologban az a szép, hogy Veszprém megyében ez az egyetlen fizetős szakasz, vagyis másra nem jó ez a matrica."
Nem muszáj, de ha nem akarod, hogy megbüntessenek, akkor négyet kell venned (Bp-ről). :)
http://index.hu/gazdasag/2015/01/05/megprobalunk_kiigazodni_az_utdij-kaoszban/
"Az M7-esen kell a Veszprém megyei matrica. Ha a Balatonra megy az M7-esen, nehogy elfelejtse a veszprémi matricát. Bizony, azért a pár kilométerért is meg kell vásárolni az 5000 forintot (Balatonvilágos előtt az M7-es belelóg Veszprém megyébe). A dologban az a szép, hogy Veszprém megyében ez az egyetlen fizetős szakasz, vagyis másra nem jó ez a matrica."
0
VÁLASZ
lilaflexninja 2015. 01. 05. 11:44 | #13
Akkor tényleg már csak az maradt, hogy az M0-t fizetőssé tenni köcsögség! A többi jó. És változatlanul azt mondom, örüljünk, hogy hídpénzeket nem kell még fizetni.
0
VÁLASZ
lilaflexninja 2015. 01. 05. 07:49 | #11
Engem annyira nem érint, mert eddig sem mentem sztrádán, max. M0-áson Érdtől mondjuk Dunaharasztiig. De régebben munkaügyben sokszor kellett Harasztiról a reptérre menni, amit ugye viszonylag gyorsan és ingyen megúszott az ember. Meg most nem tudom, hogy Székesfehérvár és Velencei tó között, amikor a 7-es út a sztrádán visz, kell-e parázni.
De az elv, hogy egy elkerülő utat fizetőssé tegyenek, az tényleg mindennek az alja. A megyei matricával meg nem lenne baj, de akkor marad sima matrica is? Mármint muszáj nekem két három megyeit venni, ha a Balatonra megyek? Mert akkor szopás.
De az elv, hogy egy elkerülő utat fizetőssé tegyenek, az tényleg mindennek az alja. A megyei matricával meg nem lenne baj, de akkor marad sima matrica is? Mármint muszáj nekem két három megyeit venni, ha a Balatonra megyek? Mert akkor szopás.
0
VÁLASZ
MDylan 2015. 01. 04. 20:56 | #7
Nekem speciel jobb lett, pest megyeiként nem kell megvennem a pálya matricát, ha BP-re akarok menni az M1-n.
Viszont a navigációs programok szempontjából is érdekes ez a változás.
Merthogy most így én pl pest megyében mehetek fizetős szakaszon, de illene neki levinnie engem a megye határ előtti utolsó lehajtónál, mert oda már nincs matricám.
Bajban is volt ma a waze, amikor felmentem a pályára, mert folyamatosan le akart vinni róla, elvégre ki van kapcsolva a fizetős pálya rajta. Kíváncsi vagyok, hogy a navigációs programok fejlesztőinek szólt e erről valaki, és ha igen, ők mit reagáltak erre...
Viszont a navigációs programok szempontjából is érdekes ez a változás.
Merthogy most így én pl pest megyében mehetek fizetős szakaszon, de illene neki levinnie engem a megye határ előtti utolsó lehajtónál, mert oda már nincs matricám.
Bajban is volt ma a waze, amikor felmentem a pályára, mert folyamatosan le akart vinni róla, elvégre ki van kapcsolva a fizetős pálya rajta. Kíváncsi vagyok, hogy a navigációs programok fejlesztőinek szólt e erről valaki, és ha igen, ők mit reagáltak erre...
0
VÁLASZ
Rauka0 2015. 01. 04. 17:25 | #4
Mert van, aki jól jár vele. Pl én.
Az év legtöbb vidéki útját megúszom 15.000 Ft-ból, emellé még lehet kell majd 2-3-szor vennem egy hetit. Tavaly 40-50 rongy volt.
Aki egy megyét ingázik, az eddigi 50.000 helyett 10.000-et fizet. Aki eddig nem fizetett, 0 helyett 5.000 Ft-ot egy évben.
Ami totális baromság, ahogyan kijelöltek egyes szakaszokat, lásd veszprémi 5 km-es darabot (ennyiért tényleg sokan nem fognak fizetni, ha északi partra mennek, így meg Polgárdi beszopja a forg. növekedést), meg a direkt átmenő forgalom csökkentő elkerülő utak fizetőssé tételét.
Az év legtöbb vidéki útját megúszom 15.000 Ft-ból, emellé még lehet kell majd 2-3-szor vennem egy hetit. Tavaly 40-50 rongy volt.
Aki egy megyét ingázik, az eddigi 50.000 helyett 10.000-et fizet. Aki eddig nem fizetett, 0 helyett 5.000 Ft-ot egy évben.
Ami totális baromság, ahogyan kijelöltek egyes szakaszokat, lásd veszprémi 5 km-es darabot (ennyiért tényleg sokan nem fognak fizetni, ha északi partra mennek, így meg Polgárdi beszopja a forg. növekedést), meg a direkt átmenő forgalom csökkentő elkerülő utak fizetőssé tételét.
0
VÁLASZ
Rolee 2015. 01. 03. 14:44 | #1
A Kesztölci Köztársaság is bevezette:
https://www.facebook.com/kesztolcikoztarsasag/photos/a.684637878242704.1073741828.682298158476676/887262797980210/
https://www.facebook.com/kesztolcikoztarsasag/photos/a.684637878242704.1073741828.682298158476676/887262797980210/
+2
VÁLASZ