Randal Graves 2014. 06. 16. 21:48 | #22
szerintem balkorámyányos és nem látszik a vezető, csak a macája, aki egyből szabadúlni is akar
0
VÁLASZ
lilaflexninja 2014. 06. 12. 14:37 | #19
Biztos jó kocsi, ha normálisan van megcsinálva. Akkor kb. ugyanaz lehet, mint a honda civic. Az is aztán nagy tuning alany.
0
VÁLASZ
lilaflexninja 2014. 06. 12. 14:00 | #16
Basszus most néztem végig a videót és csak most láttam, hogy a hátáról is lejött a vacak. Na ez aztán ciki.
amúgy milyen autó ez?
amúgy milyen autó ez?
0
VÁLASZ
Randal Graves 2014. 06. 11. 21:47 | #13
100 métert kínszenvedés egy ilyenben utazni, pláne itt nálunk. Egy gyártó, mikor sportosít egy modelljén (pl gti verziók) ültet a kocsin 1, max 2 cm-t. Ez nem véletlenül van így. Ezzel csak elrontják az egészet.
Gondolom, akkor is menőnek érezte magát a srác, mikor ezen incidens után kiszállt ebből a szarból.
Gondolom, akkor is menőnek érezte magát a srác, mikor ezen incidens után kiszállt ebből a szarból.
0
VÁLASZ
FatSnakeFoot 2014. 06. 11. 12:52 | #12
Ez?! Főként parasztvakítás, nem több.
Viszont szerencsére vannak értelmes és igényes követői is ezen szórakozási formának. Egyes esetekben akár már művészetről is beszélhetünk. Nekem is van egy amúgy gyárilag sem gyenge autóm és bizony optikailag ha minimálisan is, de hozzányúltam. Na nem, ez nem a tescós króm sárkányos matricát jelenti, hanem szakszervizek által is forgalmazott és támogatott minőségi kiegészítők és alkatrészek, hivatalos igazolásokkal és papírokkal. Én úgy gondolom, hogy ebben is, mint minden másban az igényesség, ésszerűség és a mértéktartás a legfontosabb, amit persze nehéz megtartani.
Egy szép fényezés, alufelni, gyári spoiler szett, állítható futómű vagy sportrugó, sötétítés vagy erősebb fék nem igazán károsítja autónkat, sőt, sok esetben javíthatja a menettulajdonságot, komfortérzetet vagy a megjelenést.
Viszont szerencsére vannak értelmes és igényes követői is ezen szórakozási formának. Egyes esetekben akár már művészetről is beszélhetünk. Nekem is van egy amúgy gyárilag sem gyenge autóm és bizony optikailag ha minimálisan is, de hozzányúltam. Na nem, ez nem a tescós króm sárkányos matricát jelenti, hanem szakszervizek által is forgalmazott és támogatott minőségi kiegészítők és alkatrészek, hivatalos igazolásokkal és papírokkal. Én úgy gondolom, hogy ebben is, mint minden másban az igényesség, ésszerűség és a mértéktartás a legfontosabb, amit persze nehéz megtartani.
Egy szép fényezés, alufelni, gyári spoiler szett, állítható futómű vagy sportrugó, sötétítés vagy erősebb fék nem igazán károsítja autónkat, sőt, sok esetben javíthatja a menettulajdonságot, komfortérzetet vagy a megjelenést.
+2
VÁLASZ
justil 2014. 06. 11. 11:42 | #9
Ugyanazt, amit a gyereket élelmiszerrel ellátni is alig tudó, de azért az ájfont megvillantó anyuka vállán a guccsi táska. A zasztra meg a stift közkedvelt áldozatok egyébként is, mert pár ezerből ráb*szol egy ilyen csövet és megvan a +50 mentális lóerő :)
A tuning egyébként sokféle stílusban és mértékben készülhet. Tuningnak számít egy a gyáritól extrább fényezés + valami szép garnitúra felni, esetleg egy rendesen megcsinált kipuff rendszer. Fóliázott ablakok hátul, esetleg valami jóféle kárpitos munka belül (már ha nem egy 20 milliós autóról beszélünk, ahol nyilván többnyire csak rontani lehet a dolgokon)...ezektől nem lesz semmivel sem kevésbé használható a hétköznapokban. Persze itthon ez a ritkább, de hát a balkán már csak ilyen.
A tuning egyébként sokféle stílusban és mértékben készülhet. Tuningnak számít egy a gyáritól extrább fényezés + valami szép garnitúra felni, esetleg egy rendesen megcsinált kipuff rendszer. Fóliázott ablakok hátul, esetleg valami jóféle kárpitos munka belül (már ha nem egy 20 milliós autóról beszélünk, ahol nyilván többnyire csak rontani lehet a dolgokon)...ezektől nem lesz semmivel sem kevésbé használható a hétköznapokban. Persze itthon ez a ritkább, de hát a balkán már csak ilyen.
0
VÁLASZ
Turmion Kätilöt 2014. 06. 11. 11:33 | #7
De Pl.: 1.0-ás Opel Astrán mit keres a "kályhacső" kipufogó? Nemrég láttam és nem tudtam értelmezni.
Ezeknek a tuning autóknak csak a megfelelő helyen és időben van értelmük.
Ezeknek a tuning autóknak csak a megfelelő helyen és időben van értelmük.
0
VÁLASZ
palinkaman 2014. 06. 11. 11:14 | #5
Miért jó az, hogy az autógyártók által sok pénzért kifejlesztett, tesztelt megoldásokat, aminek a célja a legnagyobb komfort, menetstabilitás stb. elérése tönkreteszik ilyen átalakításokkal, ami miatt majd pattog az úton a kocsi, egy 4 cm-es kiszögellésen fennakad és korlátozza a jármű használhatóságát, esetleg az élettartamát is csökkenti a nagy rázkódás. Vezettem már ültetett kocsit, és esküszöm jobban elfáradtam benne, mintha biciklivel mentem volna.
0
VÁLASZ
FatSnakeFoot 2014. 06. 11. 11:00 | #4
Ha van egy kis esze, akkor télen megkeresi a mellékest hókotrással.:)
+1
VÁLASZ
kissfreezer 2014. 06. 11. 10:23 | #3
Há ' jó, de legalább egy vonóhorgot rakott vóna rá a bige, oszt akkor hétvégente csinál vele egy kis pénzt is! Nincs igazam?
0
VÁLASZ
FatSnakeFoot 2014. 06. 11. 09:36 | #2
Gondolom nem is arra a célra építette a tulajdonosa.
Drift versenyre sem nevezel jobb esetben egy közel 20.000 kg-os Scania állatszállítóval.:)
Drift versenyre sem nevezel jobb esetben egy közel 20.000 kg-os Scania állatszállítóval.:)
+1
VÁLASZ
kissfreezer 2014. 06. 11. 09:16 | #1
Praktikus kis verda, de azért kíváncsi vagyok, hogy hány kismalacot lehet belepakolni az állatpiacról.
0
VÁLASZ