Randal Graves 2014. 05. 28. 23:33 | #2
öhlins - like :)
Azért azok is furcsa szerzetek, akik meglátnak egy motort és versenyezni akarnak velük (és csak egy koszos swift, civic, clio van alattuk)
Azért azok is furcsa szerzetek, akik meglátnak egy motort és versenyezni akarnak velük (és csak egy koszos swift, civic, clio van alattuk)
0
VÁLASZ
Az említett kocsik (tájperr meg társai) egyike se ér fel egy legalább 600as motorral. (most az a divat) Persze lehet höbörögni a végsebességgel, de egy igazi motoros sosem a végsebességre hajt. Nem szeretjük az egyenes utakat és gyűlöljük az autópályákat. Mentem tartósan 180-200at egyenesben, és baromi unalmas volt. A gyorsulás és a kanyarban a döntés a lényeg, abban van az adrenalin. Az én motorom 3,7 sec alatt van 100on (0-200 14 sec) és ez egy sportTÚRA motor, nem kihegyezett sportgép. Most mutass egy kocsit millió forint alatt, ami ezt tudja és persze közúton is mehet. Nem is érdemes összehasonlítani. És ekkor egy suzuki ignis emberkedik velem??? Még arányosítatlanul is több lovam van, nemhogy beleszámítva a súlykülönbséget.
Az velük a gond, hogy ilyen kis gyenge kocsiban eldurran az agya és akkor neki menni kell, az mindegy ha jönnek szemből, majd lehúzódik, ő akkor is előz. Vagy van a rossz vesztes kategória, aki meg ha nem tud mit visszaelőz a lakott területen, hogy ott is vagy 120szal száguld végig, mert egyébként nem érne utol. Én megyek 50-60at, megelőz, és máris jobb a lelki világának. Ilyenkor felmerül bennem a kérdés, hogy ki a veszélyesebb.