lori 2007. 10. 18. 14:37 | #16
ez meg nem is olyan veszes..mondjuk ebbe is kiloccsan az agyad...de nezuk mar meg a daewoo matizt...reggeli derus szello is darabokba veri...vannak azert a piacon olyan autok hogy isten orizz ha balesetezik vele az ember..de hat ez van,nem mindenkinek futja passatra vagy astrara...stb
0
VÁLASZ
bandee1219 2007. 10. 12. 13:44 | #15
Nem segít szinte semmi, ha az ember beül egy nagyobb v. nyugat kocsiba, annyival gyorsabban megy, hogy az már nem segít, ha az jobban meg van tervezve. Ennek oka a hamis(!) biztonságérzet, sok kutatás volt már EUban, USÁban, mindenki jobban belelépett, mint ahogy akkor is, ha egy kanyarban hiányzó felező után felfestik a csíkot, az megnöveli a tájékozódást, ami meg a sebességet. Szal mi az amiben nem halsz meg? S akkor még ott van az az eset, hogy te szabályosan mész és más öl meg...
0
VÁLASZ
Brotherhood Of Iron 2007. 10. 12. 10:14 | #13
Lehet... sosem volt suzim... vagom en is hogy sok a baj vele ilyen szinten.... de a Sogor egy olyan "regebbi" fajta Swift-el borult.... egyebkent ezek a tores tesztek azert nem fedik SZERINTEM a valosagot teljesen, mert egy maximalis pontszamot elert autoban is meghalhatsz ha rosszul talalja el a masik..... Tegyuk fel az ajtodba all bele vki... keves az esely h nagy temponal azt tuleld, lehet akarmilyen csillagos a tores teszt... nem?
0
VÁLASZ
rubigo 2007. 10. 12. 08:21 | #12
Egy kanyarból kijövet, az öregembe beleszaladt frontálisan egy suzuki, mert elaludt a sofőr a volánnál. Hiába húzódott már teljesen le, nem tudta elkerülni a karambolt... Ő egy Lada Niva-ban ült ugyan, de csak borda- és térdkalács törése lett, holott ő be sem kötötte magát... A Suzukis nő meghalt a helyszínen, autó felismerhetetlenségig összeörve...
Persze ez még az első nálunk gyártott széria volt.... Lehet az újabbak már biztonságosabbak.. Mindenesetre nem erről híresek. Sokan csak donor-autónak hívják a márkát...
Persze ez még az első nálunk gyártott széria volt.... Lehet az újabbak már biztonságosabbak.. Mindenesetre nem erről híresek. Sokan csak donor-autónak hívják a márkát...
0
VÁLASZ
Brotherhood Of Iron 2007. 10. 11. 23:36 | #10
Nem is az ararol van szo, amugy egy opel fronterat masolo terepjaro nem lehet olyan eszeveszett draga sztem, a gond ott kezdodik a kinai termekek 90%-val, hogy kifelejtik az eredeti alkoto reszek 60%-at kb:D Egyik ismerosom nemreg jart arra fele, es szert tett egy NOKLA tipusu telefonra, amirol ugye nem kell reszleteznem kit masol.... Na most a srac veletlen leejtette, a telefon ugy durrant el mintha petardat dobott volna el:D Tudom tudom a Litiumos telefonok kozt sokkal elo ferdulhet, de azert.... Gondolom a kocsikkal is igy van ez.... kifelejtik az alkoto elemeket.... a Suzukirol annyit, amugy hogy ugyan lehet szar minosegu a kasznija, de egy valamit nagyon jol kitalaltak abban is... hogy ha szembol kapod az utest, a motor elindul lefele az utaster ALA nem bele.... Sogor sikeresen fejre allitott egyet anno... es eletben maradtak mind a 2-en...
0
VÁLASZ
sanchez 2007. 10. 11. 16:44 | #6
Amúgy a NISSAN Qashqai az EURONCAP teszt legbiztonságosabb kocsija,még 1 se érte el a maximális pontszámot ezen kívűl.
http://www.a5.hu/cikkek/12/21000.shtml
http://www.a5.hu/cikkek/12/21000.shtml
0
VÁLASZ
punyukli 2007. 10. 11. 16:17 | #4
beny bazzeg!
ne tegyél már fel ostoba kérdéseket! szerinted egy ilyen új terepjáró árából milyen NORMÁLIS használt autót lehet venni? mondjuk rönót, ami jó sok csillagot ért el az euroncap törésteszten... vágod már? előbb gondolkodj, aztán írj pls. bár ha neked csak az ár fontos, akkor nyugodtan vegyél ilyet, majd sírunk a temetéseden.
ne tegyél már fel ostoba kérdéseket! szerinted egy ilyen új terepjáró árából milyen NORMÁLIS használt autót lehet venni? mondjuk rönót, ami jó sok csillagot ért el az euroncap törésteszten... vágod már? előbb gondolkodj, aztán írj pls. bár ha neked csak az ár fontos, akkor nyugodtan vegyél ilyet, majd sírunk a temetéseden.
0
VÁLASZ