http://architizer.com/projects/m4-fovam-ter-station/
FatSnakeFoot 2014. 03. 31. 14:16 | #12
Ezt a sok baromságot. Ha poénnak szánták, akkor jól sikerült.:)
0
VÁLASZ
lilaflexninja 2014. 03. 31. 13:34 | #11
A négyes metró furcsaságai: http://paranormal.hu/?p=126409
0
VÁLASZ
lilaflexninja 2014. 03. 31. 07:51 | #10
Azért, csak hogy találjak valami negatívot is. Nem semmi, hogy magához az elkezdéshez is 20 év kellett, mert ugye a terv már megvolt a 70-es évek végén is. Sőt már akkor tudták, hogy kellene 5-ös metró is. Szóval 20 év a kezdésig, majd 20 év a megépítés. Nem semmi. De azért jó, hogy elkészült, és jó, hogy nincs benne semmi kampányfogás, és véletlenül készült el egy héttel a választások előtt. Azért bízom benne, nem azzal fog eltelni az első év, hogy kigyullad, leáll, besül, túlmegy, elromlik, csak mert nagyon siettek.
0
VÁLASZ
lilaflexninja 2014. 03. 31. 07:39 | #9
Jobb, mint mondjuk a washingtoni: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fb/Metro_Center_upper_level.jpg
de az orosz metrónál csúnyább.
szerintem is pont érdekli a munkásréteget, mert ők használják. Ezzel az erővel sima betonfal is lehetne, jó az a sok prolinak. Meg ne felejtsük el, hogy turisták is vannak, akiknél számít, meg a vidékiek is lehet, hogy azt mondják aztaaaa, ha feljönnek Budapestre. Inkább a kérdés ilyenkor bennem az, hogy mennyibe került, vagy abból a pénzből lehetett-e volna szebbet jobbat csinálni. Nekem kívülről a Kálvin téri tetszik, az olyan régies is, modern is, szép is. A többi is szép, meg modern, csak mint minden nálunk, kicsit olyan, mintha 20 éve lett volna modern. Ezt figyeltem meg az új házaknál is, hogy modern akar lenni, de már eleve réginek tűnik. Mintha 20-30 éves terveket vennének meg. De azért semmiképpen sem fikáznám, mert a fehér 2-es metróhoz képest (blaha pl.) ezerszer jobb. Viszont a kettes metróban nagyon tetszenek a falon lévő montázsok, meg a kossuth téri panoráma. Azok nagyon ott vannak. A kék metró meg olyan amilyen.
de az orosz metrónál csúnyább.
szerintem is pont érdekli a munkásréteget, mert ők használják. Ezzel az erővel sima betonfal is lehetne, jó az a sok prolinak. Meg ne felejtsük el, hogy turisták is vannak, akiknél számít, meg a vidékiek is lehet, hogy azt mondják aztaaaa, ha feljönnek Budapestre. Inkább a kérdés ilyenkor bennem az, hogy mennyibe került, vagy abból a pénzből lehetett-e volna szebbet jobbat csinálni. Nekem kívülről a Kálvin téri tetszik, az olyan régies is, modern is, szép is. A többi is szép, meg modern, csak mint minden nálunk, kicsit olyan, mintha 20 éve lett volna modern. Ezt figyeltem meg az új házaknál is, hogy modern akar lenni, de már eleve réginek tűnik. Mintha 20-30 éves terveket vennének meg. De azért semmiképpen sem fikáznám, mert a fehér 2-es metróhoz képest (blaha pl.) ezerszer jobb. Viszont a kettes metróban nagyon tetszenek a falon lévő montázsok, meg a kossuth téri panoráma. Azok nagyon ott vannak. A kék metró meg olyan amilyen.
0
VÁLASZ
FatSnakeFoot 2014. 03. 31. 02:42 | #8
De azért gondolom, mikor nyáron mész külföldölni, azért csorgatod a nyáladat rendesen. És mormogsz egy "vazze, ilyen nálunk miért nincs" okosságot az ormányod alatt. A dolgozó munkás népet pont érdekelheti, ugyanis ők használják nap, mint nap. Vagy neked mindegy, hogy a befizetett pénzecskédből egy sz.ros-hugyos, lepukkant halálvasúton kell zötykölődni vagy egy normális, emberi környezetben és járművön?!
Örülj neki, hogy végre elkészült ez a vacak és kaptál mellé valami pluszt is, ha mást nem, legalább látványban. Amúgy több itt tanuló külföldi ismerősöm bólogatott elismerően, a metrómegállókat látván. Tartottam tőle, hogy pirospaprikás, gulyásos, túró rudis motívumok lesznek, de szerencsére nem. Egyik másik kifejezetten ötletes alkotás.
Örülj neki, hogy végre elkészült ez a vacak és kaptál mellé valami pluszt is, ha mást nem, legalább látványban. Amúgy több itt tanuló külföldi ismerősöm bólogatott elismerően, a metrómegállókat látván. Tartottam tőle, hogy pirospaprikás, gulyásos, túró rudis motívumok lesznek, de szerencsére nem. Egyik másik kifejezetten ötletes alkotás.
+1
VÁLASZ
Ravennë 2014. 03. 31. 00:30 | #7
Beküldő: Nick123
www.youtube.com/watch?v=vFS10nhq20w
Happy (Pharrel Williams) Négyes metró edition ;)
www.youtube.com/watch?v=vFS10nhq20w
Happy (Pharrel Williams) Négyes metró edition ;)
0
VÁLASZ
7sleeper 2014. 03. 28. 22:52 | #5
majd úgy lesz mint a MÁVnál IC-ken
1. vasútállomási infó
2. vonaton infó három nyelven kapásból automatán
3. vasútállomásokon is két-három nyelven
4. sípol kihagy a vonaton, gerjed mint a francosfranc
5. személyesen mondták be (azt hittem, hogy a vonatvezetőket baszogatják ezzel "Mondjad Józsi" alapon)
6. nem mond be senki semmit
7. bemondja a kallerbá, kaller néni, DE csak abban a kocsiban szól, aminek közelében éppen éri a jegyellenőrzés
ezzel szemben másfél évtizedes brit királyi vasúti tapasztalat: működő(!) elektronikus kijelző tábla
amin a következő állomás, és az addig hátralévő km; óra:perc, és a viszonylat kijelzése váltotta egymást
minden kocsiban ebből volt kettő - és nem vacakoltak bemondással, sehogyan sem a vonaton
1. vasútállomási infó
2. vonaton infó három nyelven kapásból automatán
3. vasútállomásokon is két-három nyelven
4. sípol kihagy a vonaton, gerjed mint a francosfranc
5. személyesen mondták be (azt hittem, hogy a vonatvezetőket baszogatják ezzel "Mondjad Józsi" alapon)
6. nem mond be senki semmit
7. bemondja a kallerbá, kaller néni, DE csak abban a kocsiban szól, aminek közelében éppen éri a jegyellenőrzés
ezzel szemben másfél évtizedes brit királyi vasúti tapasztalat: működő(!) elektronikus kijelző tábla
amin a következő állomás, és az addig hátralévő km; óra:perc, és a viszonylat kijelzése váltotta egymást
minden kocsiban ebből volt kettő - és nem vacakoltak bemondással, sehogyan sem a vonaton
0
VÁLASZ
Szancso 2014. 03. 28. 14:02 | #1
Jó munkához idő kell, a lassúhoz még több.
És a metró is fog járni? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=lEWIn0p6OUM
És a metró is fog járni? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=lEWIn0p6OUM
0
VÁLASZ
http://varosban.blog.hu/2014/05/19/negyes_metro_kalvin_teri_megalloja?utm_source=bloghu_megosztas&utm_medium=facebook&utm_campaign=blhshare