norbertvincze 2015. 05. 25. 15:02 | #32
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/05/25/kozel_440-nel_szaguldott_most_barki_megveheti/
0
VÁLASZ
FatSnakeFoot 2014. 02. 26. 14:01 | #30
Amúgy a világ leggyorsabb sorozatgyártású utcai autójának járó címet már nem elnyerte ugyanez az autó tavaly?Ha jól tudom, akkor 427km/h sebességet produkált az akkori gyári beállításokkal.Bár tudom a Bugatti képes a 431km/h-s végsebességre, de a gyártásba kerülő példányok v-max értékét csak 415 km/órában limitálják.
Ennek ellenére ahogy páran már írtátok, a köztudatban egy darabig még biztos a Veyron marad, mint leggyorsabb utcai autó és a történelembe is beírta magát egy életre.
Ennek ellenére ahogy páran már írtátok, a köztudatban egy darabig még biztos a Veyron marad, mint leggyorsabb utcai autó és a történelembe is beírta magát egy életre.
0
VÁLASZ
nagydee 2014. 02. 26. 10:28 | #29
na ja.
ha jól emlékszem a számokra a gumik a 400-at egy óráig bírják, de ez nem gond, mert a tank csak 30 percig :)
mondjuk azon kár vitatkozni, hogy szép-e a Veyron vagy sem. ízlés kérdése. nekem mondjuk tetszik, de ez tökmindegy.
az viszont biztos, hogy a Veyron az első csavartól az utolsóig egy műremek.
ez meg nem az.
ha jól emlékszem a számokra a gumik a 400-at egy óráig bírják, de ez nem gond, mert a tank csak 30 percig :)
mondjuk azon kár vitatkozni, hogy szép-e a Veyron vagy sem. ízlés kérdése. nekem mondjuk tetszik, de ez tökmindegy.
az viszont biztos, hogy a Veyron az első csavartól az utolsóig egy műremek.
ez meg nem az.
+2
VÁLASZ
FatSnakeFoot 2014. 02. 26. 10:18 | #28
El kell kezdeni ennek a Vmax Porkénak a sorozatgyártását és gond letudva.:)
http://www.youtube.com/watch?v=CxtRKh_37qA
http://www.youtube.com/watch?v=CxtRKh_37qA
0
VÁLASZ
justil 2014. 02. 26. 04:21 | #27
Naja. Egyébként ha nem gyári autókról beszélgetnénk, a Veyron árának töredékéért kapni húzott Nissanokat, amik elpicsázzák negyed mérföldön :) Végsebesség-teszt már kérdésesebb. Az a baj, hogy 400 felett már nagyon nem mindegy jó pár tényező, mert még azt a 800-1200 lóerőt kb. a legkönnyebb elővarázsolni hozzá, már persze megfelelő alapanyagból.
0
VÁLASZ
norbertvincze 2014. 02. 26. 02:01 | #25
ennek sincs rossz segge így lámpástúl esti fényben
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1t1L5ShVR8w
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1t1L5ShVR8w
+1
VÁLASZ
Tooni 2014. 02. 26. 01:19 | #24
Ott nem ír a Veyronról, itt találtam most meg
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars#Fastest_production_vehicles
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars#Fastest_production_vehicles
0
VÁLASZ
justil 2014. 02. 26. 01:09 | #21
Hát, pont hogy nem, az oldal szerint: http://www.thisisthefirst.com/cars/11-first-car-to-go-over-400-km-h
Azaz a Bugatti Veyron volt az első sorozatgyártású, közúti autó, amelyik át tudta lépni a 400 km/h-s sebességhatárt. Mindenféle épített versenyautó nem számít, mert azok között most is van amelyik 600-al keni a sivatagban...de nem tudsz vele elmenni a közértbe.
Azaz a Bugatti Veyron volt az első sorozatgyártású, közúti autó, amelyik át tudta lépni a 400 km/h-s sebességhatárt. Mindenféle épített versenyautó nem számít, mert azok között most is van amelyik 600-al keni a sivatagban...de nem tudsz vele elmenni a közértbe.
+1
VÁLASZ
Cintu 2014. 02. 26. 00:14 | #18
egy kis adalék infó
http://player.hu/tech-auto/auto-motor/a-hennessey-venom-gt-a-vilag-leggyorsabb-autoja/?utm_source=Facebook&utm_medium=Player-FB-page-post&utm_campaign =FB-posts#.Uwz19YVF3HY
http://player.hu/tech-auto/auto-motor/a-hennessey-venom-gt-a-vilag-leggyorsabb-autoja/?utm_source=Facebook&utm_medium=Player-FB-page-post&utm_campaign =FB-posts#.Uwz19YVF3HY
0
VÁLASZ
Tooni 2014. 02. 25. 23:21 | #17
Megtaláltam, csak az elsőben vitte el a pálmát
http://www.thisisthefirst.com/cars/26-the-first-production-car-with-1000hp
http://www.thisisthefirst.com/cars/26-the-first-production-car-with-1000hp
0
VÁLASZ
justil 2014. 02. 25. 22:49 | #16
Szerintem (de mérget nem vennék rá) a Veyron volt az első sorozatgyártású, "polgári" autó, ami
1) 1000 vagy annál több lóerővel rendelkezett, kiadástól függően
2) el tudta érni és át tudta lépni a 400 km/h-s sebességet
Mellesleg a Veyron még mindig százszor különb ennél a jenki szutyoknál. Mondom ezt úgy, hogy ki nem állhatom a német autókat úgy általában, a VW csoportot meg kifejezetten, és a Veyront bűnrondának tartom. Ha viszont közötte és e között a förtelem között "kellene" választani, gondolkodás nélkül a Bugattit vinném. Közel sem egy kategória a kettő.
1) 1000 vagy annál több lóerővel rendelkezett, kiadástól függően
2) el tudta érni és át tudta lépni a 400 km/h-s sebességet
Mellesleg a Veyron még mindig százszor különb ennél a jenki szutyoknál. Mondom ezt úgy, hogy ki nem állhatom a német autókat úgy általában, a VW csoportot meg kifejezetten, és a Veyront bűnrondának tartom. Ha viszont közötte és e között a förtelem között "kellene" választani, gondolkodás nélkül a Bugattit vinném. Közel sem egy kategória a kettő.
+1
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2014. 02. 25. 17:00 | #6
Bőven elég... ekkora nyomaték és lóerő mellett, minek a 8 sebesség ?
Mellesleg nem véletlen, hogy nem automata... ;)
Mellesleg nem véletlen, hogy nem automata... ;)
0
VÁLASZ