Videó a spanyol vonat kisiklásáról + percekkel a vonatkasztrófa után
norbertvincze 2013. 07. 29. 15:49 | #12
plusz egyébként sincs merénylet szaga, ezzel hogy akarnád ijesztgetni az embereket? vonatbaleset? elég karcsú gondolat:)
0
VÁLASZ
norbertvincze 2013. 07. 29. 15:47 | #11
ez a dolog nem nagyon volt felkapva az amcsi hírekben. Feltételezhetően nem lesz ilyen amivel poénkodtok, mert már alapból másnapra lett volna valami összeesküvéses cikk erről is.
0
VÁLASZ
sahinel 2013. 07. 29. 08:55 | #10
Nemsokárra jönnek a felvételek ahol hátizsákkal, és mobillal voltak a vasúti pálya közelében. Tehát biztos titkosszolgálati emberkék, meg a katonaság is benne van.
Tuti ezt is az US csinálta mert máskülönben nehéz lenne a zufókat belekeverni. A Duna áradását is ők okozták meg a mostani nagy napkitöréseket is.
Csak várjunk fél évet, és valaki meg fogja magyarázni kik és miért is csinálták ezt is:D
Tuti ezt is az US csinálta mert máskülönben nehéz lenne a zufókat belekeverni. A Duna áradását is ők okozták meg a mostani nagy napkitöréseket is.
Csak várjunk fél évet, és valaki meg fogja magyarázni kik és miért is csinálták ezt is:D
0
VÁLASZ
csákány 2013. 07. 26. 19:22 | #8
http://hu.wikipedia.org/wiki/Vas%C3%BAti_biztos%C3%ADt%C3%B3berendez%C3%A9s
https://hu.wikipedia.org/wiki/ETCS
https://hu.wikipedia.org/wiki/ETCS
+1
VÁLASZ
Wisniowiecki 2013. 07. 26. 11:23 | #6
Biztos ezt is csak a spanyol kormány szervezte meg (azért lehet, hogy az FBI, vagy a CIA segített neki) és valójában nem is volt semmiféle baleset. Csak törésteszt-babákat vittek el a hullazsákokban, a felvétel meg természetesen fotosopp. Céljuk? Hogy betiltsák a... izé.... a bikaviadalt.
-1
VÁLASZ
csákány 2013. 07. 26. 11:21 | #5
Nem ismerem a spanyol biztosítóberendezés működését, de a nagysebességű vasutaknál alapvető szempont a "bolonbiztos" mozdonyvezérlés. Józan paraszt ész szerint -nagy vonalakban- a sebesség jelfeladás "előjelfeladásánál" már a mozdony fedélzeti elektronikájának automatikusan figyelmeztetnie kellett volna a mozdonyvezetőt a sebesség csökkentésére, majd ha ez nem történik meg, automatikus vészfékezéssel lelassítania, majd megállítania a vonatot.
Ezt a berendezést elméletileg ki lehet és bizonyos esetekben ki is kell kapcsolni (pl.: tolatási mozgásnál, ahol adott esetben pl.: megállj! jelzést kell meghaladnia). Ha ezt a berendezést valami miatt kikapcsolták (és nem kapcsolták vissza), vagy meghibásodott, a vonat valóban elszállhat. Alapvető dolog; a berendezés meghibásodása sem mentesíti a mozdonyvezetőt a felelősség alól, neki állandó figyelési kötelezettsége van; innen ered a civil szférában használt vasúti utasítás; "Szemed a pályán legyen!" . Szerintem egy esetben úszhatja meg, ha azt mondja, hogy közvetlenül a baleset előtt rosszul lett.
Ezt a berendezést elméletileg ki lehet és bizonyos esetekben ki is kell kapcsolni (pl.: tolatási mozgásnál, ahol adott esetben pl.: megállj! jelzést kell meghaladnia). Ha ezt a berendezést valami miatt kikapcsolták (és nem kapcsolták vissza), vagy meghibásodott, a vonat valóban elszállhat. Alapvető dolog; a berendezés meghibásodása sem mentesíti a mozdonyvezetőt a felelősség alól, neki állandó figyelési kötelezettsége van; innen ered a civil szférában használt vasúti utasítás; "Szemed a pályán legyen!" . Szerintem egy esetben úszhatja meg, ha azt mondja, hogy közvetlenül a baleset előtt rosszul lett.
0
VÁLASZ
csaty 2013. 07. 26. 09:37 | #2
A Santiago-i újság azt írja , hogy "A fekete doboz adatai szerint a vonat gyorsabban haladt mint 190 km/h amikor kisíklott".
Jelenleg a halottak száma 80 ,további 4 gyerek és 29 felnött nagyon súlyos állapotban .A balesetet okozójaként egyértelmüen a mozdonyvezetöt tartják , aki már több erre utaló kijelentést is tett pl :Istenem mit tettem ,vagy csak egyszerenn , hogy :ezt elbasztam ...
Jelenleg a halottak száma 80 ,további 4 gyerek és 29 felnött nagyon súlyos állapotban .A balesetet okozójaként egyértelmüen a mozdonyvezetöt tartják , aki már több erre utaló kijelentést is tett pl :Istenem mit tettem ,vagy csak egyszerenn , hogy :ezt elbasztam ...
0
VÁLASZ
bungle 2013. 07. 26. 08:08 | #1
Linkekkel valami ideiglenes probléma van a szerver miatt, addig is a helyes linkek:
http://elpais.com/elpais/2013/07/25/videos/1374741539_204701.html?autoplay=1
http://index.hu/kulfold/2013/07/24/kisiklott_egy_vonat_spanyolorszagban
http://elpais.com/elpais/2013/07/25/videos/1374741539_204701.html?autoplay=1
http://index.hu/kulfold/2013/07/24/kisiklott_egy_vonat_spanyolorszagban
0
VÁLASZ