Belkar 2007. 12. 16. 14:33 | #71
jó kis game sztem :D
0
VÁLASZ
Kicsigyerek 2007. 09. 21. 19:56 | #68
3. rész végigjátszás:
1.Kezdőkép: vedd fel a kötelet és a kulcsot, létrát told el, balra tőled van 1 könyv kulccsal nyisd ki
így lesz 4 feljáró ha jól csinálod
2.Létrától jobbra (balról 3.): vedd fel a szemüveget, majd a kötéllel húzd ki a bogarat a tintatartóból
3.Bal (balról 1.): tedd fel a macskára a szemüveget, aztán vedd ki a tollat
bal oldala a könyvnek: vedd fel az 1ik kezet, a fejet, a kalapot és a szemet (szenet)
jobb oldala a könyvnek: vedd fel a 2. kezet, az orrot és a 2 részt
menj vissza a könyv bal oldalára: tedd össze a hóembert
vissza könyv jobb oldalára: leveszi neked a hólapátot
4.Létrától balra (balról 2.): tollal csikizd meg a lábát (a bogárnak)
5.Jobb (balról 4.): tedd ki a játékot (lényege: tologatós hogy kijöjjön a kép), világos lesz, hólapáttal szedd ki a bogarat
6.Vissza főkép
és jön az örömködés
1.Kezdőkép: vedd fel a kötelet és a kulcsot, létrát told el, balra tőled van 1 könyv kulccsal nyisd ki
így lesz 4 feljáró ha jól csinálod
2.Létrától jobbra (balról 3.): vedd fel a szemüveget, majd a kötéllel húzd ki a bogarat a tintatartóból
3.Bal (balról 1.): tedd fel a macskára a szemüveget, aztán vedd ki a tollat
bal oldala a könyvnek: vedd fel az 1ik kezet, a fejet, a kalapot és a szemet (szenet)
jobb oldala a könyvnek: vedd fel a 2. kezet, az orrot és a 2 részt
menj vissza a könyv bal oldalára: tedd össze a hóembert
vissza könyv jobb oldalára: leveszi neked a hólapátot
4.Létrától balra (balról 2.): tollal csikizd meg a lábát (a bogárnak)
5.Jobb (balról 4.): tedd ki a játékot (lényege: tologatós hogy kijöjjön a kép), világos lesz, hólapáttal szedd ki a bogarat
6.Vissza főkép
és jön az örömködés
0
VÁLASZ
Kicsigyerek 2007. 09. 21. 19:32 | #67
Első rész végigjátszás:
1.Kezdőképen:vedd el a kaszát, az újságot és a csontot
2.Menj el jobbra: jobb oldali ház: 3. koporsóban csörgő,
bal ház: kaszával szedd le a denevért majd neked fogja adni
ki a házból: denevért add oda a fának majd szedd le a kulcsot
3.Kezdőképtől balra: kutyának add oda a csontot, vedd fel a kukát
jobb oldali ház: koporsóbol szedd ki a gitárt, majd szedd le a fáklyát
bal oldali ház:tedd be a fáklyát, majd kulccsal nyisd ki mind a 4 lakatot
4.Vissza kezdőképre:a kövérnak add oda a csörgőt a másiknak a kukát te használd a gitárt
és jön az örömködés
1.Kezdőképen:vedd el a kaszát, az újságot és a csontot
2.Menj el jobbra: jobb oldali ház: 3. koporsóban csörgő,
bal ház: kaszával szedd le a denevért majd neked fogja adni
ki a házból: denevért add oda a fának majd szedd le a kulcsot
3.Kezdőképtől balra: kutyának add oda a csontot, vedd fel a kukát
jobb oldali ház: koporsóbol szedd ki a gitárt, majd szedd le a fáklyát
bal oldali ház:tedd be a fáklyát, majd kulccsal nyisd ki mind a 4 lakatot
4.Vissza kezdőképre:a kövérnak add oda a csörgőt a másiknak a kukát te használd a gitárt
és jön az örömködés
0
VÁLASZ
Mimis 2007. 09. 20. 15:03 | #61
1. Kezdésnél fali rácsot kinyitni, kulcsot kivenni, ajtót kinyitni, kimenni.
2. Asztalon középső tányérból zöld kulcsot kivenni, majd balra el.
3. Zöld kulccsal emeleti zöld lakatot kinyitni, és bemenni. (arra oda kell figyelni, hogy NE akkor manj be az ajtókon, mikor a rabló éppen bent tartózkodik)
4. Falon poszterre klikk, a feltáruló átjárón átmenni. A nagy kart lehúzni. Ajtó fölötti rácsot kinyitni, piros kulcsot kivenni. Átjárón vissza, ajtón ki.
5. Lenti jobbra mutató felhőcskére kattintva visszamész a dutyi másik végébe, ahol felveheted a zseblámpát.
6. vissza balra. Fenti jobbra mutató felhőre katt, és menj be a legucsó nyitott cellába.
7. Zseblámpával szét tudsz nézni. A szoba közepén lévő aranykupac tövében van egy korong, felvenni. A Szoba jobb végében mukit kiszabadítani a zsákból. Ad egy 3jegyű kódot, ezt a piros széfnél tudod beütni. Zsákot vedd fel. Vissza ki, és balra el.
8. Zsákot vidd a lelógó kampóra, majd mikor gyíkocska pont megáll rajta, katt a gyíkra. Ezzel becsomiztad.
9. Menj be a bal alsó cellába, a középső ágyon fekszik egy muki, aki ad megint egy kódot, ami a kék széfhez kell majd
10. Menj ki, és a fali konzolon üsd be a piros kódot. Szabad az út a széfhez, katt rá. Kék kód beír, széf kinyílik, bemész.
11. Korongot (érmét) beteszed a játékba. A játék lényege, hogy párosítani kell a rablókat (2 ugyanolyan eltűnik), majd a széfeket tartalmuk szerint. Ha megvagy vele, megjelenik egy szerelmes rabló képe. Az ajtó fölött van egy rács, azt kinyitva kapsz egy zöld kódot. Ki a széfből, jobbra el.
12. jobb oldali széfbe kódot beütni. Bemenni.
13. középen bvan egy játékgép. A lényege, hogy az adott betűt akkor kell megnyomni, amikor zöldre vált. Nem előbb, nem később. 5x hibázhatsz, aztán kezdődik elölről ez a game.
Ha ezzel megvagy, kész is.
12.
2. Asztalon középső tányérból zöld kulcsot kivenni, majd balra el.
3. Zöld kulccsal emeleti zöld lakatot kinyitni, és bemenni. (arra oda kell figyelni, hogy NE akkor manj be az ajtókon, mikor a rabló éppen bent tartózkodik)
4. Falon poszterre klikk, a feltáruló átjárón átmenni. A nagy kart lehúzni. Ajtó fölötti rácsot kinyitni, piros kulcsot kivenni. Átjárón vissza, ajtón ki.
5. Lenti jobbra mutató felhőcskére kattintva visszamész a dutyi másik végébe, ahol felveheted a zseblámpát.
6. vissza balra. Fenti jobbra mutató felhőre katt, és menj be a legucsó nyitott cellába.
7. Zseblámpával szét tudsz nézni. A szoba közepén lévő aranykupac tövében van egy korong, felvenni. A Szoba jobb végében mukit kiszabadítani a zsákból. Ad egy 3jegyű kódot, ezt a piros széfnél tudod beütni. Zsákot vedd fel. Vissza ki, és balra el.
8. Zsákot vidd a lelógó kampóra, majd mikor gyíkocska pont megáll rajta, katt a gyíkra. Ezzel becsomiztad.
9. Menj be a bal alsó cellába, a középső ágyon fekszik egy muki, aki ad megint egy kódot, ami a kék széfhez kell majd
10. Menj ki, és a fali konzolon üsd be a piros kódot. Szabad az út a széfhez, katt rá. Kék kód beír, széf kinyílik, bemész.
11. Korongot (érmét) beteszed a játékba. A játék lényege, hogy párosítani kell a rablókat (2 ugyanolyan eltűnik), majd a széfeket tartalmuk szerint. Ha megvagy vele, megjelenik egy szerelmes rabló képe. Az ajtó fölött van egy rács, azt kinyitva kapsz egy zöld kódot. Ki a széfből, jobbra el.
12. jobb oldali széfbe kódot beütni. Bemenni.
13. középen bvan egy játékgép. A lényege, hogy az adott betűt akkor kell megnyomni, amikor zöldre vált. Nem előbb, nem később. 5x hibázhatsz, aztán kezdődik elölről ez a game.
Ha ezzel megvagy, kész is.
12.
0
VÁLASZ
Kicsigyerek 2007. 09. 20. 14:36 | #60
akkor megin beírom vki írja le a 4. részvégigjátszását
0
VÁLASZ
Kicsigyerek 2007. 09. 20. 14:13 | #56
vki írja be a 4. rész vegigjátszását má lassan kezdem unni...
0
VÁLASZ
Mimis 2007. 09. 19. 14:54 | #54
1. Kezdőképnél bal oldalt van pár deszka, azt vedd fel.
2. Balra elmész, felveszed a hálót és a vödröt. Rákattintasz a pálmafára, leesik egy kókusz, felveszed. (felvehetsz még pár kókuszt, úgyis kelleni fog minimum 4 db)
3. Vissza kezdőképhez, majd jobbra el. Hálót tedd a majmocska alá, majd a kígyó feje alatti növényre katt. A fatörzsről vedd fel a liánt. Vissza a kezdőképhez.
4. Húzz egy kókuszt a jobb felső kígyó fejére. Mikor az betömte a száját, menjél le azon a lyukon.
5. Liánt kösd a középen fentről lelógó sziklára, és lendülj át. Vedd fel az ollót. Katt a falon lévő színes tárcsára. Ez egy eyszerű játék, meg kell ismételni a felvillanó körcikkeket a megfelelő sorrendben. Ha jól csináltad, akkor kihúzza a srác a dugót a konnektorból. Vissza a feljáraton.
6. Most jöhet a bal felső kígyó, kókuszt a szájába, lemenni. Vödörrel oltsd el a tüzet. Deszkát vedd fel, majd jöhet megint a színes tárcsa. Megint vissza fel.
7. Kövi a jobb alsó kígyó. Kókuszt neki is. Leméwsz, deszkákat a kötélhídra teszed, majd jön a színtárcsa. Vissza fel.
8. Marad az ucsó, bal alsó kígyó. Kókuszt neki, lemenni a lejárón. Pókot levágni az ollóval, majd színtárcsa. Ha ezzel megvagy, akkor jön az örömködés. :)
2. Balra elmész, felveszed a hálót és a vödröt. Rákattintasz a pálmafára, leesik egy kókusz, felveszed. (felvehetsz még pár kókuszt, úgyis kelleni fog minimum 4 db)
3. Vissza kezdőképhez, majd jobbra el. Hálót tedd a majmocska alá, majd a kígyó feje alatti növényre katt. A fatörzsről vedd fel a liánt. Vissza a kezdőképhez.
4. Húzz egy kókuszt a jobb felső kígyó fejére. Mikor az betömte a száját, menjél le azon a lyukon.
5. Liánt kösd a középen fentről lelógó sziklára, és lendülj át. Vedd fel az ollót. Katt a falon lévő színes tárcsára. Ez egy eyszerű játék, meg kell ismételni a felvillanó körcikkeket a megfelelő sorrendben. Ha jól csináltad, akkor kihúzza a srác a dugót a konnektorból. Vissza a feljáraton.
6. Most jöhet a bal felső kígyó, kókuszt a szájába, lemenni. Vödörrel oltsd el a tüzet. Deszkát vedd fel, majd jöhet megint a színes tárcsa. Megint vissza fel.
7. Kövi a jobb alsó kígyó. Kókuszt neki is. Leméwsz, deszkákat a kötélhídra teszed, majd jön a színtárcsa. Vissza fel.
8. Marad az ucsó, bal alsó kígyó. Kókuszt neki, lemenni a lejárón. Pókot levágni az ollóval, majd színtárcsa. Ha ezzel megvagy, akkor jön az örömködés. :)
0
VÁLASZ
gabonamag 2007. 09. 18. 22:14 | #49
A lényege: TAláld meg a párját a dolgoknak. A széfeknél: ha az egyiket átlötted, akkor át is van világítva és látod mi van benne...meg kell találni a párját, pontosabban egy másik széfet, amiben ugyan az van bent. Ha ez meg van, akkor felrobban a pár. Raboknál ugyan ez a helyzet. Nem pont ugyan úgy kell helyzkedniük, de ha ugyan azok akkor szét robbannak azok is. Először rálősz az egyikre, majd amíg rázkódik, addig rá lősz a párjára, ha ugyan az akkor felrobbannak. ennyi.
0
VÁLASZ
andiku 2007. 09. 18. 21:48 | #44
Mégiscsak felmerült még egy kérdésem: a 4.-ik részben megcsináltam mindent. Csak azt nem tudok, hogy van-e kulcs még valahol amivel kibírok valamit nyitni, mert kimenni sehol sem tudok. Itt kering körülöttem az a kék színű rab cellából cellába és elvette tőlem az elemlámpámat. a két szimulátort megcsináltam. Hogyan tovább?
0
VÁLASZ
gabonamag 2007. 09. 18. 18:49 | #33
SÜN : Bal részt felveszed a kannán a vízből és a hálót a fáról a kókuszdiókat. menj jobbra, ahol a kígyó szorítja a majmot. Tedd a hálót alá, huzd meg a melletted lévő moszatos indát. legördűl egy kő, fejen koppínja a kígyót, majom is free. Vedd itt még fel a fára tekeredett zöld indát, hátha hasznát veszed még. Utána menj a porszívófejű-sárkány izékhez és kezdőthet a szuperprodukció. Kókuszokat a fejükhöz húz, majom eldobja, le az oduba oszt' jó idő! Nem mindegy milyen sorrendbe mész le, és nem emléxem pontosan a helyes sorrenre. asszem: 1.:Jobb hátsó 2.: Bal hátsó 3.:Jobb első 4.:Bal első....ha tévedek, akkor kicsivel több kókuszdióra lesz szükséged, mint 4 db. De nyugodtan vissza lehet menni a municióért....
0
VÁLASZ
gabonamag 2007. 09. 18. 18:05 | #27
Mazsola_1111 : Nos, miután megmentetted a majmot, az ott lóg a fán, ahol az alap állás van. Ha elmész balra ott a bal szélen van egy kókusz fa, amit ha megrázol lehúllat egy kókuszdiót. max 4 lehet nálad. Vissza mész, fogod a diót ráhúzod az egyik pórszívófejüre, a majom meg eldobja neked. Fejbe vágja, és amíg ájúltak addig le tudsz menni az odojukba
0
VÁLASZ
Mazsola_1111 2007. 09. 18. 17:46 | #24
de a 2. részben nem enged le azonak az izéknek az odújukba :S :D
0
VÁLASZ
McLarenThe1 2007. 09. 18. 16:01 | #19
felmégy a lépcsőn, és bemégy a lépcsővel szemben lévő ajtón. Ott a plakát alatt lesz egy átjáró a szomszéd szobába, ahol ki tudod kapcsolni a robotot, ami elejt egy zseblámpát
0
VÁLASZ
gabonamag 2007. 09. 18. 16:00 | #18
Nah, lecsekkoltam. Azt hittem, hogy feladom a szakmám, de megoldottam.
bp1331 : Hol akadtál el?
Mazsola_1111 : Ha az első részről van szó, akkor egy fáklyát kell levenned valamelyik kriptából (alap helyszínél, jobb oldali helyszínre menni) és berakni a fáklya tartóba, a sötét kriptában
bp1331 : Hol akadtál el?
Mazsola_1111 : Ha az első részről van szó, akkor egy fáklyát kell levenned valamelyik kriptából (alap helyszínél, jobb oldali helyszínre menni) és berakni a fáklya tartóba, a sötét kriptában
0
VÁLASZ
McLarenThe1 2007. 09. 18. 12:44 | #8
SÜN: A fának add oda a denevért! (ha még olyanod sincs, akkor azt a kaszával lehet levágni)
0
VÁLASZ
bp1331 2007. 09. 18. 12:41 | #7
itt a 4. rész
http://www.gamesforwork.com/games/play-6216-Nightmares_The_Adventures_Episode_4-Flash_Game
az első két rész simán ment.
De a 3. és 4 résszel nem birok mindegyiket csak félig tudom meg csinálni.
Segítség!
3. rész:
Miként lehet az üvegbe zárt akárkit kiszabaditani, meg mit kell kezdeni a hóemberel?
4. rész:
miént lehet a gyikot kiiktatni?
http://www.gamesforwork.com/games/play-6216-Nightmares_The_Adventures_Episode_4-Flash_Game
az első két rész simán ment.
De a 3. és 4 résszel nem birok mindegyiket csak félig tudom meg csinálni.
Segítség!
3. rész:
Miként lehet az üvegbe zárt akárkit kiszabaditani, meg mit kell kezdeni a hóemberel?
4. rész:
miént lehet a gyikot kiiktatni?
0
VÁLASZ