Mimis 2013. 03. 13. 14:28 | #27
Ezek a Cofidis-esek.... :D
0
VÁLASZ
udna 2013. 03. 12. 18:44 | #26
T-mobile site bejárásokat csináltunk egy időben. Volt nap, mikor menetlevél szerint 998km-t mentem egy nap. Reggel 7-től este 11-ig, úgy hogy mellette még volt munka. Menetlevél, papírmunka, be és kijelentkezés telefonon keresztül mind két site között az úton. A kajálásról már ne is beszéljünk. :)
Jelenleg hibaelhárításban dolgozom. Van hiba, aminek az elhárítása bele kell férjen 4 órába, úgy hogy benne lehet 160km autózás... Szóval az "álljon félre és intézze el a dolgát" nem hozható.
Jelenleg hibaelhárításban dolgozom. Van hiba, aminek az elhárítása bele kell férjen 4 órába, úgy hogy benne lehet 160km autózás... Szóval az "álljon félre és intézze el a dolgát" nem hozható.
0
VÁLASZ
yoda_mester 2013. 03. 12. 16:14 | #23
Igen. Azt mondom én is, hogy ez bizony így van. Egy szóval sem állítom az ellenkezőjét.
Én azt mondom, hogy szoktam én is hasonlót csinálni. Közben maximálisan figyelek mindenre. Nyilván valóan mint bármi másra, erre a dologra is igaz, hogy van aki kevésbé tud figyelni, van aki jobban. Van aki jobb ha meg sem próbálja. A többieknek pedig nem lenne szabad. De ez egy ilyen világ, ez van. Ha mindenki mindig azt csinálná amit úgymond szabad, nem itt tartanánk. De az emberek már csak ilyenek. Sajnálom.
Én azt mondom, hogy szoktam én is hasonlót csinálni. Közben maximálisan figyelek mindenre. Nyilván valóan mint bármi másra, erre a dologra is igaz, hogy van aki kevésbé tud figyelni, van aki jobban. Van aki jobb ha meg sem próbálja. A többieknek pedig nem lenne szabad. De ez egy ilyen világ, ez van. Ha mindenki mindig azt csinálná amit úgymond szabad, nem itt tartanánk. De az emberek már csak ilyenek. Sajnálom.
0
VÁLASZ
Stickhorse 2013. 03. 12. 16:11 | #22
Egyszerűbben is leírom: sokmindenki képes erre, csak sokkal balesetveszélyesebb, mintha nem csinálná, éppen ezért nem laza és nem menő, és végképp nem célszerű utánozni.
0
VÁLASZ
Stickhorse 2013. 03. 12. 16:06 | #21
Elbeszélünk egymás mellett. Az ilyen jellegű tevékenységeket nem azért tiltják vezetés közben, mert fizikailag képtelenség így levezetni akár 150 km-t is. Egyáltalán nem az. Azért tiltják, mert potenciálisan nagyobb a kockázata, mintha az előírásoknak megfelelően vezetnél. Ha a visszapillantó tükörbe nézel bele, és közben történik veled valami, azt is kisebb eséllyel kerülöd ki, mintha addig is az utat nézted volna. Annyi a különbség, hogy belenézni a visszapillantóba hozzá tartozik a vezetéshez - teszemazt előzés előtt - így ez egyfajta kikerülhetetlen veszélyforrás, a kormányon írogatás viszont nem ilyen.
0
VÁLASZ
yoda_mester 2013. 03. 12. 15:46 | #20
Minden szavad igaz! :)
Én ha ilyesmit csinálok, kifinomult technikával, a csökkentett reakció idő miatt, csökkentett sebességgel haladok, és mint említettem megvan az az előnyöm, hogy mivel kancsal vagyok, egyszerre látom az utat, és az akármit, amivel még foglalkozom... Persze, hogy nem lehajtott fejjel teszem mindezt, -az baleset veszélyes- periférián látom a környezetet. (ilyenkor max 0.5 másodpercig nem figyelek előre. Ez kb annyi, mint amikor belenézel a visszapillantó tükörbe. Remélem szoktál ilyet csinálni!)
Senkit nem bíztatok erre a viselkedésre, de az a véleményem, hogy van egy vékony réteg aki képes erre. Én is képes vagyok rá. Elmondom még egyszer, mindent látok, hallok, és különben is, az Erő velem van!
Én ha ilyesmit csinálok, kifinomult technikával, a csökkentett reakció idő miatt, csökkentett sebességgel haladok, és mint említettem megvan az az előnyöm, hogy mivel kancsal vagyok, egyszerre látom az utat, és az akármit, amivel még foglalkozom... Persze, hogy nem lehajtott fejjel teszem mindezt, -az baleset veszélyes- periférián látom a környezetet. (ilyenkor max 0.5 másodpercig nem figyelek előre. Ez kb annyi, mint amikor belenézel a visszapillantó tükörbe. Remélem szoktál ilyet csinálni!)
Senkit nem bíztatok erre a viselkedésre, de az a véleményem, hogy van egy vékony réteg aki képes erre. Én is képes vagyok rá. Elmondom még egyszer, mindent látok, hallok, és különben is, az Erő velem van!
0
VÁLASZ
Stickhorse 2013. 03. 12. 15:28 | #19
Legyen igazad, belekapaszkodok...
Nem arról van szó, hogy kit lehetne megvágni forgalmi vizsgán. Meg merem kockáztatni, hogy a forgalomban rendszeresen közlekedők 85%-át 1 évvel a vizsga után garantáltan megvágnák, pontosan a rutin miatt. Mert nem tartja be a kötelező jobbra tartást, ha 200 m múlva úgyis megszűnik a sáv, mert nem indexel, mielőtt otthon rákanyarodik a kapufeljáróra, mert lehet, hogy a KRESZ szerint már régen meg kellene állnia, de azért még bekanyarodik a szemből érkező előtt, mert "befér". Mindezt rutinból. Ezekkel többnyire nincs is baj.
A baj a videon látható magatartással az, hogy akármekkora a rutinod, ha te lehajtott fejjel írogatsz a kormányon valamit, akkor nagyságrendekkel csökkented annak az esélyét, hogy elkerülj egy esetleges veszélyes helyzetet. Nem azért, mert nincs vezetési gyakorlatod, hanem azért mert 1. lehajtott fejjel az ember nem látja, mit történik előtte 2. ha felnézel, pusztán a biológiai adottságaid miatt hosszabb lesz a reakcióidőd, mintha folyamatosan az utat figyelnéd 3. ha mindkét kezed mással van elfoglalva, szintén növeli a reakcióidődet, és csökkenti a precíz és gyors kormánymozdulatok elvégzését, amivel esetleg kikerülheted a helyzetet. Ez rohadtul nem rutin kérdése.
Nem arról van szó, hogy kit lehetne megvágni forgalmi vizsgán. Meg merem kockáztatni, hogy a forgalomban rendszeresen közlekedők 85%-át 1 évvel a vizsga után garantáltan megvágnák, pontosan a rutin miatt. Mert nem tartja be a kötelező jobbra tartást, ha 200 m múlva úgyis megszűnik a sáv, mert nem indexel, mielőtt otthon rákanyarodik a kapufeljáróra, mert lehet, hogy a KRESZ szerint már régen meg kellene állnia, de azért még bekanyarodik a szemből érkező előtt, mert "befér". Mindezt rutinból. Ezekkel többnyire nincs is baj.
A baj a videon látható magatartással az, hogy akármekkora a rutinod, ha te lehajtott fejjel írogatsz a kormányon valamit, akkor nagyságrendekkel csökkented annak az esélyét, hogy elkerülj egy esetleges veszélyes helyzetet. Nem azért, mert nincs vezetési gyakorlatod, hanem azért mert 1. lehajtott fejjel az ember nem látja, mit történik előtte 2. ha felnézel, pusztán a biológiai adottságaid miatt hosszabb lesz a reakcióidőd, mintha folyamatosan az utat figyelnéd 3. ha mindkét kezed mással van elfoglalva, szintén növeli a reakcióidődet, és csökkenti a precíz és gyors kormánymozdulatok elvégzését, amivel esetleg kikerülheted a helyzetet. Ez rohadtul nem rutin kérdése.
0
VÁLASZ
ismeretlen 2013. 03. 12. 14:22 | #18
Na és a túristák, akik sávot váltanak, aztán vissza, aztán megint, mert nem tudják hol vannak! :)
0
VÁLASZ
yoda_mester 2013. 03. 12. 14:15 | #16
Ez már igaz! De hogyan csatolható ez a kijelentés, az adott szövegkörnyezethez?
(az oktatókról is megvan a véleményem... valaki utalgatott rá, hogy húzgálná a gázt a motoron és akkor hogy megijedne az autós koma. Ezért kezdtem el lázadni. Az oktató magatartás miatt!)
(az oktatókról is megvan a véleményem... valaki utalgatott rá, hogy húzgálná a gázt a motoron és akkor hogy megijedne az autós koma. Ezért kezdtem el lázadni. Az oktató magatartás miatt!)
0
VÁLASZ
yoda_mester 2013. 03. 12. 14:10 | #15
Most biztos bele fognak páran kapaszkodni abba amit mondok....
Mivel elég rutinos vagyok -már rég nem felelőtlen és szeleburdi- én azt mondom neked, hogy ha 70-80-al megyek is jobb a reakció időm, és a féktávom is, mint -bántás nélkül- egy kezdő, vagy keveset vezető sofőrnek, aki mondjuk 50-el megy. Nem mondom, hogy nem lehetne egy forgalmi vizsgán elvágni... De a napi forgalomban előforduló életszerű dolgokban kiválóan átlátom a helyzetet. Előbb tudom, merre fogsz menni, mint te magad, pl...
És igen, lehet veszélyesebb az ötvennel haladó rutintalan Béla, mint a vezetés közben puzlézó Lajos. Nem akarván ezzel minden Lajos mellett érvelni. :)
Utolsó bekezdéseddel egyetértek. Egyszer mindenki rutintalan... Nem tologatom le őket, nem zavarnak. De látom ki az, aki olyan. És belekalkulálom a menettervbe őt a Bélát is, miközben kancsal szememmel őt nézem, a másikkal pedig az utolsó darab puzlét keresem az anyósülésen! :)
Lényeg, hogy mindenkinek igaza van!
Mivel elég rutinos vagyok -már rég nem felelőtlen és szeleburdi- én azt mondom neked, hogy ha 70-80-al megyek is jobb a reakció időm, és a féktávom is, mint -bántás nélkül- egy kezdő, vagy keveset vezető sofőrnek, aki mondjuk 50-el megy. Nem mondom, hogy nem lehetne egy forgalmi vizsgán elvágni... De a napi forgalomban előforduló életszerű dolgokban kiválóan átlátom a helyzetet. Előbb tudom, merre fogsz menni, mint te magad, pl...
És igen, lehet veszélyesebb az ötvennel haladó rutintalan Béla, mint a vezetés közben puzlézó Lajos. Nem akarván ezzel minden Lajos mellett érvelni. :)
Utolsó bekezdéseddel egyetértek. Egyszer mindenki rutintalan... Nem tologatom le őket, nem zavarnak. De látom ki az, aki olyan. És belekalkulálom a menettervbe őt a Bélát is, miközben kancsal szememmel őt nézem, a másikkal pedig az utolsó darab puzlét keresem az anyósülésen! :)
Lényeg, hogy mindenkinek igaza van!
0
VÁLASZ
yoda_mester 2013. 03. 12. 13:51 | #13
Ez esetben párdon! :)
Pár 100.000 km már benne van a lábamban, én is szoktam hasonlót csinálni, volt már hogy közben adódott szituáció. Speciel átláttam a helyzetet, soha nem történt semmi probléma. És ezt nem tartom mázlinak! Nyilvánvaló ugyanakkor, hogy kevesebb rutinnal bíró, figyelmetlenebb, és önelégültebb embereknek hamar ott lehet a baj. Kétségtelen. Nem akartalak megsérteni, csak úgy véltem, olyan dologban okoskodsz, amiről nem sokat tudsz. De eloszlattad a kétség felhőjét, szóval debilezést vissza vonom, béke! :) ha megengeded...
Pár 100.000 km már benne van a lábamban, én is szoktam hasonlót csinálni, volt már hogy közben adódott szituáció. Speciel átláttam a helyzetet, soha nem történt semmi probléma. És ezt nem tartom mázlinak! Nyilvánvaló ugyanakkor, hogy kevesebb rutinnal bíró, figyelmetlenebb, és önelégültebb embereknek hamar ott lehet a baj. Kétségtelen. Nem akartalak megsérteni, csak úgy véltem, olyan dologban okoskodsz, amiről nem sokat tudsz. De eloszlattad a kétség felhőjét, szóval debilezést vissza vonom, béke! :) ha megengeded...
+1
VÁLASZ
zombibambi 2013. 03. 12. 12:32 | #11
Napi 800-1000 km autópályán is legalább 7 órát vesz igénybe. Kétlem, hogy bárki vezet ennyit egyéb munkavégzés mellett belföldön, vagy csupán lakott területen belül napi szinten. Ezt sofőrnek hívják. Az egyéb munkavégzés az ő esetében a menetlevél kitöltése és aláíratása lenne míg kipakoltatja az árut. Ha feltétlen meg kell írni, akkor számára is egyszerűbb és biztonságosabb,h a lakott területen kívüli utakon teszi meg.
Ez a meló nem idegen számomra, még mielőtt valaki ezt nyomná az arcomba. A baj egy pillanat műve, ő meg pillanatokra figyel másfele.
Ez a csávó szerintem csupán egy lusta disznó. Baszott megcsinálni a dolgát és melóba menet próbálja pótolni.
Az ilyen kretén járjon busszal!
Amúgy ez az "egyes", "ülj le" annyira szánalmas!
Erről mindig az "utca nevelte hősök" jellegtelen "reppelésbe" foglalt példabeszédei jutnak eszembe.
Mint a minap az a szerencsétlen PetiESTO. Legalább annyira gagyi, értéktelen, alaptalan hatása van.
Ez a meló nem idegen számomra, még mielőtt valaki ezt nyomná az arcomba. A baj egy pillanat műve, ő meg pillanatokra figyel másfele.
Ez a csávó szerintem csupán egy lusta disznó. Baszott megcsinálni a dolgát és melóba menet próbálja pótolni.
Az ilyen kretén járjon busszal!
Amúgy ez az "egyes", "ülj le" annyira szánalmas!
Erről mindig az "utca nevelte hősök" jellegtelen "reppelésbe" foglalt példabeszédei jutnak eszembe.
Mint a minap az a szerencsétlen PetiESTO. Legalább annyira gagyi, értéktelen, alaptalan hatása van.
+2
VÁLASZ
Stickhorse 2013. 03. 12. 12:32 | #10
Az ilyen mindig elképesztően laza és menő egészen addig, amíg baj nincs belőle.Bár ezeknek jellemzően van valami védőangyaluk. Az a nagy büdös helyzet, hogy erre nincs épeszű kifogás, sem a munkakör, sem a rutin, még akkor sem, ha 5 éve balesetmentesen vezet ilyen stílusban. A hatodikban is ott lehet maradni sokadmagával az út szélén zsákba csomagolva.
Persze lehet azt mondani, hogy az első alkalommal kocsiba ülő, minden szabályt betartó embert is érheti baleset, de azért lássuk be, mindenkinek jobb, ha nem növeljük az esélyét ilyenekkel.
Persze lehet azt mondani, hogy az első alkalommal kocsiba ülő, minden szabályt betartó embert is érheti baleset, de azért lássuk be, mindenkinek jobb, ha nem növeljük az esélyét ilyenekkel.
0
VÁLASZ
ismeretlen 2013. 03. 12. 12:23 | #9
Tényleg mindig az a téma, hogy ha valaki felháborodik azon, hogy mások hülyén vezetnek, szabálytalanul, az a debil? Az utakon többségben vannak azok, akik 40-nel mennek, és alig akad olyan, aki 70-nel megy ötvenes táblánál? Tényleg nem tudod te se, hogy az 50-es tábla az azt jelenti, hogy max 50! nem minimum. Hogy 50-es táblánál mehetsz negyvennel, aki akar és siet az kikerül, de többel elvileg nem szabadna menni? Szerinted melyik a veszélyesebb, egy ilyen ember mint a videón, vagy az aki lassabban megy de figyel. Szerintem neked is el kéne menni egy forgalmi vizsgára, lehet hogy az első saroknál te is meg buknál. Ahogy mondjuk mindenki, mert hamar elfelejtjük mit tanultunk.
Egyébként az indokolatlanul lassan haladó embereket én sem értem sokszor, de vagy megyek mögötte, vagy beelőzöm (ja a külső sávban, amit szintén sokan elfelejtenek, hogy nem kéne), de valahol meg értem is, mert azoknak az embereknek is kell vezetni sokszor, akik esetleg jobban félnek a vezetéstől. Mert muszáj neki, látszik, hogy utálja, látszik, hogy nagyon óvatos, de valamiért be kell ülnie a kocsiba. Hát hagy menjen. Iodegesít, idegesít, de mindenki volt kezdő, mindenki lehet parás, mindenki lehet rutintalan, nem csak a fittipaldiké az utca.
Egyébként az indokolatlanul lassan haladó embereket én sem értem sokszor, de vagy megyek mögötte, vagy beelőzöm (ja a külső sávban, amit szintén sokan elfelejtenek, hogy nem kéne), de valahol meg értem is, mert azoknak az embereknek is kell vezetni sokszor, akik esetleg jobban félnek a vezetéstől. Mert muszáj neki, látszik, hogy utálja, látszik, hogy nagyon óvatos, de valamiért be kell ülnie a kocsiba. Hát hagy menjen. Iodegesít, idegesít, de mindenki volt kezdő, mindenki lehet parás, mindenki lehet rutintalan, nem csak a fittipaldiké az utca.
+1
VÁLASZ
ismeretlen 2013. 03. 12. 12:14 | #8
Tévedsz, az autót én közlekedési eszköznek használom. Nem hobbi, nem munka. Azért ne használjunk már egy autót irodának. Tudom, vannak területi képviselők, akiknek sokat kell vezetni, de basszus, ha írni akar, akkor álljon félre. Én azt is megértem, hogy ez a csóka mondjuk hú de nagyon siet és baszogatja a főnöke, és nagyon fontos, hogy vezetés közben végezze el a munkáját, de akkor is veszélyes. De beszélhetünk arról is, aki szimplán csak hobbiból telefonál egyfolytában, vagy eszik éppen, vagy hold gizdán egy kézzel vezet, miközben majd átdől a jobb ülésre, pusztán csak mert laza. Vagy az olyanokról, akiket eddig szerencsére csak külföldön láttam, hogy joghurtot kanalaz a kocsiban, két kézzel!!!
Ne mondja nekem senki azt, hogy akármennyire rutinos a fickó, ha elé ugrik valaki ugyanolyan jól reagálja le, mint aki az utat is nézi vezetés közben. És az, hogy ő neki az autó munkaeszköz nem mentesíti fel. De egy plusz pont a headsetért legalább.
Ne mondja nekem senki azt, hogy akármennyire rutinos a fickó, ha elé ugrik valaki ugyanolyan jól reagálja le, mint aki az utat is nézi vezetés közben. És az, hogy ő neki az autó munkaeszköz nem mentesíti fel. De egy plusz pont a headsetért legalább.
0
VÁLASZ
Mimis 2013. 03. 12. 11:48 | #7
Azért hozzá kell tenni, hogy minden olyan, ami elvonja a vezető figyelmét a vezetésről, nagyságrendekkel csökkenti a reakcióidejét. (legyen az telefonálás, firkálás, BigMac evése, stb.) Lehet, hogy az előző pillanatban még az utat és forgalmat nézte, de ha pont akkor rohan ki egy meggondolatlan gyerek (mert a gyerekek meggondolatlanok tudnak lenni) az útra, mikor a papírjába pillant, és beír egy szót... az a tized másodperc is elég lehet ahhoz, hogy meg tud-e állni, vagy nem. Én ilyenkor mindíg csak azon vagyok, hogy az ilyenektől minél gyorsabban, minél távolabb kerüljek.
Egymásnak esni meg ilyenért teljesen felesleges, hiszen ilyenek mindíg is voltak, vannak, lesznek, ezt tanusítja az ide is rendszeresen felpakolt hasonló remekművek.
(egyébként jó példa a figyelmetlenségre a tegnapi reggel. A 4-es elkerülőn Üllő mellett a felüljárónál összecsúszott 4 autó. Természetesen mindenki megálll, lelassít, hogy megbámulja, "húúú, mi történt, fúúú deösszetört, mertmennekmintállat". Na, ennek a nagy nézelődésnek mi lett az eredménye? 100m-re a balesettől összecsúszott még 3 autó, mert az első megállt a lámpánál, a mögötte jövők meg bámulták a visszapillantóban a belasetet... :\ )
Egymásnak esni meg ilyenért teljesen felesleges, hiszen ilyenek mindíg is voltak, vannak, lesznek, ezt tanusítja az ide is rendszeresen felpakolt hasonló remekművek.
(egyébként jó példa a figyelmetlenségre a tegnapi reggel. A 4-es elkerülőn Üllő mellett a felüljárónál összecsúszott 4 autó. Természetesen mindenki megálll, lelassít, hogy megbámulja, "húúú, mi történt, fúúú deösszetört, mertmennekmintállat". Na, ennek a nagy nézelődésnek mi lett az eredménye? 100m-re a balesettől összecsúszott még 3 autó, mert az első megállt a lámpánál, a mögötte jövők meg bámulták a visszapillantóban a belasetet... :\ )
0
VÁLASZ
Lawrence 2013. 03. 12. 11:45 | #6
Először is nem CSAK ettől kell elvenni a jogsit hanem ettől is! Ez nagyon fontos!
yoda_mester: amiket írtam fikciók voltak és a mosoly is ott volt a végükön :) De azért örülök hogy engem debilezel le a sofőr helyett is :) Gratulálok.
Én csak annyit fűznék még hozzá hogy rengeteget vezettem már (nyugi nem 12 évesen) és tudom milyen megszokásból vezetni és tudom milyen jól kezelni az autót, DE nagyon felbosszant mikor valaki kurvára okosnak hiszi magát az utakon... SOHA nem kívánom senkinek csak mondjuk egy szimulációban megmutatva, hogy mondjuk az ilyen típusú emberek hogy reagálnak le egy vészhelyzetet! Pl. egy kisgyerek (mondjuk a tiéd CSAKIS szimulálva) mondjuk elé lép. Ha majd ilyen történne akkor mennyire mondanátok hogy ez egy istenkirály csóka...és legalább beossza a munkáját. Nagyon kattanok az ilyenre mert felbasz hogy emberek azért sérülhetnek meg, vagy rosszabb esetben meghalhatnak, vagy nyomorékká válhatnak, vagy esetleg csak egész életükben gyűjtött pénzükből vett járművüket valaki azért összetöri mert ő már kibaszott rutinos. Nézz meg teszteket, videókat, vagy csak teszteld magad (másokat kizárva) hogy tudsz egy ilyen szituációban VÉSZHELYZETET megoldani.
yoda_mester: amiket írtam fikciók voltak és a mosoly is ott volt a végükön :) De azért örülök hogy engem debilezel le a sofőr helyett is :) Gratulálok.
Én csak annyit fűznék még hozzá hogy rengeteget vezettem már (nyugi nem 12 évesen) és tudom milyen megszokásból vezetni és tudom milyen jól kezelni az autót, DE nagyon felbosszant mikor valaki kurvára okosnak hiszi magát az utakon... SOHA nem kívánom senkinek csak mondjuk egy szimulációban megmutatva, hogy mondjuk az ilyen típusú emberek hogy reagálnak le egy vészhelyzetet! Pl. egy kisgyerek (mondjuk a tiéd CSAKIS szimulálva) mondjuk elé lép. Ha majd ilyen történne akkor mennyire mondanátok hogy ez egy istenkirály csóka...és legalább beossza a munkáját. Nagyon kattanok az ilyenre mert felbasz hogy emberek azért sérülhetnek meg, vagy rosszabb esetben meghalhatnak, vagy nyomorékká válhatnak, vagy esetleg csak egész életükben gyűjtött pénzükből vett járművüket valaki azért összetöri mert ő már kibaszott rutinos. Nézz meg teszteket, videókat, vagy csak teszteld magad (másokat kizárva) hogy tudsz egy ilyen szituációban VÉSZHELYZETET megoldani.
+2
VÁLASZ
yoda_mester 2013. 03. 12. 11:06 | #5
Aha az ilyennek vegyed el.... Ne annak aki 40-el megy a belső sávban, mert 8 km múlva balra akar majd fordulni, mellkasán a kormánnyal, mert előre van maxolva teljesen az ülés. Meg ne annak aki már két utcával korábban elkezd indexelni, hogy majd be akar fordulni. Annak se, aki nem indexel ha be akar fordulni.... stb, stb.
Lawrence:
-reflexből nem fékez, mert tudja, hogy ott vagy (és hülye is volnál)
-flegmán kihamuzik az ablakon, mintegy jelezve hogy lefitymálta a tehetségedet
-beesik, persze....
-útpatkát elkap, igen, persze
-fülesen meg szólna a zene... Biztos nem telefonál rajta, zenét hallgat...
Ülj le egyes. Majd ha leraktad a jogsit, szólj hozzá újra. Ja hogy 12 éves vagy.... Akkor meg ne szólj bele a nagyok dolgába. DEBIL
Lawrence:
-reflexből nem fékez, mert tudja, hogy ott vagy (és hülye is volnál)
-flegmán kihamuzik az ablakon, mintegy jelezve hogy lefitymálta a tehetségedet
-beesik, persze....
-útpatkát elkap, igen, persze
-fülesen meg szólna a zene... Biztos nem telefonál rajta, zenét hallgat...
Ülj le egyes. Majd ha leraktad a jogsit, szólj hozzá újra. Ja hogy 12 éves vagy.... Akkor meg ne szólj bele a nagyok dolgába. DEBIL
-2
VÁLASZ
udna 2013. 03. 12. 10:50 | #4
ismeretlen, Lawrence!
Látszik hogy az autót csak mint hobbi eszközt használjátok, nem pedig napi szinten munkavégzésre...
Ha esetleg lesz egy hasonló munkakörötök, ahol a munkavégzés mellett még le kell vezetned napi 800-1000km-t, akkor ti is megtanuljátok hogyan optimalizáljátok az autóban töltött időt.
Látszik hogy az autót csak mint hobbi eszközt használjátok, nem pedig napi szinten munkavégzésre...
Ha esetleg lesz egy hasonló munkakörötök, ahol a munkavégzés mellett még le kell vezetned napi 800-1000km-t, akkor ti is megtanuljátok hogyan optimalizáljátok az autóban töltött időt.
0
VÁLASZ
Tod 2013. 03. 12. 10:33 | #3
Nem tudom szerintem annyira nem gáz,
-normális tempóban halad
-a sávot rendesen tartja
-sőt amikor a motoros integet neki még vele is képes kommunikálni :)
-valamint ha jól megnézitek folyamatosan figyel előre
(Én is szoktam hasonlóan cselekedni, szerintem attól függ, hogy mennyit vezet az ember és mennyire válik rutinná a dolog.)
-normális tempóban halad
-a sávot rendesen tartja
-sőt amikor a motoros integet neki még vele is képes kommunikálni :)
-valamint ha jól megnézitek folyamatosan figyel előre
(Én is szoktam hasonlóan cselekedni, szerintem attól függ, hogy mennyit vezet az ember és mennyire válik rutinná a dolog.)
0
VÁLASZ
ismeretlen 2013. 03. 12. 09:58 | #2
Az ilyennek venném el a jogsiját és a kocsiját is. ha annyira kurva fontos ember, akkor fogadjon fel sofőrt, vagy lehet taxival menni. Plusz adnék egy 5 évet gondatlan veszélyeztetésért is. Az oké, hogy bízik magában, de ha valami elé ugrik akkor mi a francot csinál? Mondjuk rendes hogy headset volt rajta, bár gondolom csak azért mert nem tudott volna írni, ha tartja a telefont. Ja mert telefonálni kötelező a kocsiban, nem lehet fél órát várni. Ja és mindig nagy kanyarban kell telefonálni.
0
VÁLASZ
Lawrence 2013. 03. 12. 09:53 | #1
A következőt csináltam volna... hirtelen gázfröccs a motoron, és balra rántani a kormányt, esetleg még egy ordító hang :D:D Ő mivel százfelé koncentrál ezt csak a periférikus látásával észlelte volna a következő történik:
- reflexből fékez, és elrántja balra a kormányt
- a cigit vagy lenyeli, vagy kiesik a szájából :)
- a toll és a papír beesik a lábához ami még jobban zavarja majd a pedálozásban
- elkap balról egy útpadkát és egy fát...ezáltal megfejeli a kormányt amiből a légzsák kinyílva talán még a cigit is az arcába tolja :)
- de a lényeg hogy még mindig szólna a zene a fülében!
GYÖKÉR!
- reflexből fékez, és elrántja balra a kormányt
- a cigit vagy lenyeli, vagy kiesik a szájából :)
- a toll és a papír beesik a lábához ami még jobban zavarja majd a pedálozásban
- elkap balról egy útpadkát és egy fát...ezáltal megfejeli a kormányt amiből a légzsák kinyílva talán még a cigit is az arcába tolja :)
- de a lényeg hogy még mindig szólna a zene a fülében!
GYÖKÉR!
0
VÁLASZ