hapro 2013. 03. 01. 20:00 | #26
Ott kezdődik, hogy rönóval akartak bármit is csinálni...Előttem már jól fogalmaztak...nem jók ezek semmire.
0
VÁLASZ
Turmion Kätilöt 2013. 02. 28. 21:41 | #24
Látszik... Ezek a nyugati sz@rok nem jók semmire. Bezzeg 2 KAMAZ és 1 ZIL lazán kirepítette volna azt a fránya csónakot XD XD XD
+1
VÁLASZ
PabY 2013. 02. 28. 20:20 | #23
http://www.youtube.com/watch?v=ugccSt6hXAI na így kell vontatni.
Ők is miért nem valami vmi traktorral próbálkoztak amibe van nyomaték.
Ők is miért nem valami vmi traktorral próbálkoztak amibe van nyomaték.
+1
VÁLASZ
nagydee 2013. 02. 28. 19:35 | #22
szerintem sosem volt esélyük.
abból, ahogy megy egy picit előre, aztán mintha megakadna, nekem olybá tűnik, hogy a trailer hátsó tengelye nem a betonrámpán van, hanem benne a mederben. valószínűleg bármi mással próbálták volna kihúzni, az is max. a trailer hátsó tengelyét tépte volna le, nem pedig kihúzza. (jó, mondjuk akkor kijön, de azért az nem az igazi)
abból, ahogy megy egy picit előre, aztán mintha megakadna, nekem olybá tűnik, hogy a trailer hátsó tengelye nem a betonrámpán van, hanem benne a mederben. valószínűleg bármi mással próbálták volna kihúzni, az is max. a trailer hátsó tengelyét tépte volna le, nem pedig kihúzza. (jó, mondjuk akkor kijön, de azért az nem az igazi)
+1
VÁLASZ
Slarioux 2013. 02. 28. 18:59 | #21
Egyre jobban úgy gondolom, hogy derék orosz barátainknak semmi újat nem lehet mutatni. Legalábbis a reakciókból ítélve... Mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, semmi szentségelés, semmi ómájgássssfákkfákkfákkóóshit vagy valami. Lásd a meteorbecsapódás pl..
+3
VÁLASZ
egon olsen 2013. 02. 28. 18:59 | #20
Egyet értek! Miből gondolták, hogy ha az orosz erőművek nem bírják kihúzni a "titanic"-ot, akkor a Renault ki tudja? Ezek a kamionok alig 400 lóerősek, és 20 tonna terheléssel már csak vánszorognak az emelkedőkön. A Renault nagyon mellé fogott ezzel a kocsival. Az egyik legrosszabb kamion ami valaha készült. És egy ilyen feladatra pedig végképp alkalmatlan.
0
VÁLASZ
Porcelanbaba 2013. 02. 28. 18:12 | #17
Biztos olcsóbban megúszták, mintha hívtak volna olyat, aki vállalja a hajó kivontatását. Ja, nem. :D
0
VÁLASZ
Hellrider 2013. 02. 28. 17:30 | #16
Igen, tényleg a Kamaznak kellett volna a Renault helyén állni, vagy egyik hozzászóló ötletét alkalmazni, mindhárom gép a hajóhoz rögzítve. Mikor elkezdtem nézni, már tudtam, hogy a Renault meg fogja járni, bár kicsit látványosabbra számítottam, mondjuk, hogy a komplett fülkét leveszik az alvázról, ami majdnem meg is történt. Viszont csak a Renault volt közülük nyerges vontató, ezért az van rákötve.
Szerintem elsüllyedt a meder alján a vontatmány kereke.
Szerintem elsüllyedt a meder alján a vontatmány kereke.
0
VÁLASZ
nagydee 2013. 02. 28. 17:11 | #15
nyilván attól függ, hogy ténylegesen hogy szakad el, ha szálanként a kötél, akkor igazad van. én viszont olyat éltem át, hála égnem csak külső szemlélőként, ahol nem a drótkötél maga, hanem a hozzá tartozó horog törött el és a maradéka némi kötéllel simán megtette a kb. nyolc méteres távolságot az ifa szélvédőjén keresztül a kabin hátfaláig.
0
VÁLASZ
palinkaman 2013. 02. 28. 16:08 | #14
Olyan csak a filmekben van a látvány kedvéért, a valóságban csak elszakad, és meglepő módon a gravitációnak engedelmeskedve lefittyen a földre. Csináltam hasonló vontatásokat, és szerintem pont a drótkötél elszakadása menthette volna meg a kamiont.
0
VÁLASZ
palinkaman 2013. 02. 28. 16:02 | #13
Szerintem az a helyó beakadt valahová, mert azért 3 ilyen gép aszfalton vagy betonon kegyetlenül bír húzni. Meg is látszik az eredmény: szinte az egész fülke leszakadt.
0
VÁLASZ
ismeretlen 2013. 02. 28. 14:12 | #6
Mondom én, hogy nem értek hozzá, de nem is vontatok hajót.
0
VÁLASZ
ismeretlen 2013. 02. 28. 13:19 | #2
Nem vagyok szakértő, de talán még én sem a lökhárítóhoz kötném a vontató kötelet. Talán van azért jobb hely is egy kamionon. Persze lehet hogy nincs. Meg milyen hajó az, amit három kamionnal próbálnak kihúzni, nem akadt egy tankja annak, akinek ilyen nagy hajója van?
0
VÁLASZ