Nao 2008. 07. 25. 22:48 | #52
A másodikban az állatkertes pályán, az oroszlánnal mit kell csinálni?? Ha kinyitom az ajtót a fickó besétál és megijeszti az oroszlán, ha nem, akkor meg orrba vágja a ketrec ajtaja...:s SEGITSÉG!!!
0
VÁLASZ
Zorro 2007. 09. 03. 10:36 | #47
Az építkezéses pálya utánin mit kell csinálni? Addig eljutottam, hogy ruhák arébb, blak leereszt, feljáró leereszt, de aztán mindig leesik. A macskát még agyon tudom ütni, a rugós párna a szemeteskocsi tetejére kell, + szemetest fel tudom emelni, d ennyi. Itt elakadtam. Tud valaki segíteni?
0
VÁLASZ
MVS 2007. 09. 03. 07:10 | #46
Amikor mr. S átér az utolsó előtti lila házhoz akkor katt az ablakpárkányra, bemegy az ablakon, gyorsan katt a ház ajtajára, ott fog kijönni, vedd fel az aknatetőt tedd rá a ház előtti lyukra és amikor mr. S rálép az aknafedélre katt rá, elfordúl és lemegy a metróba, és máris az állatkerben vagy :)
0
VÁLASZ
bungle 2007. 09. 01. 11:24 | #42
MVS küldte a 2. részt:
Good Night Mr. Snoozeleberg - http://www.funnygames.nl/spel/hindernis_tocht_2.html
Good Night Mr. Snoozeleberg - http://www.funnygames.nl/spel/hindernis_tocht_2.html
0
VÁLASZ
Chamy 2007. 08. 31. 23:01 | #40
Szal, sikerült végig játszani.
Ha sikerül felrugnod magad arról a sárga gumifáról, akkor már csak a fém fogókarral kell még fentebb tetesd magad. Onnan a feltöltött repcsi még fentebb visz, és ha betömted azt a sárgászöld tölcsérvégű csövet, akkor szabad az út a pálya végéig.
Köszi a játékot!
Szórakoztató volt!
Ha sikerül felrugnod magad arról a sárga gumifáról, akkor már csak a fém fogókarral kell még fentebb tetesd magad. Onnan a feltöltött repcsi még fentebb visz, és ha betömted azt a sárgászöld tölcsérvégű csövet, akkor szabad az út a pálya végéig.
Köszi a játékot!
Szórakoztató volt!
0
VÁLASZ
Díványszörny 2007. 08. 31. 23:00 | #39
Medve anyám! Megcsináltam. WOW :-) A "sárga gumifával" fellököd a palit, a fogóval pedig felemeled a köv. szintre. A műholddal eltorlaszolod a tölcsért.
0
VÁLASZ
Chamy 2007. 08. 31. 22:26 | #36
4. pálya:
- A villógó gömb előtti hárompöttyös sárga óvális gömbre kattintani (jön egy gép, és elviszi az utasokat).
- A csöpögő csőre katt (kiszakad, és a víztől kisül a villogó áramgömb).
- A jobboldali tetőre katt (egy szivárvány színű "híd" lesz felette).
Igazából eddig jutottam el. Innen én is HELP!
Még azt tudom, hogy
- A villás dugóra katt, akkor az egyik űrgép üzembe lép.
- A folyton forgó sokágú műholdszerűséget belehet tenni a nagy, tölcsér végű csőbe.
Ezen kívül van a fém fogókar és a sárga gumifa (ez utóbbin nem tudok átjutni), de hogy azok mire jók, azt nem tudom.
- A villógó gömb előtti hárompöttyös sárga óvális gömbre kattintani (jön egy gép, és elviszi az utasokat).
- A csöpögő csőre katt (kiszakad, és a víztől kisül a villogó áramgömb).
- A jobboldali tetőre katt (egy szivárvány színű "híd" lesz felette).
Igazából eddig jutottam el. Innen én is HELP!
Még azt tudom, hogy
- A villás dugóra katt, akkor az egyik űrgép üzembe lép.
- A folyton forgó sokágú műholdszerűséget belehet tenni a nagy, tölcsér végű csőbe.
Ezen kívül van a fém fogókar és a sárga gumifa (ez utóbbin nem tudok átjutni), de hogy azok mire jók, azt nem tudom.
0
VÁLASZ
Chamy 2007. 08. 31. 22:15 | #35
3. pálya:
- Kinyitni a süteményes ablakot (rárepülnek a madarak).
- Piros-zöld csíkos ernyőre kattintani (fentebb "repül").
- A toronyra kattintani (az is fentebb ugrik).
- Az újságos srácra kattintani.
- Az elejtett újságot odaadni az erő-embernek.
- Az üvegajtó fölötti téglára kattintani (leesik).
- Kiborítani a kukát (kutya csontot talál benne).
- Kinyitni a süteményes ablakot (rárepülnek a madarak).
- Piros-zöld csíkos ernyőre kattintani (fentebb "repül").
- A toronyra kattintani (az is fentebb ugrik).
- Az újságos srácra kattintani.
- Az elejtett újságot odaadni az erő-embernek.
- Az üvegajtó fölötti téglára kattintani (leesik).
- Kiborítani a kukát (kutya csontot talál benne).
0
VÁLASZ
Chamy 2007. 08. 31. 22:11 | #34
2. pálya:
- Megijeszteni a fehér bálnát.
- A pappal meghúzatni a harangot.
- Kikötni a hajót.
- Kitenni a hajón lévő dobozt.
- Az egyik ajtót kinyitni, ahonnan egy férfi jön ki és behívja a lányokat.
- A bódés fickóra ráborítani a cégérét.
- A létrát két házzal fentebb tenni.
- A faléceket tartó "darut" átállítani.
- Megijeszteni a fehér bálnát.
- A pappal meghúzatni a harangot.
- Kikötni a hajót.
- Kitenni a hajón lévő dobozt.
- Az egyik ajtót kinyitni, ahonnan egy férfi jön ki és behívja a lányokat.
- A bódés fickóra ráborítani a cégérét.
- A létrát két házzal fentebb tenni.
- A faléceket tartó "darut" átállítani.
0
VÁLASZ
Chamy 2007. 08. 31. 22:06 | #33
1. pálya:
- A medvének adni egy halat.
- A hóddal kivágni a totemfát.
- A sátrat rátenni a táncoló indiánra.
- A borzzal elűni a dombtetőn álló mogorva indiánt.
- A borzra rárázni a fa lombját.
- A tűzeskedő indiánnal felhőt eregetni (híd lesz).
- A csónakot a híd elé tenni.
- A medvének adni egy halat.
- A hóddal kivágni a totemfát.
- A sátrat rátenni a táncoló indiánra.
- A borzzal elűni a dombtetőn álló mogorva indiánt.
- A borzra rárázni a fa lombját.
- A tűzeskedő indiánnal felhőt eregetni (híd lesz).
- A csónakot a híd elé tenni.
0
VÁLASZ
bridzsó 2007. 08. 31. 21:12 | #28
Valahogy sikerült a sárga rugózó valamivel felugrani a következő szintre, nem tom, hogy... HA az egérrel megfelelő időben rémutatsz, leereszkedik, mejd felugrik. De sajna csak egyszer találtam el, akkor is elbénáztam, mer' sikerült leesni...:( Amúgy aranyos játék, tetszik...:)
0
VÁLASZ