Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Nao 2008. 07. 25. 22:48 | #52
A másodikban az állatkertes pályán, az oroszlánnal mit kell csinálni?? Ha kinyitom az ajtót a fickó besétál és megijeszti az oroszlán, ha nem, akkor meg orrba vágja a ketrec ajtaja...:s SEGITSÉG!!!
garymayer9839 2007. 12. 18. 18:29 | #51
könnyű volt.amúgy szeretem az ilyen játékokat
Mec 2007. 09. 24. 11:13 | #50
a zsákot a másik kettő mellé, aztán mikor bemegy a csőbe, akkor rákattintasz és felemeli a legfelső szintre. A kordont be kell rakni a legfelső szintnél a lyukba, a másik csövet átfordítani, az emelőt odaállítani, majd a nagy csövet leengedni és kész.
ledit 2007. 09. 06. 16:34 | #49
Hahó valaki!
Az alvajárósnál a 4. pályán, az építkezésen a homokzsákot(asszem az) hova kell rakni? Ott mindig leesik a csávó.
lacccca 2007. 09. 03. 11:58 | #48
A feljárót ne engedd le, az ereszcsatornával el tudod oltani a tüzet, macskát fejbevágod, majd a kukával fel, párnát rakd a kukásautó tetejére, és már kész is! :)
Előzmény: Zorro (47) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 09. 03. 10:36 | #47
Az építkezéses pálya utánin mit kell csinálni? Addig eljutottam, hogy ruhák arébb, blak leereszt, feljáró leereszt, de aztán mindig leesik. A macskát még agyon tudom ütni, a rugós párna a szemeteskocsi tetejére kell, + szemetest fel tudom emelni, d ennyi. Itt elakadtam. Tud valaki segíteni?
MVS 2007. 09. 03. 07:10 | #46
Amikor mr. S átér az utolsó előtti lila házhoz akkor katt az ablakpárkányra, bemegy az ablakon, gyorsan katt a ház ajtajára, ott fog kijönni, vedd fel az aknatetőt tedd rá a ház előtti lyukra és amikor mr. S rálép az aknafedélre katt rá, elfordúl és lemegy a metróba, és máris az állatkerben vagy :)
Előzmény: Beni0503 (45) 0 VÁLASZ
Beni0503 2007. 09. 02. 18:59 | #45
A 2-ben amikor a csávó alva jár.
A 42.koment a link.
tavihod 2007. 09. 02. 18:00 | #44
mien kocsi?

Előzmény: Beni0503 (43) 0 VÁLASZ
Beni0503 2007. 09. 02. 10:50 | #43
Valaki segícsen a 2-ben 2. pályánál a kocsival mit kell csinálni hogy ne üssön el.
bungle
bungle 2007. 09. 01. 11:24 | #42
MVS küldte a 2. részt:
Good Night Mr. Snoozeleberg - http://www.funnygames.nl/spel/hindernis_tocht_2.html
winkytct 2007. 09. 01. 10:44 | #41
nah ezt is vegigkinlodtam...
nem nekem talaltak ki
Chamy 2007. 08. 31. 23:01 | #40
Szal, sikerült végig játszani.
Ha sikerül felrugnod magad arról a sárga gumifáról, akkor már csak a fém fogókarral kell még fentebb tetesd magad. Onnan a feltöltött repcsi még fentebb visz, és ha betömted azt a sárgászöld tölcsérvégű csövet, akkor szabad az út a pálya végéig.
Köszi a játékot!
Szórakoztató volt!
Díványszörny 2007. 08. 31. 23:00 | #39
Medve anyám! Megcsináltam. WOW :-) A "sárga gumifával" fellököd a palit, a fogóval pedig felemeled a köv. szintre. A műholddal eltorlaszolod a tölcsért.
eol 2007. 08. 31. 23:00 | #38
A sárga gumifán klikkents amikor a fiú rásétál :)
Előzmény: Chamy (36) 0 VÁLASZ
Fear 2007. 08. 31. 22:41 | #37
Én is eddig jutottam el ... :S
Chamy 2007. 08. 31. 22:26 | #36
4. pálya:
- A villógó gömb előtti hárompöttyös sárga óvális gömbre kattintani (jön egy gép, és elviszi az utasokat).
- A csöpögő csőre katt (kiszakad, és a víztől kisül a villogó áramgömb).
- A jobboldali tetőre katt (egy szivárvány színű "híd" lesz felette).

Igazából eddig jutottam el. Innen én is HELP!
Még azt tudom, hogy
- A villás dugóra katt, akkor az egyik űrgép üzembe lép.
- A folyton forgó sokágú műholdszerűséget belehet tenni a nagy, tölcsér végű csőbe.

Ezen kívül van a fém fogókar és a sárga gumifa (ez utóbbin nem tudok átjutni), de hogy azok mire jók, azt nem tudom.
Chamy 2007. 08. 31. 22:15 | #35
3. pálya:
- Kinyitni a süteményes ablakot (rárepülnek a madarak).
- Piros-zöld csíkos ernyőre kattintani (fentebb "repül").
- A toronyra kattintani (az is fentebb ugrik).
- Az újságos srácra kattintani.
- Az elejtett újságot odaadni az erő-embernek.
- Az üvegajtó fölötti téglára kattintani (leesik).
- Kiborítani a kukát (kutya csontot talál benne).
Chamy 2007. 08. 31. 22:11 | #34
2. pálya:
- Megijeszteni a fehér bálnát.
- A pappal meghúzatni a harangot.
- Kikötni a hajót.
- Kitenni a hajón lévő dobozt.
- Az egyik ajtót kinyitni, ahonnan egy férfi jön ki és behívja a lányokat.
- A bódés fickóra ráborítani a cégérét.
- A létrát két házzal fentebb tenni.
- A faléceket tartó "darut" átállítani.
Chamy 2007. 08. 31. 22:06 | #33
1. pálya:
- A medvének adni egy halat.
- A hóddal kivágni a totemfát.
- A sátrat rátenni a táncoló indiánra.
- A borzzal elűni a dombtetőn álló mogorva indiánt.
- A borzra rárázni a fa lombját.
- A tűzeskedő indiánnal felhőt eregetni (híd lesz).
- A csónakot a híd elé tenni.
Chamy 2007. 08. 31. 22:04 | #32
A medvének egy halat kell adni.
mumus007 2007. 08. 31. 21:59 | #31
Üdv. Valaki segitsen,legyen szíves. Mi a retket kell csinálni azzal a nymvadt,nyüves,strici..... :( medvével????
Előre is köszi.
Luflee 2007. 08. 31. 21:58 | #30
nem eleg ramutatni, ra is kell kattintani. En is eloszor rakattintottam, akkor felugrott, utana meg megint probalkoztam akkor meg csak ramutattam, akkor mindig leestem. ugyhogy kattints is ra.
Előzmény: bridzsó (28) 0 VÁLASZ
bridzsó 2007. 08. 31. 21:13 | #29
Bocs: rámutatsz...
Előzmény: bridzsó (28) 0 VÁLASZ
bridzsó 2007. 08. 31. 21:12 | #28
Valahogy sikerült a sárga rugózó valamivel felugrani a következő szintre, nem tom, hogy... HA az egérrel megfelelő időben rémutatsz, leereszkedik, mejd felugrik. De sajna csak egyszer találtam el, akkor is elbénáztam, mer' sikerült leesni...:( Amúgy aranyos játék, tetszik...:)
Előzmény: JeLo (10) 0 VÁLASZ
tavihod 2007. 08. 31. 20:12 | #27
kinyitod az egyik ablakot
Előzmény: presszosgabi (26) 0 VÁLASZ
presszosgabi 2007. 08. 31. 20:10 | #26
a verebekkel mit kell kezdeni?

Luflee 2007. 08. 31. 19:41 | #25
o koszi
Előzmény: Tymi (24) 0 VÁLASZ
Tymi 2007. 08. 31. 19:09 | #24
Az ajtó feletti kőre katt. Az leesik, és "elállja" az útja.
Előzmény: Luflee (20) 0 VÁLASZ
bka 2007. 08. 31. 18:29 | #23
Ha játék közben nyomsz egy jobb gomb play-t, átugrig a köv. pályára.
Előzmény: töki (7) 0 VÁLASZ
Norbike 2007. 08. 31. 17:15 | #22
jó kis játék volt :)
Luflee 2007. 08. 31. 17:12 | #21
ujsagot kell adni a kezebe amit a zoldsapkas eldob
Előzmény: Faff (19) 0 VÁLASZ
Luflee 2007. 08. 31. 17:11 | #20
es a piros szonyeg azzal mivan ?
Faff 2007. 08. 31. 17:07 | #19
mit kell csinálni a 3.pályán a kutyás mami elött az erös emberrel?
Norbike 2007. 08. 31. 16:38 | #18
oda kell rakni a borzt
Norbike 2007. 08. 31. 16:38 | #17
kösz kösz anon :)
Luflee 2007. 08. 31. 15:59 | #16
en a jobb felso ijesztegetos indiannal nem tudok mit csinalni :$
JeLo 2007. 08. 31. 15:26 | #15
Nem igen akarja fellökni. Pont el kell találni mi?
Előzmény: PHS (11) 0 VÁLASZ
anon 2007. 08. 31. 14:49 | #14
katt a nagyobb fára és ráesik a lombja
Előzmény: Norbike (13) 0 VÁLASZ
Norbike 2007. 08. 31. 14:42 | #13
mármint hogy a végén ne fingjon le :D
Norbike 2007. 08. 31. 14:41 | #12
valaki plz segítsen. mit kell csinálni azzal a kibaszott büdösborzzal?:D
PHS 2007. 08. 31. 14:32 | #11
Ott van valami rugózó sárga fa. Azon kell kattingatni, vagy rángatni az egeret, már nem emlékszem. Az fellöki egy szinttel feljebb a kiscsókát...
JeLo 2007. 08. 31. 14:22 | #10
Azon a sci-fi pályán mindig leesik a gúlán alul, arra nincs ötletem.
töki 2007. 08. 31. 13:44 | #9
thx
Kamill 2007. 08. 31. 13:37 | #8
Az ajtó fölötti téglára rákatt, leesik egy tégla
jaja idegesítő
töki 2007. 08. 31. 13:33 | #7
a harmadikba mit kell a vörös szőnyeggel?

ui: kár, hogy mindíg ujrakezdi
Kamill 2007. 08. 31. 13:23 | #6
Mikor beér a hajó a kikötőbe a hajón lévő dobozt le kell rakni a többi láda közé.-így már nem fogsz elesni.
tavihod 2007. 08. 31. 13:19 | #5
letenni a hjórol a ládát a többi mellé

karmigran 2007. 08. 31. 13:14 | #4
szállnék le a hajóról, kikötöm a hajót, de mindig elesik .. ott mit kell? :)
PHS 2007. 08. 31. 13:08 | #3
Jópofa volt.
PHS 2007. 08. 31. 13:06 | #2
sátrat kell borítani az esőtáncoló csókára
karmigran 2007. 08. 31. 13:04 | #1
a villámlással mit kell csinálni?? valaki .. :)