SilAsh 2012. 11. 13. 17:16 | #16
Nem kell kipróbálni, mert így jobban belegondolva igazad van, csak eddig nem tűnt fel, hogy így működik.
0
VÁLASZ
DOGMAN 2012. 11. 13. 12:45 | #15
Persze, hogy nem! :)
Az autók futóművének van - többek közt - egy pont ide vonatkozó paramétere: ez pedig a csapszegdőlés/utánfutás, ami azt biztosítja, hogy előremenetben mindig egyenesbe próbál fordulni miatta a kormányzott kerék.
Viszont pont épp ezért hátramenetben mindig is kifele akar térni valamelyik irányba.
Próbáld ki: nagy üres parkoló, tekerd el a kormányt mondjuk egészen balra, tedd egyesbe lassan indulj el, és a kormánymű szépen lassan középre próbál állni.
Utána ismét tekerd ki egészen egyik irányba majd lassan indulj el hátramenetben, és ott fog maradni, sőt minél gyorsabban mész hátrafele annál erősebben kitér a szélső helyzetbe.
Az autók futóművének van - többek közt - egy pont ide vonatkozó paramétere: ez pedig a csapszegdőlés/utánfutás, ami azt biztosítja, hogy előremenetben mindig egyenesbe próbál fordulni miatta a kormányzott kerék.
Viszont pont épp ezért hátramenetben mindig is kifele akar térni valamelyik irányba.
Próbáld ki: nagy üres parkoló, tekerd el a kormányt mondjuk egészen balra, tedd egyesbe lassan indulj el, és a kormánymű szépen lassan középre próbál állni.
Utána ismét tekerd ki egészen egyik irányba majd lassan indulj el hátramenetben, és ott fog maradni, sőt minél gyorsabban mész hátrafele annál erősebben kitér a szélső helyzetbe.
+1
VÁLASZ
fatproduction 2012. 11. 12. 20:09 | #13
Szép kis masina :) De miért várakoztak annyit a megállításával? A haveri körből kb mindenki kivitelezte volna ezt a megoldást azonnal, nem kell ehhez "szakember".
0
VÁLASZ
Botos Vendel 2012. 11. 12. 13:51 | #7
ajtomata vátó, nagynyomatéku motor, bénázás a kiszáláskor és kész a szitu....
megodás besétálni az auto által bejártkör közepibe a nyitot ablakon bebujni és váltot P-be ill fék.....
megodás besétálni az auto által bejártkör közepibe a nyitot ablakon bebujni és váltot P-be ill fék.....
0
VÁLASZ