Akinek tetszett anno a Haluz, annak a 2. része is biztos be fog jönni.
izza 2009. 06. 11. 18:39 | #43
Fel kell húzni a piros gombokkal egy tölcsért, benne vízzel. Aztán megfogod a tölcsért, és ellendíted az egyszemű izé felé, aki vizes lesz, és elkezdi szárítani a haját, majd a hajszárítót beleejti a vízbe. Óriáshal megkrepál, te meg mehetsz tovább. Egyébként ez az utolsó pálya, aztán vége is. Sajnos...
0
VÁLASZ
ЯRetЯRoboy 2007. 11. 02. 19:48 | #39
Szia wtf!! elakadtam a wogger című játékban...maga a játék naon bejön de mikor a tengelalattjárós résznél megszerzem azt a sárga gömböt nemtudok továbbmenni csak fogom és kész.ha tudnál nekem segíteni naon megköszönném mert érdekel a történet vége!előre is kösz!üdv:ЯRetЯRoboy
0
VÁLASZ
Lászlóka 2007. 08. 31. 11:40 | #37
akinek nem sikerult az 1. rész annak itt a help:
1.vársz amíg az a rohadt madár leveszi a helyérol a DIGI TVt! mikor az emberke kimegy a madár átrepul a másik felére.
Katt a másik felén az ajtóra,benn van eg sajt! a sajtot dugd a felso lyukba! rákap egy egér de a pechs rágcsáló megszívja mert megy a kígyó! itt csak várni kell!
2.Köv. kép! emberunk fennakadt a fán az ejtoernyövel! vidd az egeredet a madárra az elrepul, emberunk leesik! bal oldalán a nem tom milyen gép mellet van a rögzítö kampó! Katt rá és húzd ít rólaa hurkot a repulogépedre! Ulj bele abba a bal oldali gépbe,ami felszállít mozgasd meg az antennát ott fennn, erre a manus kirohan megszidni! egy ido mulva rájon a szarás,elfut vécére! te ekkor ellopod az antennát ! Mire mennél le,osszefutsz a manussal megint és leestek a géppel! az antennát meg még 1 részt szereld rá a repulodre,amivel mész a köv pályára!
3.katt a csigára fenn,vagyis a fúvóhangszerre!emberunket bekapja valami mutáns!
4.emberunk a futószalagon hátra kerul! Ahol a futószalag hajtója van cseréld meg a zold és piros drótokat! pattanj fel a futoszalagra! A tál mellet van az a magnó vagy mi, indítsd el a pocokkel! kijon a szalag egy része , tedd azt rá a másik forgó bigyuszra,ha ez megvan indítsd el ujra a pocokkel,h megy e ! ha igen,állítsd le. A tálban van egy drótkefe,egy csö,meg egy kigyo! a kefét tedd bele a csöbe,a csövet pedig a kígyó orrába :)) ! indítsd el a magnót a pocokkel.
5.A mutáns kiköp a kefével meg a lámpával egyutt.(a hosszúcsoru madárral finghatsz,.ha akarsz) A kefét dobd rá a tuzre! menj a hangszer felé! Majdnem elkap a mutáns! a kolibrit kuldd a jobb oldali virágra és a jobb oldali fák kozott kibukkano madárra katt ha tudsz :) ! emberunk felul a csigára! add a kezébe a hosszucsoru madár pecabotját,annak végére pedig dobd rá a lámpát!
6.a csiga elindul , a köv. képeket végignézzuk...
7.a csiga megáll! ugor a lyukba a fán! emberunk fenn jon ki! katt rá ,emberunk a 3. lyukban jon ki ! a fészekben lev tárgyakbol épuits repulot, katt az ember! a sz.r repulovel mégiscsak hazajutott :))))
1.vársz amíg az a rohadt madár leveszi a helyérol a DIGI TVt! mikor az emberke kimegy a madár átrepul a másik felére.
Katt a másik felén az ajtóra,benn van eg sajt! a sajtot dugd a felso lyukba! rákap egy egér de a pechs rágcsáló megszívja mert megy a kígyó! itt csak várni kell!
2.Köv. kép! emberunk fennakadt a fán az ejtoernyövel! vidd az egeredet a madárra az elrepul, emberunk leesik! bal oldalán a nem tom milyen gép mellet van a rögzítö kampó! Katt rá és húzd ít rólaa hurkot a repulogépedre! Ulj bele abba a bal oldali gépbe,ami felszállít mozgasd meg az antennát ott fennn, erre a manus kirohan megszidni! egy ido mulva rájon a szarás,elfut vécére! te ekkor ellopod az antennát ! Mire mennél le,osszefutsz a manussal megint és leestek a géppel! az antennát meg még 1 részt szereld rá a repulodre,amivel mész a köv pályára!
3.katt a csigára fenn,vagyis a fúvóhangszerre!emberunket bekapja valami mutáns!
4.emberunk a futószalagon hátra kerul! Ahol a futószalag hajtója van cseréld meg a zold és piros drótokat! pattanj fel a futoszalagra! A tál mellet van az a magnó vagy mi, indítsd el a pocokkel! kijon a szalag egy része , tedd azt rá a másik forgó bigyuszra,ha ez megvan indítsd el ujra a pocokkel,h megy e ! ha igen,állítsd le. A tálban van egy drótkefe,egy csö,meg egy kigyo! a kefét tedd bele a csöbe,a csövet pedig a kígyó orrába :)) ! indítsd el a magnót a pocokkel.
5.A mutáns kiköp a kefével meg a lámpával egyutt.(a hosszúcsoru madárral finghatsz,.ha akarsz) A kefét dobd rá a tuzre! menj a hangszer felé! Majdnem elkap a mutáns! a kolibrit kuldd a jobb oldali virágra és a jobb oldali fák kozott kibukkano madárra katt ha tudsz :) ! emberunk felul a csigára! add a kezébe a hosszucsoru madár pecabotját,annak végére pedig dobd rá a lámpát!
6.a csiga elindul , a köv. képeket végignézzuk...
7.a csiga megáll! ugor a lyukba a fán! emberunk fenn jon ki! katt rá ,emberunk a 3. lyukban jon ki ! a fészekben lev tárgyakbol épuits repulot, katt az ember! a sz.r repulovel mégiscsak hazajutott :))))
0
VÁLASZ
kovyfive 2007. 08. 28. 17:45 | #28
Nah látom sok a kínlódás vele leírom:
1: Megvárod, míg a gyerek elmegy az ajtóig. Ajtónál , fent ott egy koala a gombában, katt rá, utána előjön ey zsinór, húzd meg, és az ajtón ott lesz a kód. Ajtó melettii izébe ezt kell beírni. Ha megvagy, fogasd el a kereket, és bemehetsz. Ha elalszik a lámpa húzd meg megint a zsínórt. (
2: Hapsi meletti karikára katt. Katt jobboldali vonalkára, denevér átmegy bal oldalra. Katt OFFra, majd bal oldali vonalkára, denevér visszajön. Denevér melett van egy kis kampó, húzd bele a dnevértől jobbra lévő kis iébe. Jobb vonalkára katt, utána dobozra és JIPÍÍÍ!! (LANOVKA)
3: Gyerekre katt, erre belehugyozik a kis kádba ( O.o ) béka elmegy, vár, míg a virágok felélednek. Elsőnek balról a tetejére katt és ugri-bugri. Várd meg míg lemegy a képernyő, a szkilában látható pasi szájából tobozt kivenni, és a kakukkos (izé szamaras) óra alján lévő zsínórra húzi. Órának nagymutatójára katt párszor, amíg egyészet nem mutat. Szamár előjön párszor, csávókám ráugrik. A fóka arcó idős csávónak van a kezében egy magnó, állísd be a jobb alsót, hangerőt nyomasd fel maxra, ha már felemelkedett. Ha megtette job keze meletti zsebre katt, kiesik kulcs, zárba betesz. Főhös elszáguld házi készítésű repülő izjén, és hihetetlenül örül magának. (STROMODED)
4: Hösünket megette egy krokodil, a hegyek között. Milyen irónikus. (nem látom igazán benne az iróniát, de jól hangzik, gondoltam elsütöm :) Jobb oldalt fent, van narancssárga csap, megereszt, jön víz hurrá. Megvár míg teli nyomja azt a virágizébizét, ha megvan , bal oldali csapot a középen lévő szivattyóból megnyit. Jobb oldai csap is megnyit. Megint bal, szivattyó tetjén lévő gomba alakú dolgot felhúzod levegőbe, elendeged, és elvileg ha jól csináltuk darazsak előjönnek megmentve hősünket a krokodil fogai közül. Katt csávókám barkácsolt (mostmár) vizijárműjére, és élvézzük a tájat, míg ő szépen itthgy minket. (MASOZRAVKY)
5. Jön kövi kép, csávókám át akar menni a NO ENTRY (magyaul nem lehet belépni oda) felirattal rendelkező rácsos kapun. Ez is egy született Einstein. Jóvan segítsünk neki, de mi nem vagyunk elég erősek arra, hogy lenyomjuk a kaput nyitó kart. Erre jön egy Tukán madár, és minden t megold helyettünk. Elsőzör kattintsunk egyet a Kolibrire, beporozza a virágot , amiből 1 darab szamóca lesz. Tukán madár előjön fészkéből, és egy laza mozdulattal feldobja a levegőbe (trükközik is figyeld má :D) Amikor Tukn madár odanyúl az 1 szem gyümölcsért, felette lévő kis gazra katt, hirtlen, ha nem sikerült poroztasd be megint a virágot (kis idő múlva visszanő, érdekes, hogy milyen gyorsan nő, de nem szárad el) No, ha sikerült Tukán madár eléggé meg lesz lepődve, megáll fizikatudása, elbambul. Katt a gyümölcsöt görcsösen tartó fogas gazra,madár beleesik cserépbe, lenyomja kart, zuppp. (TUKAN)
6. Utcsó pálya. Vmi gonosz ember, madár, krokodil, vagy idegen bezárta hösünk szerelmét, partnerét vagy gondolj amire akarsz,egy kis üveg ketrecbe. Célünk kiszabadítani hösünk barátrát, kedvesét vagy akármilyét a ketrecből, börtönből valamiből, és boldogan lni tovább a HALUZ 3 kijöveteléig. Szal, üvegbúrára katt, hősünk kijön vizigépéből, és elkezd csodálkozni a látványban. Most jön a nehéz rész. Hősüntől jobbra van egy kancsó, kicsivel felette pedig egy robotkar és egy piros gömb, labda, golyó stb. Cél: Meglendíteni a kancsót, és beleejteni a labdát. Először robotkarra katt majd utána egyből kancsóra. Lehet próbálkozni végtelenségig egyszer csak összejön. Ha sikerült, gombáról lejön vmi üvegkacsó, felette lévő légyre katt. Elindul repked kicsit körbe körbe majd landol a gombán. Ha ot van bal felső sarokban lévő Kaméleon szemére katt, rákapaszkodik gombára, lehúzza magát, üvegbúra lejön imádott kedvesről, hű barátról, és ennyi. Mr. Természet HULK megfogja hősünket, eldobja a pics.. izé , a húspiacra, és kiírja a játék hogy vegyük meg teljes verziót. Már rákerestem neten, egyenlőre nem nagy sikerrel , majd ha megtalálom belinkelem. (RAFFLESIA)
További szép játékot, ha vki megtalálja teljes verziót, íja be, érdekel:D Nah bb all.
1: Megvárod, míg a gyerek elmegy az ajtóig. Ajtónál , fent ott egy koala a gombában, katt rá, utána előjön ey zsinór, húzd meg, és az ajtón ott lesz a kód. Ajtó melettii izébe ezt kell beírni. Ha megvagy, fogasd el a kereket, és bemehetsz. Ha elalszik a lámpa húzd meg megint a zsínórt. (
2: Hapsi meletti karikára katt. Katt jobboldali vonalkára, denevér átmegy bal oldalra. Katt OFFra, majd bal oldali vonalkára, denevér visszajön. Denevér melett van egy kis kampó, húzd bele a dnevértől jobbra lévő kis iébe. Jobb vonalkára katt, utána dobozra és JIPÍÍÍ!! (LANOVKA)
3: Gyerekre katt, erre belehugyozik a kis kádba ( O.o ) béka elmegy, vár, míg a virágok felélednek. Elsőnek balról a tetejére katt és ugri-bugri. Várd meg míg lemegy a képernyő, a szkilában látható pasi szájából tobozt kivenni, és a kakukkos (izé szamaras) óra alján lévő zsínórra húzi. Órának nagymutatójára katt párszor, amíg egyészet nem mutat. Szamár előjön párszor, csávókám ráugrik. A fóka arcó idős csávónak van a kezében egy magnó, állísd be a jobb alsót, hangerőt nyomasd fel maxra, ha már felemelkedett. Ha megtette job keze meletti zsebre katt, kiesik kulcs, zárba betesz. Főhös elszáguld házi készítésű repülő izjén, és hihetetlenül örül magának. (STROMODED)
4: Hösünket megette egy krokodil, a hegyek között. Milyen irónikus. (nem látom igazán benne az iróniát, de jól hangzik, gondoltam elsütöm :) Jobb oldalt fent, van narancssárga csap, megereszt, jön víz hurrá. Megvár míg teli nyomja azt a virágizébizét, ha megvan , bal oldali csapot a középen lévő szivattyóból megnyit. Jobb oldai csap is megnyit. Megint bal, szivattyó tetjén lévő gomba alakú dolgot felhúzod levegőbe, elendeged, és elvileg ha jól csináltuk darazsak előjönnek megmentve hősünket a krokodil fogai közül. Katt csávókám barkácsolt (mostmár) vizijárműjére, és élvézzük a tájat, míg ő szépen itthgy minket. (MASOZRAVKY)
5. Jön kövi kép, csávókám át akar menni a NO ENTRY (magyaul nem lehet belépni oda) felirattal rendelkező rácsos kapun. Ez is egy született Einstein. Jóvan segítsünk neki, de mi nem vagyunk elég erősek arra, hogy lenyomjuk a kaput nyitó kart. Erre jön egy Tukán madár, és minden t megold helyettünk. Elsőzör kattintsunk egyet a Kolibrire, beporozza a virágot , amiből 1 darab szamóca lesz. Tukán madár előjön fészkéből, és egy laza mozdulattal feldobja a levegőbe (trükközik is figyeld má :D) Amikor Tukn madár odanyúl az 1 szem gyümölcsért, felette lévő kis gazra katt, hirtlen, ha nem sikerült poroztasd be megint a virágot (kis idő múlva visszanő, érdekes, hogy milyen gyorsan nő, de nem szárad el) No, ha sikerült Tukán madár eléggé meg lesz lepődve, megáll fizikatudása, elbambul. Katt a gyümölcsöt görcsösen tartó fogas gazra,madár beleesik cserépbe, lenyomja kart, zuppp. (TUKAN)
6. Utcsó pálya. Vmi gonosz ember, madár, krokodil, vagy idegen bezárta hösünk szerelmét, partnerét vagy gondolj amire akarsz,egy kis üveg ketrecbe. Célünk kiszabadítani hösünk barátrát, kedvesét vagy akármilyét a ketrecből, börtönből valamiből, és boldogan lni tovább a HALUZ 3 kijöveteléig. Szal, üvegbúrára katt, hősünk kijön vizigépéből, és elkezd csodálkozni a látványban. Most jön a nehéz rész. Hősüntől jobbra van egy kancsó, kicsivel felette pedig egy robotkar és egy piros gömb, labda, golyó stb. Cél: Meglendíteni a kancsót, és beleejteni a labdát. Először robotkarra katt majd utána egyből kancsóra. Lehet próbálkozni végtelenségig egyszer csak összejön. Ha sikerült, gombáról lejön vmi üvegkacsó, felette lévő légyre katt. Elindul repked kicsit körbe körbe majd landol a gombán. Ha ot van bal felső sarokban lévő Kaméleon szemére katt, rákapaszkodik gombára, lehúzza magát, üvegbúra lejön imádott kedvesről, hű barátról, és ennyi. Mr. Természet HULK megfogja hősünket, eldobja a pics.. izé , a húspiacra, és kiírja a játék hogy vegyük meg teljes verziót. Már rákerestem neten, egyenlőre nem nagy sikerrel , majd ha megtalálom belinkelem. (RAFFLESIA)
További szép játékot, ha vki megtalálja teljes verziót, íja be, érdekel:D Nah bb all.
0
VÁLASZ
kockaa 2007. 08. 28. 15:02 | #25
amikor az órás résznél jársz,a mohás arc szájából ki kell venni a tobozt és rá kell akasztani az óráról lelógó kampóra.beállítod a mutatót egészre és akkor belemész..utána ott az a meditáló akármi a kezében egy ilyen kapcsolószerűséggel.beállítod alfára és felemelkedik.aztán kiesik belőle a kulcs.
0
VÁLASZ
Maszatpöttöm 2007. 08. 28. 11:06 | #18
Mit kell csinálni a léggyel ha rászáll a gombára????
0
VÁLASZ
Mimis 2007. 08. 28. 10:43 | #11
A béka mindíg megissza a vizet, így a virágok elhervadnak. Klikka amukira, belepisil a dézsába, a béka elugrál, a víz feléleszti a virágokat, azokon végigugrálva eljutsz az óráig. A fa szájában egy toboz van (nem doboz, az más. :) ), amit az óra alatti kampóra kell akasztani.
0
VÁLASZ