sőt. egyenesen kínából. ;-D
mint sir lancelot: http://www.youtube.com/watch?v=GJoM7V54T-c
záhonytól meg megtanul magyarul "nem számlát adni"..
Összeomolhat a tömegközlekedés Budapesten - január végén, de legkésőbb február elején leállhat a BKV.
bungle 2012. 01. 13. 13:00 | #25
Lehet tényleg azt lesz, vagy riksa. :D
Nem kell berezelni a BKV-csődtől
A világ számos nagyvárosa jól elvan központilag irányított és finanszírozott közösségi közlekedés nélkül. Miért ne próbálnánk ki mi is?
http://index.hu/kulfold/2012/01/13/tomegkozlekedes_nelkuli_varosok/
Nem kell berezelni a BKV-csődtől
A világ számos nagyvárosa jól elvan központilag irányított és finanszírozott közösségi közlekedés nélkül. Miért ne próbálnánk ki mi is?
http://index.hu/kulfold/2012/01/13/tomegkozlekedes_nelkuli_varosok/
0
VÁLASZ
7sleeper 2012. 01. 10. 15:26 | #24
mentek konflissal. ;-) persze vidékig is le kell jutni valahogy.. gyalog lelkeim. vagy demszkytarlósstb-háton..
(egyébként azért fasság a másodjára még értelmesnek is vehető tarlós-kijelentés, mert tényleg kisebb a vidéki nagyvárosok "forgalma" mint a víz-fej/fő-városnak, DE CSERÉBE legalább ~ugyanannyiba kerül, és persze kisebb forgalom mellett + hasonlóan szar (újabban "megreformált /értsd: mindenhonnan a szemetet egybehordták/ "járműparkkal".. terület + szogáltatás alapján alaphangon simán 1500 ft is lehetne egy vonaljegy pösten.. és, hogy nem annyi az nem azért van mert kevesebbet loptak volna arányosan a fővárosban mint a megyei jogú városokban.. óóó nem.. pfff.. az ország 90%-ának átlagosan 4-5szörösébe kerül utaztatni a seggét, csak, hogy fővároshoz méltón-méltatlan budapesti tömegközlekedés ne kerüljön annyiba, hogy még többen blicceljenek rajta (ami kevesebb elsikkasztható pénzt.. izé.. bevéltelt.. jelent és az azzal jár, hogy az eleonóra-napi ünnepségekre nem mennek "csippendél" fiúkák..) szóval harmadjára ökörség, mint ahogy elsőre is az volt. páratlan hülyeség amit mondott na..)
(egyébként azért fasság a másodjára még értelmesnek is vehető tarlós-kijelentés, mert tényleg kisebb a vidéki nagyvárosok "forgalma" mint a víz-fej/fő-városnak, DE CSERÉBE legalább ~ugyanannyiba kerül, és persze kisebb forgalom mellett + hasonlóan szar (újabban "megreformált /értsd: mindenhonnan a szemetet egybehordták/ "járműparkkal".. terület + szogáltatás alapján alaphangon simán 1500 ft is lehetne egy vonaljegy pösten.. és, hogy nem annyi az nem azért van mert kevesebbet loptak volna arányosan a fővárosban mint a megyei jogú városokban.. óóó nem.. pfff.. az ország 90%-ának átlagosan 4-5szörösébe kerül utaztatni a seggét, csak, hogy fővároshoz méltón-méltatlan budapesti tömegközlekedés ne kerüljön annyiba, hogy még többen blicceljenek rajta (ami kevesebb elsikkasztható pénzt.. izé.. bevéltelt.. jelent és az azzal jár, hogy az eleonóra-napi ünnepségekre nem mennek "csippendél" fiúkák..) szóval harmadjára ökörség, mint ahogy elsőre is az volt. páratlan hülyeség amit mondott na..)
0
VÁLASZ
scripter 2012. 01. 05. 17:48 | #19
Én ennek örülnék már nagyon:
http://www.origo.hu/auto/20090429-kerekparkolcsonzo-rendszert-terveznek-budapesten.html
http://www.origo.hu/auto/20090429-kerekparkolcsonzo-rendszert-terveznek-budapesten.html
0
VÁLASZ
Samu. 2012. 01. 05. 16:41 | #18
részletes mérleget nem is nagyon találok, eléggé frusztrál a dolog...
http://automenedzser.hu/auto_hirek/2011/5/25/20110524_Volan
az a baj, itt is csak az üzemi eredmény pozitív irányba való befolyásolását írja.
http://automenedzser.hu/auto_hirek/2011/5/25/20110524_Volan
az a baj, itt is csak az üzemi eredmény pozitív irányba való befolyásolását írja.
0
VÁLASZ
Samu. 2012. 01. 05. 16:05 | #15
Mivel a mi megyénkről konkrétan tudom ezért erre kerestem rá gyorsan, aztán keresek még:
kisalföld volán zrt:
"Teljesítményére jellemző, hogy nettó árbevétele tavaly megközelítette a 10 milliárd forintot, adózás előtti eredménye évek óta 160 millió forint felett van.
A társaság által szállított utasok száma évente több mint 100 millió, a hasznos kilométerek száma meghaladta a 33 milliót, a teljesített utaskilométerek száma pedig az 1,1 milliárdot."
kisalföld volán zrt:
"Teljesítményére jellemző, hogy nettó árbevétele tavaly megközelítette a 10 milliárd forintot, adózás előtti eredménye évek óta 160 millió forint felett van.
A társaság által szállított utasok száma évente több mint 100 millió, a hasznos kilométerek száma meghaladta a 33 milliót, a teljesített utaskilométerek száma pedig az 1,1 milliárdot."
0
VÁLASZ
nagydee 2012. 01. 05. 15:50 | #13
a különböző közlekedési vállalatok 2010-es eredményei (2011-es még jellemzően nincs kész, ha van, akkor azt írom)
[millió forintban]
Miskolc MVK ZRt -200 (mérleg) http://www.mvkzrt.hu/downloaddoc.php?docid=898
Kecskemét Kunság Volán -100 (üzemi eredmény) http://kecskemet.hu/doc/110526-37-010_0.pdf
Debrecen DVK ZRt -900 (várható üzemi eredmény 2011) http://www.civishir.hu/hajdu-bihari-hirek/a-rakfene-neve-dkv/0525074249
most nem bogarászok tovább, szerintem meggyőző, de ha van ellenpéldád, akkor szívesen várom.
[millió forintban]
Miskolc MVK ZRt -200 (mérleg) http://www.mvkzrt.hu/downloaddoc.php?docid=898
Kecskemét Kunság Volán -100 (üzemi eredmény) http://kecskemet.hu/doc/110526-37-010_0.pdf
Debrecen DVK ZRt -900 (várható üzemi eredmény 2011) http://www.civishir.hu/hajdu-bihari-hirek/a-rakfene-neve-dkv/0525074249
most nem bogarászok tovább, szerintem meggyőző, de ha van ellenpéldád, akkor szívesen várom.
0
VÁLASZ
Samu. 2012. 01. 05. 14:21 | #11
csak azt nem értem, hogy miért evidens ebben a kurva országban egy város tömegközlekedésének finanszírozása állami pénzből? Miért van az, hogy több vidéki nagyvárosban nyereséggel lehet működtetni a tömegközlekedést, de budapest, a legnagyobb piac erre alkalmatlan?
a bkv-n látszik hogyan működik az ország szétlopása...
a bkv-n látszik hogyan működik az ország szétlopása...
0
VÁLASZ
nagydee 2012. 01. 05. 13:24 | #9
Tarlós a problémáról:
http://hvg.hu/itthon/20120105_tarlos_bkv_budapest#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2012_1_5
ha csak a fele igaz (mert ügyebár ő szeretne pénzt kapni, tehát nyilván sír), akkor erősen hüm-hüm a helyzet...
http://hvg.hu/itthon/20120105_tarlos_bkv_budapest#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2012_1_5
ha csak a fele igaz (mert ügyebár ő szeretne pénzt kapni, tehát nyilván sír), akkor erősen hüm-hüm a helyzet...
+1
VÁLASZ
thisisreal 2012. 01. 05. 11:49 | #7
http://youtu.be/61oGR6N8g28
2 percig bírtam, iszonyú idegesítő ez a csipogás. + a sötét, monoton meló, nem semmi aki ezt kibírja...
2 percig bírtam, iszonyú idegesítő ez a csipogás. + a sötét, monoton meló, nem semmi aki ezt kibírja...
0
VÁLASZ
izébigyó 2012. 01. 05. 11:35 | #5
Ez is mai cikk: 361 ezer bliccelőt büntettek meg tavaly a BKV-ellenőrök
http://automenedzser.hu/auto_hirek/2012/1/5/361_ezer_bliccelot_buntettek_meg_tavaly_a_B_KDZGJ8
http://automenedzser.hu/auto_hirek/2012/1/5/361_ezer_bliccelot_buntettek_meg_tavaly_a_B_KDZGJ8
0
VÁLASZ
thisisreal 2012. 01. 05. 11:33 | #4
"A vezetők idegrendszerét annyira kikészíti a rettenetes, állandó zaj, hogy az egyikük már hibázott, és egy megállóban elfelejtette kinyitni az egyik kocsi ajtóit."
Ezeket egyenként kell kinyitni???
Mondjuk azért megnéztem volna, ahogy dörömbölnek az utasok, hogy ki akarnak szállni. :D
Ezeket egyenként kell kinyitni???
Mondjuk azért megnéztem volna, ahogy dörömbölnek az utasok, hogy ki akarnak szállni. :D
0
VÁLASZ
exortus 2012. 01. 05. 11:23 | #3
1.: Miért tartanak fent 2 fős forgalmú járatokat?
2.: Mikor járnak utána, hogy mennyi pénz folyik szét zsebbe? Ugyanis a hiány nagyjából abból tevődik össze.(becslések szerint)
Szerintem semikor, mert mindegy hogy fidesz vagy komcsik vannak, mindkettőnek a pártkassza a lényeg.
Ezeket munkatáborba kellene küldeni
3.:Miért nincs akkor plusz 500 ellenőr? Lehet, hogy ők is kerülnének járulékkal együtt 20milliárdba egy évben, de szerintem sokkal többet bliccelnek el.
4.:Kezdjék el az autós forgalmat korlátozni, parkolóháza kiépítésével eggyütt, és dugódíj. Ez a menedzserek és a képviselők miatt irreális, mert ők sajnálnák azt a havi 10 ropit
2.: Mikor járnak utána, hogy mennyi pénz folyik szét zsebbe? Ugyanis a hiány nagyjából abból tevődik össze.(becslések szerint)
Szerintem semikor, mert mindegy hogy fidesz vagy komcsik vannak, mindkettőnek a pártkassza a lényeg.
Ezeket munkatáborba kellene küldeni
3.:Miért nincs akkor plusz 500 ellenőr? Lehet, hogy ők is kerülnének járulékkal együtt 20milliárdba egy évben, de szerintem sokkal többet bliccelnek el.
4.:Kezdjék el az autós forgalmat korlátozni, parkolóháza kiépítésével eggyütt, és dugódíj. Ez a menedzserek és a képviselők miatt irreális, mert ők sajnálnák azt a havi 10 ropit
0
VÁLASZ
http://hg.hu/cikk/design/14543-we-love-bkv#