11 sportautó gyorsulási versenye:
Audi R8 GT (560 LE)
BMW 1 M (335 LE)
Chevrolet Corvette Z06 (505 LE)
Ferrari 458 Italia (557 LE)
Ford Mustang Boss 302 (444 LE)
Lexus LFA (552 LE)
Lotus Evora S (345 LE)
Mercedes SLS AMG (563 LE)
Nissan GT-R (530 LE)
Porsche Cayman R (330 LE)
Porsche 911 GT3 RS (450 LE)Szerintetek melyik nyer? És ti melyikben indulnátok? :)
bornyu 2011. 09. 21. 00:15 | #63
Első ránézésre nem sok reményt láttam arra, hogy a Nissan legyen az első! De örülök neki! Nagy kedvenc a Nissan! Egy 350Z az álmom, a GT-R a legjobb, de még egy micrának is örülnék! (az már volt is egyszer)... :)
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 09. 19. 18:37 | #62
:D mindenki ezt hajtogatja. Akkor kérdem van benne számítógép ami mindíg optimális indulást eredményez? Mert ha nincs az is beszopja mint ahogy lehet nézni a videókat a neten vagy kicsit lentebb olvasgatni a kommenteket. A veyron 2.000.000 a gt-r meg 150.000 tuningolva és akkor már a veyron max dísznek jó.
Miért hiszi valaki hogy attól hogy drága az autó már kapásból a legjobb is?
Miért hiszi valaki hogy attól hogy drága az autó már kapásból a legjobb is?
0
VÁLASZ
tikshow 2011. 09. 19. 09:36 | #59
igen, csak 458 italia csak hátsó kerekes, így koszos felületen akármilyen jó a rajtautomatikája esélye sincs egy összkerekes autó ellen(r8 gt, nissan gt-r), viszont a végén látszódik hogy a nissan bőven lassabb a többinél a célban szóval csak a rajtnál ment el nagyon
0
VÁLASZ
Ventilschaftabdichtung 2011. 09. 18. 22:37 | #58
Gyári adatok:
Ferrari 458 Italia:
Teljesítmény: 570 le
Tömeg: 1485 kg
1/4 mérföld: 10.8 s @ 134 mph
Nissan GT-R:
Teljesítmény: 530 le
Tömeg: 1740 kg
1/4 mérföld: 11.2 s
Ferrari 458 Italia:
Teljesítmény: 570 le
Tömeg: 1485 kg
1/4 mérföld: 10.8 s @ 134 mph
Nissan GT-R:
Teljesítmény: 530 le
Tömeg: 1740 kg
1/4 mérföld: 11.2 s
0
VÁLASZ
CJ.B. 2011. 09. 18. 19:17 | #55
A Lotus tudtam, hogy utolsóként fog bekullogni. Akár hurrogni fogtok, akár nem, de nevetséges egy "sportautó". Nem kellene. A Bmw 1 helyett az m6 is bekerülhetett volna, de igazán akkor sem került volna be az első 4-5-be. Aston Martin, Maserati, Bentley nekem nagyon hiányzott. Az egyik Porsche-t és a Lotus-t elküldtem volna sörért helyettük.
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 09. 18. 14:54 | #53
Nem csak gyors. Az amiért gyors az miatt durván jól vezethető is. Ezért is szeretik driftversenyeken. A full számítőgép vezérelt négykerék meghajtás, stb mind rásegít. Azt is mondják inkább olyan vezetni mint egy ps3 játékautót.
A List of Nürburgring Nordschleife lap times wiki oldalon amit lentebb már linkeltem és valsz azért nem engedi a nissan elég jó helyet ért el még tuning nélkül is. Tehát nem csak gyorsulásnál, hanem fékezésnél, és kanyarokban is igen gyors. Tuningolva meg.....
http://www.youtube.com/watch?v=LUl29lcUBRM&feature=related
0-60 mph 2.9 sec 0-130mph 11.4
Jay Leno's Garage - Nissan GT-R
http://www.youtube.com/watch?v=WSzNE17f1PY&feature=related
Érdemes megnézni és az árát hasonlításképp a nagyobb kocsikhoz:D
A List of Nürburgring Nordschleife lap times wiki oldalon amit lentebb már linkeltem és valsz azért nem engedi a nissan elég jó helyet ért el még tuning nélkül is. Tehát nem csak gyorsulásnál, hanem fékezésnél, és kanyarokban is igen gyors. Tuningolva meg.....
http://www.youtube.com/watch?v=LUl29lcUBRM&feature=related
0-60 mph 2.9 sec 0-130mph 11.4
Jay Leno's Garage - Nissan GT-R
http://www.youtube.com/watch?v=WSzNE17f1PY&feature=related
Érdemes megnézni és az árát hasonlításképp a nagyobb kocsikhoz:D
0
VÁLASZ
thisisreal 2011. 09. 18. 14:33 | #52
"Szép, stílusos, jól vezethető" - ezek mind relatív tulajdonságok.
0
VÁLASZ
Swordfish 2011. 09. 18. 14:01 | #51
Picit csalódtam a Ferrari 458-ban. Hozzáteszem azért, hogy ez csak egy gyorsulási adat. Ha valakinek van egy ilyen autója szerintem nagy ívben lesz@rja, hogy valami japán egy autóhosszal hamarabb fut be. Gyors autót ma már mindenki tud építeni. Szépet, stílusosat és jól vezethetőt már kevésbé. Biztos vagyok benne, hogy ebből a szempontból a Ferrari 458 italia szénné veri a mezőnyt.
0
VÁLASZ
Czaboo 2011. 09. 17. 21:41 | #44
Attól függetlenül, hogy BMW párti vagyok, sose fogom lenézni a nála jobb autókat.
Ez a teszt eléggé inkorrekt volt. Ha megnéznénk egy térfogat/lóerő/súly/gyorsulás arányt és hozzá tennénk még a vezethetőség, megbízhatóság, fenntartás szempontokat is, úgy lenne az igazi. =)
Ez a teszt eléggé inkorrekt volt. Ha megnéznénk egy térfogat/lóerő/súly/gyorsulás arányt és hozzá tennénk még a vezethetőség, megbízhatóság, fenntartás szempontokat is, úgy lenne az igazi. =)
0
VÁLASZ
spd 2011. 09. 17. 19:11 | #34
A leggyorsabbat is két kilóig húzták -- ennyi fért a 400m-be. Még bizonyára gyorsultak volna, csak ahhoz kellett volna a táv.
Viszont az nem mindegy, hogy ezt mennyi idő alatt érik el az autók, és egy elektromosnál egy az, hogy nem (vagy kevesebbet) kell váltani, mivel kábé minden fordulaton megvan a nagy nyomaték, nem kell "megvárni"...
Szóval ha az első pár másodperctől fogva kilohatvannal tapos, akkor rövid távon lenyomja azt, aki a végén már kétszáznál tart...
Nyilván más lenne a helyzet egy 50km-es távon... :)
Viszont az nem mindegy, hogy ezt mennyi idő alatt érik el az autók, és egy elektromosnál egy az, hogy nem (vagy kevesebbet) kell váltani, mivel kábé minden fordulaton megvan a nagy nyomaték, nem kell "megvárni"...
Szóval ha az első pár másodperctől fogva kilohatvannal tapos, akkor rövid távon lenyomja azt, aki a végén már kétszáznál tart...
Nyilván más lenne a helyzet egy 50km-es távon... :)
0
VÁLASZ
deter 2011. 09. 17. 18:22 | #30
Teljesen koncepciótlan verseny. Úgy lett volna "releváns" az eredmény (bár felvetőbe elhangzik, hogy nem kell komolyan venni), ha az adott autómárkák jelenleg gyártott, teljesítmény szempontjából vett, csúcsmodelljeit teszik egymás mellé.
Egyébként gyári adatok 0-100 Km/h| 0-200 Km/h:
Audi R8 GT: 3.6 s | 10,8 s
BMW 1 M: 4.5 s | 15.2 s
Chevrolet Corvette Z06: 3.6 s | 11.9 s
Ferrari 458 Italia: 3.4 s | 10.4 s
Ford Mustang Boss 302: 4.0 s | 11.9 s
Lexus LFA: 3.7 s | 11.4 s
Lotus Evora S: 4.3 s | 16.1
Mercedes SLS AMG: 3.7 s | 10.9 s
Nissan GT-R: 3.0 s | 11.1 s
Porsche Cayman R: 4.4 s | 15.5 s
Porsche 911 GT3 RS: 3.8 s | 11.8 s
(Sajnos a neten talált adatok néhol egymásnak ellent mondanak, így még ez sem tekinthető reprezentatívnak.)
Egyébként gyári adatok 0-100 Km/h| 0-200 Km/h:
Audi R8 GT: 3.6 s | 10,8 s
BMW 1 M: 4.5 s | 15.2 s
Chevrolet Corvette Z06: 3.6 s | 11.9 s
Ferrari 458 Italia: 3.4 s | 10.4 s
Ford Mustang Boss 302: 4.0 s | 11.9 s
Lexus LFA: 3.7 s | 11.4 s
Lotus Evora S: 4.3 s | 16.1
Mercedes SLS AMG: 3.7 s | 10.9 s
Nissan GT-R: 3.0 s | 11.1 s
Porsche Cayman R: 4.4 s | 15.5 s
Porsche 911 GT3 RS: 3.8 s | 11.8 s
(Sajnos a neten talált adatok néhol egymásnak ellent mondanak, így még ez sem tekinthető reprezentatívnak.)
0
VÁLASZ
Milanista99 2011. 09. 17. 18:16 | #29
jól tippeltem, bár ennyi év Tog Gear után biztos voltam benne :) de akkor is a 458 a legszebb :P
0
VÁLASZ
Gabi777 2011. 09. 17. 18:13 | #28
Nissan GT-R 2.6 sec 0-100 azért ez már nem rossz...:D http://www.youtube.com/watch?v=yjPXWdkLHSw&feature=related
0
VÁLASZ
Keeper 2011. 09. 17. 18:11 | #26
Ha ezeken a gyorsulási versenyeken az élmezőnytől nem mindig 1-2 kategóriával gyengébb Porsche-t raknának be, akkor más lenne az eredmény is. Megnéznék azért egy 911 GT 2-t, vagy egy 911 Turbo-t is. Azok lóerőben is a Ferrari, SLR, vagy a GT-R szintjén vannak.
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 09. 17. 17:56 | #25
Nem nehéz a nissan-al gyorsan indulni:D alapból így csinálták:D
Nissan GT-R: World´s 1st Full Test - Inside Line Exclusive
http://www.youtube.com/watch?v=yDoJdQXmwu8
Nissan GT-R: World´s 1st Full Test - Inside Line Exclusive
http://www.youtube.com/watch?v=yDoJdQXmwu8
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 09. 17. 17:51 | #23
Electric car vs Ferrari
http://www.youtube.com/watch?v=BqqtJpfZElQ
eCRP 1.0 Electric Motorcycle CRP Technology
http://www.youtube.com/watch?v=mmRyETUYuZw
Electric Drag Bike - 0 to 60 in Under 1 second
http://www.youtube.com/watch?v=a2JkMCzjTVE
WORLD'S FASTEST ELECTRIC DRAGSTER Current Eliminator V
http://www.youtube.com/watch?v=2_ukLgsGEzs
Ja ezek jobbak mint a robbanómotorok, de ezek nem alap autók. Az átlagos elektromos autók közül csak a köv gyártó autói a legjobbak még szerintem. Főleg hogy jövőre jönnek ki 300 mile, 500km hatótávval.
Tesla Model S and Roadster hit the road
http://www.youtube.com/watch?v=3u1CYelplEc
http://www.youtube.com/watch?v=BqqtJpfZElQ
eCRP 1.0 Electric Motorcycle CRP Technology
http://www.youtube.com/watch?v=mmRyETUYuZw
Electric Drag Bike - 0 to 60 in Under 1 second
http://www.youtube.com/watch?v=a2JkMCzjTVE
WORLD'S FASTEST ELECTRIC DRAGSTER Current Eliminator V
http://www.youtube.com/watch?v=2_ukLgsGEzs
Ja ezek jobbak mint a robbanómotorok, de ezek nem alap autók. Az átlagos elektromos autók közül csak a köv gyártó autói a legjobbak még szerintem. Főleg hogy jövőre jönnek ki 300 mile, 500km hatótávval.
Tesla Model S and Roadster hit the road
http://www.youtube.com/watch?v=3u1CYelplEc
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 09. 17. 17:40 | #22
veyron max sebességben veszi fel a versenyt a nissan-al.
Ez a nissan a skyline utódja. Elég jóra sikeredett elég megnézni a teszteket vele. Nincs igazán ellenfele, főleg hogy mindent megrendelhetsz hozzá hogy még jobban tuningolni tudd.
http://www.youtube.com/watch?v=T6TE1hCwK2s&feature=related
the 150,000 $ nissan gt-r destroys the 2,000,000$ expensive bugatti veyron
Hát igen és az árából még vehetsz egy pár másikat:D
Ez a nissan a skyline utódja. Elég jóra sikeredett elég megnézni a teszteket vele. Nincs igazán ellenfele, főleg hogy mindent megrendelhetsz hozzá hogy még jobban tuningolni tudd.
http://www.youtube.com/watch?v=T6TE1hCwK2s&feature=related
the 150,000 $ nissan gt-r destroys the 2,000,000$ expensive bugatti veyron
Hát igen és az árából még vehetsz egy pár másikat:D
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2011. 09. 17. 17:35 | #21
Ez pl nem szar... : http://auto.ize.hu/comments.php?post_id=917
Mellesleg az akku gyártók jelenleg olyan nano carbon csöves akkukat fejlesztenek, (Prototípusokon már túl vannak) amik lényegesen nagyobb kapacitást képesek tárolni adott térfogaton, mint a jelenlegi lítium alapúak, nem mellesleg 1-2 perc alatt tölthetőek fel... ;)
Mellesleg az akku gyártók jelenleg olyan nano carbon csöves akkukat fejlesztenek, (Prototípusokon már túl vannak) amik lényegesen nagyobb kapacitást képesek tárolni adott térfogaton, mint a jelenlegi lítium alapúak, nem mellesleg 1-2 perc alatt tölthetőek fel... ;)
0
VÁLASZ
JoinR 2011. 09. 17. 17:34 | #20
A kérdésre hogy melyik "kéne", először rávágtam, hogy a GT-R, de ezek közül szerintem a Cayman R és Evora S az egyik 2 legjobb élményautó, így lehet változtatnék rajta, ha úgy adná a helyzet :D (GT-R szerintem túl nehéz)...inkább ezeken kívül választanám a Honda NSX-et :P
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 09. 17. 17:28 | #19
Elég sokat nézegetem az elektromos autókat. Még nincsennek azon a szinten hogy rendesen felvegyék a versenyt. Nagyon jók, de csak tesztautó van ami elég gyors, nem fogsz normál elektromos autót találni ami ezekkel felveszik a versenyt. Testla kocsik elég jók, de azok sem elegek, illetve
Toyota Motorsport sets New Electric Car Lap Record of Nürburgring Nordschleife
http://www.youtube.com/watch?v=Fo2y2pA9hrk
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Itt láthatod hogy el van még maradva. Igen nagyobb lehetőség van benne mint rendes motorokban, de még csak pár éve fejlesztik.
Toyota Motorsport sets New Electric Car Lap Record of Nürburgring Nordschleife
http://www.youtube.com/watch?v=Fo2y2pA9hrk
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Itt láthatod hogy el van még maradva. Igen nagyobb lehetőség van benne mint rendes motorokban, de még csak pár éve fejlesztik.
0
VÁLASZ
jokerke 2011. 09. 17. 17:22 | #18
pl Nissan Leaf? :D Na jó lehet itt jönni a Tesla Roadsterrel, de a 3,7-es 100-as sprintje még mindig átlagos kategória a felsorakoztatott kocsik között. Amúgy meg ha alázást akarsz látni, akkor olyan gyorsulási versenyt kell rendezni, ahol üres tankkal kezdenek a kocsik, tankolás teli, aztán padlógáz. Alig 10-14 órával maradna le egy átlagos elektromos autó a többi mögött :D
0
VÁLASZ
jokerke 2011. 09. 17. 16:14 | #14
A Veyron, Enzo, Aventador egészen más árkategóriák, mint az itteni 11. Egyenként kerülnek annyiba, mint az itt felsorakoztatottak összesen és újon egyiket sem lehet kapni, mert ugye az első kettő már lefutott "régi" autó, az aventadort meg nem tudom, hogy lehet-e már kapni.
-2
VÁLASZ
Gabi777 2011. 09. 17. 15:59 | #12
Tegnap este voltam futni, és elment mellettem egy piros Nissan GTR a pali pont verette neki iszonyat mi hangja van, és kurva jól is néz ki. Mondjuk inkább fehérbe vagy feketébe jobban kéne mint pirosba. A vidit már láttam de mivel szoktam teszteket olvasni majdnem minden kocsiról így számomra is egyértelmű volt GTR lesz a befutó, de szívesen megnéztem volna pár gyengébb kocsi helyett inkább egy Veyron/Koenigsegg/Enzo/Mclaren MP4-et.
-1
VÁLASZ
Porcelanbaba 2011. 09. 17. 15:18 | #8
Szerintem: Mercedes SLS AMG (563 LE) Bár fogalmam sincs amúgy, csak az a legszebb :D
+1
VÁLASZ
Konrad 2011. 09. 17. 14:46 | #3
A Nissant gondoltam és reméltem elsőnek, végül az is nyert, a Ferrari volt a másik befutó nálam, az Audit néhány hellyel hátrébb vártam, a Mercit a sereghajtók közé, ahhoz képest jól ment, a Lexust se gondoltam hogy középen végez, a Chevitől többet várna az ember, eredménye lehangoló, igaz én nem szeretem, a Porschék nagy csalódások, a Mustang egy nehezebb fajta vas, így érthető az eredménye, az 1-es BMW meg ezek között a legkevésbé versenyautó, a Lotustól meg a neve miatt se várná el az ember az utolsó helyet.
Persze nyilván változna a helyzet, hogy mindegyik sofőr ugyanúgy tudná hajtani a gépeket :)
Persze nyilván változna a helyzet, hogy mindegyik sofőr ugyanúgy tudná hajtani a gépeket :)
0
VÁLASZ