lb7 2011. 08. 29. 07:58 | #23
Esetleg működés közben meg lehet nézni?
0
VÁLASZ
Mlinarcsik 2011. 08. 24. 15:59 | #21
Na de ha ez a fos tenyleg repul, akkor miert nem szalltak fel ott helyben a fuvon, ha meg sebesseg sem kell, hozza ?? Csak felgyorsit ez a fostalicska 88 merfold per orara, es visszamegy az idoben. Az lenne a latvanyossag...
0
VÁLASZ
Mlinarcsik 2011. 08. 24. 15:56 | #20
Te gyoker !! Hany kilos volt a Wright testverek repuloje !!! Es hany kilos egy ez az auto ?? Mibol volt az a repulo ?? Fabol. Nem ? Ez meg vagy 800 kg vas bazddddd meg !! A hangnemert meg nem kerek elnezest ! Ha annyire repul ez a szar, akkor miert nem szalt fel a videoban ???
Mint ahogy elobb is elmondtam egy konnyu vitorlzonak is kell kb 100 km/h sebesseg, hogy felszalljon. Szerinted az a gagyi szarny meddig tartana ki egy 100 km es sebessegnel. Es meg pont Te irod, hogy azon mulik, hogy mekkora az auto sulya. Akkor mi a faszt fikazol engem ???!!! Ugyan azt mondom mint te, csak te a fikzas elott nem olvasol, es nem gondolkodsz tovabb. Csak ugrassz az emberre....
Ez a szar szerinted ezekkel a szarnyakka, ha meg fel is emelkedne a levegobe, es nem esne szet, meddig maradna ott ??
Meddig "repulne"??
De sebaj, igazd neked van, en meg elnezest kerek. A hulye en vagyok.
A gazdagok emberek meg csak sznobizmusbol koltenek dollar szaz ezreket hazilag osszeszerelheto egyszemelyes repulokre. Vagy azert, mert olyan idiotak mint, en es nem kotoznek "madzaggal" szarnyakat egy aoutora, es repulnek el a picsaba !!
Hulye...
Mint ahogy elobb is elmondtam egy konnyu vitorlzonak is kell kb 100 km/h sebesseg, hogy felszalljon. Szerinted az a gagyi szarny meddig tartana ki egy 100 km es sebessegnel. Es meg pont Te irod, hogy azon mulik, hogy mekkora az auto sulya. Akkor mi a faszt fikazol engem ???!!! Ugyan azt mondom mint te, csak te a fikzas elott nem olvasol, es nem gondolkodsz tovabb. Csak ugrassz az emberre....
Ez a szar szerinted ezekkel a szarnyakka, ha meg fel is emelkedne a levegobe, es nem esne szet, meddig maradna ott ??
Meddig "repulne"??
De sebaj, igazd neked van, en meg elnezest kerek. A hulye en vagyok.
A gazdagok emberek meg csak sznobizmusbol koltenek dollar szaz ezreket hazilag osszeszerelheto egyszemelyes repulokre. Vagy azert, mert olyan idiotak mint, en es nem kotoznek "madzaggal" szarnyakat egy aoutora, es repulnek el a picsaba !!
Hulye...
-1
VÁLASZ
karpatika 2011. 08. 24. 11:41 | #19
Ha gőzöd nincs a fizikáról, legalább ne okoskodj. szerinted a Wright testvérek repülője 200-zal ment? Az hogy fel tud-e szállni, az azon múlik, hogy mekkora az autó súlya, illetve mekkora a szárnyak által generált felhajtóerő, (amit pedig a szárnyak felülete határoz meg). Az hogy aerodinamikus-e csak a manőverezési képességeit befolyásolja, nem azt, hogy fel tud-e szállni.
0
VÁLASZ
blackmumus 2011. 08. 24. 01:05 | #15
akkor én is:
http://albatrosz-ve.hu/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=19&Itemid=28&lang=hu
http://albatrosz-ve.hu/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=19&Itemid=28&lang=hu
0
VÁLASZ
Mlinarcsik 2011. 08. 24. 00:45 | #14
0
VÁLASZ
Mlinarcsik 2011. 08. 24. 00:44 | #13
Ok, akkor rugaszkodjunk neki megint
Ha mar vitorlazo geprol beszelunk, akkor az vegkepp nem elhangyagolhato teny, hogy egy normal vitorlazo gepet ket dolog tart fenn a levegoben motor nelkul. A "fantasztikus" aerodinamikai adottsagok, es a Hihetetlen konnyu suly.
Egy atlag vitorlazo kb 200 kg, plussz max 120 kg az utas, ami engedelyezett. Igy tud a levegobe emelkedni kb 100 km/h-s sebessegel. Na most ez a "darab ko" auto hany kilo is ?
Azert remelem, hogy ezt senki nem vette komolyan! Marmint a videot...
Az azert eleg nevetseges amikor mutatjak, hogy a szarnyakat valami kotellel korbecsomozva az oldalso ablakkereten akarjak fixalni. Es a pali meg meg is nezi, hogy eleg stabilan oda van-e csomozva. Azert az barakarki (altalanos iskola fizika ismereteivel felvertezve) el tudja hinni, hogy az a 4 odadikicselt "szarny" 100 km/h-as sebessegnel, meg ott is lesz, amikor repulnie kellene ? :)
Ha mar vitorlazo geprol beszelunk, akkor az vegkepp nem elhangyagolhato teny, hogy egy normal vitorlazo gepet ket dolog tart fenn a levegoben motor nelkul. A "fantasztikus" aerodinamikai adottsagok, es a Hihetetlen konnyu suly.
Egy atlag vitorlazo kb 200 kg, plussz max 120 kg az utas, ami engedelyezett. Igy tud a levegobe emelkedni kb 100 km/h-s sebessegel. Na most ez a "darab ko" auto hany kilo is ?
Azert remelem, hogy ezt senki nem vette komolyan! Marmint a videot...
Az azert eleg nevetseges amikor mutatjak, hogy a szarnyakat valami kotellel korbecsomozva az oldalso ablakkereten akarjak fixalni. Es a pali meg meg is nezi, hogy eleg stabilan oda van-e csomozva. Azert az barakarki (altalanos iskola fizika ismereteivel felvertezve) el tudja hinni, hogy az a 4 odadikicselt "szarny" 100 km/h-as sebessegnel, meg ott is lesz, amikor repulnie kellene ? :)
0
VÁLASZ
blackmumus 2011. 08. 23. 23:18 | #10
van benne valami, mert el kéne érnie egy minimális magasságot ahonnan tud vitorlázni, de ha már megvan:
http://www.youtube.com/watch?v=9mGTNffSEc4
nincs szüksége semmilyen motorra. :)
eddig a világrekord 72 óra levegőben töltött idő leszállás nélkül vitorlázó (teljes mértékben motor nélküli) repülővel, amit Magyarországon állítottak fel, és be is tiltották a versenyt azóta egészségügyi okok miatt, mert egy jobb repülővel és 1 kis tudással hetekig fent lehet maradni a levegőben ami elég halálos ha az ember elalszik
http://www.youtube.com/watch?v=9mGTNffSEc4
nincs szüksége semmilyen motorra. :)
eddig a világrekord 72 óra levegőben töltött idő leszállás nélkül vitorlázó (teljes mértékben motor nélküli) repülővel, amit Magyarországon állítottak fel, és be is tiltották a versenyt azóta egészségügyi okok miatt, mert egy jobb repülővel és 1 kis tudással hetekig fent lehet maradni a levegőben ami elég halálos ha az ember elalszik
0
VÁLASZ
Weber00 2011. 08. 23. 22:31 | #9
Ha fel is szállna, a hajtást a kerekek révén kapja. Ha már a levegőbe kerül valamilyen úton módon akkor nem látom hogyan maradhatna a levegőben. Olyan lesz mint a kacsázó ő :D . De biztos jó játék.
(valószinűleg az alkótó maga sem vette komolyan hogy ez valaha is elemelkedik a földtől ezért nem gondolkodott ebben a dimenzióban )
(valószinűleg az alkótó maga sem vette komolyan hogy ez valaha is elemelkedik a földtől ezért nem gondolkodott ebben a dimenzióban )
0
VÁLASZ
blackmumus 2011. 08. 23. 22:07 | #8
nem akarok senkit se zavarba hozni, de egy vitorlázó repülőnek elég akár 40-50km/h hogy felemelkedjen, sőt az első repülők 10-15 km/h-nál nem tudtak gyorsabban menni mégis repültek. Az egyetlen dolog ami képessé tesz egy merevszárnyú gépet a repülésre az maga a szárnyfelület és annak kialakítása. Persze kell még sok egyéb apróság, de ha ez a 2 megvan akkor már nem áll messze a repüléstől
http://www.youtube.com/watch?v=V_P82_hKQGs
http://www.youtube.com/watch?v=V_P82_hKQGs
0
VÁLASZ
Mlinarcsik 2011. 08. 23. 19:46 | #5
Na persze :)
Egy Airbusnak kell kb 280-300 km/h-s sebesseg, hogy a levegobe tudjon emelkedni. Es az k*rvara aerodinamikus. Ez egy darab sz*r. De mondjuk, hogy aerodinamikus, legyen.... Ez a darab f*s hogy gyorsul fel 200 km/h fole ??? Heh ??
Egy Airbusnak kell kb 280-300 km/h-s sebesseg, hogy a levegobe tudjon emelkedni. Es az k*rvara aerodinamikus. Ez egy darab sz*r. De mondjuk, hogy aerodinamikus, legyen.... Ez a darab f*s hogy gyorsul fel 200 km/h fole ??? Heh ??
-1
VÁLASZ