ArpeekA 2011. 06. 16. 12:57 | #15
aha :) de olyan jól esett dühöngeni egyet. te meg még ezt is elvennéd tőlem mint valami kisgyerektől a nyalókát...vagy a baseball-labdát...
0
VÁLASZ
Samu. 2011. 06. 14. 17:49 | #8
szerintem egy intelligensebb embert odaállítanak nem borul fel vele... szinte már vízszintes volt a gém, ami azt jelzi, hogy balfaszul mérték le a távolságot, vagy szarul állt be a koma..
hely még úgy is lett volna, ha orral áll be.. felvetődik a kérdés mennyivel terhelte túl a gépet, ha alapvetően sokszorosan túlbiztosítják.. azaz ráírják hogy elbír 5 tonnát akkor elvileg 10-t is kéne neki pont az ilyen faszkalapok miatt.. de öröm látni hogy nem csak magyarisztánban vannak ilyen remek szakemberek :D
hely még úgy is lett volna, ha orral áll be.. felvetődik a kérdés mennyivel terhelte túl a gépet, ha alapvetően sokszorosan túlbiztosítják.. azaz ráírják hogy elbír 5 tonnát akkor elvileg 10-t is kéne neki pont az ilyen faszkalapok miatt.. de öröm látni hogy nem csak magyarisztánban vannak ilyen remek szakemberek :D
0
VÁLASZ
hawkeye 2011. 06. 14. 14:15 | #6
Én az (is) vagyok. :)
Sokszor viszünk külföldre a cég által eladottakat. és 10-ből 9-szer demo is kell a célnál.
A videón látható darunak ezer százalék, hogy meg van buherálva a vezérlése.
Mivel ki van rendesen talpalva a betonra (nem a fűre!), a borulás előtt min. 2 műszer jelez és visítozik, hogy túlterhelés ill. túlnyúlás van.
Ez lényegében ugyanaz, hiszen most sem a teher, hanem a kitolt gém súlya volt sok.
(Fizikus hajlamúak kiszámíthatják, hogy miképp adódik össze a fémelem (gémtag), és a rengeteg hidraulikaolaj súlya. Így együtt nem kevés!)
Namármost a kedves Katis, Pingvines, Kruppos...stb. kollégák ezt a jelzést figyelmen kívül hagyják, sőt, egyesek ki is iktatják a vészleállítót.
Ok: nem kell arréb állni, mégegyszer letalpalni, spórolnak kb. negyedórát.
Biztosan megéri.... :(
Sokszor viszünk külföldre a cég által eladottakat. és 10-ből 9-szer demo is kell a célnál.
A videón látható darunak ezer százalék, hogy meg van buherálva a vezérlése.
Mivel ki van rendesen talpalva a betonra (nem a fűre!), a borulás előtt min. 2 műszer jelez és visítozik, hogy túlterhelés ill. túlnyúlás van.
Ez lényegében ugyanaz, hiszen most sem a teher, hanem a kitolt gém súlya volt sok.
(Fizikus hajlamúak kiszámíthatják, hogy miképp adódik össze a fémelem (gémtag), és a rengeteg hidraulikaolaj súlya. Így együtt nem kevés!)
Namármost a kedves Katis, Pingvines, Kruppos...stb. kollégák ezt a jelzést figyelmen kívül hagyják, sőt, egyesek ki is iktatják a vészleállítót.
Ok: nem kell arréb állni, mégegyszer letalpalni, spórolnak kb. negyedórát.
Biztosan megéri.... :(
0
VÁLASZ
viktorrider 2011. 06. 14. 13:56 | #5
aha te is érdekes fizika órára járhattál ,ha szerinted a füves talaj alatt nem süllyedt volna be a daru tartóbakja
egyébként szerintem a daruskocsi ugy volt kitalálva h hátrafele jobban ki tudjon nyulni, ugy vannak a bakok is kialakitva.. bár nem vagyok darus
egyébként szerintem a daruskocsi ugy volt kitalálva h hátrafele jobban ki tudjon nyulni, ugy vannak a bakok is kialakitva.. bár nem vagyok darus
0
VÁLASZ
Cableguy 2011. 06. 14. 12:54 | #3
Hát ezek sem jártak fizika órára.
1. Szerintem orral kellett volna odaállni így a "forgás pont" közelebb került volna a medence helyéhez.
2. A ház és a fa között kicsit "mélyebbre tudott volna menni.
3. A medencét leeresztett állapotában könnyebb beemelni. Mivel könnyebb.....
Másik módszer:
1. garázst kiemeli az utcára.
2. bemegy a hátsó kertbe
3. beemeli a medencét
4. kitolat
5. Garázs vissza..... :)
1. Szerintem orral kellett volna odaállni így a "forgás pont" közelebb került volna a medence helyéhez.
2. A ház és a fa között kicsit "mélyebbre tudott volna menni.
3. A medencét leeresztett állapotában könnyebb beemelni. Mivel könnyebb.....
Másik módszer:
1. garázst kiemeli az utcára.
2. bemegy a hátsó kertbe
3. beemeli a medencét
4. kitolat
5. Garázs vissza..... :)
0
VÁLASZ