Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
isshu 2011. 04. 12. 21:11 | #16
Ez k**va jó köszi:)
Előzmény: Mr.T. (15) 0 VÁLASZ
Mr.T. 2011. 03. 31. 22:07 | #15
Témához találtam egy tök jó szemléltető videót.
http://www.youtube.com/watch?v=F40ZBDAG8-o
+2 VÁLASZ
isshu 2011. 03. 17. 15:16 | #14
Nem az a lényege, hogy pont fordítva van mint a rendes difi és ezért amelyik keréken a súly van arra több nyomaték is megy? Így amelyik a levegőbe van nem megy rá nyomaték?:S Csak azt a részét nem értem, h van annak vmi zárása is...
Előzmény: papaluige (12) 0 VÁLASZ
I. C. Wiener
I. C. Wiener 2011. 03. 16. 21:05 | #13
csoda ;)
Előzmény: papaluige (12) 0 VÁLASZ
papaluige 2011. 03. 16. 20:37 | #12
na de akkor hajtaná a levegőben lévő kerekeket is! mert annak meg az a lényege!
újabb tipp?
Előzmény: isshu (11) 0 VÁLASZ
isshu 2011. 03. 16. 16:01 | #11
És olyanról h sperdifi esetleg hallott-e már valaki?xD
Minusz 2011. 03. 12. 21:21 | #10
LoL, mindenki leolt mindenkit, erre te meg egy mondattal leoltod az összeset...:D
Én megfogadom a tanácsod, megyek megkérdezem apátXD
Előzmény: Bohumil (8) 0 VÁLASZ
Hartmi 2011. 03. 12. 16:58 | #9
Gondolom csak a mutatvány kedvéért lekötötték a bal oldali féltengelyt, hogy azt a kereket ne hajtsa (nem látom hogy a difitől menne tengely a bal agyig), majd difizár bekapcsol. Egy kerék is fel tudja gyorsítani az autót. Ugyanezt a mutatványt a jobb oldali kerékkel nem tudnák most megcsinálni. Valami ilyesmit tudok gondolni :)
Bohumil 2011. 03. 12. 12:12 | #8
egyikőtök sem látott még autót úgy látom. Menjetek kérdezzétek meg apát, hogy lehet megcsinálni ezt:D
+1 VÁLASZ
Swordfish 2011. 03. 11. 23:35 | #7
Tényleg érdekelne, hogy ez hogy van megoldva.
Elvileg ha az egyik oldalon a hajtott kerekek a levegőben vannak, akkor ugye nem vesznek fel nyomatékot.
A difi miatt a másik oldalra ugyanennyi (nulla) nyomaték jut, tehát nem tudna haladni.
Ha össze van zárva a diffi, akkor meg mindkét oldali kerék egyforma sebességgel forog.
Hogy lehet úgy megbuherálni, hogy a fenti eredményt kapjuk?
Tényleg csak a levegőben lévő kereket kéne fékezni, mint az elektronikus diffizár?
Sörfi 2011. 03. 11. 23:25 | #6
megbuherált diffiről nem hallottál még, ugye? :) nem rosszból, de én nem fizetnék a technika óráidért, hisz az első kommentedben a fékeket hoztad fel aminek semmi köze a dolgokhoz...
Előzmény: Mr. Wallace (3) 0 VÁLASZ
Zsottika 2011. 03. 11. 19:35 | #5
A traktorok többségén szét lehet kapcsolni a fékpedált.Ilyenkor lehet bal vagy jobb oldalt fékezni.(ezzel a terepen könnyen lehet forgolódni)
Előzmény: Mr. Wallace (1) 0 VÁLASZ
dude 2011. 03. 11. 13:51 | #4
Amikor két autószerelő találkozik...
Izgalmas, remélem folytatjátok! :D
+2 VÁLASZ
Mr. Wallace 2011. 03. 11. 13:46 | #3
Drága piciny bogaram!
Mielőtt okítanál, nem kéne utánanézned, hogy működik a diffi. Megpróbálom pár szóban elmesélni: úgy adja át az erőt, hogy a két kerék fordulata teljesen eltérő lehet, és mindig a kisebb ellenállást tanúsító kerék fordulata lesz nagyobb. Ennek kiküszöbölésére találták ki a differenciál zárat, de még ennél is van eltérés, enélkül a meghajtott kerék a kanyarban erősen csikorogna, az autó meg össze-vissza csúszkálna. Ez még ingyen volt, a további technika órákért már díjat számítok fel!
Előzmény: Bundee (2) 0 VÁLASZ
Bundee 2011. 03. 11. 12:39 | #2
DE tudod van olyan dolog a futoműnél ami a két kerék között található abban a nagy bumszliban , amit ugy hívnak hoyg Differenciál mű....
nézz utánna...
Mr. Wallace 2011. 03. 11. 12:10 | #1
A terheletlen, meghajtott kerék, ilyen esetben forog, mint a veszett fene. Vagy a féket buherálták meg, hogy a jobb, bal oldal külön-külön fékezhető legyen vagy fék az egész.