.::JunKieEQ::. 2011. 03. 09. 23:55 | #11
Akkor most már lesz válasz a kérdésre : Hol késik az a ******,******,***** vonat ????
0
VÁLASZ
7sleeper 2011. 03. 09. 20:15 | #9
"Ez minimum 2 éve működőképes oldal a MÁV-nál (azóta dolgozom ott)."
azért remélem nem 5 éve alkalmaznak. ;-)
viszont ha már máv és mávos dolgozó: az tényleg úgy van (ahogyan láttuk, tapasztaltuk korábban), hogy minden ic-s állomásnak előre leosztott helyjegy "kvótája" van, és ha az felhasználásra kerül (eladják) akkor csak a következő állomásoktól érdeklődhetnek a pénztárosok, hogy adhatnak még el, vagy betelt a keret?
(és eppen ezért nincs összeköttetés jegyeladási szempontból az egyes állomások között, tehát ha valaki pesten felszáll és szolnokig utazik, akkor szolnokon nem fogják tudni, hogy eladhatnának még egy jegyet miskolcig egy szolnoki felszállónak.)
miért titkolják, hogy van hely csak már első osztályra? :-o
a többi kérdésre jó eséllyel tudjuk a választ (legfeljebb elintézve annyival, hogy MÁV..), de ezekre kapott válaszoknak szerintem örülnénk, mi szerencsétlen utasok. ;-)
azért remélem nem 5 éve alkalmaznak. ;-)
viszont ha már máv és mávos dolgozó: az tényleg úgy van (ahogyan láttuk, tapasztaltuk korábban), hogy minden ic-s állomásnak előre leosztott helyjegy "kvótája" van, és ha az felhasználásra kerül (eladják) akkor csak a következő állomásoktól érdeklődhetnek a pénztárosok, hogy adhatnak még el, vagy betelt a keret?
(és eppen ezért nincs összeköttetés jegyeladási szempontból az egyes állomások között, tehát ha valaki pesten felszáll és szolnokig utazik, akkor szolnokon nem fogják tudni, hogy eladhatnának még egy jegyet miskolcig egy szolnoki felszállónak.)
miért titkolják, hogy van hely csak már első osztályra? :-o
a többi kérdésre jó eséllyel tudjuk a választ (legfeljebb elintézve annyival, hogy MÁV..), de ezekre kapott válaszoknak szerintem örülnénk, mi szerencsétlen utasok. ;-)
0
VÁLASZ
Kelly416 2011. 03. 09. 19:54 | #8
Ez minimum 2 éve működőképes oldal a MÁV-nál (azóta dolgozom ott). Mielőtt bármit mondanátok, ez csak a publikus része a dolognak. A belső hálózaton rengeteg információ érhető el és nagyon sok szűrési lehetőség van (nem csak személyvonatokra, hanem szerelvénymenetekre, gépmenetekre és tehervonatokra vonatkoztatva is). És igen, nagyon sok haszna van, amire átlag ember nem is gondolna, de cégen belül nem csak megkönnyíti a dolgokat, hanem pl.: ténylegesen kevesebb lesz a késés.
+1
VÁLASZ