Ignotus 2011. 01. 12. 09:40 | #19
Azt gondolom, vissza kellene venni magadból, mert nagyon elszaladt veled a ló.
Személyeskedsz, durva jelzőkkel illetsz olyanokat, akik nem értenek veled egyet, vagy figyelmeztetnek hibáidra.
Biztos, hogy a higgadt, visszafogott stílusról ismert Angliában ilyeneket tanulsz?
Nem tudom, de úgy gondolom, senki sem hatalmazott fel ilyen alpári modorra.
A helyedben elgondolkoznék ezen.
-1
VÁLASZ
sahinel 2011. 01. 11. 17:56 | #18
A normális ember szól hogy hol a hiba ha zavarja. A retardált sötét barma meg elkezdt személyeskedni osztani a másikat mert ettől lessz boldog ezt hívják gramarnazi-nak. Erre írtam látom nem sikerült felfogni csepp agyaddal mire céloztam.
Gondolom ez jó lessz köszönetnem mert segítőkészen paraszt voltál. Érthető mire céloztam vagy még ezt is nehéz felfogni?
Gondolom ez jó lessz köszönetnem mert segítőkészen paraszt voltál. Érthető mire céloztam vagy még ezt is nehéz felfogni?
0
VÁLASZ
hawkeye 2011. 01. 11. 08:38 | #16
Lefordítva magyarra:
T. Hawkeye!
Nagyon kedves vagy, hogy figyelmeztetsz gyatra magyar helyesírásom e különösen szembeötlő hibájára. Mivel nem vagyok egy beképzelt hólyag, aki mindig mindent jobban tud, külön köszönöm az iróniát, így biztosan nem írom le többet helytelenül ezt a szót.
Egyébként eszemben sincs személyedre vonatkozó negatív utalásokkal elfedni elkövetett hibámat, sőt, köszönettel tartozom a segítő szándékért!
-
Véleményeddel az elektromos járművekről pedig..... (ez itt egy normális komment helye)
T. Hawkeye!
Nagyon kedves vagy, hogy figyelmeztetsz gyatra magyar helyesírásom e különösen szembeötlő hibájára. Mivel nem vagyok egy beképzelt hólyag, aki mindig mindent jobban tud, külön köszönöm az iróniát, így biztosan nem írom le többet helytelenül ezt a szót.
Egyébként eszemben sincs személyedre vonatkozó negatív utalásokkal elfedni elkövetett hibámat, sőt, köszönettel tartozom a segítő szándékért!
-
Véleményeddel az elektromos járművekről pedig..... (ez itt egy normális komment helye)
0
VÁLASZ
hawkeye 2011. 01. 11. 08:29 | #15
Teljes mértékben egyetértek veled.
Kiegészítve azzal, hogy az elektromos meghajtású járműveknek sokkal jobb a hatásfoka, mint a belső égésű motorok által működtetetteknek.
Így fajlagosan sokkal kisebb a környezetszennyése, még akkor is, ha ezt az energiát erőművek termelik meg.
Ráadásul mint végfelhasználó, jelenleg a hagyományosnak a töredék költségét fizeted az elektromos járműved üzemeltetéséért.
Kiegészítve azzal, hogy az elektromos meghajtású járműveknek sokkal jobb a hatásfoka, mint a belső égésű motorok által működtetetteknek.
Így fajlagosan sokkal kisebb a környezetszennyése, még akkor is, ha ezt az energiát erőművek termelik meg.
Ráadásul mint végfelhasználó, jelenleg a hagyományosnak a töredék költségét fizeted az elektromos járműved üzemeltetéséért.
0
VÁLASZ
shinob 2011. 01. 11. 00:22 | #14
És azt elmondanád, hogy egy városi autónak minek neked egy ilyen erőmű? Azon kívül, hogy mutogathatod magad, hogy milyen nagy király vagy. Ne érts félre nekem is nagyon tetszik a Jaguár és én is szívesen vezetgetném mindennapjaimban, de meg kell húzni egy határt, hogy meddig engedhetjük meg magunknak, hogy az indokoltnál sokkal erősebb és sokkal nagyobb, viszont mutatósabb, macsósabb dolgokat válasszuk, a praktikusak helyett.
Sokan elfelejtik, hogy mi az a városi autó, márpedig ez kimondottan annak lett szánva (bár az ilyen szintű leminimalizálás tényleg túlzás). Elmész munkába, boltba és hazamész, este esetleg szórakozni, de egyhuzamban nem mész többet 30-40 km-nél (még ennyi se, ha a parkolókban is vannak töltőállomások), városról lévén szó nem mész többel (szabályos keretek között maradva) 50nél, legyen mondjuk 60-65, hogy legyen egy kis tartalék benne. Tök fölösleges olyan autóval tötyörögni a Rákóczi úton péntek délután, aminek 350ig van "skálázva" (még mielőtt valamelyik nagyon okos unalmában benyögné, hogy a Jaguáré digitális...) a sebességjelzője, ha úgy sem fogsz vele 60-70nél többel menni. Lehet benne gyönyörködni meg menőzni a csajok előtt aztán annyi. Másik dolog a méret. Ez egy másik figyelmen kívül hagyott témához kapcsolódik. Sok nagymenőnek csak addig terjed a szellemi képessége, hogy a KRESZ-ben nyilván minden érte van, az meg sem fordul egyiknek sem a fejében, hogy esetleg nem azért van 50km/h-s sebességhatár a városban, hogy a kezdő mazsolák se csavarodjanak fel az első jelzőlámpára, hanem mert hosszas tervezés után, forgalmi szempontból az bizonyult előnyösnek. Az, hogy egy autó kicsi, nem csak arra jó, hogy könnyebb vele leparkolni...hanem egy esetleges balesetnél könnyebb vele elférni, kikerülni és haladni tovább, de a másik legalább ilyen lényeges és a vezetőktől abszolút független dolog, hogy 2-3m hosszú autókból sokkal több fér el, mint az 5-6m-es anyahajókból. Több fér el az utakon menet közben, így nő az adott út kapacitása, hogy adott idő alatt hányan tudnak áthaladni rajta, és több fér el a parkolókban is, így azoknak is nőne a kapacitása.
Arra valóban alkalmatlanok ezek az autók, hogy családdal elmenjen az ember nyaralni, vagy unatkozó főhősünk felmásszon egy autópályára, hogy sebességszeretetének hódolva meghajtsa kicsit a gépét, de a mindennapi városon belüli közlekedéshez jelenleg szerintem ez a legjobb irány.
Sokan elfelejtik, hogy mi az a városi autó, márpedig ez kimondottan annak lett szánva (bár az ilyen szintű leminimalizálás tényleg túlzás). Elmész munkába, boltba és hazamész, este esetleg szórakozni, de egyhuzamban nem mész többet 30-40 km-nél (még ennyi se, ha a parkolókban is vannak töltőállomások), városról lévén szó nem mész többel (szabályos keretek között maradva) 50nél, legyen mondjuk 60-65, hogy legyen egy kis tartalék benne. Tök fölösleges olyan autóval tötyörögni a Rákóczi úton péntek délután, aminek 350ig van "skálázva" (még mielőtt valamelyik nagyon okos unalmában benyögné, hogy a Jaguáré digitális...) a sebességjelzője, ha úgy sem fogsz vele 60-70nél többel menni. Lehet benne gyönyörködni meg menőzni a csajok előtt aztán annyi. Másik dolog a méret. Ez egy másik figyelmen kívül hagyott témához kapcsolódik. Sok nagymenőnek csak addig terjed a szellemi képessége, hogy a KRESZ-ben nyilván minden érte van, az meg sem fordul egyiknek sem a fejében, hogy esetleg nem azért van 50km/h-s sebességhatár a városban, hogy a kezdő mazsolák se csavarodjanak fel az első jelzőlámpára, hanem mert hosszas tervezés után, forgalmi szempontból az bizonyult előnyösnek. Az, hogy egy autó kicsi, nem csak arra jó, hogy könnyebb vele leparkolni...hanem egy esetleges balesetnél könnyebb vele elférni, kikerülni és haladni tovább, de a másik legalább ilyen lényeges és a vezetőktől abszolút független dolog, hogy 2-3m hosszú autókból sokkal több fér el, mint az 5-6m-es anyahajókból. Több fér el az utakon menet közben, így nő az adott út kapacitása, hogy adott idő alatt hányan tudnak áthaladni rajta, és több fér el a parkolókban is, így azoknak is nőne a kapacitása.
Arra valóban alkalmatlanok ezek az autók, hogy családdal elmenjen az ember nyaralni, vagy unatkozó főhősünk felmásszon egy autópályára, hogy sebességszeretetének hódolva meghajtsa kicsit a gépét, de a mindennapi városon belüli közlekedéshez jelenleg szerintem ez a legjobb irány.
0
VÁLASZ
csaty 2011. 01. 10. 23:22 | #13
Nos én inkább megtanulom a K.R.E.SZ-t , és egy kicsit megszenvedem a parkingot ,de inkább ezzel a hybrid-el jarok el melozgatni.........: http://auto.ize.hu/click.php?id=869&url=http://autopult.hu/index.php/barpult/kuelfoeldi-sajto/1369-a-joev-macskaszemmel-kilometerek-a-jaguar-c-x75-vol anjanal..........és még vigyázok a bolygonkra is!
0
VÁLASZ
hawkeye 2011. 01. 10. 13:31 | #11
Budapesten egyre több elektromos robogó és bicikli közlekedik.
300 W teljesítmény alatt nem kell hozzá semmiféle vezetői engedély.
Segway - gondolom a több millós ára miatt - egyelőre kevés van.
De mindenképpen ez a jövő járműve...
Ja igen, az általános iskola második osztályától a kilométer rövid o-val írandó.... :(
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 01. 10. 10:57 | #10
http://www.mitsubishi-cars.co.uk/imiev/?a=1&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=mitsubishi%20i%20MiEV&utm_campaign=Brand_Product_iMiEV&gclid=CIO m1uevr6YCFUYe4QodQz5gaA
ilyen kivitelben in létezik elektromos autó, de robogó is sok van már. Kíváncsi lennék ennek az árára hogy mennyire versenyképpes.
ilyen kivitelben in létezik elektromos autó, de robogó is sok van már. Kíváncsi lennék ennek az árára hogy mennyire versenyképpes.
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 01. 10. 10:55 | #9
ja és amit írnak hogy a kocsik kapcsolatban vannak egymással. Nem tudsz karambolozni mert a kocsik figyelmeztetik egymást, tudják melyik merre akar haladni, és korrigálnak, vagy lassítanak, stb. A vége úgyis az lessz amit jósoltak hogy nem vezetsz hanem a kocsi megy oda ahová te akarod. közben lehet nézni a netet, TV-t, sminkelni, stb. A dugók, balesetek szinte teljesen kiszűrhetőek lennének így.
ahogy olvasom csak 50kmt tesz meg de valsz ez még javulhat főleg ha a sok hülyeséget hidraulikát kiszedik kicsit más energiatakarékosabb autót csinálnak, és az aksit fejlesztik.
ahogy olvasom csak 50kmt tesz meg de valsz ez még javulhat főleg ha a sok hülyeséget hidraulikát kiszedik kicsit más energiatakarékosabb autót csinálnak, és az aksit fejlesztik.
0
VÁLASZ
sahinel 2011. 01. 10. 10:49 | #8
Ne azt néz hogy néz ki. Városi közlekedésre van. A mostani elektromos autók 150 kilómétert tudnak megtenni. Egyre több töltőállomás van itt angliában is és ezek sokszor parkolók. Elmenni dolgozni, nem fizetni a parkolásért, nincs rá adó, és kilómétere filléres költség. Nem beszélve hogy kevésbé szennyezed a környezeted. Ha ezt nézed és hogy ezzel nem száguldozni akarnak akkor kis helyet foglal, tuti van parkolási hely. Szerintem nem rossz. Igaz nincs meg a nagy kocsi amibe bepakolom a fél házat akár, de azt a megtakarított pénzből már símán kifizeted hogy költöztessenek ha kell. Nem is egy túraautó, vagy versenyre szánják.
olvastam pl londonban élő arctól hogy tesla kocsit vette meg és kb évente 2000 fontot spórol meg. Az nagyobb és többet eszik mint egy ilyen kis jármű. Tehát ez valsz nem csak 130-150 km-t tesz meg egy töltéssel.
Töltési idő 3 óra, de gyorstöltő állomásokon fél óra. Ha dolgozni megy valaki vagy beugrik a városba mozizni, stb akkor addig töltheti ha parkol.
olvastam pl londonban élő arctól hogy tesla kocsit vette meg és kb évente 2000 fontot spórol meg. Az nagyobb és többet eszik mint egy ilyen kis jármű. Tehát ez valsz nem csak 130-150 km-t tesz meg egy töltéssel.
Töltési idő 3 óra, de gyorstöltő állomásokon fél óra. Ha dolgozni megy valaki vagy beugrik a városba mozizni, stb akkor addig töltheti ha parkol.
0
VÁLASZ
MDylan 2011. 01. 10. 10:25 | #7
A designerek megint nem tudom hol élnek, nekem nagyon nem jön be ez a stílus... Lehet, hogy 100 év múlva ez lesz a mindennapos design, de ha egy technológiát el akarnak fogadtatni a ma emberével, akkor szerintem a ma emberének szempontjából kellene megtervezni a kinézetet is.
Amúgy szurkolok az elektronikus autóknak, ideje lenne már felváltani az elavult robbanómotort...
Amúgy szurkolok az elektronikus autóknak, ideje lenne már felváltani az elavult robbanómotort...
0
VÁLASZ
Egyébként nem szoktam indokolatlanul így osztani valakit. De aki paraszt az valsz csak ebből ért, mivel ehhez van hozzászokva.