A legtöbb már elindult régesrégen.
Egy részét bontási engedéllyel a másik részét anélkül vitték el a helyéről a szorgos kezek. Pl. ha itt lett volna baktérium akkor az megfogta volna a szerelvényt, kivéve ha bent ultizik a forgalmistával és a mozdonykormányzóval.
- Magyar szellemvonat - futva üldözte a "szökevényvonatot" a mozdonyvezető. Baleset csak azért nem történt, mert a szembe haladó gyorsvonat késett.
scripter 2010. 12. 10. 10:40 | #7
nekem akkor is furcsa, csak úgy otthagynak egy ezerXtonnás monstrumot, járó motorral, hiába hogyha bezárták a kabint... vagy én vagyok túl óvatos?
jó tény minden gép elromolhat, de azért egy ilyen esetben nincs valamilyen (redundáns) védelmi rendszer?
ezek szerint a biztonság luxus... motoros rendőrök tönkrement felszerelései,(ezek szerint) megbízhatatlan vonatfékek, a BKVről nem is beszélve(kigyulladó járművek), a következőkben repcsik potyognak majd le mert kevés üzemanyag lesz bennük
jó tény minden gép elromolhat, de azért egy ilyen esetben nincs valamilyen (redundáns) védelmi rendszer?
ezek szerint a biztonság luxus... motoros rendőrök tönkrement felszerelései,(ezek szerint) megbízhatatlan vonatfékek, a BKVről nem is beszélve(kigyulladó járművek), a következőkben repcsik potyognak majd le mert kevés üzemanyag lesz bennük
0
VÁLASZ
scripter 2010. 12. 10. 10:04 | #2
aszondja hogy " A járó motorral magára hagyott mozdony fékszelepének karja feltehetőleg a rezgések hatására elmozdult, " , nekem azért ez fura mármint ezeket a cuccokat úgy tervezik - logikusan gondolkodva - hogy ilyesmi ne történhessen meg, relatíve "hülyebiztos", esetenként többszörösen bebiztosított felszerelések. Arról nem is beszélve hogy hogyan a fenébe hagyhatnak ott járó motorral egy vonatot, valamelyik sinbohóc elköti vagy mittudom én.
0
VÁLASZ
Amúgy meg fail.