Lazarus 2009. 12. 02. 00:44 | #14
Túlságosan szerencsejáték, idegesítő
0
VÁLASZ
Szeca 2009. 12. 01. 20:20 | #11
Azt mindenképpen javítsa ki a fejlesztő, hogy CSAK akkor robbanjon fel a meteoritunk, amikor tényleg nekimegy vminek. Többször is úgy jártam, hogy volt még kb fél centi a meteoritok között, aztán meg robbant egyet, én meg úgy megijedtem majd beszartam, mert nem számítottam erre a BUGra.
Meg vmit találjál ki, hogy végigjátszható legyen a játék. Mittomén legyen egy rakéta pályánként, ami mindent elpusztit.
Meg vmit találjál ki, hogy végigjátszható legyen a játék. Mittomén legyen egy rakéta pályánként, ami mindent elpusztit.
0
VÁLASZ
metaljesus 2009. 12. 01. 19:35 | #10
engem is halálra idegesít hogy ha pálya alján is vagyok, jön egy rakéta ami fél másodperc alatt felére robbant (az a jó amikor ráadásul a többi mereorit mögött megbújva jön még a tetején)
az nem lenne baj hogy nehéz, de ez így kb lehetetlen :(
az nem lenne baj hogy nehéz, de ez így kb lehetetlen :(
0
VÁLASZ
humanhades 2009. 12. 01. 16:12 | #5
kajtnal van a pont. ezen meg lett volna mit optimalizalni
0
VÁLASZ
Kajt 2009. 12. 01. 14:55 | #3
Nagyon jó lenne HA : rendben van, hogy tömegvonzás van a sziklák közt, de egy idő után (nem kell óriásinak lenni) képtelenség manőverezni a sziklák közt... erre azt mondom oké, nehéz.. de amikor fél centire megközelítve is felrobban, na az idegesítő. Logikusan ki szeretné játszani az ember, hogy forog és átcsusszan, de képtelenség. Ki kéne iktatni a pálya széléről felbukkanó sziklákat, illetve ez az a játék, amit sosem fogsz legyőzni, mert egy rakéta véletlenül mindig becsapódik láncban három, bármerre húzod. ha meg nem, akkor sorfalban jönnek az aknák he-he . Nincs arányban a kisebb/nagyobb szikla egymással, azaz nincs lelhetőség igazán nagyra nőni....ennyi a hibája. Amúgy nagyon jó játék, csak ezekkel az apró idegesítő "hibákkal" 9/10.
0
VÁLASZ