Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
littleguy 2009. 08. 13. 11:08 | #5
Cáfolnám a dolgot... A biztositas.hu oldalon szoktam kötni mindig a kötelezőmet. Egyszer valami miatt a régi biztosítóm nem akarta kiadni a bónusz igazolást, az új biztosítónak sem... Erre telefon, email, amit csak el tudtok képzelni, mert vagy 5.000-el lett volna több negyedévente a kötelezőm. És senki nem válaszol semmit... :@ Halál ideg voltam. Ügyfélszolgálat csak pesten, én meg nyíregyházán... Délután felhívtam a biztositas.hu ügyfélszolgálatát, és közöltem, hogy mi a szitu. 3 nap múlva nekem is megjött a bónusz igazolás, valamint másolatban ment az új biztosítónak is!! Az ügyintéző hölgy kedves volt, megértő, és segítőkész. Azóta nem akarok máshova menni...

Tény, hogy kényelmesebb, de sok esetben van rossz oldala is. Mondjatok olyan dolgot, aminek nincs jó és rossz oldala egyaránt! :)
Re-Peet 2009. 08. 11. 21:21 | #4
Nekem mindig a határidő lejárta előtt néhány órával jut csak eszembe.. volt, hogy dec31-én este kötöttem.. na azt offline nem tudnám megcsinálni... persze utána díjfizetés egyéb ügyintézés offline megy, de valamire azért csak jó az online rendszer is :)
Fireblade1000 2009. 08. 11. 18:24 | #3
Maradok a személyesen megkötött dolgoknál és a csekken befizetésnél. Lehet, hogy nem a legmodernebb módszerek, de itt legalább "papírod" van a befizetésről!!
MiniMe 2009. 08. 11. 14:39 | #2
mindenfele online dolog visszaveröje az ügyfelszolgalat.
nincsen üzlet ahova be tursz menni az asztalra csapni.
tehat csak olyan dolgokat szerzödjön az ember online amivel nem lehetnek nagyobb problemak.

en baratnöm is online kötött autobiztositast mert olcsobb volt...sokkal olcsobb.
eddig nem panaszkodom, egyszer hivtam öket es valtoztattam valamit es minden gyorsan es korrektül lett lerendezve.
de hozzafüzöm hogy nemetorszagban elünk. itt is sok az atveres de nem annira pofatlan a stilus :D


Giba 2009. 08. 11. 12:43 | #1
Sziasztok

2008 decemberébe újraszerződtem a Groupama biztosítóval a cbl kötelező biztosítás közvetítő irodával. Kedvező ajánlatukat elfogadtam, mert a forgalmi és a jogosítvány adatait felhasználva 500Ft-al olcsobb lett a negyedéves biztosítás.
A biztosító március közepén figyelmeztetett, és azóta fenyeget. Azt állítja, hogy hamis adatokat adtam meg (annak ellenére hogy 2 éve náluk van a kötelezőm), és ezért rosszul számították a biztosítási tarifát. Önkényesen megemelték 300Ft-al negyedévente.
A szerződésbe kiemelve szerepel, hogy 30napon belül ha hibát találok jelezzem. Apróbetűvel meg az, hogy a alkuszcég felelősségre nem vonható rossz árkalkuláció esetén, és a különbözetet az úgyfél álja.

A tapasztalat----> a legolcsóbb tuti átverés