És szerinted milyen gép kellene hozzá?
Több 10 GHz-es processzor 1 Terra rammal, nem ;)
mekszamnojz 2008. 11. 25. 15:07 | #25
Kedves mindenki!!
FREE LEECH van a bitumenen, érdemes meglesni mit lehet szedni... csak info ;)
FREE LEECH van a bitumenen, érdemes meglesni mit lehet szedni... csak info ;)
0
VÁLASZ
arabicsnusos 2008. 11. 25. 13:39 | #24
Ez nagyon komoly emberek :D Biztos nem lehetett egyszerű! Minden elismerésem az övék!
0
VÁLASZ
Zé 2008. 11. 25. 01:41 | #22
Nos, egyrészt olvassátok el a letölthető zip-ben levő readme fájlt. Abban leírják, hogy a progi C++-ban készült, minimális mennyiségű gépi kóddal.
És hogy miért jó?
Mert mondjuk a GTA 4-et, ha ilyen technikával készítették volna, akkor nem lenne több 1 gigánál :)
A működési elve meg pofonegyszerű, nem a kész textúrákat tárolják el (képfájlok), hanem a grafikus utasításokat, amikkel létre lehet hozni azokat. Aztán, amikor a loading képernyőt mutatja, azalatt szépen legenerál minden textúrát, és elpakolja a memóriába. Onnan meg már akkor veszi elő, amikor kell.
Magyarul, tömören az van, hogy a srácok nem a végterméket nyomták össze, hanem csak az összerakási utasítást tették bele a programba.
És hogy miért jó?
Mert mondjuk a GTA 4-et, ha ilyen technikával készítették volna, akkor nem lenne több 1 gigánál :)
A működési elve meg pofonegyszerű, nem a kész textúrákat tárolják el (képfájlok), hanem a grafikus utasításokat, amikkel létre lehet hozni azokat. Aztán, amikor a loading képernyőt mutatja, azalatt szépen legenerál minden textúrát, és elpakolja a memóriába. Onnan meg már akkor veszi elő, amikor kell.
Magyarul, tömören az van, hogy a srácok nem a végterméket nyomták össze, hanem csak az összerakási utasítást tették bele a programba.
0
VÁLASZ
Jaca 2008. 11. 25. 00:13 | #21
Tényleg szép. Fut DOS alatt is? Merugye itt mögötte van egy grafikus oprendszer is. Annak idején Commodore 64-en max64k-ban (ebben benne volt a képernyő memóriaigénye + kernel) egészen játszható gémek voltak. És ilyen textúrákat is csináltak vele. A fiam ma is szívesen játszik C= 64 emulátoron.
0
VÁLASZ
dani0001414 2008. 11. 24. 22:25 | #20
tényleg jó. Bár már egy komplikáltabb játékot ezzel a teknikával nehezebb elkészíteni.
A töltésről nem is beszélve
A töltésről nem is beszélve
0
VÁLASZ
gaalcsaba1 2008. 11. 24. 17:13 | #15
Assemblybe irodott, es ha jol emlekszem 2004ben nyert vele "theprodukkt" neven futo nem gyenge programozo tanonc. Mindenki grafikakkal allt elo, hasonlokkal mint a winamp visualisation, de o egy jatekot irt meg... gepi nyelven. A gepigenye eleg komoly, tehat hiaba volt az akkori versenyes verzio 64k, minimalis gepigenye 1000Mhz korul van.
0
VÁLASZ
DeeP® 2008. 11. 24. 13:22 | #3
Nesze nektek 16 Gb szabad hely a GTA 4-nek :) (18Gb fullon)
0
VÁLASZ
De még ha tökéletesen működne,akkor se lenne valami nagy szám,a kilépés meg egyenlő a gép újraindításával :)
asszem én maradok a "nagy" játékoknál