Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Agytumor 2008. 11. 26. 21:51 | #27
Aha, tényleg nagyon zsír csak nekem a pálya felét elfelejtette betölteni...amit meg betöltött,ott borzasztó sötét van...
De még ha tökéletesen működne,akkor se lenne valami nagy szám,a kilépés meg egyenlő a gép újraindításával :)
asszem én maradok a "nagy" játékoknál
MrAngelo 2008. 11. 25. 16:29 | #26
És szerinted milyen gép kellene hozzá?
Több 10 GHz-es processzor 1 Terra rammal, nem ;)


Előzmény: Mammut (23) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 11. 25. 15:07 | #25
Kedves mindenki!!
FREE LEECH van a bitumenen, érdemes meglesni mit lehet szedni... csak info ;)
arabicsnusos 2008. 11. 25. 13:39 | #24
Ez nagyon komoly emberek :D Biztos nem lehetett egyszerű! Minden elismerésem az övék!
Mammut 2008. 11. 25. 12:25 | #23
És milyen jó lenne, ha a legtöbb játékot így csinálnák. Nem nyomná tele a gépet felesleges szeméttel......
2008. 11. 25. 01:41 | #22
Nos, egyrészt olvassátok el a letölthető zip-ben levő readme fájlt. Abban leírják, hogy a progi C++-ban készült, minimális mennyiségű gépi kóddal.

És hogy miért jó?

Mert mondjuk a GTA 4-et, ha ilyen technikával készítették volna, akkor nem lenne több 1 gigánál :)
A működési elve meg pofonegyszerű, nem a kész textúrákat tárolják el (képfájlok), hanem a grafikus utasításokat, amikkel létre lehet hozni azokat. Aztán, amikor a loading képernyőt mutatja, azalatt szépen legenerál minden textúrát, és elpakolja a memóriába. Onnan meg már akkor veszi elő, amikor kell.

Magyarul, tömören az van, hogy a srácok nem a végterméket nyomták össze, hanem csak az összerakási utasítást tették bele a programba.
Jaca 2008. 11. 25. 00:13 | #21
Tényleg szép. Fut DOS alatt is? Merugye itt mögötte van egy grafikus oprendszer is. Annak idején Commodore 64-en max64k-ban (ebben benne volt a képernyő memóriaigénye + kernel) egészen játszható gémek voltak. És ilyen textúrákat is csináltak vele. A fiam ma is szívesen játszik C= 64 emulátoron.
dani0001414 2008. 11. 24. 22:25 | #20
tényleg jó. Bár már egy komplikáltabb játékot ezzel a teknikával nehezebb elkészíteni.
A töltésről nem is beszélve

rubigo 2008. 11. 24. 19:36 | #19
A Chasm volt az első igazán jó ilyen játék sztem. Nem volt nagy gépigénye a hasonló játékokhoz képest és lehetett már benne darabolni a lényeket... :)
Ez a 96 K-s game is királyság!
Előzmény: Sziszo (9) 0 VÁLASZ
gvereb1 2008. 11. 24. 18:08 | #18
egy célkeresztért adnék neki 1024k helyet is
Daniel1989 2008. 11. 24. 18:06 | #17
végigvittem:)
Insane 2008. 11. 24. 17:54 | #16
nem egy mber müve, hanem több csoporté, akik ma már sok különböző cégnél dolgoznak :)
Pl. a textura generálás elég jol sikerült :)
gaalcsaba1 2008. 11. 24. 17:13 | #15
Assemblybe irodott, es ha jol emlekszem 2004ben nyert vele "theprodukkt" neven futo nem gyenge programozo tanonc. Mindenki grafikakkal allt elo, hasonlokkal mint a winamp visualisation, de o egy jatekot irt meg... gepi nyelven. A gepigenye eleg komoly, tehat hiaba volt az akkori versenyes verzio 64k, minimalis gepigenye 1000Mhz korul van.
Adrenalin 2008. 11. 24. 16:41 | #14
Szintén,2-3 éve:)
Előzmény: Whitee (12) 0 VÁLASZ
Belkar 2008. 11. 24. 16:22 | #13
szinte már tátva maradt a szám hogy ezt összedobták 96k -ban hiszen ha megnézünk egy hasonló minőségű képet már az is nagyobb mint ez a játék szóval még most sem értem hogy hogy van ez de grat nekik azért...
Whitee 2008. 11. 24. 16:19 | #12
Hát jah..ezt már vagy 4-5 éve láttam én is. :)
Előzmény: Holopka (10) 0 VÁLASZ
nehgs 2008. 11. 24. 16:02 | #11
bezárással csak az a baj hogy az egér egyben áll.... ctrl alt delete tabbal és nyilakkap pno10000.exe-t kell bezárni amugy maximum respekt
Holopka 2008. 11. 24. 15:01 | #10
még jó hogy kb annyi idős...
Előzmény: Sziszo (9) 0 VÁLASZ
Sziszo 2008. 11. 24. 14:42 | #9
egész jó kis játék, mit nem adtunk volna egy ilyenért 10 éve :D
Mateo87 2008. 11. 24. 14:41 | #8
download .kkrieger: chapter 1 beta here (96k)
but remember this is a beta version, and there are a lot of known bugs. in case you have problems, you might want to have a look at the compatibility section.
Előzmény: Kecskeee (2) 0 VÁLASZ
tikshow 2008. 11. 24. 14:03 | #7
jóhogy bugos, mert még csak beta :)
Előzmény: Kecskeee (2) 0 VÁLASZ
madMate 2008. 11. 24. 13:53 | #6
krvajól meg van csinálva csak az optimalizálás nem fért 96k-ba. de szerintem visz mindent
Cromex 2008. 11. 24. 13:38 | #5
Inkább telepítek 18Gb-t és játszok egy fullos játékkal, mint egy ilyennel.

Persze elismerem, hogy nagyon jó munka ahhoz képest, hogy 96k. De nem játékra alkalmas, csak arra, hogy bemutatták, ez is lehetséges.
Előzmény: DeeP® (3) 0 VÁLASZ
izébigyó 2008. 11. 24. 13:30 | #4
Xboxon csak 1 DL dvd. :)
Előzmény: DeeP® (3) 0 VÁLASZ
DeeP® 2008. 11. 24. 13:22 | #3
Nesze nektek 16 Gb szabad hely a GTA 4-nek :) (18Gb fullon)
Kecskeee 2008. 11. 24. 12:55 | #2
Tiszta bugos.. 5 percet játszottam vele 4x ragadtam be a falba :D Amúgy meg semmi opció meg ilyenek.. mouse sensitivity 5000 :D De azért 96ks mérethez képest elképesztő
lokko 2008. 11. 24. 12:46 | #1
generált textúrák, generált hang, minimális programkönyvtár ... valóban a lehetőségek 'tárháza' az ilyen stílusú programalkotás ...