Su 2007. 01. 03. 10:48 | #23
akkora hülyeségeket írsz, hogy az már fáj:)
0
VÁLASZ
mtzolee 2006. 12. 29. 15:39 | #19
egy ilyen csillagmotor nem fordul sokat! pont az alkalmazásának helye miatt. egy An2-es motorja pl max 2200-at fordul és 1000LE. szóval ez nem pörgős hanem bikaerős motor! A legnehezebb dolog az ekkora teljesítmény átadása, a tapadás megőrzése mellett.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Csillagmotor" target="_blanc">csillagmotor
http://hu.wikipedia.org/wiki/An-2" target="_blanc">AN-2
ui: bocs ha a linkek rosszak, de most teszek ide linket először.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Csillagmotor" target="_blanc">csillagmotor
http://hu.wikipedia.org/wiki/An-2" target="_blanc">AN-2
ui: bocs ha a linkek rosszak, de most teszek ide linket először.
0
VÁLASZ
mtzolee 2006. 12. 29. 11:32 | #17
"folyamatos nagy fordulatszám"??? hááttööö... minden repülőgépmotor szabályozható fordulatszámmal működik. Nehézkes lenne amúgy a manőverezés. már a repülés őskorában is változtatható volt (bár akkor még csak a keverék arányával). Egy ilyen motor pedig egy jól felkészült mérnök keze alatt szépen átalakítható. szóval ez nem kizáró tényező:) ;)
0
VÁLASZ
Rata 2006. 12. 27. 22:49 | #14
Ok , akkor tévedtem . Én nem állítottam biztosan hogy nem működik de ha ennyire biztos vagy a dolgodban akkor írj az Auto Bild-nek aztán majd ők helyesbítenek ha rosszul írták. Egyébként még most is fenntartom azt a véleményemet hogy ha működne is akkor se menne vmi túl jól és nem is lenne vmi hosszú életű a motor.
0
VÁLASZ
alphadog 2006. 12. 27. 22:37 | #13
Itt egy másik radial motoros: http://jeffsrv-7a.com/STUFF/AeroMotorcycle.jpg" target="_blank">http://jeffsrv-7a.com/STUFF/AeroMotorcycle.jpg
0
VÁLASZ
alphadog 2006. 12. 27. 22:34 | #12
A motort Jesse James építette és elhiheted, hogy nem dísznek (ha értesz egy kicsit a motorokhoz, talán mond a neve valamit). "Miért nem fényképezték menet közben?" Mert ez egy kiállításon készült. Itt a többi fotó, valahogy egyik motor se mozog a képeken, biztos azok is szobadísznek készültek, LOL:
http://funkgarden.com/neil/Legend%20of%20the%20Motorcycle/index_2.html" target="_blank">http://funkgarden.com/neil/Legend%20of%20the%20Motorcycle/index_2.html
http://funkgarden.com/neil/Legend%20of%20the%20Motorcycle/index_2.html" target="_blank">http://funkgarden.com/neil/Legend%20of%20the%20Motorcycle/index_2.html
0
VÁLASZ
Rata 2006. 12. 27. 22:26 | #10
Ezt én egy újságban olvastam és a pontos okát nem tudom, de nem kell túlságosan megerőltetni az agyunkat hogy rájöjjünk erre a kérdésre.
Ez ugye egy repülőgépmotor ami arra van kitalálva hogy folyamatos nagy fordulatszám melett sebváltó nélkül forgassa meg a légcsavart.
Na ez nem igazán megvalósítható dolog egy motor esetében mert sebváltó nélkül nem igazán jó egy ilyen motor meg nem lehet magas fordulatszámon pörgetni az úton nagyon sokáig.Ez nem lenne túl jó a motornak. Ugyanezért (mert repülőgépmotor) nem lennének túl jók a menettulajdonságai sem . Teljesen más kell ahoz hogy egy max 10 kilós légcsavart forgasson mint ahoz hogy egy 200 kilós motort mozgasson.Ezse lenne túl jó neki :D
Persze ez az én meglátásom szerint van. Lehet hogy meglehetne valósítani és az is meglehet ohgy az újságban hülyeséget írtak és a valóságban működik.
Ez ugye egy repülőgépmotor ami arra van kitalálva hogy folyamatos nagy fordulatszám melett sebváltó nélkül forgassa meg a légcsavart.
Na ez nem igazán megvalósítható dolog egy motor esetében mert sebváltó nélkül nem igazán jó egy ilyen motor meg nem lehet magas fordulatszámon pörgetni az úton nagyon sokáig.Ez nem lenne túl jó a motornak. Ugyanezért (mert repülőgépmotor) nem lennének túl jók a menettulajdonságai sem . Teljesen más kell ahoz hogy egy max 10 kilós légcsavart forgasson mint ahoz hogy egy 200 kilós motort mozgasson.Ezse lenne túl jó neki :D
Persze ez az én meglátásom szerint van. Lehet hogy meglehetne valósítani és az is meglehet ohgy az újságban hülyeséget írtak és a valóságban működik.
0
VÁLASZ