- Nemrég már volt itt valami hasonló, csak akkor Tisza cipellőket ajánlottunk "jóárasítva".
Az akkori nagy sikerre való tekintettel cseppet továbfejlesztettük az ötletet és ennek lett az eredménye a brands.hu vásárlói klub, ahol folyamatosan változó nemzetközileg is ismert termékekből ajánlunk nektek sokat jó áron.
Jelenleg az Eastpak hátizsákjaiból és egyéb táskáiból vásárolhattok 30-70% közötti kedvezménnyel.
A regisztráció meghívóhoz kötött, de ez ne rettentsen el senkit, regisztráljatok és rövidesen meg fog érkezni a meghívó.
|-=O=-| | 2008. 11. 26. 19:15 | #45
Olvasd el ezt és ne kérj: http://www.ize.hu/comments.php?post_id=9756
0
VÁLASZ
Nem regisztrált 2008. 05. 27. 14:16 | #26
Érdekes felfogás...nekem inkább elveszi tőle a kedvem, felesleges macera számomra, de hát ízlések és pofonok. Gmail meghívót meg szinte minden "utcasarkon" lehetett kapni. :)
0
VÁLASZ
wtf 2008. 05. 27. 13:37 | #24
Látszik nem nagyon értesz a modern marketinghez. :)
Csak egy példa: nézd meg a gmail sikerét: legelőször csak meghívóval lehetett gmail acc-ot szerezni, nagy hype volt körülötte, mindenki azt akart, bennfentesnek érezték magukat... most meg szinte mindenkinek az van (persze ehhez kellett az egyszerű, megbízható háttér, amit a google nyújtott).
Csak egy példa: nézd meg a gmail sikerét: legelőször csak meghívóval lehetett gmail acc-ot szerezni, nagy hype volt körülötte, mindenki azt akart, bennfentesnek érezték magukat... most meg szinte mindenkinek az van (persze ehhez kellett az egyszerű, megbízható háttér, amit a google nyújtott).
0
VÁLASZ
Nem regisztrált 2008. 05. 27. 12:00 | #23
Mi értelme van a meghívósdinak? Csak egy plusz macera a felhasználónak, mert előbb-utóbb úgyis bejut. A másik ha én el akarok adni valamit (mert ugye erről szól), azt minél nagyobb közönség számára teszem elérhetőve. Nem látom itt az összefüggéseket.
0
VÁLASZ