Mennyivel egyszerűbb a benzinkúton tankolni. :P Bár... ;D
Laci 2008. 04. 20. 00:00 | #18
Már pedig muszáj lesz még egyszer próbálkoznia, s erre van kb. 2-3 perce, ha ezalatt az idő alatt sem sikerül, akkor csobban. Bye-bye 5-10 millió dollár + pilóta.
0
VÁLASZ
Vigyori 2008. 04. 18. 13:24 | #17
hát nem is tudom 8-9km magasan azért elég nagy a kockázat. és ahogy a videoban is láttátok a kerozin elkezdett ömleni. a pilóta elrántotta hirtelen a botkormányt. mi van ha az üzemanyag a hajtóműhöz megy. berobban az egész. azért mégis csak van benne valami stresszes
0
VÁLASZ
Vigyori 2008. 04. 18. 10:50 | #14
hmm ha megnézitek ilyen helyzetben iszonyatosan sok dologtól függ. 1. ott vannak a külső erők. időjárási viszonyok,terep miegymás. 2. ott a pilóta koncentráció. gondoljátok csak el. ha megnézzük. kb 8km magasan repülnek.akkora nyomás nehezedik a pilótára hogy a koncentráiós képessége lecsökken. így vezeti a gépet. 3. ott a stressz ami a pilótát ingerli. az is nagyon fontos kitérő. 4. ott a tanker vezérlő katonának a rá nehezedő része. a tanker tömlőt nem csak kiengedik. azt azért vezérelni is kell ugyebár.(és a tömlő vezérlő katonára nehezedő körülmények: stressz, koncentráció stb.) ez nem egy egyszerű tankolás.nem tudom ki hogy van vele. ha kétségbe vonjátok a szavam hát legyen de egy biztos. a repcsiket még mindíg jobban szeretem mint a kocsikat
0
VÁLASZ
rivaul 2008. 04. 17. 16:32 | #7
Azért a kettő egy picit más szerintem :) Ezek nem úgy indulnak el hogy nem nézik meg mennyi van a tankba mert tele van mikor startol. Csak picit többet eszik mint a skodád :P Autópályánál minden 5 percbe van egy benzinkút s egyszerűbb dolgod van mint egy vadászgépnek. az óceán felett...
0
VÁLASZ
horviee 2008. 04. 17. 16:28 | #6
Miért Te úgy indulsz el, hogy meg sem nézed mennyi benya van a tankban? Csak kiszámolod, hogy elég-e a köv benzinkútig vagy sem. Ugyan ez itt is. Ennyi erőve az autópályán is lehessen menet közben tankolni, beállsz a tanke mögé oszt mehet. SMS-be meg kifizeted.
0
VÁLASZ