Éjfélilány 2008. 04. 07. 15:46 | #30
nah, nem megy az írás. +a
0
VÁLASZ
Dottore 2008. 04. 07. 10:48 | #28
Van ilyen: Nagyfater Pápán volt ejtőernyős a 30-as években, ott egy faszi ugráskor hamar nyitott és felakadt a vezérsíkra.(Persze ehhez kellettek a rémítően alkalmatan olasz gépek is, de mindegy) Addig nem volt gond amíg a gép a levegőben volt, a leszállásnál volt igen kényelmetlena szitu. Az ürgét végigradírozta a leszállópályán, spaknival kellett összeszedni. Na, onnantól kötelező volt kés vinni magukkal ugráskor. Persze, bennem is felmerült a kérdés, hogy ha 200-250km/órával odabasznak a plaszterhoz, mennyi esélyem lenne még madzagokat nyesegetni....
0
VÁLASZ
<-{st.one}-> 2008. 04. 07. 00:21 | #27
nem vészes ha így nézed! én biztosan lehoztam volna a csokimikulást a naciban, ha a helyében lettem volna :)
0
VÁLASZ
mekszamnojz 2008. 04. 06. 16:44 | #23
Eltevesztetted a hazszamot, itt nem volt senki feszult! ;)
Koszonjuk emese :D
Koszonjuk emese :D
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2008. 04. 06. 12:27 | #20
Mondom: Át akart szállni...!!! Csak lekéste a csatlakozást... :)
0
VÁLASZ
mekszamnojz 2008. 04. 06. 12:11 | #19
ugyertettem hogy azon a gepen ahol ugrik az emberke, csak megnezik hogy hova is fog urgrani es hogy van e valami zavaro a kornyeken vagy nem? egy masik gep vagy egy felhokarco, aztan gondoltam csak szolnak neki hogy figyu meg nem jo :S
de tnyleg nemtom ezt csak laikussag, az ilyen szivbajos dolgokhoz nem ertek :DD
de tnyleg nemtom ezt csak laikussag, az ilyen szivbajos dolgokhoz nem ertek :DD
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2008. 04. 06. 12:07 | #18
De ha 1-2 km-el feljebb van, már a kutyát nem érdekli... :)
0
VÁLASZ
mekszamnojz 2008. 04. 06. 12:05 | #17
En ugy tudtam hogy kiveltel nelkul vonatkozott a szabaly minden egyes legijarmure, es pontosan nem a gepek miatt, hanem a tiltott, korlatozott es veszelyes zonak miatt, mert egy kisszarnysba is beletud gazolni egy lopi for example. :S De nemvok benne 100% biztos, szoval majd utananezek, koszi ;) :)
ja a kiosztasrol annyit tok meg hogy 10 merfold terjedelemben es ha jol emlekszem 1000 labankent volt meghatarozva.
de ez csak a legifolyra vonatkozott. En ugytom hogy miota ez nincs, azota nem leteznek ezek a magassagok sem, csak a jo kis GPS, meg egy ket ideiglenesen elkulonitett es veszelyes zona. :))
ja a kiosztasrol annyit tok meg hogy 10 merfold terjedelemben es ha jol emlekszem 1000 labankent volt meghatarozva.
de ez csak a legifolyra vonatkozott. En ugytom hogy miota ez nincs, azota nem leteznek ezek a magassagok sem, csak a jo kis GPS, meg egy ket ideiglenesen elkulonitett es veszelyes zona. :))
0
VÁLASZ
mekszamnojz 2008. 04. 06. 11:55 | #16
Hehe, jopofa vagy :D De azon a radaron a masik gepet lathatjak am ;)
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2008. 04. 06. 11:48 | #14
Légifolyosóban a repülőknek kell közlekedni, nem az ejtőernyősőknek... :) Belőlük lóf@szt se látni a radaron.... :D
0
VÁLASZ
Tóth József 2008. 04. 06. 11:46 | #13
Láttam egy jó álláshirdetést. Felvesznek szakképzett embereket, légifolyosót takarítani...:DDD
0
VÁLASZ
mekszamnojz 2008. 04. 06. 11:45 | #12
tudtommal minden fajta repulonek volt legifolyoso, azaz, olyan meghatarozott utvonal ammin kozlekedhettek. Egytol egyig. Nem volt kivetel, a tilott zonak miatt. Rengeteg ilyen katonai es egyeb tiltott zona volt meg a szocializmusban, amibol mara is megmaradt egy ketto, es azokat ma sem hasznalhatjak, de alapvetoen ezen az egy ket zonan kivul a legikozlekedes utvonala teljes egeszeben a legitarsasagok altal van meghatarozva.
0
VÁLASZ
.::JunKieEQ::. 2008. 04. 06. 11:12 | #10
Mi ezzel a para..? Csávókám csak át akart szállni menetközben, mint a reklámban...
0
VÁLASZ
mekszamnojz 2008. 04. 06. 10:55 | #8
ezek valami nagyon amatorok lehetnek. egyebkent en ugytudom hog 'légifolyosó' mint olyan mar nem letezik, mert minden legitarsasag a legnagyobbtol a legkissebbig sajat maga altal meghatarozott utvonallal rendelkezik. A eucontrol 'tartja' ezt egy egyseges rendben, vagyis osszehangolja oket, de ennyi.
0
VÁLASZ
spiritmonger 2008. 04. 06. 10:48 | #6
0
VÁLASZ
spiritmonger 2008. 04. 06. 10:46 | #5
0
VÁLASZ