The Big Escape 3
Journeys of Reemus: Ch.1
Mandarin Orange Room Escape
fannieva | 2008.09.08. 12:58:18kint vagyok, köszönöm a segitséget!
Rabbit and Tortoise
szűzirónia | 2009.08.01. 10:36:10jáá
Ponpon
mekszamnojz | 2008.09.21. 21:00:25jelentem én kinyirtam a játékot mert másodjára nem nyiltak ki az ajtók és nem engedte el a kekszet az egér :D
Splash
MVS | 2008.09.06. 10:40:14ha felakasztottad a halat, meg kell legyintened azzal a legyezővel, amit a kép hátuljáról leszedtél, ne csak a számokat, a színeket is figyeld
Heart Escape
MVS | 2008.09.02. 07:35:262.rész (szerintem 2 vég van én happy enddel mentem ki, abban se széf se kód, csak a szekrényfiókban van kód)
Cukor-szives szekrény, kávé-kanapé mellől, méz-hűtőből, só-konyhaszekrény felső polcról (miután levetted a serpenyőt kattingatsz a fiókokra és az egyikben lesz),
leesik a kulcs és kinyitod vele a szives szekrény zárt fiókját,
sziveket berakod a dobozba, megnyomod a gombot, a felette levő polcon kiírja a szives szekrény kódját, abból megkapod a kijutáshoz szükséges kulcsot :)
Heyaka Raderu
CrazyLime | 2008.09.02. 19:16:48Kint vagyok, de 1 csomó itemet nem is használtam. Mindegy
Mog House 1
Mog House 2: http://www.gamershood.com/flashg ames/892Kerlés | 2008.08.29. 12:30:17Mi a kód? A dátummal kisérleteztem, de nem jártam sikerrel.
Room of Hesitation Escape
MVS | 2008.09.02. 08:01:13Köszi a helpet!
Többféleképpen játszható, mikor milyen kedve van. Nem minden u.ott van mindig. Elég változatos e téren. Az lényeges, hogy a dugót ne húzd ki, mert elsüllyed a hajó, és kezdheted elölről! Az alábbi egy megoldás arra, ha a nyitóképen pl. egy kulcsot látsz az úszóguminál (de ennek is többféle folytatása van):
1. az úszógumi mögül kulcs előhalászása
2. kéményből látcső
3. kulccsal lakat kinyitása, létrán le
4. búvárfelszerelés kell
5. az egyik ajtón bácsi szót ad
6. létrán le (a dugót ne bántsd!), térkép kell
7. a csille szót ad
8. 2x föl, balra vízbe le, a zöld kicsi oszlopdarab szót ad
9. a pislogó barlang kígyója és a lila gömböc is szót ad
10. 3x föl, matrózra katt, megkérdezi, kell-e a látcső. Yes!
11. a kardhal és a palack is szót ad
12. matrózhoz vissza, léghajóra katt
13. kirakni az írásjeleket a választós nyilakkal lehet, segít a színekkel, a jutalom egy szó, vissza és le, ajtón be
14. a kapitányra katt, térképre yes, indulunk
15. a fa mögött emberke kérdésre yes, van horgászbot
16. a másik kulcsos emberke kihorgász vele egy szót
17. még két szó hiányzik (ezelőtt a horgászparadicsom 3. madara és a kazán adta őket, de most nem, és nincs több időm keresgélni)
18. a JOURNAL-ra kattintva a begyűjtött szavakat behúzod a szöveg megfelelő helyeire (a vonalak száma betűszám egyben, és csak akkor rakja be, ha jó).
19. ha kész, akkor vége