Vonatos lövöldözős gémizé
tomahawk | 2007.11.02. 19:04:27nekem teccik:)Logiszikuspalánták hajrá!
greg | 2007.02.23. 23:03:32Gratula. Összesen tíz pálya van, folytatás nincs... :(
Egyébként szerintem nem a tizedik a legnehezebb.
3D-s logikai kocka - kösd össze a saját színű részeket.
etimalin | 2007.01.26. 02:06:12A 16-osig eljutottam segítség nélkül.
- Üdv! Nyitásnak itt a készülő gémizém: a Puddle (v1.0) alfaverziója. Kezelés: egérrel célozz és lőjj, nyíl billentyűkkel mozogj! Ja, és ne hagyd, hogy megegyenek ... (Tipp: az egyes ellenfél-típusok különbözően viselkednek, érdemes megfigyelni.) Majd felteszem a fejlettebb verzió(ka)t is, ha ti is (meg a sors is) úgy akarja. ;) Némi infó az angol felületről: START gomb: indítja a játékot NEXT gomb: következő szintre lép RETRY gomb: újrajátssza a szintet YOU WIN! képernyő: végigvitted a pályát YOU FAILED. képernyő: megpurcantál Health: életerő Time: pályán eltelt idő Kills: pályán legyilkolt ellenfelek Puddles: pályán levő tócsák száma TOTAL SCORE: eddigi összpontszám (csak teljesített pályák) SUR:5:AL: ennyi időt éltél túl eddig (csak teljesített pályák) ANNIHILATION: ennyi pacát mészároltál le idáig (csak teljesített pályák) FAILS: ennyiszer haltál meg.PHS | 2006.11.20. 16:42:22Nem rossz. Bár kicsit lehetne rajta nehezíteni. Nemtom hány pályán vagyok túl, most aszongya 57 tócsa van hátra, de egy se jön... A végefele próbáltam konstans 100 felett tartani az életerőt, de az nem ment annyira könnyen már. Nem tudom, de azt hiszem egyszer nem ütöttek meg, szóval gyorsítani kéne a zombikon, vagy a lőszer fogyjon esetleg, vagy ilyesmi.
Roadblocks - logika nem árt hozzá ;)
luise | 2008.03.23. 15:41:36ha vakinek gondja van mert nem tudja kijátszani az oldja meg:D
az a bej h kiakasztotam és nem akar viszaakadni:( :)
Továbbjutós logikai játék
gmarcsi82 | 2008.04.06. 00:29:24bemegy a tirgrisketrecbe, székre kattint, elmozdul, kulcsra katt, felvetted. átmegy a bal oldali kocsiba. ott a szekrényt kinyitja, belőle a mágnest felveszi. vissza a tirgirhez, és a mágnessel a tigris lába altti kulcsot kivonzza. ezzel a szekrényt kinyitja, a két kép közötti hét különbséget megkeresi. kap egy kulcsot, amivel át a bal kocsiba és a falon a zárat nyit, utánozós játékot lejátszik, megvan milky, plussz egy kulcs. be a kocsiba, a kesztyűtartót nyitja a kulccsal az indítókulcs helyére kattintva vele. rákattint a space-ra escape sorrendben. indul a járgány. új helyszín. épületbe be. az autóemelőn piros gombra katt. ekkor számokat látunk a széf oldalán, amit a saját billentyűzeten utánozunk. a számot csak addig tartsuk nyomva, amíg pont az van, és az emelő emelkedik. ha túl sokáig tartjuk nyomva, visszasüllyed. ha legfelülre ér, elérjük a zseblámpát. azt felvesszük, majd a pinceajtóra katt. a labirintuson át, kulcsot felvesz, majd labin vissza. kulccsal kint nyit postaládát. benne floppy, azt bent a helyére tenni, monitirra katt, dallamot hall, a széfre katt. ott a dallamot visszajátsza, nyílik, benne kulcs, a jobb hátsó szobát nyitja. benne milky hajója egy rövid memóriajátékkal. és már kész is vagyunk!
Toon Shift - jó kis logikai játék