Jobpico
További hasonló kijutós játékok:
Bon Voyage és SBTEgy korrekt kijutós játék sorozat első részének extended továbbfejlesztett verziója. Nem is olyan egyszerű így elsőre! :)
Mimis | 2007.06.08. 07:37:116-os hozzászólásban leírtam egyszer, az a baj, hogy itt nemtudod rendesen elnevezni a szobákat, úgyhogy olyanra sikerült. :)
Hapland 2 - újabb kihívás
Mindenre klikkelni, hogy a várban található két fáklya kigyulladjon... persze továbbra sem mindegy, milyen sorrendben.brigi_cica | 2007.03.08. 21:40:42fuuu rosszab vok mint az amerikaiak :D hejj amugy nem vok szöke :DDD
- A játék lényege, hogy különböző feladványokon jussunk tovább... Néhány egészen egyszerű, de van olyan amin fél órát ültem én is (a játék során a megfejtéseket, az előre kijelölt helyre, vagy az urelbe kell beírni, pl: ...../riddles/apple.htm, és ha az a megoldás hogy bear, akkor ..../riddles/bear.html).
Persze nem olyan egyszerű, mint az az elején tűnik... Összesen 74 kemény pálya, én hat napot szenvedtem vele... A játék közben mindig legyen kéznél egy jó fotómódósító program például egy Photoshop, de egy Paint is megteszi. :)Elison | 2011.07.10. 18:38:2768-ason valaki átdobhatna mert nincs kedvem ollózni, amúgy meg ha van valaki aki komolyan nyomja az szóljon. lvl 22 ??
óh az a csodás LVL 22 !! :D Az a pálya egy sz..patás ...
Lényegében :
tényleg decrypt...
Nincs benne semmi rejtély csak meg kell csinálni...
Decibel ->ascii> bin> Xor (nyilván a kulcs.jpg segít) >vissza ascii >amit értelmezel kulcs.png-vel és meg is kaptad a szót ami XXXXXXXX
Kitartást a lvl 22-höz.. pont egy olyan pálya ami ki tud venni az észből... de ha megoldod sok örömöt tud okozni ;)
Szólj ha megvagy
Továbbjutós logikai játék
gmarcsi82 | 2008.04.06. 00:29:24bemegy a tirgrisketrecbe, székre kattint, elmozdul, kulcsra katt, felvetted. átmegy a bal oldali kocsiba. ott a szekrényt kinyitja, belőle a mágnest felveszi. vissza a tirgirhez, és a mágnessel a tigris lába altti kulcsot kivonzza. ezzel a szekrényt kinyitja, a két kép közötti hét különbséget megkeresi. kap egy kulcsot, amivel át a bal kocsiba és a falon a zárat nyit, utánozós játékot lejátszik, megvan milky, plussz egy kulcs. be a kocsiba, a kesztyűtartót nyitja a kulccsal az indítókulcs helyére kattintva vele. rákattint a space-ra escape sorrendben. indul a járgány. új helyszín. épületbe be. az autóemelőn piros gombra katt. ekkor számokat látunk a széf oldalán, amit a saját billentyűzeten utánozunk. a számot csak addig tartsuk nyomva, amíg pont az van, és az emelő emelkedik. ha túl sokáig tartjuk nyomva, visszasüllyed. ha legfelülre ér, elérjük a zseblámpát. azt felvesszük, majd a pinceajtóra katt. a labirintuson át, kulcsot felvesz, majd labin vissza. kulccsal kint nyit postaládát. benne floppy, azt bent a helyére tenni, monitirra katt, dallamot hall, a széfre katt. ott a dallamot visszajátsza, nyílik, benne kulcs, a jobb hátsó szobát nyitja. benne milky hajója egy rövid memóriajátékkal. és már kész is vagyunk!
http://www.kalandor.forum.hu/viewtopic.php?t=269&sid=9fd1513b72205efc38ddef662fc17cce