Bogi baba14 2008. 04. 28. 19:29 | #88
Hát az elején a töltés igen uncsi!!!
0
VÁLASZ
Kerlés 2008. 03. 30. 20:10 | #86
Amennyiben az ábra jó. A zöld kő csigáé, a sárga a kígyóé, a sötétkék a madáré, a világoskék a csikóhalé. A színpárosítás biztos. Ha ezek után sem tudod kivenni a kulcsot, az ábra valahol rossz. A csikóhal pontos képe a könyvben van. A madár testét lehet még fogatni, nem egyértelmű mikor passzol. A többi ábra adja magát.
0
VÁLASZ
dori 2008. 03. 30. 15:56 | #82
A művelethez szükséged van előbb a zöld golyóra, amit a pohárból kapsz meg, miután beletöltötted a bort. (ez az egyik szekrényben van és térképes irányok (NEWSCENE) beütése után kapod meg hozzá a kulcsot)
Itt a végigjátszása:
http://www.kalandor.forum.hu/viewtopic.php?t=285
Itt a végigjátszása:
http://www.kalandor.forum.hu/viewtopic.php?t=285
0
VÁLASZ
colette 2008. 03. 30. 14:32 | #81
Asszem elakadtam...
Nem tudom melyik virágcserép alatt kéne megnéznem az óra beállítást, illetve a kódos szekrényre nekem nem veszi be a négyzet*kör+háromszög dolgot. Megkell hozzá szerezni valami cetlit előtte?
Van eddig egy tekerős biszbaszom, egy szürke izé amiből kiállnak pöckök, a csavarhúzó nyele, a fadoboz, benne a zöld golyó, meg a fej nélküli emberke. De itt elakadtam :(
Help Please!
Nem tudom melyik virágcserép alatt kéne megnéznem az óra beállítást, illetve a kódos szekrényre nekem nem veszi be a négyzet*kör+háromszög dolgot. Megkell hozzá szerezni valami cetlit előtte?
Van eddig egy tekerős biszbaszom, egy szürke izé amiből kiállnak pöckök, a csavarhúzó nyele, a fadoboz, benne a zöld golyó, meg a fej nélküli emberke. De itt elakadtam :(
Help Please!
0
VÁLASZ
Kerlés 2008. 03. 30. 13:19 | #79
Mindent úgy csináltam, ahogy leírtad. A középen lévő piros golyó nem jön ki. A szinek is stimmelnek. Annyi történik, ha ellépek a kirakó mellől, és ismét ismét visszalépek, eltűnnek a kirakó vonalai, és csak az emberke feje, illetve a piros gomb látszik. Ha rákattintok visszatérnek a vonalak.
0
VÁLASZ
dori 2008. 03. 30. 11:44 | #77
A kirakósnál én is egy ideig elvoltam, mire sikerült kirakni őket. Leírni nem tudom hogyan kell kattingatni, de az biztos hogy: az bal alsó sarokban egy csiga, középen egy bábuhoz hasonló ember, mellette a csikóhal(ehhez segítség a könyvben talált ábra), baloldalt egy kígyó és jobbra fent egy madár (ez volt talán a legnehezeb nekem).
Ezután behelyezed a golyókat a már leírtak szerint és az ember piros golyója egy kulcs lesz, ezzel jutsz ki. Remélem sikerül megcsinálni!
Ezután behelyezed a golyókat a már leírtak szerint és az ember piros golyója egy kulcs lesz, ezzel jutsz ki. Remélem sikerül megcsinálni!
0
VÁLASZ
dori 2008. 03. 27. 17:16 | #56
A kék üveggolyóban egy soorendet látsz, amit majd párosítani kell a számokkal, amiket kint az erkélyen látsz: a szélmalmon, a karon, a fogaskereken.
A rozsdás fogaskerekű, majd ahhoz kell hogy vissza tudj menni (a falon lévő dobozból kiveszed az újat és fent a létra tetején újból behelyezed, de előbb a számokat kell beütni megfelelő sorrendben... Szóval elég bonyolult, de remélem tudtam segíteni :)
A rozsdás fogaskerekű, majd ahhoz kell hogy vissza tudj menni (a falon lévő dobozból kiveszed az újat és fent a létra tetején újból behelyezed, de előbb a számokat kell beütni megfelelő sorrendben... Szóval elég bonyolult, de remélem tudtam segíteni :)
0
VÁLASZ
töki 2008. 03. 27. 16:28 | #40
megvan. azt a szürke állíthatós izét belekell rakni a helyéra ami meg a virágok alatt van titkos rekesz és ott arrébb kelll tolni az álványt. mögötte kapunk egy szerszámot amivel az ágyat kilehet venni a helyéről.
ott egy darab amiből kis kulcsot kapunk. így eljutni a kódhoz ami nem stimmel.
ott egy darab amiből kis kulcsot kapunk. így eljutni a kódhoz ami nem stimmel.
0
VÁLASZ
McLarenThe1 2008. 03. 27. 15:54 | #33
A béka szemébe tedd bele a sárga golyót, és fordítsd úgy a békát, hogy az óra felé nézzen ha leteszed. Ha ez megvan, akkor az órán rá fog világítani az egyik körre. Abba kell beletenni a zöld izét.
0
VÁLASZ
McLarenThe1 2008. 03. 27. 15:40 | #28
Az asztal alatt lévő dobzről a csavarhúzóval le kell venni az a zöld izét. A békát ha leteszed, akkor rávilágít az órára. Ahová világít, oda be kell tenni a zöld izét, és így már a foldre fog világítani...
0
VÁLASZ
McLarenThe1 2008. 03. 27. 15:23 | #22
Békát le kell venni, szembe fordítani magaddal, és kivenni a szemét (kék golyó). A golyó be a dobozba, a zöld helyére.
Megint kapsz egy kódot (5 db 3szög). A falon lévő kép keretén van 4db 3szög. Olyan sorrendbe kell rákattintani, mint ami a golyón volt
Megint kapsz egy kódot (5 db 3szög). A falon lévő kép keretén van 4db 3szög. Olyan sorrendbe kell rákattintani, mint ami a golyón volt
0
VÁLASZ
GeRgOriginal 2008. 03. 27. 14:40 | #8
szerintem a záros szekrényhez.. de nekem nem fogadja el... elakadtam hót ideg vagyok:P
0
VÁLASZ
GeRgOriginal 2008. 03. 27. 14:28 | #5
a dáma melletti kis tálat vagy mit felemeled és kilehet húzni a fiókot abba van
0
VÁLASZ
GeRgOriginal 2008. 03. 27. 14:12 | #3
a csavarhúzó nyele megvan, de a másik részét hogy tudom kiszedni abból a körből? meg az a szürke tárgy mire jó?
0
VÁLASZ
GeRgOriginal 2008. 03. 27. 14:11 | #2
van az asztalon egy térkép, és amit a virágoktól szedtél fel fecnit, a térkép szerint (a betük, N,E,S,W,) kell beütni a fiókban lévő kis dobozba, kinyillik, az jó a mellette lévő szekrénybe kiveszed a piás üveget,azt kinyitod, kitöltöd a pohárba egy golyó. a kis bábut meg beállítod úgy ahogy a könyvbe van, és leszeded a fejét,és az a fiók fogója. abba van egy doboz abba beteszed a golyót és látni fogod h a számokat, hogykell össze adni.
0
VÁLASZ
Kerlés 2008. 03. 27. 13:19 | #1
Van egy szürke tárgyam a fiókból, egy a polc tetejéről és egy az ágyról. A polc mellől van egy fecni, ami a zöld könyvbe illik. A másik könyvből van egy üvegnyitóm. A virágok mellől egy fecni. Három számjegy van elszórva a teremben: a kukában, a szék mögött, az asztal mellett. Van még egy üvegpoharam. Itt viszont elakadtam. A tárgyakat nem tudom kombinálni.
0
VÁLASZ