Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Consuello 2008. 06. 10. 07:52 | #32
Koszi! Hat a vege nem az amire barki szamitana, de vegulis jo kis jatek.
Előzmény: Kerlés (31) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 06. 07. 14:06 | #31
A jobb oldali piramisnál elé ki kell rakni 2 darab sárga macskafejes gömböt. Utána belépsz az ajtón, és lejátszod a memóriajátékot. Macskafejes gömböt felvenni+plusz a két piramis előtti gömböt is vissza kell venni.
A barlangnál fel kell borogatni a gólemeket. A barlangban fel kell gyjtani a lámpát a jobbra és balra lévő szobákban lévő karok meghúzásával. Ahol fel lehet gyújtani a lámpát, a falon lévő jeleket kell megjegyezni. (ló + mancs és csillag + mancs) Ezeket kell beállítani a barlangban. Ekkor lejön a lépcső. Fönt a mcskás falikárpít melett az ezüst macskafejjel kell kattintani. Összesen 7 darab macskás gömbnek kell lenni. Majd eltüntetni a lépcsőt (belekattintasz a 4 gomb egyikébe, amivel előcsaltad a lépcsőt). Ha jól emlékszem a barlangban kell az arany macskafejjel kattintani abba a szobában ahonnan 4felé ágazik az út.
7 macskafejes gömb kell: a bambuszból, a kisházból, a palota titkos szobájából, a madárfészekből, a halszoborból, a szőnyeg mellől a barlangból, a jobb oldali piramisból.
Előzmény: Consuello (30) 0 VÁLASZ
Consuello 2008. 06. 07. 11:45 | #30
Nem osztod meg masokkal is hogy hogyan fejtetted meg a kodokat a piramisokban? Nagyon halasak lennenk!:D
Előzmény: Kerlés (29) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 06. 06. 18:52 | #29
Sikerült kijutnom!!!!!!!!!!! A végén Carl Orff Carmina Buranaját lehet meghallgatni macskául. XD. Szuper játék! :))
Kerlés 2008. 06. 03. 18:12 | #28
Swarcicica gólyójával kell beütni a kaput a szigeten. A bal oldali piramisban mi a kód? Mit kell csinálni?
Kerlés 2008. 06. 03. 18:09 | #27
13. szürke kulcs
Előzmény: Kerlés (26) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 06. 03. 17:51 | #26
Maradék tárgyak folyt. köv.
11. húsdarab
12. swarcicica golyója
Előzmény: Kerlés (24) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 06. 03. 17:48 | #25
A toronyban meg kell nézni mind a 4 filmet. Scharwzicicát egy csalikukaccal kell ártalmatlanítani. A másik pasi fejéről kell a paróka. A szobában ki kell nyitni a széfet, a benne talált kütyüt a szoborra csatlakoztatni. A titkosajtó mögül ki lehet szedni az 5-dik korongot.
Kerlés 2008. 06. 03. 16:10 | #24
A maradék felhasználható tárgyak:
1. kard
2. filc
3. lámpa
4. balta
5. sárkány
6. záras valami
7. térkép
8. szürke macskafej
9. doboz
10. 4 db sárga golyó

Móni 2008. 06. 03. 16:09 | #23
A hal adja az áramot a lifthez a zöld házban, tedd az asztalra az aquariumot és mellette szedd szét a drótokat.
Előzmény: Kerlés (19) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 06. 03. 16:08 | #22
A rendőr miután megkapta az igsit, és a kajájába az üveg tartalmát. Le lehet szedni a falról a térképet. Megfordítva látszik az út a szigetre. Forgattam a lapot, hogy a szigetre navigáljak. De ott nem lehet tovább menni, szögesdrót van kifeszitva.
A tollal lehet írni a papírra és a szexlapot olvasó férfi fejére. A toll mindig aktív.
A baltával szét lehet verni a liftes házban lévő fali szürke szekrényt. Két piros bigyót lehet belőle kiszedni. Az asztalra téve az akváriumot, a madzagokat bele kell tenni a vízbe. Ekkor a lift működőképes lesz. Föl lehet menni a tetőre. A sárkánnyal pedig átsuhanni a toronyba. Itt meg lehet nézni 3 filmet.

Kerlés 2008. 06. 03. 15:54 | #21
Nem kell választani, mindet megkapod. Ne kattints közbe.
Előzmény: Consuello (16) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 06. 03. 15:53 | #20
A parkbeli érméért le kell lőni a léghajót a kisházban lévő kép mögötti nyíllal. Ráesik a szoborra és össze fog törni.
Előzmény: Consuello (13) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 06. 03. 12:23 | #19
A 3 balta közül kettőt a kis házban lévő oroszlánok kezébe kell adni. Fényes cicafejű valamit felszedni. Majd a párnára kattintani, a talált targyra még egyszer. De az már nem tudom hova való. A harmadik fejszével a bambuszosban ki kell vágni 3 fát, és megint lesz egy olyan macskás érme. Az igazolványt meg kell mutatni az eszegető rendőrnek. A flakon tartalmát a rendőr kajájába kell önteni, a szekrényben van egy felvehetetlen könyv. A lámpás és a balta még aktív. A hallal mit kell kezdeni?
Consuello 2008. 06. 03. 12:21 | #18
Koszi!
Meg mindig nagyon sok targy van amivel nem tudom mit kezdeni, de remelem rendre rajovok, hanem visitok segitsegert.
Előzmény: Móni (17) 0 VÁLASZ
Móni 2008. 06. 03. 10:51 | #17
Az aquariumba tegyél vizet és úgy bele tudod rakni a halat. A baltával katt megint a tóra és előjön a tündér, íjeszd meg a bogárral, és akkor odaadja mind a 3-t.
Előzmény: Consuello (15) 0 VÁLASZ
Consuello 2008. 06. 03. 10:01 | #16
na, en asszem elcsesztem. csak az aranybaltat valasztottam es a masikat nem. :(
Consuello 2008. 06. 03. 09:58 | #15
hat a halat nem tudom kivenni a kesztyuvel need hogy sikerult? pedig kiugrik meg minden.
Consuello 2008. 06. 03. 09:53 | #14
az ermevel vegyed meg a zseblampat es a haz alatt talalsz vele egy fejszet
Consuello 2008. 06. 03. 09:50 | #13
Ha a kardal a gong melletti mfelfuggesztett fara kattintassz akor az levagja azt es ha tovabbmesz jobbra van egy csukott haz, de a ronkkel ki tudod nyitni, ott lesz egy letra. A letraval fel tudsz maszni a bogaras fa melletti masik fara. De elotte kattints a petardara az meggyul es dobd a fara mert ott van egy tuzetokado madar a tetejeben. Ha a petarda felrobbant, felmaszhatsz nyugodtan, ott talalsz egy fenyes cicafeju valamit, azt vedd el.
A parkban is van a nagy halszobor farkan egy ilyen fenyes cicafeju valami de nem tudom hogy kell levenni.
Előzmény: Kerlés (11) 0 VÁLASZ
Móni 2008. 06. 03. 09:27 | #12
Ha meg van a polip, használd azt csalinak a kútban. Találtál egy madarat, aki tüzet okád? Azt kell felrobbantani a petárdával. Az ATM-nél pedig, ha beírtad az első kódot, a 3.-ra kattints és ott a kód 1, akkor kiad egy érmét, amivel vásárolhatsz, utána találsz majd egy baltát, amivel katt a tóra.
Előzmény: Kerlés (11) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 06. 02. 22:29 | #11
A kártya működik az autómatában. Kódja 1224. Utána viszont nem csinál semmit az igsin lévő 1800 1818 számokra. A többi kriksz-kraksz. A bogártól nem fél senki. A tintahalat kesztyűvel vagy anélkül nem tudom felhasználni. A vizes akváriumba se megy bele.
Mit kell ahhoz csinálni, hogy a gyufával meg lehessen gyújtani a petártádát, már ha ugyan az.

Előzmény: Móni (10) 0 VÁLASZ
Móni 2008. 06. 02. 17:57 | #10
Először a tengerben horgássz. Azzal az üveggel az egyik fára kell kattintani és kapsz egy nagy bogarat, amivel majd meg kell íjeszteni valakit.
Előzmény: Kerlés (9) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 06. 02. 16:14 | #9
Megvan, de a kukacokat mindig leeszi valami a botról. Nem fogok semmit. A mézes üveg (?) mire való?
Előzmény: Móni (8) 0 VÁLASZ
Móni 2008. 06. 01. 11:13 | #8
Ha a várost látod, fordulj 2x balra, ott lesz egy kapu, azt ki tudod nyitni azzal az izével, amit a kikötőben vettél fel. Menj be és fordulj balra, a fahasábot le is tudod szedni a karddal, ha a gong mögé kattintasz, ott a bambuszos.
Előzmény: Kerlés (7) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 06. 01. 11:03 | #7
Nem akarlak felidegesíteni, de nemhogy a gongot, de a bambuszost sem találtam meg. :S Lehet ma egyáltalán nem megy a játék. :(
Előzmény: Móni (6) 0 VÁLASZ
Móni 2008. 06. 01. 09:45 | #6
A gong mögött a bambuszosban van egy pecabot, ha a lányt megíjeszted a parkban, lesz kukac, és utána tudsz horgászni mindenfelé...
Kerlés 2008. 05. 31. 23:22 | #5
Még ott vagyok, hol a halacska? A sorrendben a második tárgyat a parkban kell használni, a fánál. A írószert pedig megtalálási helyén a papírra lehet vele írni. Rejtély hogy mire való a macskalány igazolványa, a lapka, az ital. :(
Előzmény: MVS (4) 0 VÁLASZ
MVS 2008. 05. 31. 21:55 | #4
csomó mindent összeszedtem, de nem jöttem rá mi mire jó....
Móni 2008. 05. 31. 15:33 | #3
Azzal kell megfogni a halat.
Előzmény: Kerlés (2) 0 VÁLASZ
Kerlés 2008. 05. 31. 15:22 | #2
Mire való a rózsaszín kesztyű?
Airwalk 2008. 05. 31. 10:04 | #1
k inem állhatom a japcsi kijutósokat