Miért is nem vetik a rendezőket, producereket, gyártásvezetőket előzetesen pszichológiai alkalmassági vizsga alá? Cápa- és oroszlántámadás, hőguta, tűzveszély, életveszélyes allergén anyagok - csak néhány azok közül a veszélyek közül, amelyeknek a stábok rendre ki vannak téve. És akkor a lefejezett gyerekszínészekről még nem is szóltunk.
Stephen King sokak által kritizált regénye végre a vászonra kerül, de hogy milyen minőségben, az már kérdéses, ugyanis az írót egy idő után kizárták a munkálatokból és még a főszereplők sem túl pozitívan nyilatkoztak a filmről.
Finn, Jasper és Callie egy lakópark karbantartói és egyben annak egyik lakásán osztoznak. Éppen ezért nekik kell utánajárni, miért nem ad magáról életjelet a velük szemben élő úriember, az ajtón belépve viszont egy furcsa szerkezetet találnak: egy hatalmas polaroid fényképezőgépet, amely az ő nappalijukra néz, és naponta egyszer egy képet készít. De nem akármilyen képet, hanem a 24 órával későbbi állapotokat mutatja meg. Ez pedig az ihlethiányban szenvedő festő Finn és a szerencsejáték-mániás Jasper számára lehetőségek tárházát nyitja meg, és lelkesen próbálják létrehozni a fényképeken ábrázolt szituációkat. Azonban amikor egyre bizarrabb fotók érkeznek, adódik a kérdés, hogy el lehet-e térni a gép jóslataitól, illetve ez egyáltalán megéri-e nekik.
Keller Dover (Hugh Jackman)
kislányát egy barátnőjéval együtt elrabolják. Úgy tűnik, az őket kereső Loki nyomozó (Jake Gyllenhaal) nem tud eredményeket felmutatni a kutatásban. A kérdés az, mire képesek a szülők, ha féltett gyermekeikről van szó.
Izgalmas és fordulatos drámai alkotás, egy igazi krimi-thriller. Az idei év egyik legjobb (ha nem a legjobb) filmje ebben a műfajban.
A film a közeli jövőben játszódik, ahol robotokat készítenek, azonban mindeddig csak érzéketlen, kisegítő robotokat terveztek. Felmerül a gondolat egy egyedi, emberibb tulajdonságokkal rendelkező robot megtervezésére, mely azonban erkölcsi kérdéseket is feszeget. Ez a film beleillik a sci-fi és a dráma kategóriába is.
A Vasember 3 hivatalos előzetese egy sokkal drámaibb és emberibb filmet ígér az előző kettőnél, hisz Tony Stark személyes környezete kerül komoly veszélybe.
Fel kell tennie önmagának a kérdést, amely eddig is ott lapult benne mélyen; A ruha teszi az embert vagy az ember teszi a ruhát?
Nagyon érdekes cikk az írói opciókról, érdemes elolvasni.
Óda a filmkészítéshez. Keanu Reeves riporterként beszélget a ma élő legnagyobb rendezőkkel a filmkészítés múltjáról és jövőjéről. Bemutatja a médium fejlődését, végül felteszi az ipar jelenlegi legfontosabb kérdését: a digitális jövőnkben megmarad-e a film?
Néhány név: James Cameron, David Fincher, David Lynch, Christopher Nolan, Martin Scorsese, George Lucas, Steven Soderbergh, Robert Rodriguez, Danny Boyle.
Hazai bemutatóról nem tudni, amerikai premier: 2012. augusztus 17.