Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Lilu__cica 2007. 12. 30. 10:22 | #122
Aha... Őszintén szólva szerintem csak kiragsztották, lefotózták, és már szedték is le...
Diablo 2007. 02. 16. 20:43 | #121
Akik felragasztották ezt a papírt, simán primitívek. Ezekkel vitázni sem érdemes. Ismeritek:nem szabad lealacsonyodni a szintjükre, mert a rutinból úgy is levernek.
morgó 2006. 12. 28. 23:16 | #120
Nem az a baj, hogy nagy az Istn állatkertje, hanem, hogy alacsony a kerírés!
Puma 2006. 12. 12. 11:41 | #119
Ez nagyon cool!!!!már csak egy kék ruhába öltözött úri majmot kellett volna odaállítani a képre:D
hohoo 2006. 11. 08. 22:11 | #118
jojojóóóóó=) pámmpárám...
Somebody 2006. 11. 07. 08:23 | #117
Jó na... :-)

hohoo 2006. 11. 06. 21:12 | #116
POntosan. de te nem ezt mondtad az előbb:)
tian 2006. 11. 06. 20:25 | #115
- Miért nem vesz a cigány computert?
- Mert nincs rajta "Há'de" billentyű.
Somebody 2006. 11. 06. 19:49 | #114
Végülis . . . De nem kellene egyből a rendőröket szídni. . . Ők is hibáztak, ahogy a tűntetők is . . . na mindegy.
Ez van.Ezt kell elfogadni. :)
Előzmény: hohoo (113) 0 VÁLASZ
hohoo 2006. 11. 06. 18:00 | #113
ilyen alapon az orvos is ember, megölhet vkit véletlenül, mert fáradt és keveset aludt, ugye??
hohoo 2006. 11. 06. 17:58 | #112
a rendőr ezt vállalta, ho nem lesz idegbeteg, akkor sem ha idegesítik vagy provokálják, ő nem dobálhat könnygázt a sétálgató vag yépp ot lakó emberekre azért, mert elege van a munkájából. ő válaszotta ezt a foglalkozást, kész.
Somebody 2006. 11. 06. 17:05 | #111
Már ne is haragudj, de szted a rendőrök nem emberek?Ők nem veszíthetik el a türelmüket??Egész nap kint vannak a sok hüyle között úgy, hogy kb 3-4 órákat aludtak . . .Te hogy reagálnál ilyen esetben?Igazad van, nem mondhatja meg a rendőr, hogy hol legyél és mikor, de miért kell ezt csinálniuk a tüntetőknek??Menyivel lesz nekik jobb??Talán gondolkodni kéne egy kicsit. . . .
Szánalmas 2006. 11. 05. 18:22 | #110
Elkezdtem olvasni a hozzászólásokat,és kb 25 után rájöttem,hogy mennyi hülyesége el lehet hitetni az emberekkel.Egy ideges nevű user néhány idétlen,ostoba és demagóg szöveggel próbálja azt elfeledtetni,hogy minenkinek alkotmányos joga van a gyülekezésre,a politikai tüntetéseket pedig még csak be sem kell jelenteni.
És igen,gondolom a szakszerű rendőri eljárás része az,hogy festéket szórnak a tömegbe,igy el tudják kapni a "kemény magot"(nem én találtam ki a kifejezést,rendőrségi szöveg).Mióta van kollektív felelősségrevonás Magyarországon? Hogy lehet az,hogy békés tüntetőknek lövik gumilövedékekkel és ütik viperával. Ha a randalírozók miatt a békés tüntetőket is meg lehet ütni,bántalmazni -ugyebár kollektíven a "csőcseléket"-,akkor az összes rendőr ellen eljárást lehetne indítani,szintén mert volt köztük olyan,aki ártatlan emberekett rugdosott meg ütött.
És oberst,neked azt üzenem,teljesen igazad van,ne a rendőr mondja meg nekem,hogy hol tartózkodhatok.Ez jogállam emberek!Én akármelyik rendőrnek megmondom,hogy jogom van tüntetni,és ha megüt,akkor feljelentem.Csak a rendőr már az igazolványszámát sem hajlandó megmutatni. Ami most van magyarországon,az a rendőrállam.
Ütős..:) 2006. 10. 31. 10:01 | #109
Ez tetszett... :)

Hajrá csajok... :)
Luflee 2006. 10. 30. 23:30 | #108
Beszállok én is a székely vicc mesélésbe:

Ketten motoroznak az országúton egy Harley-Davidsonon. A vezető bőrdzsekije folyton szétnyílik, mert a cipzárja tönkrement.
- Vedd fel a dzsekit fordítva! - javasolja a társa.
Továbbhajtanak, de a nagy sebesség miatt egy éles kanyarban balesetet szenvednek. Egy gazda talál rájuk, aki telefonál a mentőknek.
- Él még valamelyik? - kérdezik.
- Az elől ülő még mocorgott - feleli a gazda -, de csak addig, amíg vissza nem fordítottam a fejét.
Luflee 2006. 10. 30. 23:18 | #107
Luflee = Dóri... A bemutatkozás kedvéért :)
Előzmény: Ütős..:) (103) 0 VÁLASZ
tian 2006. 10. 30. 20:02 | #106
106 :))
Ütős..:) 2006. 10. 30. 19:51 | #105
A 105 meg a kedvenc számom... :)
Ütős..:) 2006. 10. 30. 19:48 | #104
Természetesen. :)
Előzmény: Luflee (90) 0 VÁLASZ
Ütős..:) 2006. 10. 30. 19:44 | #103
Ütős..:) = Zsolt:))
(Csak a bemutatkozás kedvéért...:) )
Előzmény: tian (85) 0 VÁLASZ
Élien 2006. 10. 30. 18:16 | #102
Köszönöm , hogy napokig itt lehettem ,de most már nagyon kezd hátra szorulni az oldal . Találkozunk a következő utcai harcok után !
Előzmény: Élien (101) 0 VÁLASZ
Élien 2006. 10. 30. 18:13 | #101
101!!!
Előzmény: Snow (100) 0 VÁLASZ
Snow 2006. 10. 30. 15:53 | #100
100!!
snow 2006. 10. 30. 15:49 | #99

Még jó hogy a vége csak vicc. :) ( különben fel kellene háborodnom.)

egyéb. tudjátok hogyan lehetne pénzt keresni egy politikai gyűlésből? már ha szervezni akartok egyet :-)

kell:
-1 tér. ingyenes
-kell néhány ujságíró meg TV-s közvetítőkocsi. ezek is ingyen jönnek ha megérzik a "szenzáció" szagát.
- meg kell hívni néhány már bejáratot arcot. ezek is eljönnek ha jön a hozzájuk hű média.
ja és a meghívókra rá kell írni hogy a tüntető tömeget és rendőröket mindenki hozzon mert az már elfogyott... :))

A bevétel majd a közvetítési díj meg a filmes jogok eladásából bejön, ha elég nagy lessz a cirkusz. ;)
Előzmény: Luflee (94) 0 VÁLASZ
janóóó 2006. 10. 30. 15:44 | #98
Jól beszél az inas!!!!!!!!!!!!
mike 2006. 10. 30. 15:35 | #97
Meg soha nem lättam ennyi kommentet! Attol függetlenül,hogy mär feloldodott a hangulat,en meg szeretnem elmondani a velemenyem: Mär majdnem ket eve nem elek Magyaro-on! Ok:Leeretsegiztem egy normäl szakközepiskoläban,es nem volt kedvem toväbbtanulni,gondoltam en,naiv fejemmel,elmegyek dolgozni!Na hät ebböl az lett hogy majdnem egy evet ültem otthon a faszomon!
De ettöl függetlenül magyarnak erzem magam!Csalädom meg otthon el,magam is sürün lätogatok haza!
Osztom a velemenyet azoknak,akik azt mondjäk,hogy mi ez a meglepettseg.Mindenki tudja hogy a politikus azt jelenti,hogy hazug,csalo,mocskos tolvaj! A tüntetesekkel kapcsolatban meg annyi: ERTELMETLEN!
Akär bekes,akar tanklopkodos! Most öszinten?!?!Mit ernek el vele? SEMMIT!
Egyszerüen elszomorit a teny hogy hogy gürcölnek es nelkülöznek az emberek(nem mindegyik),es mindez miert?
Hogy a politikusuk jol eljenek! Ahogy tesoim elvegeztek a sulit hozom ki ausztriäba öket,mert otthon egyszerüen nincs eselyük az eletben! En meg nem hagyom hogy belölük is gürcölö gyärmunkäsok legyen,es hogy azert dolgozzanak,hogy ne ehezzenek!
Mondhat aki amit akar! Amugy ez mindenhol igy van hogy a politikusok lopnak,csak vannak orszägok,ahol van miböl lopni,es azert marad a jonepnek is!
Meg annyi,hogy igenis büszke vagyok arra hogy magyar vagyok,es nem rajtunk röhög a viläg (ha megis akkor csak azert hogy hogy engedhettük hogy idäig fajult a helyzet)!!!!
Szigi 2006. 10. 30. 14:11 | #96
Na így már majdnem jó , de ne ismételjük önmagunkat !
Előzmény: Luflee (94) 0 VÁLASZ
Luflee 2006. 10. 30. 14:10 | #95
Elvérzést, nem akartam mégegyszer beszúrni, csak behalt mozilla... :(
Előzmény: Luflee (94) 0 VÁLASZ
Luflee 2006. 10. 30. 14:09 | #94
Nem a seregre költött pénz okoz ekkora problémát, a katonaságot Te hoztad fel, hogy azok lenézik a rendőröket. Én meg arra reagáltam, köze nincs itt a katonasághoz és a rájuk költött pénznek a mostani helyzethez. Mellesleg azt hozzá tenném, hogy az én ismerőseim akik katonák voltak, sőt nem egy nem két Zrínyis haverom is van, aki hivatásos lesz, úgyhogy megnyugtatlak hogy azért szóltam hozzá a hozzászólásodhoz, mert némiképp tájékozottnak érzem magam a témában. Amiket meg most írtál, illetve előző kommentedben, nos azt kell hogy mondjam, hogy a fidesz is ezt csinálta a kampánya idején :) Pl. láttuk ap lakátoonok h 136%-os vagy mennyi gyógyszeráremelés... Igen, egyetlen egy szívgyógyszernek emelték annyival az árát, azt ráadásul csak igen ritka esetekben írják fel az orvosok. Tanulság: manipulálták a népet. Te is ezt csinálod most, a te adataiddal. Szépen összeszeded a legkisebb értékeket, stb stb... Én meg beszélek az átlagról :) És nem nézem le a rendőröket ahogy Te ;)
Előzmény: Snow (78) 0 VÁLASZ
Szigi 2006. 10. 30. 14:09 | #93
Luflee kisasszony, ha nem zavarja most székelyes viccnek kellett volna következnie és utánna az Ön monológjának ! Azért nem baj , mert jó ez a társasági összejövetel itt !
Előzmény: Luflee (92) 0 VÁLASZ
Luflee 2006. 10. 30. 14:03 | #92
Nem a seregre költött pénz okoz ekkora problémát, a katonaságot Te hoztad fel, hogy azok lenézik a rendőröket. Én meg arra reagáltam, köze nincs itt a katonasághoz és a rájuk költött pénznek a mostani helyzethez. Mellesleg azt hozzá tenném, hogy az én ismerőseim akik katonák voltak, sőt nem egy nem két Zrínyis haverom is van, aki hivatásos lesz, úgyhogy megnyugtatlak hogy azért szóltam hozzá a hozzászólásodhoz, mert némiképp tájékozottnak érzem magam a témában. Amiket meg most írtál, illetve előző kommentedben, nos azt kell hogy mondjam, hogy a fidesz is ezt csinálta a kampánya idején :) Pl. láttuk ap lakátoonok h 136%-os vagy mennyi gyógyszeráremelés... Igen, egyetlen egy szívgyógyszernek emelték annyival az árát, azt ráadásul csak igen ritka esetekben írják fel az orvosok. Tanulság: manipulálták a népet. Te is ezt csinálod most, a te adataiddal. Szépen összeszeded a legkisebb értékeket, stb stb... Én meg beszélek az átlagról :) És nem nézem le a rendőröket ahogy Te ;)
Előzmény: Snow (78) 0 VÁLASZ
Szigi 2006. 10. 30. 14:02 | #91

Az öreg székely oda megy a fővárosi rendőrhöz és kérdi tőle . -Maga lőtt fejbe engem gumilövedékkel ?
Fővárosi rendőr: -Igen !
Öreg székely :-Akkor most löjjön fejbe könnygázzal is , mert sírni akarok úgy fáj !
Előzmény: tian (89) 0 VÁLASZ
Luflee 2006. 10. 30. 13:58 | #90
Iinkább tanárnő, ha kérhetem... :)
Előzmény: Ütős..:) (74) 0 VÁLASZ
tian 2006. 10. 30. 13:44 | #89
ugye hogy sokkal jobb így emberek?:))
izébigyó 2006. 10. 30. 13:34 | #88
Az öreg székely kegyetlenül be van nyomva, mint a rajzszög, s a kocsmából hazafelé tart a szekéren bóbiskolva. Ezt meglátja a rendőr, s megállítja a fogatot.
- Bátyám, maga olyan részeg, hogy majd lefordul a kocsiról, szerencsétlen ló meg csak megy a feje után, még baleset lesz belőle.
Az öreg székely csak mordul rá egyet. A rendőr intézkedés gyanánt a következőket mondja:
- Bátyám, látva a jelenleg állapotát, mit szólna ahhoz, ha most elvenném a lovát?
A székely meghúzza a vállát, s közli :
- Mit szólhatnék? Rendőr vejem még úgysem volt!
tian 2006. 10. 30. 13:30 | #87
Öreg székely elmegy az orvoshoz. A doki meghallgatja a tüdejét, s így szól az öreghez:
- Sóhajtson nagyokat kérem!
- Ej, haj...
Szigi 2006. 10. 30. 13:24 | #86
Az öreg székely mondja a fiának: -Lányom !
Előzmény: Ütős..:) (83) 0 VÁLASZ
tian 2006. 10. 30. 13:22 | #85
tian= Viktória:))
tian 2006. 10. 30. 13:21 | #84
Gombázni megy a székely meg a komaasszonya. Hazafelé menet az asszony nem állja meg szó nélkül:
- Hej, koma, de féltem én az erdőben, hogy lefog!
- Ugyan, komaasszony, már hogy fogtam volna le, hiszen vizes volt a fű.
- Ejsze, leterítettem volna a nagykendőt.
Előzmény: Snow (82) 0 VÁLASZ
Ütős..:) 2006. 10. 30. 13:16 | #83
Királyok vagytok srácok... :)

(Hmmm....., vagy lányok... :) )
:)
Snow 2006. 10. 30. 13:08 | #82
a székely fiú dolgozna a kertben de nem találja a szerszámokat. Megy hát és megkérdi az öreget:
-Merre van a villa?
-Az ásó mellett láttam legutóbb.
a fiú indulna is egy nagy lendülettel, de hirtelen megtorpan:
-És az ásó merre van? -kérdi ismét
-A gerebje mellett.
a fiú már kissé idegesebben:
- És a gerebjét hol találom?
- A villán. -rándítja vállát az öreg
- És a villa, a gerebje, meg az ásó, merre van? - kérdi a fiú már teljesen kikelve magából.
- Hát egymás mellett, édes fiam.- kuncogja az öreg.
Előzmény: Ütős..:) (79) 0 VÁLASZ
tian 2006. 10. 30. 12:46 | #81
Utazik a székely a vonaton. Fiatal diákok úgy tesznek, mintha nem bírnák lehúzni a vészfék fogantyúját, két kézzel belekapaszkodva színészkednek, miközben lesik az öreget. Egyszer az egyik így szól:
- Tata, nem próbálja meg ezt lehúzni, mert nekünk sehogy sem sikerül?
Az öreg odamegy, meghúzza a vészféket, a vonat megáll. Jön a kalauz nagy mérgesen:
- Ki volt?!
Mire az öreg székely nagy büszkén:
- Én, félkézzel!
tian 2006. 10. 30. 12:38 | #80
A székely és a felesége vacsoráznak. A n? magára borítja a pardicsomos szószt. Azt mondja a férjének:
-Most nézz rám! Úgy nézek ki mint egy disznó!
-Ja! Meg még le is etted magad! :)))
Előzmény: Ütős..:) (79) 0 VÁLASZ
Ütős..:) 2006. 10. 30. 09:16 | #79
tian , azt hiszem most megint egy viccnek kéne jönnie... :)
légyszi, légyszi, légyszi.... :)
Snow 2006. 10. 30. 09:10 | #78
Élien.
Nem csinálok senkiből mártirt. Csak az idézett mondattal nem értettem egyett, mert úgy jött le mintha a seregre költött pénz okozta volna a mai problémákat.
Előzmény: Élien (77) 0 VÁLASZ
Élien 2006. 10. 30. 08:43 | #77
Snow ! Azért nem kellene mindjárt keresztre feszíteni és mártírt csinálni a belügy embereiből ! A mindenkori hatalom szolgálói ne nagyon ugráljanak ! Azt hiszem ez köpönyeg forgatás !
Előzmény: Snow (76) 0 VÁLASZ
Snow 2006. 10. 30. 08:31 | #76
"hogy húzós fizetéseket vesznek fel a katonák a nyugdíjuk is elég jól néz ki, és igazából nincs semmi tennivalójuk"

Serintem ezt csak azért irtad, kedves Luflee, mert nem vagy katona,nem ismered jól a rendszert. a fizuról: A havi 100 netto húzós ebben a világban??? Nem hiszem. A nyugdíjról: A hivatásosoknak van ugyan lehetőségük elmenni koredvezménnyel, de nem 100% os nyugdíjjal !! Arról meg nem is beszélve, hogy az igen stresszes munkakör után a nyugdíjba beesni előhoz minden féle halálos nyavaját. !A csapattisztek átlagéletkora úgy 50-55 év!
(de ugyanez érvényes a vonulós tűzoltókra, az utcai rendőrökre is)

A tennivalóról: tényleg, harcok nincsennek, de a katonáknak csak ez a dolguk? Hát nem, uganúgy feladatuk a katasztrófaelhárítás és mentés mint a tűzoltóknak, csak akkor, amikor már nagy gond van. pl szerinted nem voltak kint a Tisza/Körös/Duna átázott töltésén hetekig,követve az ár vonulását, alvatlanul, vizesen, tudva hogy a gát bármikor elindulhat? vagy amikor akkora hó volt, hogy a kis településeknek hadigépek vitték a friss kenyeret? akkor sem volt semmi dolguk?

Előzmény: Luflee (62) 0 VÁLASZ
tian 2006. 10. 29. 21:32 | #75
Az öreg székely utazik a vonaton. Ül vele szemben egy n?, aki egyszer csak megszólal:
- Elnézést felhúzná az ablakot? Nagyon hideg van odakint.
Az öreg szó nélkül felhúzza, majd megkérdezi:
- Na oszt mostmá meleg van odakinn?
Ütős..:) 2006. 10. 29. 19:28 | #74
Egyetértek tanárúr... :)
Előzmény: Luflee (65) 0 VÁLASZ
Luflee 2006. 10. 29. 11:24 | #73
Csak azért írtam, hogy nyugodj meg, mert halmoztad az összes írásjelet, én meg ezt a nyugtalanságodnak tudtam be :) Azzal meg, hogy egy oldalon állunk, tisztában vagyok :) ;)
Előzmény: Lala (66) 0 VÁLASZ
oberst 2006. 10. 29. 08:51 | #72
De nyugi jól számolsz. Matektanár még lehetsz
oberst 2006. 10. 29. 08:50 | #71
Tudod mit? legyél te a szuper inteligens kultúrált humanoid. És nézd csak végig hogy kapsz még az általad elszívott levegőre is adót. Te aztán valóban szuperinteligens vagy. Bár nekem inkább csökkent látókörű birkának tünsz aki csak néz ki a fejéből.
tex 2006. 10. 29. 08:09 | #70
ha utánaérdeklődsz csak a rendőrségi készenlét napi 60 milla ami kb 1,2 milliárd az mtv ostrom óta.
csak az ostromnál 78 milla kár keletkezett a rendőrségi felszerelésekben.
és akkor még nem beszéltünk azokról a károkról amiket közterekben épületekben járművekben üzletekben stb-ben okoztak a "békés kultúrált szuperinteligens humanoidok".
Csaba 2006. 10. 29. 00:39 | #69
Melyikőtök az az "ideges" ? Kis csávó, hát te melyik egyenletből meríted ezt a hatalmas okosságodat ? Bíztosan a Való Világon és a Big brother - on nevelkedtél ! A Győzigeci meg a Fekapákó voltak a mentoraid ?
Előzmény: Pécsi (68) 0 VÁLASZ
Pécsi 2006. 10. 29. 00:31 | #68
Lemegyek a Tesco-ba veszek magamnak gazdaságos okosságokat , látom ezen az oldalon lesz hova rakni őket !!!!
Előzmény: Szellike (67) 0 VÁLASZ
Szellike 2006. 10. 29. 00:15 | #67
Nagy az ISTEN ällatkertje,csak a keritäs igen alacsony.....
Mindenkinek hinnie kell valamiben,.... azt hiszem iszom mäg1 sört.
Lala 2006. 10. 28. 19:09 | #66
Kedves Luflee ! Felhívnám a figyelmedet , hogy egy oldalon állunk , csak én igen nagy vonalakban társalgok !!!! Ja és elég nyugodt ember vagyok ! Köszönöm !
Előzmény: Luflee (65) 0 VÁLASZ
Luflee 2006. 10. 28. 19:03 | #65
Épp ez a lényeg... drága minisztereink is halmozzák a tartozásokat, de még ezt, úgymondd " sajátkezűleg " megdobni plusz 200 millával igen nagy butaság. Harcolnak itt a kormány ellen mert mekkora hiány van, aztán még mellékesen hozzátesznek pár száz millát, és kiemelném kedves Lala, hogy aza 200 milla, az CSAK okt. 23. ebben nincs benne sem az mtv, sem a blahánál lévő károk összege... A helyedben leülnék, és egyesével elszámolnék az összes tartozás összegének végéig, hátha addigra lehiggadsz és képes leszel normálisan gondolkozni :)
Előzmény: Lala (64) 0 VÁLASZ
Lala 2006. 10. 28. 18:55 | #64
Azt nevetem , hogy mindenki kedvence a károk kifizetése ! Emberek , itt 200 millióról van szó , ami 1 magyar halandó szemében hatalmas összeg ! Most nézzük meg a kormányok álltal elherdált összegeket !!! Ollé !!! Hol van már az a 200 milla !!???!! Igen , természetesen sok "kicsi" sokra megy , de ha ezt a 200 millát nézzük és elítéljük , akkor ki fogja elítélni azt a több ezer milliárdot !!??!! A fővezírek havonta elteszik a Bp.-i károk sokszorosát !!! Erről kellene okoskodni és oda állni az utcára (mert máshol nem hallják meg a hangunkat!!!) ,és rájuk szólni , hogy nyilatkozzanak !!! A "cat stone" pedig maradjon a helyén !!!!!!!!!!!!!
Pistike , ne futkozz az asztal körül , mert leszegezem a másik kezedet is !!!!
Előzmény: Ütős..:) (63) 0 VÁLASZ
Ütős..:) 2006. 10. 28. 17:49 | #63
Bocsi... :)
Szerintem még több hiba is van... :)
Azért köszi. :)
Legközelebb jobban odafigyelek, megígérem... :)
Előzmény: Luflee (62) 0 VÁLASZ
Luflee 2006. 10. 28. 17:15 | #62
Ütős..:) (61) Te meg arra nem jöttél még rá, hogy hogyan kell helyesen írni :) ( " mindíg * mindig )
Mclimber (41) Engem meg az döbbent meg, hogy húzós fizetéseket vesznek fel a katonák a nyugdíjuk is elég jól néz ki, és igazából nincs semmi tennivalójuk. ha meg valaki meg akarná támadni Magyarországot így is úgyis szarba lennénk, nem hiszem hogy ezzel a hadsereggel ami van, sokra mennénk. A rendőröket pedig eddig is nagyon sokan utálták, de azt kell hogy mondjam, az én tapasztalataim szerint ettől, hogy végre normálisan felléptek, nem utálni fogják őket jobban ( legfeljebb csak az a csürhe aki rombolni akar és nincs egy kis csökevény sem az agya helyén ) ja, és így mellékesen.. Kit érdekel, hogy a katonák nem néztek fel a rendőrökre? :) Én meg a katonákra. Na? Ez sem érdekelt senkit :)
ideges (43) Ja, lehet hogy igazad van :) De szerintem nem feltétlen a kép tehet erről, ami itt van. Minden esetre elég jól megy a kommentelés, más "izé"nél még nem láttam ilyet :)
Ütős..:) 2006. 10. 28. 12:00 | #61
Még midíg nem jöttek rá egyesek hogy most milyen lapot is néznek... :)
...Inkább a székely vicceket légyszi... :)
ReAm1 2006. 10. 28. 11:28 | #60
Oberst: Nem nézitek tétlenül ?? Ha a te szemedet lötték volna ki gumilövedékkel, nem sok mindent néznél....
Azért mert kimész az uccára törni zúzni, csak azt bizonyítod be hogy mekkora faszfej vagy!
Ugyanis ami kárt okoztatok, azt a mi és a TE adódbol hozzák helyre, és amikor igy elvan adosodva az ország, nem biztos hogy ilyenekre kéne költeni a pénzt... Másrét semmit nem oldódik meg ettöl.
oberst 2006. 10. 28. 08:49 | #59
Amúgy ha mindenki úgy viselkedne mint te, akkor mindenki otthon ülne és eltűrné hogy minden szarságot megtegyenek vele. Azért szerencsére nem csak ilyen töketlenek vannak a földön mint te. Mi legalább nem nézzük tétlenül, hogy fosztanak ki minket. Ha ez bűn.... akkor csessze meg bűnözők vagyunk.
oberst 2006. 10. 28. 08:45 | #58
Ideges.. a vázolt történeted nem hasonlít a mostani esethez. Kiegészítem neked, hogy még te is megértsd. Ha mondjuk a családod a te fizetésedre lenne kényszerülve, mert pl te dolgozol egyedül és én a bankkártyádról lelopnám az összeset. Aztán bemennék a rendőrségre, bevallanám a tettem és azt mondanák : jóvan semmi gáz, menjél csak haza, nem lesz semmi. Majd ha ezt követően jönnél hozzám törni zúzni akkor az jogos volna. Bár gyanítom , hogy elöbb vernélek én agyon téged ha megpróbálnád, de hát ez már más napirendre tartozik.
tian 2006. 10. 28. 01:58 | #57
izébigyó sehogy sem:) csak muszáj volt témát váltani, mert nagyon elfajult a helyzet:D de mostmár jóóóó:D
Előzmény: izébigyó (56) 0 VÁLASZ
izébigyó 2006. 10. 27. 22:38 | #56
Nemtom, hogy jönnek ide a székely viccek, de az én kedvencem:

Öreg székelytől kérdezi az unokája:
- Öregapám, látott már antennát?
- Hát láttam is, meg ettem is.
- De hát az fémből van.
- Akkor csak láttam.
LPT1 2006. 10. 27. 22:24 | #55
Ezekröl a székely viccekröl és az egész helyzetröl nekem is eszembe jutott egy vicc..:)
A riporter felmegy a hegyekbe a pásztorhoz:
-Mondja bátyám, igaz hogy itt a hegyek közt, a magányban beszükül az ember szókincse?
-F@szt!

:)
Előzmény: tian (49) 0 VÁLASZ
tian 2006. 10. 27. 20:56 | #54
- Rossz a monitorom.
- CGA monitor? - kérdezi a szerel?
- Nem, saját...
Ütős.. :) 2006. 10. 27. 20:51 | #53
:)
tian 2006. 10. 27. 20:48 | #52
igy jobbnak tűnik...szerintem:D
Ütős.. :) 2006. 10. 27. 20:46 | #51
Na..., én is ezt mondom....
Végre.... :)
Előzmény: tian (48) 0 VÁLASZ
tian 2006. 10. 27. 20:45 | #50
bocs, véletlen volt:))
tian 2006. 10. 27. 20:43 | #49
Székely gyerek apjához:
- Há édesapám! Még nem vett alsógatyát?
- Honnan tudod fiam?
- Há mer felsőt se vett!
tian 2006. 10. 27. 20:42 | #48
Fiatla újságíró utazik Székelyföldre, interjúra. Kérdezi is az öreg székelyt:
-Bátyám! Tudna egy történetet mesélni az olvasók számára?
-Persze fiam! Ecce elt?nt a szomszéd felesége a nagy erd?be.
-És? Mi történt?-kérdi az újságíró
-Mi férfiak összegy?ltünk a falu f?terén, fogtunk egy üveg pálinkát,oszt megkerestük.
-És meglett?-kérdi az újságíró
-Meg fiam. Megittuk az üveg pálinkát, és mindannyian a magunkévá tettük.
-Hát ez nagyon vidám történet! Van valami más is?
-Persze fiam! Ecce elt?nt a szomszéd birkája a nagy erd?be.
-És? Mi történt?-kérdi az újságíró
-Mi férfiak összegy?ltünk a falu f?terén fogtunk egy üveg pálinkát,oszt megkerestük.
-És meglett?-kérdi az újságíró
-Meg fiam. Megittuk az üveg pálinkát és mindannyian a magunkévá tettük.
-Hát ez egy kicsit morbid történet! Van valami szomorú is?
-Van fiam! Ecce én is elt?ntem a nagyerd?be......
tian 2006. 10. 27. 20:38 | #47
Székely gyerek apjához:
- Há édesapám! Még nem vett alsógatyát?
- Honnan tudod fiam?
- Há mer felsőt se vett!
Ütős.. :) 2006. 10. 27. 20:32 | #46
Jól van gyerekek... "Üssétek" csak egymást... :)
Pipi 2006. 10. 27. 20:18 | #45
Voltam a múltkor az állatkertben, de a majmokon nem volt kék ruha, és nem voltak agresszívek sem. A látogatók voltak agresszívek,mert ököllel ütötték a gorilláknál az üveget,hátha sikerül a családját féltve örzö ezüsthátút kihozni a béketürésböl! Kék ruha a gondozókon volt, akik leginkább nem azért az ócska kis bérért vannak ott, hanem mert szeretik a rájuk bízott állatokat.Vagy nem erröl szól ez a post?
Ja, a rendöröket nem kötelezö szeretni, felnézni sem kell rájuk, ha elötte térdelsz és szereted! De ök is emberek, akiket a családja hazavár épségben.
Lala 2006. 10. 27. 20:15 | #44
Ideges , Te nagyon okosnak hiszed magad , lehet , hogy az is vagy ! Miből gondolod , hogy én az O.V.-t és csapatát istenítem ?Abból , hogy nem tetszik a rendszer ? Nézzél körül , a szomszédok rajtunk röhögnek , rendszerváltókon(?) . Annyi a haladás ebben az országban , hogy van Teszkó meg 1 csomó bank , és 1re kevesebb a lada+a trabant!! Hitegetés és rablógazdálkodás , bármely oldal a hatalmon ! And then... már az izé olvasói is össze kapnak ! Na ezen okoskodjál !
Előzmény: ideges (43) 0 VÁLASZ
ideges 2006. 10. 27. 19:01 | #43
Látom, kihúzom a lábam, és a hülyék mindjárt túlsúlyba kerülnek. Na lássuk:

Lala (34): Súlyos üldözési mániád van, szerintem kérjél rá gyógyszert!!! Nem tudom, kit értessz exkomcsi politikusok alatt, de remélem Szent Orbánt is közéjük sorolod, meg a Kövér Lacikát is. Azoknál nagyobb komcsi nem is kell. Csak nem értem, hogy akkor miért mondják magukat jobbosnak.

Én (35): A Napistenes dumán könnyesre röhögtem magam. Csak így tovább!!! :D

Luflee (36): Ha szerinted ez szomorú, akkor azzal kéne beszélned, aki egy remek, humoros oldalra ilyen képeket rak fel (a jó ég tudja milyen okból). A hozzászólásod többi részével teljesen egyetértek.

Oberst (38): A te logikád mentén haladva, had vázoljak fel egy kis mókás történetet. Tegyük fel, hogy nekem nem tetszik a pofád, meg a hozzászólásaid, nem egyeznek a nézeteink...stb.-stb. Törvényesen ugye nem tudok ellened tenni semmit...nézzük csak milyen lehetőségek állnak előttem:
A) normálisan kommunikálva megpróbáljuk egymást meggyőzni
B) törvényesen nem megy? Leszarom! Jöjjenek a törvénytelen eszközök!!! Juhhééé! Felkereslek otthon, egy berettával kilukasztalak téged is, meg mindenkit akit ott találok, záró akkordként pedig egy molotov koktéllal felgyújtom az egész kócerájt ahol laksz!
Szerintem aki a B) verziót választaná, az megérdemel mindent, amit csak a rendőröktől kaphat.
Milyen kicseszett elmebeteg logika ez? Ma Gyurcsány ellen megyünk törvénytelen eszközökkel, holnap jöhetnek a barna szeműek, szinglik, meg aki nem árja vagy mi???!!??

Mclimber (41): A rendőrségen is rendet kellene tenni természetesen. Vasszigorral kell felelőséggre vonni azokat, akik ártalanokat vertek, lőttek rájuk...stb. Pont azért, hogy teljesen megbízhassunk a rendőreinkben. Akik viszont törnek-zúznak, gyújtogatnak, azokat nem sajnálom. Meg azokat az "ártatlanokat" sem, akik a TV ostrom utáni események után "véletlenül ott maradtak a helyszínen". Tiszta hülyék vagy mi???
tian 2006. 10. 27. 18:57 | #42
nem lehetne ezt legalább itt befejezni emberek? Azt hiszem az egész oldalon ennél a képnél van a legtöbb komment:) ez egy ilyen vicces oldal...vagy mi:) azért nézegetni az ember mert érdekes , poénos dolgok vannak itt. ha politikát, belviszályt, tüntetést akarok olvasni-nézni bekapcsolom a tv-t, vagy olvasgatok az indexen. De hadd kérjek meg nagyon szépen mindenkit itt ne veszekedjünk!:)
Előre is köszönöm:))
Mclimber 2006. 10. 27. 18:26 | #41
Sziasztok!

Csak mint volt katona szertetnék néhány észrevételt tenni a kommentekre vonatkozóan, mert ez idő alatt szerencsém volt néhány szabályt, törvényt megtanulni ami a rendőrségre vonatkozik:
- jelvény nélküli rendőr nem intézkedhet (a tömegoszlató rendőrök egyikén sem volt)
- csakis a terrorelhárító egységek viselhetnek símaszkot inkognitójuk megötrése végett (majd' mindegyik rendőr viselt)
Már ez a két tény is bizonyítja, hogy a rendőröket úgy küldték ki az utcára, hogy minden felelősség alól felmentették őket.

- a rendőrre TÖRVÉNYTELEN eszközzel támadó egyén veszélye nem jogosítja fel arra a rendőrt, hogy TÖRVÉNYTELEN eszközzel védekezzen ellene (fejmagasságban kilőtt gázgránát és gumilövedék)
- a rendőrségénél nem létezik olyan, hogy "MŰVELETI TERÜLET", csakis a Honvédségnél,de ott teljesen mást jelent. Nonszensz, hogy a rendőrfőkapitány ilyesmire hivatkozik. Vagy nem tudja miről beszél, vagy szándékkal hazudik.

Kicsit megdöbbenve látom, hogy mennyi ember helyesli ezeket a dolgokat, remélem tudatlanságuk és nem rossz szándékuk jele az, amit írtak. Természetesen én elitélendőnek tartom azt, hogy valakik rombolnak, tankot kötnek el, törnek-zúznak, de az rendőri túlkapás ilyen mértéke hosszú időre meggyűlölteti a társadalommal a rendőröket, amiből egyik fél sem profitál.
A katonák meg eddig sem néztek fel nagyon a rendőrökre, ezek után meg pláne nem fognak!

Előzmény: Luflee (36) 0 VÁLASZ
Lala 2006. 10. 27. 18:20 | #40
OBERST FOREVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: oberst (39) 0 VÁLASZ
oberst 2006. 10. 27. 18:14 | #39
És ha a golgok a jelenlegi mederben folynak tovább, elöbb-utóbb külföld is gyurcsány ellen fordul. Az pedig már pont elég. Gyurcsányt a saját pártja fogja majd kipaterolni.
oberst 2006. 10. 27. 18:11 | #38
Hiába beszéltek úgy mintha én rongáltam volna... el kell hogy keserítselek, mert én nem romboltam. Aki pedig siránkozik azok ti vagytok. Itt bőgicséltek hogy a károk így a károk úgy. Törvényes módon nem lehet eltávolítani ezt a hazug barmot...úgyhogy jönnek a törvénytelenek. Én becsülöm annyira a várost gogy nem zúzom szét. De a fanatikus vérben forgó szemű köcsög rendőröket nem tisztelem. Úgyhogy felőlem őket dobálhatják. És megnyugodhatsz nem rajtatok hajtják be a károkat.
Lala 2006. 10. 27. 18:09 | #37
Örülök , hogy vannak az országban elégedett emberek , akik boldogan nyögik , amit mások Elkurtak !!!
Előzmény: én (35) 0 VÁLASZ
Luflee 2006. 10. 27. 17:09 | #36
Szerintem szomorú, hogy egy olyan oldalon ahol mindenféle vicces marhaságot nézegethetünk itt is " összecsaptok ". De itt már úgyis mindegy, mostmár közzéteszem utoljára a véleményem:
Szomorú hogy azon rendőröket dobálják meg akiknek aztán tényleg semmi közük a Gyurcsányhoz és kijelentéseikhez, de a legszomorúbb az egészben az, ahogy szétszeditek pestet. Eddig is szarok voltak az utak, minek tovább rontani? Egy este alatt 200 milliós kárt csinálni NAGY MAGYARSÁG ! A legrosszabb az, hogy ezt a kárt nem csak azok fizetik ki, akik csinálták, hanem az egész ország. A rongálással nem fogtok soha sehova jutni. És mondok még valamit. Ha én lettem volna a rendőr, nem csak hogy egy szemét lőttem volna ki annak a tüntetőnek gumilövedékkel, hanem mindegyiknek mind a két szemét, hogy tanuljon abból, hogy mégiscsak mi az istent csinál. A parlamentben lévő állatoktól semmivel sem vagytok különbek, ugyanúgy nem gondolkoztok. Még romboltok is. És loptok is :)
én 2006. 10. 27. 17:06 | #35
Szerintem I. Orbán Napisten ügyes pszichológiájával, biológiai fegyvert hozott össze az emberek...egy részéből. és képzeld el, nem midnen ember elégedetlen..meglepő és mulatságos:) azaz inkább fogalmazzunk úgy, hogy nem ugyan az zavar minket..ha jól gondolom:))
Lala 2006. 10. 27. 17:02 | #34
Végig olvastam a reakciókat ! Köszi , hogy ide is behozzátok ezt a rohadt , "ki ha én nem " politikát !!! Jó lenne már észre venni , hogy ez az egész egy színjáték !!! Kormány álltal írányított rendőrökkel , tüntető barmokkal ( a békésen demonstrélok nem ide tartoznak !!), exkomcsi politikusokkal és ELÉGEDETLEN MAGYAR EMBEREKKEL ! Szerintetek melyik csoport van többségben és melyik nem engedi az előre lépést ????????
Előzmény: metaljesus (33) 0 VÁLASZ
metaljesus 2006. 10. 27. 15:08 | #33
nehogy már ő mondja meg?? nem BEJELENTETT, ráadásul nem is békés, hanem követ hajigálós, tankot lopós tüntetésre nemhogy nem megy épeszű ember, de tilos is!!! vagy szerinted az is rendben van ha elmegyek hozzád, ellopom a kocsid, aztán meg azt mondom hogy nehogy már te mondd meg hogy mit csináljak?! tudod vannak olyanok hogy törvények, aki megszegi és megbasszák az magára vessen, aki meg megússza az örüljön és legközelebb 2x is gondolja meg hogy hova megy.
Előzmény: oberst (29) 0 VÁLASZ
wtf 2006. 10. 27. 13:17 | #32
Pontosan.
Előzmény: ideges (30) 0 VÁLASZ
wtf 2006. 10. 27. 13:15 | #31
oberst, ne rinyálj már, elég szánalmas a vinnyogásod... tudod, van az a mondás, ami úgy kezdődik: aki korpa közé keveredik... na, hát nem kell elhúznod, ha rendőrt látsz. Csak ne csodálkozz, ha kapsz a fejedbe egy gránátot, csak mert a törvénytelenül tüntető tömegben vagy a közelében állsz!
Mit gondolsz, majd Gyurcsány tényleg lemond, mert te vagy párszáz barom randalírozik? Nevetséges...
Előzmény: oberst (29) 0 VÁLASZ
ideges 2006. 10. 27. 13:13 | #30
Oberst! Ezzel a hozzáállással ne csodálkozz, ha esetleg jól megagyalnak a rendőrök. Nehogy már a rendőr mondja meg, hogy mit csinálj? Akkor legközelebb, ha igazoltatni akar majd, akkor is küldd el anyjába, utána meg csodálkozzál rajta, hogy miért vittek be! Ez röhej! Ha te nem okoztál 1 forint kárt se, akkor minek véded azokat a patkányokat, akik igen? Ha visszaolvasol, láthatod, hogy senkinek nem a békés tüntetőkkel van baja, akik kultúrált, emberi módon nyilvánítanak véleményt, hanem ezzel a rohadék rongáló csürhével, akik miatt nem érezhetjük biztonságban magunkat.
Ha meg, mint békés tüntető, elkeveredek véletlenül (vagy valakinek a hibájából) az ilyen patkányokkal, akkor szerinted a rendőrnek személyenként meg kellene kérdeznie, hogy most akkor ki a jó és ki a rossz? Ha én békés vagyok, és mégis ott maradok ezzel a csőcselékkel, akikre lőnek és akik molotovot dobálnak a rendőrre, akkor nem ÉN vagyok a hülye véletlenül??? Ha összekevernek valakivel egy utcai összecsapás során, akkor talán el kellene gondolkoznom, hogy mit kerestem én ott, ha én békés vagyok.
Előzmény: oberst (29) 0 VÁLASZ
oberst 2006. 10. 27. 13:00 | #29
Ideges! Elmondom neked hogy 1 szál követ se hajítottam. Nem késeltem meg senkit. Nem dobtam molotov koktélt. Sőt tankot se loptam. Pusztán ott voltam. És láttam amit láttam. Ja és metaljesus! Miért kellene elhuznom ha rendőrt látok. Nehogymár ő mondja meg hol lehetek és hol nem. Biztos lehetsz benne hogy 1 forint kárt nem okoztam. Neked meg főleg nem. Úgyhogy nem is értem hogy mit akarsz. Inkább te maradj otthon... nézd csak tovább a tv-t és szitkozódj a karosszékből.... hogy vannak még akikben van tenni akarás hogy változtassanak a sorsukon. Tőled ennyire tellik.
metaljesus 2006. 10. 27. 12:11 | #28
a 13000 milliárdnál eggyel több a nulla, azért nem mind1. egyébként az elmúlt 8-10 (vagy még több) évben az Állami Számvevőszék MINDEN ÉVBEN közzétette, hogy mennyi is az államadósság, így semmi meglepi nem volt benne. csak az emberek basztak rá, mert az ÁSZ-nek azon kívül, hogy megmondja hogy mi van, semmilyen jogköre nincs, így aztán senkit nem érdekelt hogy mit pofáznak már évek óta. most jött valaki, a média felkapta a hírt, pedig nem sokkal nagyobb az államadósság mint az elmúlt 1-2-3 évben. meg eddig is nyílt titok volt hogy a politikusok lopnak csalnak hazudnak, úgyhogy ezt se értem miért lepődtek meg annyira az emberek.

a tüntesékről meg gergényinek volt egy nagyon jó mondata: "aki nem volt ott, nem sérült meg". qrvára igaza van, épeszű ember (főleg az mtv székházas eset óta) felfogja, hogy ha 100 rendőr áll vele szemben az utcán, akkor gáz van, és elhúz onnan.
bungle
bungle 2006. 10. 27. 11:30 | #27
Csak kattints mindig az "utoljára kommentezett" gombra.
Előzmény: ideges (26) 0 VÁLASZ
ideges 2006. 10. 27. 11:28 | #26
Akkor elnézéseket! Frissítésekkel lehet a gond. Próbáltam követni, az esetleges új hozzászólásokat. Ezentúl máshogy próbálom. Kösz, hogy szóltál.
Előzmény: bungle (25) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2006. 10. 27. 11:21 | #25
17-19. De azóta is duplázódott pár kommented, azóta a duplákat töröltem... nem tudom, mit csinálsz rosszul, de gondolom többször nyomod meg az elküld gombot vagy refresh-t nyomsz a böngészőben.
Előzmény: ideges (24) 0 VÁLASZ
ideges 2006. 10. 27. 11:13 | #24
??? Mindegyik hozzászólásomat csak 1x írtam be! Azt is amelyik egy kicst trágárra sikeredett. Mire gondolsz bungle?
Előzmény: bungle (23) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2006. 10. 27. 11:09 | #23
Elég 1x beírnod a hozzászólásaid. ;) Köszönjük.
Előzmény: ideges (22) 0 VÁLASZ
ideges 2006. 10. 27. 11:03 | #22
Kedves Már nem ideges! Egyetértek veled. Természetesen a politikusokat is felelősségre kell vonni! De annak nem az a módja, hogy lebontom a fél fővárost! Tényleg mi vagyunk a birkák, hogy 16 év alatt, függetlenül attól, hogy ki mit hazudott, mégis mindig ugyanazok az emberek ülnek a parlamentben. Sajnos úgy tűnik nem ésszerűség, hanem érzelmek alapján választunk.
Többek között, ezért szüntetném meg a listáról bekerülést is. EMBEREKRE kéne szavazni. Ha négy év alatt tett valamit a körzetéért, akkor újból rá fognak szavazni (lásd JOBB oldalon Debrecen, vagy BAL oldalon Pécs példáját), ha nem akkor meg el lehet húzni, és nem listáról bejutva "megélhetési" politikusként tovább szívni az emberek vérét.
ideges 2006. 10. 27. 10:55 | #21
Kösz QoQ! Jól esik, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel. Általában nem szoktam ilyen kérdésekben megnyilvánulni, de ami itt az utóbbi hetekben zajlik, az felháborít. Sajnos nekem nincs időm ott rohadni hetekig 0-24-ben sehol mert DOLGOZNOM KELL! Nem a rendőröket akarom védeni, azok között is vannak szemetek, de ha engem felszólítanak, hogy húzzak el valahonnan, akkor elhúzok, mert szeretnék látni mindkét szememre holnap is! Szerintem politikai pártállástól függetlenül normális épelméjű ember felfogja, hogy ez a hülye balhés csürhe csak kárt okoz az országnak (anyagi károk, elmaradt túristák...stb). Mekkora égés, hogy külföldiekben egyáltalán felmerül, hogy biztonságos-e az országunkba jönni!
Csürhe alatt természetesen nem a ténylegesen békésen tüntetőket értem. A Kossuth téri tüntetők több mint 1 hónapig nyugodtan tüntethettek normálisan a helyükön, nem lövetett közéjük senki!!! Viszont aki autókat gyújt fel, azt verjék is meg mint a lovat!!!
Előzmény: QoQ (18) 0 VÁLASZ
Már nem ideges 2006. 10. 27. 10:48 | #20
Igen, valóban igaza van azoknak akik elitélik a rendbontókat. Azokat én is elkalapáltam volna. Aki több milliós kárt okoz azt meg kell büntetni.
A rendőröknek és a vezetőiknek is a körmére néznék. A TVszékházat hadják kifosztani, a békés és most a valóban békés tüntetőket meg viperával ütik vegyesen a garázda egyénekkel mert egybe terelték egy hibás intézkedés miatt a jónépet.
ÉS ha valóben elitéljük azokat akik több miliós kárt okoznak , itéljük el azokat is akik több MILLIÁRDost. A kormányfőnek miért nincs elszámolási kötelezettsége????????!!!!!!!!! Tök min1, hogy az jobbos vagy balos.
Járai már a választások előtt szólt, h elértük a 1984es adósságunkat. Ez hogy lehet?????
ÉS mi meg valóban birkák vagyunk, h ezt tehetik velünk.
Előzmény: ideges (17) 0 VÁLASZ
ideges 2006. 10. 27. 10:44 | #19
oberst, te egy igazi gyökér f@ssz@pó vagy. A gyávák otthon ülnek?!? A hatalmas ős-magyar hazafiak meg, mint amilynnek te is gondolod magad "BÁTRAN" símaszkban dobálták a rendőröket "BÉKÉSEN". Te p@tkány! Remélem jól elagyalták a fejed, meg beléd lőttek gumilövedékkel is. Bár az ilyenekre mit te, élessel lövetnék. Mennyél haza tirpák és a saját lakásodat bontsd le! Azt legalább nem nekem kell majd kifizetni.
A túlkapásokról annyit:
-nyilván voltak, ez egyértelmű
-ahol dolgoznak ott hullik a forgács
-a felelős rendőröket is keményen felelősségre kell vonni
-amikor a rendőröket dobáltad békésen, nyilván te sem válogattál, hogy "...ez rámlőtt az előbb könnygázzal, a másik nem, akkor azt nem dobom meg..." hát ezért nem válogatnak ők sem
-engem nem vert meg senki és nem is lőttek rám, mert NEM VOLTAM OTT B@ZDMEG ÉS NEM OKOZTAM TÖBB SZÁZ MILLIÓS KÁROKAT TE SURMÓ!!
QoQ 2006. 10. 27. 10:39 | #18
Abszolút igazad van, ideges! A rendőrök nem rögtön, egy tizedmásodperc alatt rohanták le a tömeget... ilyenkor a normális ember vágja a szitut és szép csendesen elhúz onnan (akár jogosan van ott, pl. csak bámészkodóként, akár nem), vagy ha nem, akkor nem csodálkozik, hogy seggbelövik egy gumilövedékkel.
Előzmény: ideges (17) 0 VÁLASZ
ideges 2006. 10. 27. 10:29 | #17
oberst, te egy igazi gyökér f@ssz@pó vagy. A gyávák otthon ülnek?!? A hatalmas ős-magyar hazafiak meg, mint amilynnek te is gondolod magad "BÁTRAN" símaszkban dobálták a rendőröket "BÉKÉSEN". Te p@tkány! Remélem jól elagyalták a fejed, meg beléd lőttek gumilövedékkel is. Bár az ilyenekre mit te, élessel lövetnék. Mennyél haza tirpák és a saját lakásodat bontsd le! Azt legalább nem nekem kell majd kifizetni.
A túlkapásokról annyit:
-nyilván voltak, ez egyértelmű
-ahol dolgoznak ott hullik a forgács
-a felelős rendőröket is keményen felelősségre kell vonni
-amikor a rendőröket dobáltad békésen, nyilván te sem válogattál, hogy "...ez rámlőtt az előbb könnygázzal, a másik nem, akkor azt nem dobom meg..." hát ezért nem válogatnak ők sem
-engem nem vert meg senki és nem is lőttek rám, mert NEM VOLTAM OTT B@ZDMEG ÉS NEM OKOZTAM TÖBB SZÁZ MILLIÓS KÁROKAT TE SURMÓ!!
Imi 2006. 10. 27. 10:07 | #16
Ez már lerágott csont, a TV2-nek és Hír TV-nek közös közvetítőkocsija volt kinn, ezt már mindketten nyilatkozták.
Előzmény: cimbi (12) 0 VÁLASZ
cimbi 2006. 10. 27. 09:02 | #15
Tian!
Bocsánat, igazad van. Ez nem vezet sehova, de néha elszakad a cérna. Hogy értsd: vállalkozóként 18 embernek adok kenyeret. Most oda jutotam, hogy:
- bezárok és hazaküldöm dolgozókat (otthon X munkanélküli feleség és Y gyerek)
- cégek sorát alapítom, és jelentős köztatozással mindet csődbe viszem
- havi 40.000-ért felültetek egy románt ügyvezetőnek, majd másnap - titokban - minden dolgozómat átjelentem 4 órásra. (Fizessék ők a "meglepi" kórházi és fogászati számláikat...)
- fénysebesen áttelepülők Szlovákia, vagy Bulgáriába(!), ahol az itthoni járulékok felét, illetve harmadát(!) kell fizetnem
(Ha ezt teszem "hazaárulónak" tart a kormány, melynek tagjai már rég külföldi vállozások sorát működtetik...)
No most mi tegyek...?


kagyi 2006. 10. 27. 08:57 | #14
Teljesen egyetértünk ,mindegy melyik folytatja, csak lenne már vége , de hátha egyszer . Addig is egy kis érdekesség :
http://matula.hu/index.php?section=article&rel=50&id=615
Előzmény: tian (13) 0 VÁLASZ
tian 2006. 10. 27. 07:35 | #13
Tök mindegy hogy melyikőtök volt kint az utcán meg melyikőtök nem...mert itt is veszekedtek. Nyilvánvaló volt hogy az ország ezt nem fogja bírni. Az is nyilvánvaló volt hogy hazudnak, lopnak csalnak. Választások előtt akárkivel beszéltem mindenki azt mondta hogy ugyis lop, csal, hazudik mindegyik. Most az egyik elszólta magát és mintha meglepődtek volna rajta az emberek:) De nem itt lett ez elcseszve, hanem sok évvel ezelőtt és mostmár bezzeg nincs olyan ember aki helyre tudja hozni....helyrehozzuk majd mi, állampolgárok, kifizetjük a sok adósságot...csak nem tudom miből... Merthogy a magyarnak nincs pénze, a külföldieknek meg eszébe sincs ide jönni (lásd Audi), pláne az után hogy látják, széthullik az ország két nagyon okos ember miatt. (Gyurcsány-Orbán, mert megszálottan akar mind a kettő "vezetni" minket) Én senki mellett nem állok csakhát nagyon, de nagyon nem jó ez így!
cimbi 2006. 10. 27. 07:28 | #12
Békés demonstrálóként magam láttam, hogy megbotozták a gyűlésen megemlékező öreg 56-osokat. 15 óra 10 perc: taps és elismerés 15. óra 45 perc: gumibot.A Hír Tv-ről meg annyit, hogy a TV2 kocsija az Ő molinójukal letakarva merte csak közvetíteni az eseményket.
Rajtunk röhög a világ.

oberst 2006. 10. 27. 01:01 | #11
Balázs gondolom arról meg fingod sincs hogy 1 női tüntető már meghalt... csak vhogy ezt nem verik nagy dobra. Nem is értem miért.... erről kurva nagy kuss van. Csak az tud róla aki kinn volt. Meg mi az hogy viperát hoznak a rendőrök? Tökig fel vannak vértezve így is. Meg 10-en rugdosnak földön fekvő embereket. Megvertek papot, képviselőt, nőt, bárkit akit értek. Ezekután ne is csodálkozzanak semmin.
chivas 2006. 10. 27. 00:49 | #10
Igazad van, a sok birka elhiszi, ami a HírTV-ben megy...
Előzmény: LPT1 (9) 0 VÁLASZ
LPT1 2006. 10. 27. 00:46 | #9
Én békésen járok tüntetni.
Közben is hazudnak, lopnak csalnak, a pofánkba röhögnek.
2 milliárd kár?200 milliot akartál mondani, csak nem jól tudod.
Az államadósság miatt mért nem emeled fel a szavad?A 13000 milliárd miatt??(2006 január, azóta csak nött)
Vagy az nem fáj?
Igazat is mondott a hazug.Nem kell félni, nem fog fájni..
Fájdalom nélkül lopnak ki mindent a zsebünkböl, és ujra meg ujra kifizetjük.
Birka nép, a tévé elött bir fikázni, elhiszi ami onnan jön.


chivas 2006. 10. 27. 00:36 | #8
Igen, a rendőrök provokálták a békés tüntetőket!!!! :D
Előzmény: Balázs (7) 0 VÁLASZ
Balázs 2006. 10. 26. 23:52 | #7
Mi akik otthon ülünk gyáván, valóban baszunk mit tenni a hazánkér, de ti akik kiálltok az igazatokért már több mint két milliárd kárt okoztatok a hazátoknak, miközben szétvertétek Budapestet, tönkretettétek a Kossuth teret.
A menő tüntetők: sátrat vernek, el mulatoznak.

Tényleg szánalmas, hisz' biztosan mindig a rendőrök kezdték a balhét...
Az MTV székházánál is a rendőr futott bele a betontuskóba, és nem hozzávágták, és most sem megkéselték, hanem beleesett a késbe.

Soha nem szavaztam baloldalra, de ez felháborító.

A ti viselkedésetekre jellemző a gyávaság.
Előzmény: oberst (6) 0 VÁLASZ
oberst 2006. 10. 26. 23:14 | #6
Az a szánalmas hogy egyesek basznak bármit is tenni a saját hazájukért... csak pocskondiázni tudják azokat akikben még van annyi hogy kiálljanak az igazukért. Ja és szintén szánalmas hogy a rend becsületes őrei öregeket meg nőket vernek félholtra. És az is szánalmas ahogy egyesek még hisznek ennek a nyomurult féregnek. Amúgy kiváncsi volnék hogy te például ha ennyire ellenünk vagy, ugyan miért nem mész ki egy tüntetésre és kiabálod hogy éljen gyurcsány?... elmondom én. Azért mert ti csak otthon kucorogtok ez idő alatt. Mert gyávák vagytok.
Dmr 2006. 10. 26. 22:43 | #5
oberst, és neked mire nagy az arcod? talán arra hogy hozzá vágtál a rendőrökhöz egy macska követ? vagy arra hogy barrikádot állítottál? vagy arra hogy te is tankot loptál? szánalmas és elszomorító hogy egyesek mennyire leszarják az országot, leszarnak mindent és nem számít nekik hogy ezt is nekik kell kifizetni... azthiszem ez az ostobaság ne továbbja...
oberst 2006. 10. 26. 22:24 | #4
Gondolom te meg azok közé tartozol akik nagyon bölcsnek képzelik magukat és otthonról a tv-ből nézik a dolgokat.... és onnan nagyon nagy az arcuk...közben csak csicskák vagytok
altercsirke 2006. 10. 26. 21:53 | #3
pfffff... gondolom akkor te is a "haza-szerető" emberek közé tartozol akik szétrombolják hőn szeretett városukat!
Vann 2006. 10. 26. 20:42 | #2
Nagyon fasza, és még igaz is;))))
altercsirke 2006. 10. 26. 20:20 | #1
aha.... inkább GÁZMASZKKAL és SÁLLAL álcázott barmok!