Ez az első cigány akivel egyet tudok érteni... Nem hittem volna hogy van ilyen :O Meglepett. Még talán tiszteletet is érdemel.
Fura hogy van egy cigány akit nem akarok felgyújtani :)
kotta 2008. 09. 26. 11:53 | #70
Hú ha csak a 9%-omet vennék el, az már igen klafa lenne!
Nem kötexem ám, igazad is van h eltűnik a megkeresett pénzem. Meg nem is akartam bizonyítani semmit, csak épp...épp...
na jó, tényleg kötexem. :DDD
A dógozó emberek családját meg csak támogassa sztem az állam, hiszen belőlük él. A hangsúly viszont a DOLGOZÓ. Sokan néznének nagyot ha ez így működne. ;-)
Nem kötexem ám, igazad is van h eltűnik a megkeresett pénzem. Meg nem is akartam bizonyítani semmit, csak épp...épp...
na jó, tényleg kötexem. :DDD
A dógozó emberek családját meg csak támogassa sztem az állam, hiszen belőlük él. A hangsúly viszont a DOLGOZÓ. Sokan néznének nagyot ha ez így működne. ;-)
0
VÁLASZ
lokko 2008. 09. 26. 11:29 | #68
egy ország ereje az emberek fejében rejlik, azokban a konstruktív társadalmi mintákban, amikkel a romák nem rendelkeznek, és a magyarok agyában sem pikk pakk ez a dolog.
Ezek a minták: a szolidaritás, társadalmi, és egyéni felelősségvállalás, kooperációs készségek, komparatív előnyök felismerése ... ezek azok a dolgok amik előre visznek egy társadalmat ... 50 év múlva pont a romák szaporulata, és szocializálódási jellegzetességei miatt a jóval rosszabbul fogunk állni az ilyen előre vivő társadalmi attitűdök terén ... nem Balkán, ami itt lesz, hanem a legsötétebb posztszovjet államok társadalmi színvonalra fogunk visszaesni ... ez mi, ha nem nemzethalál ??? és ez mi még anyagilag szponzoráljuk is ...
Ezek a minták: a szolidaritás, társadalmi, és egyéni felelősségvállalás, kooperációs készségek, komparatív előnyök felismerése ... ezek azok a dolgok amik előre visznek egy társadalmat ... 50 év múlva pont a romák szaporulata, és szocializálódási jellegzetességei miatt a jóval rosszabbul fogunk állni az ilyen előre vivő társadalmi attitűdök terén ... nem Balkán, ami itt lesz, hanem a legsötétebb posztszovjet államok társadalmi színvonalra fogunk visszaesni ... ez mi, ha nem nemzethalál ??? és ez mi még anyagilag szponzoráljuk is ...
0
VÁLASZ
kotta 2008. 09. 26. 10:47 | #67
Köszi, máris kivetted a jövedelmem kb. 9%-át a zsebemből! :DDD
A túlszaporodás ebben az országban nem igazán gond, pont ellenkezőleg. Sok gyerekből meg bármilyen színű is, sok értelmes felnőttet lehet nevelni. Igen, szerintem is, jól és időben elhelyezett pofonnal például.
A túlszaporodás ebben az országban nem igazán gond, pont ellenkezőleg. Sok gyerekből meg bármilyen színű is, sok értelmes felnőttet lehet nevelni. Igen, szerintem is, jól és időben elhelyezett pofonnal például.
0
VÁLASZ
kotta 2008. 09. 26. 07:16 | #65
Nnna, a tiszteletkört lefutottuk itt is. :-)
Mindenki tud sztorikat értelmes, értékes vagy a nagyobb hírértékkel bíró rabló és aljadék cigány emberekről. A gond adott. Na és akkor most mi van? Szépen megbeszéltük h ők "mások","bűnbanda" , "deazértvannak kivételekcsakkevesen"...ennyi. És akkor most kinek mi ötlete van?
1. mindet kidobni az országból - hogyan? Ha nekilátna ennek vki, pont ti lennétek akik rasszistáznának, "háteztazértmégsekéne", jönnének a fotók a szigorú arcú "katonáktról" és a beverte fejű cigánygyerekekről....asszem ez nyilvánvalóan nem műxik
2. minden maradjon így - ez sztem megintcsak nem műxik. Dolgozni ugyan lehet beledöglésig, de egyszer elfogy a terhelhetőség és kampec. akkor pedig a megmaradt gazdagok illetve a cigány többség fogja magát és lelép, itt meg marad egypár értelmes cigány és nem cigány vegyesen, meg egy 3milliós totálszegény ország. Ez kissé ilyen nemzethalálos vízió, nyilván nem lesz ilyen, de változatlanul se kéne nézni a bűnt és erőszakot.
3. Demokráciában élünk, ez van. (tényleg az van? na mindegy hagyjuk) Eszköz lehet: erős és szigorúan betartatott törvények, erős és a lakosság bizalmát élvező rendőrség, CSAK munkáért járó juttatások. (Munka van bőven, mindenhol lehet árkot ásni, vagont rakni, nincs abban semmi szégyen, és vki pl. jobban ügyelne a közterületekre, szebb is lenne a környék.) Tehát folytatva: munkáltatást, munkavállalást segítő törvények, kedvezmények.
Na a 3. ponton sztem már tényleg érdemes vitatkozni, van ahol meg is teszik, de néha szinte utópiának érzem magam is.
Mindenki tud sztorikat értelmes, értékes vagy a nagyobb hírértékkel bíró rabló és aljadék cigány emberekről. A gond adott. Na és akkor most mi van? Szépen megbeszéltük h ők "mások","bűnbanda" , "deazértvannak kivételekcsakkevesen"...ennyi. És akkor most kinek mi ötlete van?
1. mindet kidobni az országból - hogyan? Ha nekilátna ennek vki, pont ti lennétek akik rasszistáznának, "háteztazértmégsekéne", jönnének a fotók a szigorú arcú "katonáktról" és a beverte fejű cigánygyerekekről....asszem ez nyilvánvalóan nem műxik
2. minden maradjon így - ez sztem megintcsak nem műxik. Dolgozni ugyan lehet beledöglésig, de egyszer elfogy a terhelhetőség és kampec. akkor pedig a megmaradt gazdagok illetve a cigány többség fogja magát és lelép, itt meg marad egypár értelmes cigány és nem cigány vegyesen, meg egy 3milliós totálszegény ország. Ez kissé ilyen nemzethalálos vízió, nyilván nem lesz ilyen, de változatlanul se kéne nézni a bűnt és erőszakot.
3. Demokráciában élünk, ez van. (tényleg az van? na mindegy hagyjuk) Eszköz lehet: erős és szigorúan betartatott törvények, erős és a lakosság bizalmát élvező rendőrség, CSAK munkáért járó juttatások. (Munka van bőven, mindenhol lehet árkot ásni, vagont rakni, nincs abban semmi szégyen, és vki pl. jobban ügyelne a közterületekre, szebb is lenne a környék.) Tehát folytatva: munkáltatást, munkavállalást segítő törvények, kedvezmények.
Na a 3. ponton sztem már tényleg érdemes vitatkozni, van ahol meg is teszik, de néha szinte utópiának érzem magam is.
0
VÁLASZ
Maggi 2008. 09. 26. 06:54 | #64
Juuuujuuuujuuuuj!XD
" bár minden cigány legalább kicsit jobban hasonlítana rá!"
" legalább kicsit jobban "<---gondold át mégegyszer ezt az összetételt!:D
Vagy már lehet h a rétinégerek buta tudatlan elszomorító(számunkra, ők elélnek a segélyből) világa kezd kihatni ránk???
XDXD
" bár minden cigány legalább kicsit jobban hasonlítana rá!"
" legalább kicsit jobban "<---gondold át mégegyszer ezt az összetételt!:D
Vagy már lehet h a rétinégerek buta tudatlan elszomorító(számunkra, ők elélnek a segélyből) világa kezd kihatni ránk???
XDXD
0
VÁLASZ
metaljesus 2008. 09. 26. 06:30 | #63
hát ennek a fazonnak egy qrva nagy respect! bár minden cigány legalább kicsit jobban hasonlítana rá!
0
VÁLASZ
Makkász 2008. 09. 26. 01:02 | #61
Hát, barátaim, a legutóbbi hozzászólást és linkeket elolvasva, saját tapasztalataimra alapozva biztos, h néhány cigány ablaka be lesz verve. De ha úgy adódik, molotov-koktéllal! Rég nem írtam ide, de ez most így egy az egyben felhúzott. SokX éjszaka kell autóznom jó messzire, sok településen át, és üzenem, h ahogy sok becsületes család nem alhat nyugodtan, mert elviszitek, ami mozdítható, ha meg öreg, védtelen, akkor agyonveritek, így mostantól ti sem aludhattok nyugodtan, mert arra fogtok ébredni, h lángoltok, égtek! Én nem tom, mikor váltott ki belőlem bármi ilyen indulatot, de ha rajtam is múlik, csökkenni fog a számotok, gyilkos, rabló, tolvaj, becstelen, hazug, élősködő népség!!! Lenne még jelző rátok, de nincs annyi hely, h mindet leírjam. Azt ajánlom, hallgassatok a vajdátokra, és naon sürgősen naon látványos változást mutassatok fel, mert ugyanaz lesz a sorsotok, ami sok becsületes, dolgozó magyar ember sorsa lett, akit ti tettetek tönkre!!!!!!!!!
0
VÁLASZ
godzsy 2008. 09. 26. 00:20 | #60
És én még azt hittem szólásszabadság van!!!
pedig az újságíró nagyon odamondja, és normális hangnemben.
http://meszarostomi.spaces.live.com/blog/cns!DC7FBE7181F4BAF!553.entry
http://www.stop.hu/articles/article.php?id=284615
hová lett ez az ország?
pedig az újságíró nagyon odamondja, és normális hangnemben.
http://meszarostomi.spaces.live.com/blog/cns!DC7FBE7181F4BAF!553.entry
http://www.stop.hu/articles/article.php?id=284615
hová lett ez az ország?
0
VÁLASZ
crusoe 2008. 09. 25. 22:13 | #59
Nem általánosítasz, de nem is olvasol, csak folyik belőled a bölcsesség - ezek a körlevelek legalább annyira számítanak biztos forrásnak, mint azok, amelyikek szerint idén augusztusban a Mars akkora lesz mint a Hold (éppen holdfogyatkozás volt :-) és aspergillosist lehet kapni a sörösdoboztól...
0
VÁLASZ
Meistro 2008. 09. 25. 21:26 | #56
Nekem van két frankó történetem, az egyik a középiskolás időszakomból, épp az előttem éretségizőknek díszítették a sulit, közben én kimentem a szomszédos parkba (Budapest IX.ker) és nem vagyok ott 5 percet, már két kis cigány 7-8 évesek talán 9, és egy 60-as öreg nénit kiraboltak úgy hogy én frankón azt hittem ez a kész átverés, még a nő kiabált is, én meg a kamerát kerestem, aztán persze nyomukba eredtem de akkorra már nagyon messze voltak. (utána fogtam is a fejem)
A másik kb két hete volt, kinéztem az erkélyen Budapest(VIII. ker) és azt látom hogy 5 vagy 6 cigán 4 lány meg x fiú rugdosnak egy 50-es nőt és közben kizsebelik, meg a táskáját pakolják, azt nem mondom mit csináltam de az tuti , hogy 30 méterre volt 4 rendőr és a szerencsétlen hajléktalanokat igazoltatták, szóval ezzel csak azt akartam mondani, -- várjunk csak van még! mentem egy barátommal a Lurdy házba (Bp. IX.ker) és jön egy 30 centivel magasabb srác (cigány), hogy megkkérdeze menniy az idő, azt mondtuk nem tudjuk, nekem akkor még nem volt telefonom, órám sem (általános iskolás lehettem, de már nemtudom) nah szóval, megkérdezte leráztuk, aztán elment , és kb fél percen belül 3-an jöttek vissza, hogy adjuk oda a telefonunkat, felszálltunk a 30-as villamosra (a megállójában történt az eset) és közben megpróbáltak kizsebelni, közben mindenki néz senki sem segít, ez volt végig talán a végállomás előőt kettővel szálltunk le, befutottunk egy boltba szóltunk a biztonsági őrnek de akkora már elmentek.
A poén az volt hogy a barátom másnap egy haverjával elment a Westendbe, és útközben a 4-es 6-os villamoson kirabolta őket 6 cigány elvették a telefont pénzt egyaránt.Asszem ennyi azon kívül, hogy volt amikor megkergettek megvertek, késsel, fenyegettek utcán iskolában egyaránt.
Jah nem a nővéremet összerugdosták, úgy hogy bordarepedése volt, abból bírósági ügy is lett, és azok lányok voltak.
Asszem ennyi vagy a többit elfelejtettem, de ha eszembe jut akkor tuti megosztom veletek.
És még valami, magyar soha nem próbált meg kirabolni, meg megverni, nah ennyit a kissebbségről, úgyjhogy nyugodt szívvel mondom hogy az anyjukbe lemehetnek, ha lenne fegyverem tuti a 90%-át kiírtanám, mint a szart, már bocsánat a naturális kifejezésért.Jah és nem vagyok rasszista.
A másik kb két hete volt, kinéztem az erkélyen Budapest(VIII. ker) és azt látom hogy 5 vagy 6 cigán 4 lány meg x fiú rugdosnak egy 50-es nőt és közben kizsebelik, meg a táskáját pakolják, azt nem mondom mit csináltam de az tuti , hogy 30 méterre volt 4 rendőr és a szerencsétlen hajléktalanokat igazoltatták, szóval ezzel csak azt akartam mondani, -- várjunk csak van még! mentem egy barátommal a Lurdy házba (Bp. IX.ker) és jön egy 30 centivel magasabb srác (cigány), hogy megkkérdeze menniy az idő, azt mondtuk nem tudjuk, nekem akkor még nem volt telefonom, órám sem (általános iskolás lehettem, de már nemtudom) nah szóval, megkérdezte leráztuk, aztán elment , és kb fél percen belül 3-an jöttek vissza, hogy adjuk oda a telefonunkat, felszálltunk a 30-as villamosra (a megállójában történt az eset) és közben megpróbáltak kizsebelni, közben mindenki néz senki sem segít, ez volt végig talán a végállomás előőt kettővel szálltunk le, befutottunk egy boltba szóltunk a biztonsági őrnek de akkora már elmentek.
A poén az volt hogy a barátom másnap egy haverjával elment a Westendbe, és útközben a 4-es 6-os villamoson kirabolta őket 6 cigány elvették a telefont pénzt egyaránt.Asszem ennyi azon kívül, hogy volt amikor megkergettek megvertek, késsel, fenyegettek utcán iskolában egyaránt.
Jah nem a nővéremet összerugdosták, úgy hogy bordarepedése volt, abból bírósági ügy is lett, és azok lányok voltak.
Asszem ennyi vagy a többit elfelejtettem, de ha eszembe jut akkor tuti megosztom veletek.
És még valami, magyar soha nem próbált meg kirabolni, meg megverni, nah ennyit a kissebbségről, úgyjhogy nyugodt szívvel mondom hogy az anyjukbe lemehetnek, ha lenne fegyverem tuti a 90%-át kiírtanám, mint a szart, már bocsánat a naturális kifejezésért.Jah és nem vagyok rasszista.
0
VÁLASZ
Totya 2008. 09. 25. 21:13 | #55
Csak egy kis osztás szorzás( nem általánosítok, kivételek vannak azért...) :
A roma családnak van 6 gyereke. Beadták intézetbe őket. Majd jelentkezett a család rokonsága és egy pár nap múlva kihozták őket, mint nevelőszülők.
Az állam megszabadul a gyerekektől és fizet. Nem is keveset. Gyerekenként 80.000 (!!!), azaz összesen 480.000 forintot havonta.Az apa és az anya nem válnak el, de külön lakcímre jelentkeznek be, így mindkettőjük megkapja a szociális segélyt az önkormányzattól, 39.100 forintot.
Így további 78.200 forinthoz jutnak.
Lakásfenntartási támogatásként további 9.800 Forintot kap a család.
Erre jön még a családi pótlék, 12.600 gyerekenként, további 75.600 Forint.
Természetesen ingyen tankönyvek és ingyenes iskolai étkeztetés is jár.
Ezen kívül minden hónapban átmeneti segélyért is sorban állnak, ami havi 30.000 Forint az önkormányzattól.
(Ha nem kapnak, ott hagyják a gyerekeket a jegyzőnél, ezzel "zsarolva" a hatóságot.)
Így a család havonta cirka 673.600 Forint bevételhez jut!!!
Telik máris plazma TV-re, meg lízinges Suzukira is a papának.
Ha dolgozni menne és keresne 100.000 Forintot havonta, akkor a bevétel lecsökkenne 175.600 Forintra.
És még ezek a tetvek merészelnek elnyomásról beszélni, miközben rajtunk élősködnek. Sőt szeptember 20.-án még tüntetnek is az "elnyomás" ellen.
A roma családnak van 6 gyereke. Beadták intézetbe őket. Majd jelentkezett a család rokonsága és egy pár nap múlva kihozták őket, mint nevelőszülők.
Az állam megszabadul a gyerekektől és fizet. Nem is keveset. Gyerekenként 80.000 (!!!), azaz összesen 480.000 forintot havonta.Az apa és az anya nem válnak el, de külön lakcímre jelentkeznek be, így mindkettőjük megkapja a szociális segélyt az önkormányzattól, 39.100 forintot.
Így további 78.200 forinthoz jutnak.
Lakásfenntartási támogatásként további 9.800 Forintot kap a család.
Erre jön még a családi pótlék, 12.600 gyerekenként, további 75.600 Forint.
Természetesen ingyen tankönyvek és ingyenes iskolai étkeztetés is jár.
Ezen kívül minden hónapban átmeneti segélyért is sorban állnak, ami havi 30.000 Forint az önkormányzattól.
(Ha nem kapnak, ott hagyják a gyerekeket a jegyzőnél, ezzel "zsarolva" a hatóságot.)
Így a család havonta cirka 673.600 Forint bevételhez jut!!!
Telik máris plazma TV-re, meg lízinges Suzukira is a papának.
Ha dolgozni menne és keresne 100.000 Forintot havonta, akkor a bevétel lecsökkenne 175.600 Forintra.
És még ezek a tetvek merészelnek elnyomásról beszélni, miközben rajtunk élősködnek. Sőt szeptember 20.-án még tüntetnek is az "elnyomás" ellen.
0
VÁLASZ
Tóth József 2008. 09. 25. 20:52 | #54
Köszi! Így már műkszik. A vajda jól beszélt. De az a nyakkendős valami Kovács nevezetű, az csak azt tudta, hogy "ugyanazok a jogok és juttatások illetik meg a cigányt, mint a magyart." A kötelességekről olyan könnyű megfeledkezni.
0
VÁLASZ
lokko 2008. 09. 25. 19:42 | #51
örömmel látom hogy lassan túl vagyunk azon hogy a cigánykérdés faji kérdés-e, az antropológia már sokkal jobb megközelítés, mert abból a szemszögből látszik milyen kulturális stratégiát követ az alja cigányság ...
másik aspektus amin beül relevánsan lehetne vizsgálni lehet a problémát, az a szociológia, de sajnos a szociológia alkalmazását áthatják a sok esetben ferdítő liberális polgárjogi eszmék, amiket annó Martin Luther Kingék hangoztattak, amik az akkori amerikai körülmények között teljesen jogos volt, de nem vetíthető ki erre a kelet-európai állapotra ...
másik aspektus amin beül relevánsan lehetne vizsgálni lehet a problémát, az a szociológia, de sajnos a szociológia alkalmazását áthatják a sok esetben ferdítő liberális polgárjogi eszmék, amiket annó Martin Luther Kingék hangoztattak, amik az akkori amerikai körülmények között teljesen jogos volt, de nem vetíthető ki erre a kelet-európai állapotra ...
0
VÁLASZ
brandboy 2008. 09. 25. 19:30 | #48
Igazat szól, de megoldás az amit javasol ?
Az állam adjon munkát a cigányságnak ?
Tud ez az ember arról, hogy volt egy rendszerváltás ?
Változatlanul kívülről várják a segítséget, de legalább érzik, hogy nagy a baj.
Azt miért nem mondja, hogy a semmire ne vállaljanak annyi családot, mert csak újratermelik a saját szegényégüket ?
Az állam adjon munkát a cigányságnak ?
Tud ez az ember arról, hogy volt egy rendszerváltás ?
Változatlanul kívülről várják a segítséget, de legalább érzik, hogy nagy a baj.
Azt miért nem mondja, hogy a semmire ne vállaljanak annyi családot, mert csak újratermelik a saját szegényégüket ?
0
VÁLASZ
Tadri 2008. 09. 25. 18:14 | #45
Tisztelet a kivételnek!)
"Ezért dolgozik Magyarország munkaképes lakossága:
(továbbított)
2008. napjaink.
A roma családnak van 6 gyereke. Beadták intézetbe őket. Majd jelentkezett a család rokonsága és egy pár nap múlva kihozták őket, mint nevelőszülők. Az állam megszabadul a gyerekektől és fizet. Nem is keveset.
Gyerekenként 80.000 (!!!), azaz összesen 480.000 forintot havonta.
Az apa és az anya nem válnak el, de külön lakcímre jelentkeznek be, így mindkettőjük megkapja a szociális segélyt az önkormányzattól, 39.100 forintot. Így további 78.200 forinthoz jutnak.
Lakásfenntartási támogatásként további 9.800 Forintot kap a család.
Erre jön még a családi pótlék, 12.600 gyerekenként, további 75.600 Forint.
Természetesen ingyen tankönyvek és ingyenes iskolai étkeztetés is jár.
Ezen kívül minden hónapban átmeneti segélyért is sorban állnak, ami havi 30.000 Forint az önkormányzattól. (Ha nem kapnak, ott hagyják a gyerekeket a jegyzőnél, ezzel "zsarolva" a hatóságot.)
Így a család havonta cirka 673.600 Forint bevételhez jut!!!
Telik máris plazma TV-re, meg lízinges Suzukira is a papának.
Ha dolgozni menne és keresne 100.000 Forintot havonta, akkor a bevétel lecsökkenne 175.600 Forintra.
És még ezek merészelnek elnyomásról beszélni, miközben rajtunk élősködnek. Sőt szeptember 20.-án még tüntetnek is
"Ezért dolgozik Magyarország munkaképes lakossága:
(továbbított)
2008. napjaink.
A roma családnak van 6 gyereke. Beadták intézetbe őket. Majd jelentkezett a család rokonsága és egy pár nap múlva kihozták őket, mint nevelőszülők. Az állam megszabadul a gyerekektől és fizet. Nem is keveset.
Gyerekenként 80.000 (!!!), azaz összesen 480.000 forintot havonta.
Az apa és az anya nem válnak el, de külön lakcímre jelentkeznek be, így mindkettőjük megkapja a szociális segélyt az önkormányzattól, 39.100 forintot. Így további 78.200 forinthoz jutnak.
Lakásfenntartási támogatásként további 9.800 Forintot kap a család.
Erre jön még a családi pótlék, 12.600 gyerekenként, további 75.600 Forint.
Természetesen ingyen tankönyvek és ingyenes iskolai étkeztetés is jár.
Ezen kívül minden hónapban átmeneti segélyért is sorban állnak, ami havi 30.000 Forint az önkormányzattól. (Ha nem kapnak, ott hagyják a gyerekeket a jegyzőnél, ezzel "zsarolva" a hatóságot.)
Így a család havonta cirka 673.600 Forint bevételhez jut!!!
Telik máris plazma TV-re, meg lízinges Suzukira is a papának.
Ha dolgozni menne és keresne 100.000 Forintot havonta, akkor a bevétel lecsökkenne 175.600 Forintra.
És még ezek merészelnek elnyomásról beszélni, miközben rajtunk élősködnek. Sőt szeptember 20.-án még tüntetnek is
0
VÁLASZ
mcsoma 2008. 09. 25. 16:35 | #38
Én bevallom őszintén utálom őket. Lehet hogy van köztük rendes és jóra való ember is, de én még eggyel sem találkoztam. Szaporodnak mint a nyulak. A 8 év alatti lakosság fele cigány! (lehet hogy vki már említette, de nem olvastam végig a kommenteket, bocs) Amíg a mi pénzünkön élnek és mellé még lopnak is addig én elítélem mindet. A sok cigány húzza le az országot, bárki bármit is mond. Ennyi ingyenélővel hiába várjuk a nagy fellendülést. Az lenne a legjobb ha elhúzna az összes a francba, csak ugye sehol nem látják őket szívesen, meg még lehet hogy dolgozniuk is kéne a pénzért...
A bajszos embernek egész jó gondolatai vannak amúgy.
A bajszos embernek egész jó gondolatai vannak amúgy.
0
VÁLASZ
crusoe 2008. 09. 25. 16:16 | #37
Igen, te meg a "minden cigány bűnöző" c. meséskönyvön nevelkedsz, azzal mosod az agyad. Nem sokkal jobb. Ők nem robbantanak. Még.
Nem én kevertem ide az arabokat, de a veszélyérzetről talán jobban tudnának a londoni metró utasai nyilatkozni (akiket jóravaló, középosztálybeli, asszimilálódott fiúk robbantottak fel). Nem biztos, hogy külpolitikai kérdésnek tartják...
Nem én kevertem ide az arabokat, de a veszélyérzetről talán jobban tudnának a londoni metró utasai nyilatkozni (akiket jóravaló, középosztálybeli, asszimilálódott fiúk robbantottak fel). Nem biztos, hogy külpolitikai kérdésnek tartják...
0
VÁLASZ
kotta 2008. 09. 25. 15:40 | #36
Kiragadt példák az igaz, de Járóka Sándor hegedűművész, Snétberger Ferenc jazzgitáros vagy Bedák Pál bokszbajnok sem egyenlő a "kocsmapéldaképe" Lakatos 23. Ignáccal. Nem lehet általánosítani sztem őket sem. És bár kevesebb, de tuti van tolvaj indián is. Az antropológia pedig szép tudomány, kíváncsi vagyok pl. mit mondhat a magyar népről. ("fajról" :D)
0
VÁLASZ
Ghavin 2008. 09. 25. 15:37 | #35
"A minden arab terrorista" című meséskönyv az amerikanizálódott globál-média agyszüleménye, amit csak az agymosásnak magukat önként átadó funkcionális analfabéták alacsony kapacitású agya vesz be, de ebbe most ne menjünk bele. A radikális iszlamizmus a legtöbb esetben külpolitikai probléma, míg a cigánykérdés Magyarország belügye (függetlenül attól, hogy Olaszországban Románia EU-ba lépésétől számított egy éven belül a beözönlő cigány-kolóniákat már szankcionálni kezdték ilyen-olyan módon, ott nem vált dominánssá a neo-liberális antifasiszta sajtó, mint itthon). Ugorjunk.
0
VÁLASZ
SUr 2008. 09. 25. 15:35 | #34
"8 egy értelmes cigány, akinek tekintélye is van"
Az a baj, hogy a "kivetkőzött" cigányok megtagadják saját fajtájukat!
Egyik egyetemi oktató ajánlotta a cigány származású hallgatójának, hogy jelentkezzen arra a pályázatra, amit nekik írtak ki. Mire a hallgató felháborodottan kijelentette, hogy ő bizony nem cigány!
Úgyhogy az "értelmes" cigány sose fog bemenni a cigánytelepre se szociális munkásként, se tanárként, se másként.
Az a baj, hogy a "kivetkőzött" cigányok megtagadják saját fajtájukat!
Egyik egyetemi oktató ajánlotta a cigány származású hallgatójának, hogy jelentkezzen arra a pályázatra, amit nekik írtak ki. Mire a hallgató felháborodottan kijelentette, hogy ő bizony nem cigány!
Úgyhogy az "értelmes" cigány sose fog bemenni a cigánytelepre se szociális munkásként, se tanárként, se másként.
0
VÁLASZ
Ghavin 2008. 09. 25. 15:24 | #33
Az érveit maga a professzor tudná a legjobban elővezetni, így azokat nem firtatnám, nem vagyok olyan szinten járatos az antropológiában, hogy elégségesen képviseljem a prof álláspontját. Legyen elég annyi a professzorról, hogy, amikor a brazíliai társadalmi peremvidéken élő indián származású csoportokat vizsgálta egyszer sem fosztották ki, ám amikor szociológiai felmérést kellett végeznie a tiszántúli cigányságról, kereken háromszor lopták el mindenét. Előbbi helyen 3 évet töltött, utóbbin fél évet. Emberi faj? Lehet, félreérthető voltam: az ember fogalma számomra egy ilyen videó által teremtett kontextusban igencsak távol áll a biológiai homo sapiens sapiens fogalmától. A te példáid egyedi esetek, nem egy egész társadalmi csoport, egy kisebbség reprezentációi.
0
VÁLASZ
ismeretlen 2008. 09. 25. 15:17 | #28
Jaja na mondjuk azt a fölényes, ki a fasza gyerek járást és nézést azt én is utálom, az igaz. De nem is azért mert cigány, hanem mert suttyó. Áá mindegy nehéz téma ez, hogy cigány nem cigány ember-nem ember, társadalmi, szociális kérdés-e mikortól ered stb.
0
VÁLASZ
Ghavin 2008. 09. 25. 15:10 | #27
A cigányságról én is csak mint egy társadalmi csoportról, kisebbségről beszéltem, a bőrszín másodlagos. Rengeteg arab barátom van egyetemről, érdekes módon, ha ők felszállnak a buszra, nem kezd el a kedves utazóközönség tapogatni a tárcája után és behúzni minden cipzárt a táskáján, pedig egy sémi származású és egy roma bőrszíne és arcberendezése között nincs akkora különbség. Mégis, valahogy a delikvens tartásából, viselkedéséből mindenki meg tudja állapítani valakiről, hogy cigány avagy sem. Tudod az állandó veszélyérzet kiélesíti az érzékeket.
0
VÁLASZ
kotta 2008. 09. 25. 15:03 | #25
Ne haragudj meg érte, nem akarlak se téged, se a professzort megbántani, de ez sztem nagyon nagy és veszélyes butaság. Érdekelnének az érvei, de mint ahogy jogosan írod, inkább ezt ne hozza nyilvánosságra semmilyen szinten, mert "kicsinálják". (nem is annyira jogos az az idézőjel, bár pont nem a cigányok nyírnák ki, hanem a politikai begőzöltfejűek)
Az emberi fajhoz tartozást illetően inkább hiszek a genetikának, mint a szokásoknak. A kocsmában fetrengő szerencsétlen vagy a merciben virító agyatlan akkor ugyanúgy nem ember. Ezt az egészet sztem inkább hagyjuk is.
Az emberi fajhoz tartozást illetően inkább hiszek a genetikának, mint a szokásoknak. A kocsmában fetrengő szerencsétlen vagy a merciben virító agyatlan akkor ugyanúgy nem ember. Ezt az egészet sztem inkább hagyjuk is.
0
VÁLASZ
ismeretlen 2008. 09. 25. 15:01 | #24
hát tudod egyrészt igen egyetértek veled, hogy emberré kell válni, meg hogy sok műveletlen nép jobb náluk, de nem tudom, te milyen helyen élsz, de én sajnos rendesen közel élek a cigányokhoz, és mivel látom őket nap mint nap, azt is látom, hogy ez az egész rohadt cigány kérdés nem faji kérdés, hanem életmód. és én ezért mondom azt, hogy nem kell őket leáltalánosítani, meg hogy attól még lehet ember, hogy cigány, mert ne tudd meg, hány fehér embert (de utálom ezt a kifejezést) látok, aki ott él a cigányok között, és cigányabb a cigánynál, ugyanúgy élősködik, sőt, és még meg is próbál kisebbség lenni, hogy járjon neki is ez.
Azzal meg hogy szellemileg ki tekinthető embernek, vagy társadalomba illőnek, hát ebbe a vitába nem mennék bele, mert érzem, hogy más a világnézetünk e téren, és se nem akarnálak meggyőzni, se azt se akarnám hogy te próbálj meggyőzni. de rossz dolog ez, amikor kijelentjük, hogy na ők nem emberek, mert eddig már szinte az összes népcsoportot megpróbálta kiírtani valamelyik másik a történelem során, mondván az nem ember, nem olyan mint mi, más faj, alantasabb faj, és mivel én se örülnék, ha azért mondanák rám hogy én csak állat vagyok, mert magyar vagyok, vagy mert fehér vagyok, ezért másról se gondolom ezt. De ez az én nézetem.
A tudósok meg olyanok hogy van aki ennek a rendszernek nyal be, van aki lázad, de ha véletlenül ő kerülne hatalomra, akkor a másik lázadnak, nekem nem mond semmit és nem bizonyít semmit, hogy melyik tudós mit mond. Honnan tudjam kinek van igaza
Azzal meg hogy szellemileg ki tekinthető embernek, vagy társadalomba illőnek, hát ebbe a vitába nem mennék bele, mert érzem, hogy más a világnézetünk e téren, és se nem akarnálak meggyőzni, se azt se akarnám hogy te próbálj meggyőzni. de rossz dolog ez, amikor kijelentjük, hogy na ők nem emberek, mert eddig már szinte az összes népcsoportot megpróbálta kiírtani valamelyik másik a történelem során, mondván az nem ember, nem olyan mint mi, más faj, alantasabb faj, és mivel én se örülnék, ha azért mondanák rám hogy én csak állat vagyok, mert magyar vagyok, vagy mert fehér vagyok, ezért másról se gondolom ezt. De ez az én nézetem.
A tudósok meg olyanok hogy van aki ennek a rendszernek nyal be, van aki lázad, de ha véletlenül ő kerülne hatalomra, akkor a másik lázadnak, nekem nem mond semmit és nem bizonyít semmit, hogy melyik tudós mit mond. Honnan tudjam kinek van igaza
0
VÁLASZ
SUr 2008. 09. 25. 14:47 | #23
Egy mondat nagyon hiányzik a vajda által mondottakból.
Amikor a világos zakós veri a mellét, hogy magyar állampolgár, és ugyanazok a jogok, lehetőségek illetik meg...
Na itt nagyon kellet volna, hogy mondja a vajda:
meg ugyanazokat a törvényeket kellene betartanod!
Amikor a világos zakós veri a mellét, hogy magyar állampolgár, és ugyanazok a jogok, lehetőségek illetik meg...
Na itt nagyon kellet volna, hogy mondja a vajda:
meg ugyanazokat a törvényeket kellene betartanod!
0
VÁLASZ
kotta 2008. 09. 25. 14:43 | #19
Tőlem ez a bajszos úr semmit nem lopott, a szomszéd közértes sem, nem tudom miért kéne máshogyan vélekednem róluk. Az ALAPTALAN előítéletekről ennyit.
Nagyon-nagyon jó, h felkerült ide ez a videó, meg már az hogy egyáltalán a neten van. A vajda úrtól valóban nem kell hasraesni, de csak azért mert nem ő az egyetlen ilyen értelmesen gondolkodó és tenni akaró cigány ember. Sok van. Ideje volna elgondolkodni, hogy hol is vannak, miért nem figyel rájuk senki, miért nem segíti őket senki. Vajon a sok nyakkendős szoclib...(na jó ezt hagyjuk meg itt befejezve), szóval a sok különféle képviselő úr tett-e többet a létező cigányprobléma megoldásáért az elszámolható telefonjával,kocsijával és kék zakójával, vagy az általunk nem ismert vajdák, egyéb értelmes cigányok?
Vegyünk egy egyszerű példát,ahogyan Lakatos úr is tette: ki tud szót érteni egy tolvaj cigánnyal?
1 a képviselő úr zakóban
2 a rendőrség
3 a gárdista
4 a könyörgő és szelíd kirabolt magyar
5 az elkeseredett és dühös kirabolt magyar
6 a képzett szociális munkás
7 egy értelmes cigány
8 egy értelmes cigány,akinek tekintélye is van
Az én válaszom: 1,2,4,6,7: kiröhögik, hülyére veszik (2: velük szemben még rang is "ellenállni")
3,5: rasszista és indulatokat kelt, tényleg nem jó megoldás, bár az indulatok igenis érthetőek
8: elég ésszerű megoldásnak tűnik
A vajdaság intézményének bizony van jelentése és jelentősége, kifejezetten okos emberek alkotják. Üzletemberek, gazdálkodók vegyesen, biztos van köztük nem teljesen tiszta vagyonú is,de az a kisebbség. Mikor ilyen hűdeokosan kritizáljuk a cigányságot, eszünkbe jut vajon h mennyire nem is ismerjük őket?
(mielőtt megvádolnátok: A korábban botrányt kavaró tücskös mesét sajnos én is nagy mértékben igaznak tartom, a problémákat elég jól ismerem. Nem védem a cigányokat, nincsen cigány barátom egy se,de zsidó sincs, pont ugyanúgy ahogyan indonéz vagy szerb sincs. Így alakult és ennyi. Politika nélkül és kicsiben szerintem sokkal egyszerűbben megoldhatóak ezek a dolgok.)
Nagyon-nagyon jó, h felkerült ide ez a videó, meg már az hogy egyáltalán a neten van. A vajda úrtól valóban nem kell hasraesni, de csak azért mert nem ő az egyetlen ilyen értelmesen gondolkodó és tenni akaró cigány ember. Sok van. Ideje volna elgondolkodni, hogy hol is vannak, miért nem figyel rájuk senki, miért nem segíti őket senki. Vajon a sok nyakkendős szoclib...(na jó ezt hagyjuk meg itt befejezve), szóval a sok különféle képviselő úr tett-e többet a létező cigányprobléma megoldásáért az elszámolható telefonjával,kocsijával és kék zakójával, vagy az általunk nem ismert vajdák, egyéb értelmes cigányok?
Vegyünk egy egyszerű példát,ahogyan Lakatos úr is tette: ki tud szót érteni egy tolvaj cigánnyal?
1 a képviselő úr zakóban
2 a rendőrség
3 a gárdista
4 a könyörgő és szelíd kirabolt magyar
5 az elkeseredett és dühös kirabolt magyar
6 a képzett szociális munkás
7 egy értelmes cigány
8 egy értelmes cigány,akinek tekintélye is van
Az én válaszom: 1,2,4,6,7: kiröhögik, hülyére veszik (2: velük szemben még rang is "ellenállni")
3,5: rasszista és indulatokat kelt, tényleg nem jó megoldás, bár az indulatok igenis érthetőek
8: elég ésszerű megoldásnak tűnik
A vajdaság intézményének bizony van jelentése és jelentősége, kifejezetten okos emberek alkotják. Üzletemberek, gazdálkodók vegyesen, biztos van köztük nem teljesen tiszta vagyonú is,de az a kisebbség. Mikor ilyen hűdeokosan kritizáljuk a cigányságot, eszünkbe jut vajon h mennyire nem is ismerjük őket?
(mielőtt megvádolnátok: A korábban botrányt kavaró tücskös mesét sajnos én is nagy mértékben igaznak tartom, a problémákat elég jól ismerem. Nem védem a cigányokat, nincsen cigány barátom egy se,de zsidó sincs, pont ugyanúgy ahogyan indonéz vagy szerb sincs. Így alakult és ennyi. Politika nélkül és kicsiben szerintem sokkal egyszerűbben megoldhatóak ezek a dolgok.)
0
VÁLASZ
Ghavin 2008. 09. 25. 14:41 | #18
A cigányok igen is másmilyenek.
Tudod, nagyon sok filozófiai irányzat követői vallották, hitték, hogy embernek nem születni kell, hanem azzá kell válni, nevelés és önelsajátítás révén. A cigányságnak, mint társadalmi csoportnak ez valahogy nem jön össze már nagyon hosszú ideje. A legtöbb Dél-Amerikai kőkorszaki szinten lévő indián törzsnek is összeférhetőbb erkölcsi norma- és szabályrendszere van, mint a kelet-európai cigányságnak, ezt nem én mondom, hanem egy ma is aktív antropológia-professzor, akinek a nevét most a saját érdekében nem közölném (tudod, a cigányfajvédő média és az önjelölt antifasiszta politikai pártok egy-kettőre ellehetetlenítenék az illetőt). Lehet, hogy ránézésre a cigány úgy fest, mint egy ember, de sem szellemileg sem morálisan nem nevezhető a emberi társadalom teljes körű tagjának. Olyanok, mint az Indiai romok között élő makákók, amik a saját kis kolóniáikban élnek egyedi szociális rendszerben, de ha kell nekik valami, azt a szomszédos emberi településekről lopkodják össze. Ám őket azért nem zavarták el a hinduk, mert a majmot szent állatnak tartják, a cigányt viszont nem.
Tudod, nagyon sok filozófiai irányzat követői vallották, hitték, hogy embernek nem születni kell, hanem azzá kell válni, nevelés és önelsajátítás révén. A cigányságnak, mint társadalmi csoportnak ez valahogy nem jön össze már nagyon hosszú ideje. A legtöbb Dél-Amerikai kőkorszaki szinten lévő indián törzsnek is összeférhetőbb erkölcsi norma- és szabályrendszere van, mint a kelet-európai cigányságnak, ezt nem én mondom, hanem egy ma is aktív antropológia-professzor, akinek a nevét most a saját érdekében nem közölném (tudod, a cigányfajvédő média és az önjelölt antifasiszta politikai pártok egy-kettőre ellehetetlenítenék az illetőt). Lehet, hogy ránézésre a cigány úgy fest, mint egy ember, de sem szellemileg sem morálisan nem nevezhető a emberi társadalom teljes körű tagjának. Olyanok, mint az Indiai romok között élő makákók, amik a saját kis kolóniáikban élnek egyedi szociális rendszerben, de ha kell nekik valami, azt a szomszédos emberi településekről lopkodják össze. Ám őket azért nem zavarták el a hinduk, mert a majmot szent állatnak tartják, a cigányt viszont nem.
0
VÁLASZ
Maggi 2008. 09. 25. 14:36 | #17
Rohadjak meg azért nem ütöttem le még egy ilyen fainkodó hülyegyereket aki bömbölteti a lopot telefont a villamoson (de headset-et nem lopott volna) mert akkor 1. rasszista vagyok! 2. jönnek százan mint a csótányok!
Itt élünk! Én komolyan mondom szégyenlem h ilyen országba kell lakni! Máshol (szomszédos ország csak nem tudom melyik nem írok hülyeséget inkább) összegyűjtik őket kivágják a határ mellé éljetek bazze... van föld munkáljad...erre meg félig leomlott házakba laknak....
Mi meg??? Ha fellép valaki ez ellen az már rohadt rasszista náci....pedig egyszerűen cask elege van abból h ő dolgozik a családért a tisztesz megélhetésért....a büdös pararsztja meg tiszteli a postást mert hozza a segélyt!!!Adnák azt a pénzt az egészségügynek mert már az is olyan mint a putri!!!
A hiradóban is 4 ovodás lopott(5évesek) és 13éves volt a megbízójuk....na milyen volt a származásuk?.......
Itt a válasz midnenre!!!
http://www.youtube.com/watch?v=HniKkZzNDHU&eurl=http://kuruc.info/r/35/27512/
Rendet kell vágni mert ha nem a kormány meg a vajdák teszik meg akkor nagy lázadás lesz és biztos vagyok benne h a szeptemberi zavargások vízágyús habpartyk lesznek ahoz képest!
Egyébként meg pííííísz!!!XD
Itt élünk! Én komolyan mondom szégyenlem h ilyen országba kell lakni! Máshol (szomszédos ország csak nem tudom melyik nem írok hülyeséget inkább) összegyűjtik őket kivágják a határ mellé éljetek bazze... van föld munkáljad...erre meg félig leomlott házakba laknak....
Mi meg??? Ha fellép valaki ez ellen az már rohadt rasszista náci....pedig egyszerűen cask elege van abból h ő dolgozik a családért a tisztesz megélhetésért....a büdös pararsztja meg tiszteli a postást mert hozza a segélyt!!!Adnák azt a pénzt az egészségügynek mert már az is olyan mint a putri!!!
A hiradóban is 4 ovodás lopott(5évesek) és 13éves volt a megbízójuk....na milyen volt a származásuk?.......
Itt a válasz midnenre!!!
http://www.youtube.com/watch?v=HniKkZzNDHU&eurl=http://kuruc.info/r/35/27512/
Rendet kell vágni mert ha nem a kormány meg a vajdák teszik meg akkor nagy lázadás lesz és biztos vagyok benne h a szeptemberi zavargások vízágyús habpartyk lesznek ahoz képest!
Egyébként meg pííííísz!!!XD
0
VÁLASZ
ismeretlen 2008. 09. 25. 14:31 | #16
de én másmilyen vagyok, mert nem lopok, nem hazudok, nem élősködök. De ettől vagyok másmilyen, nem attól, hogy épp hálistennek amúgy nem csörgedezik cigány vér bennem. Amúgy rendesen kisarkítottad amit írtam, mert nem a putristolvajbandával vontam párhuzamot. de mindegy, nem is ez a főkérdés itt.
0
VÁLASZ
lokko 2008. 09. 25. 14:24 | #13
nem nagy dolog, attól a cigánytól kell tartani aki durván cigányos dialektussal beszél ... mert ők szinte nem érintkeznek nem maguk fajtával (ezért lesz zárt belterjes önérdekű közösség a létük) ... ez csak az alja cigányokra jellemző, akik fejős balektehénnek tekintik magyarokat
0
VÁLASZ
|-=O=-| 2008. 09. 25. 14:16 | #9
Ezzel nem tudja valaki, mi lett?
Öt éven belül minden hivatalban beszélni kell a cigány nyelvet.
http://www.szoljon.hu/index.php?apps=cikk&cikk=147257
Öt éven belül minden hivatalban beszélni kell a cigány nyelvet.
http://www.szoljon.hu/index.php?apps=cikk&cikk=147257
0
VÁLASZ
ismeretlen 2008. 09. 25. 14:11 | #7
Szerintem azért, amikor valakiket annyira szapulunk, hogy már népisport lesz belőle, és közülük valaki néha, vagy 100 évente egyszer végre elmondja ugyanazt, amit, mi az ellentábor, akkor azért mégiscsak megilleti a tisztelet vagy hasonló, különben mi sem vagyunk másmilyenek, mint ők. akkor tök mindegy, és nem hiába parasztozzák le ők is a magyarokat, ha csak, és kizárólag különbséget nem téve csak cigányozunk.
0
VÁLASZ
Winterborn 2008. 09. 25. 13:59 | #4
Érdekes cigány tények #35: Amelyik cigány tud magyarul, és nincs borzalmasan ocsmány, arrogáns, ostoba akcentusa, az okos, vagy legalábbis köze van hozzá.
Amúgymeg, szerintem azért ez is lop eléggé ^^ De legalább valami.
Amúgymeg, szerintem azért ez is lop eléggé ^^ De legalább valami.
0
VÁLASZ
ismeretlen 2008. 09. 25. 13:44 | #1
"A cigány gyerek nem fél csak a cigánytól"
"Ezeket a bűnöző gyerekeket mi neveltük fel"
"Föl kell állni és szólni kell a cigánysághoz"
mennyire igaza van, és mennyire ebben rejlik a megoldás, mégpedig, hogy maguk között kéne kinevelni megnevelni saját magukat, és megtorolni, kiközösíteni aki rossz fényt vet a saját népére, vagy mire. De sajnos az ilyen értelmes gondolatokat csírájában folytják el azok akiknek az az érdeke hogy maradjanak csak hátrányos helyzetűek. Gondolom ezt a rozmárbajszú embert is majd jól elteszik a francba, ne dumáljon hülyeségeket. és ki beszél már megint hülyeségeket meg félre? az öltönyös félfehér cigány. pff
Esküszöm király ez a Lakatos Attila cigányvajda, nagyokat mond, és ő tudná is a megoldást frankón. Hát jó hogy felkerült egy ilyen videó is azért
"Ezeket a bűnöző gyerekeket mi neveltük fel"
"Föl kell állni és szólni kell a cigánysághoz"
mennyire igaza van, és mennyire ebben rejlik a megoldás, mégpedig, hogy maguk között kéne kinevelni megnevelni saját magukat, és megtorolni, kiközösíteni aki rossz fényt vet a saját népére, vagy mire. De sajnos az ilyen értelmes gondolatokat csírájában folytják el azok akiknek az az érdeke hogy maradjanak csak hátrányos helyzetűek. Gondolom ezt a rozmárbajszú embert is majd jól elteszik a francba, ne dumáljon hülyeségeket. és ki beszél már megint hülyeségeket meg félre? az öltönyös félfehér cigány. pff
Esküszöm király ez a Lakatos Attila cigányvajda, nagyokat mond, és ő tudná is a megoldást frankón. Hát jó hogy felkerült egy ilyen videó is azért
0
VÁLASZ
Két szomszédom kisebbségi, na velük nem így vagyok!